2017. január 20., péntek

Lakásavató 3. fejezet

Lakásavató - 3. fejezet
Írta: nuum
Fordította: Pavlov
2012.

Előzmény: Lakásavató - 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Lakásavató - 2. fejezet

- Most hol van?
- Még alszik. Eléggé kifáradt az éjjel.
- Te kis mohó! Mit csináltatok még?
- Mindenfélét, de meg akarta dugni a fenekemet is, azt már nem engedtem. Hagytam, hogy kényeztesse, egyik ujját be is nyomta, amikor kutyapózban dugtunk, a zuhany alatt meg kinyalta. Nem is volt rossz, csak tegnap este még nem akartam elveszíteni az anális szüzességemet.
- Miért? Túl durva volt?
- Nem, tulajdonképpen egész jól csinálta. Többször is elélveztem, mielőtt a fenekembe dugta volna a hüvelykujját, és nagyon finoman csinálta, centinként, és az igazat megvallva közben olyan keményen baszott, hogy alig éreztem az ujját a fenekemben. Amikor elélveztem, még a lábujjaim is görcsbe rándultak!
- Nem erőltette?
- Nem, igazi úriember volt!
- Hát akkor talán van remény...
- Nem is tudom...

***

- Mik a terveid mára?
- Semmi különös. Pakolászok egy kicsit, berendezem a konyhát, hogy főzhessek valamit.
- Ezek szerint nem csak margaritát tudsz csinálni?
- Egyáltalán nem, sőt!
- Hát egyszer majd főzhetsz nekem, de most rohannom kell a munkába. Itthon leszel este?
- Igen, csak pakolászok, rendezkedek. Jó munkát!
- Jó pakolászást!

***

Na ezt nem vártam volna. Katy mellett egy magas, barna hajú lány állt az ajtóban, akit a mozis lány Aprilként mutatott be.
- Micsoda meglepetés! - tértem magamhoz, miközben levették a cipőjüket, és egy nagy papírzacskóval bemasíroztak a lakásba.
- Hát nem voltam biztos benne, hogy vissza tudok-e ma jönni, úgyhogy nem ígértem meg. De gondoltam, nem bánod, ha hozok egy kis társaságot.
- Semmi gond! Ha tényleg jóban vagytok, akkor biztos ő is mesélhet pár érdekes dolgot...
- Nagyon vicces.
- Ugyan már, ma még egész nap csak pakoltam, ti vagytok az első emberi lények, akivel beszélhetek!
- Na jó.
- Szép ez a lakás - szólt közbe April. - Még szebb lesz, ha mindent kipakoltatok.
- Köszönöm.
Végigvizslatták a nappalit, aztán kimentek a konyhába, és kipakolták a papírzsákjuk tartalmát a pultra: Jack Daniels, cukormentes kóla, egy olasz kaja alapanyagai három főre, és három adag tiramisu.
- Gondoltam, ha sikerült berendezkedni a konyhában, akkor főzhetsz is nekünk, és hoztunk italokat is hozzá.
- Tetszik az ötlet. De előbb le kell zuhanyoznom. Érezzétek magatokat otthon.

***

Szeretem, ha néznek, főleg főzés közben. A félig üres konyha remek területnek bizonyult az alkotáshoz. A lányok előszedtek két bárszéket, azokról figyelték, hogyan sütöm meg a csirkemellet, hogyan készítem el a római salátát. Folyamatosan töltöttek a poharakba, és szóval tartottak, nehogy unatkozzak.

***

A fokhagyma illata még a levegőben szállt, amikor végeztünk a tiramisuval. Már félig elfogyott a Jack Daniels és a kóla is, amikor a szexre terelődött a szó.
- Katy szerint remek szerető vagy
- Ha ő mondja, akkor biztos úgy van...
- Azt is mondta, hogy odáig vagy a seggekért.
- Mindent elmond neked?
- Csak a javát. És én szeretem az anális szexet, Katy szerint pedig te remekül csinálod. Azt is mondta, hogy meg akartad kapni a fenekét az éjjel, de ő nem ment bele. Szerintem nagyon nehéz olyan pasit találni, aki tudja, hogy kell análisan kielégíteni egy nőt. Ha te ilyen pasi vagy, akkor jobban meg kell ismernünk egymást.
- Egyetértek, mert olyan nőt is nehéz találni, aki szereti az anális szexet - álltam fel, és a dohányzóasztalhoz léptem. - Helyezkedjünk kényelembe!
Kihoztam néhány takarót és a padlóra terítettem őket. Előszedtem egy síkosítót és néhány óvszert, letettem őket az italok mellé.
- Nem kell óvszer - ingatta a fejét April. - Jobban szeretem, ha a seggembe csurog...
- Én is azt szeretem - vágtam rá vigyorogva. Alig hittem a fülemnek: mekkora szerencsém van! - A barátnőmet is próbálom rávenni...
- Nem akarja?
- Fél a fájdalomtól.
- Hát elég nyafogósnak tűnik.
- Nem az, csak néha szeretném, ha bevállalósabb lenne.
- Akkor ideje megtudnunk, mit hagy ki - állt fel, és levette a pólóját. Hozzám lépett, és végigsimított a vállamon. Katy tátott szájjal figyelt minket a heverőről.
April kivette kezemből a jeges poharat, és megcsókolt. Ajkának whisky-íze volt, ez eléggé beindított. Kibontottam a melltartóját, ledobtam a padlóra, így az arcomba bámultak gyönyörű mellei.
A térdemre ült, előrehajoltam, és megcsókoltam a vállát, közben a hátát és a mellét simogattam. Körbenyalogattam a mellét és a bimbóját, amit utána lassan be is szívtam a számba. Úgy pörögtem rajta a nyelvemmel, mintha egy csikló lenne. Aztán váltottam a másik mellére.
Széttárta lábát, előrehajolt, hozzám simult, a mellére húzta az arcomat. Benyúltam a popsija alá, felemelte, és lefektettem a takaróra, s közben a melleit nyaltam és szopogattam. Elengedett, kigombolta és lecipzározta a farmerét. Katy még mindig figyelt minket a díványról, April ránézett és elmosolyodott. Felemelte a fenekét, én meg lehúztam róla a farmerét és a bugyiját. Remek, nedvesen remegő punci tátongott előttem.
Egy párnát tettem a feje alá, aztán behajoltam a puncijára. Rácuppantam: finoman édes és nedves volt. Végignyaltam a csikló oldalait, amit a lány elégedett nyögésekkel fogadott. Katyre néztem, aki feszülten figyelt minket, de egy szót sem szólt.
Visszafordultam Aprilhez, végignyaltam az ajkacskáit. Annyira be volt indulva, hogy már kis patakocskákban folyt a nedve le a popsijára és a takaróra. Amikor benyaltam az ajkacskái közé, belemarkolt a tarkómba, tolni kezdte az arcomba a punciját. A csiklójához húzta a fejem, és hevesebben lökdöste felém az ágyékát. El akart élvezni.
- Nyald gyorsabban! Ez az, pont ott! Ah... ahh... ahhh... ...nyaljál! ...nyaljál!
Végül hatalmas sóhajjal elengedett, hátrarogyott, és elélvezett. Lába a padlóra csúszott, s még végigsimított a hasán és a mellén. Szemét lehunyta egy percre, aztán kinyitotta, és Katyre nézett, aki még mindig a díványon ült.
- Igazad volt - mondta neki April mosolyogva -, tényleg rohadt jól tud pinát nyalni!
Íme egy lány, aki tudja, mi a jó. Katy még mindig némán mosolygott, és jóváhagyólag bólintott.
- Jöhet a második menet! - jelentette ki April, és kezdett megszabadítani a ruháimtól. Mikor már teljesen meztelen voltam, lefektetett, és a fejemhez lépett. Tudtam, mi fog történni, ez volt az egyik kedvenc dolgom a világon: kinyalni egy nőt az arcomon. Rám is ereszkedett, térdei között a fejemmel, a szám fölé, és előrehajolt. Az arcomba nyomta a punciját, én pedig mohón nyalni kezdtem a csiklóját. És hallottam, hogy Kathy közben kiad pár fura hangot.
Nyalni kezdtem April punciját. Jól az arcomba nyomta, hogy jó mélyen benyalhassak neki. Felnyögött. Finoman körözött, a saját kis maszturbációs játékszerének használta a számat. Hevesen nyalogattam a csiklóját, mire ő lendületesebben  mozgott és zihált. Nedve lassan szivárgott az arcomra.
Közel járhatott az orgazmushoz, de felemelkedett az ajkamról, hátradőlt a kezére, és elhelyezkedett fölöttem rákpozícióba. Katyre néztem, aki hanyattdőlt a díványon, szemét behunyta, kezével pedig a farmerében matatott.
- Később majd vele is foglalkozunk - suttogta April. - Szerintem még sose csinálta hármasban.
- Akkor ezen a hétvégén sok minden fog először megtörténni - suttogtam én is neki.
Aztán a szám fölé tolta a popsiját, és rám parancsolt:
- Nyald ki!
Csak erre vártam. Keményen a fenekébe döftem a nyelvem, megforgattam, és finoman nyaltam fel és le. Felnevetett, de aztán kezdte élvezni, mélyen zihált és nyögdécselt.
Megint bekeményítettem a nyelvem, és lassan, mélyen a fenekébe toltam.
- Jaaaj... imádom, ahogy kinyalod a seggem! - sóhajtotta. Keze-lába remegni kezdett. Nem bírta tartani magát, hanyatt ereszkedett rám, nehéz lehetett eddig is tartani ezt a rákpozíciót.
Katy meglepetten nyitotta ki a szemét, hogy vajon miért hagytuk abba, de azért folyamatosan simogatta a csiklóját.
- Feküdj hanyatt a takaróra, és emeld a lábad a válladra - mondtam neki.
Meg is tette, én meg a feneke alá csúsztattam egy párnát.
- Jó ötlet - mondta April. Így már kényelmesebben figyelhette, hogy dugom a nyelvem a fenekébe. Lassan kihúztam belőle, jól körbenyaltam a lyukacskáját, aztán megint visszadugtam.
Benyúlt a lábai közé, kivillantotta a csiklóját. A másik kezének ujjait megnyalta, és azzal simogatta a meredező csiklót. Én közben vadul nyelveltem a fenekét. April hangosan felnyögött, és hallottuk Katy nyögését is: most már meztelenül feküdt a díványon, vadul dolgozott a punciján, nedvei csorogtak a dívány szövetére.
Mindenki ismeri azt a fajta nyögést, ami tudattalanul tör fel, és jelzi, hogy valamit nagyon jól csináltunk nagyon jókor - hát így nyögött fel April, amikor végignyaltam a középső ujjamat, és lassan a fenekébe dugtam. Jó sok nyálat engedtem köré, tövig belé nyomtam az ujjamat, és megcsókoltam a farpofáit. April lágy, mély nyögése jelezte, hogy jó nyomon járok.
Megremegett a lába, összerándult a hasa, ágyéka rámozdult az ujjamra. Engedtem még nyálat a segglyukába, és ujjaztam, miközben ő a csiklóját simogatta. Kezdett gyorsabban mozogni, zihálása mélyebb és szaporább lett. Végül elengedte a csiklóját, mindkét kezével a padlóra támaszkodott, és egy mély nyögéssel elélvezett.
- Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh! - remegett a feneke az ujjam körül. Még egyszer  körbenyaltam, mire lenézett rám: - Te aztán úgy nyaltál ki, mint egy profi... - zihálta.
Rámosolyogtam, aztán Kathyre néztem, aki a díványon feküdt csukott szemmel, teljesen meztelenül, és láthatóan éppen most készült elélvezni. April szemébe néztem, és megint elmosolyodtam. Ujjammal csendre intettem, és hogy várjon egy kicsit. Megértette. Kilopakodtam, megmostam az arcomat és a kezemet, és visszatértem a nappaliba.
April feszülten figyelte Kathy kibontakozó orgazmusát. A fejemmel intettem, és mindketten odaléptünk Kathy mellé. April Katy puncijához hajolt, és megnyalta a lány ujját. Katy mosolyogva elhúzta a kezét, April pedig azonnal lefetyelni kezdte Katy punciját.
Nagyon élveztem a műsort. Letérdeltem a dívány elé, onnan néztem, hogyan nyalja April profimódra a barátnője punciját. Teljes szájával vette kezelésbe a csiklót, az ajkacskákat, még körözött is rajtuk. Felemelkedtem, és megnyaltam Katy mellét...
- Mit csinálsz? - húzódott el Katy mindkettőnktől, és megismételte: - Mit csinálsz?
- Segítek - mondtam.
- Segítesz? Miben?
- Hogy elélvezz.
- Nekem az is elég volt, hogy hallgattalak titeket.
- Hát már vagy öt perce végeztünk, ha nem vetted volna észre. És nagyon tetszett, amit itt műveltél, úgyhogy úgy döntöttünk, segítünk elélvezni.
- De még sosem voltam egyszerre két emberrel! Pláne egy másik nővel!
- Hát egyszer mindent el kell kezdeni - mondtam.
- Akkor ezen a hétvégén sok mindent elkezdtünk - szólt közbe April. - Figyelj, Katy, láttam, hogy feküdtél itt széttárt lábbal, és nagyon tetszett! Meg akartam kóstolni a puncidat. Még csak egyszer voltam másik nővel, és akkor is csak ujjaztuk egymást. Annyira szépen játszadoztál magaddal, szerettem volna segíteni.
- Tényleg semmi rosszat nem akartunk, Katy, csak láttuk, hogy simogatod magad, és segíteni akartunk, nem elnyomni...
- Hát csak meglepődtem, amikor két szájat éreztem magamon...
- Kellemes volt?
- Hát...
- Nem baj, ha igen!
- Amikor be volt csukva a szemem, akkor egész kellemes volt. Csak meglepődtem, amikor két szájat éreztem. Mindig azt hittem, az ilyesmi túl kurvás, főleg, ha másik nő is van a játékban.
- Én vagyok a legjobb barátnőd! Tudtad, hogy mi vár ma ránk, főleg azok után, amit múlt éjjel itt műveltetek, igaz? No és ki vezethetne be jobban ebbe, mint a legjobb barátnőd?
- Az igaz. Csak meglepődtem egy kicsit.
- De jó érzés volt?
- Igen, jó volt!
Erre April lassan elhúzta Katy kezét a puncijáról, és ráhajolt a csiklójára. Katy még nem engedte el magát teljesen, úgyhogy finoman megcsókoltam. Kis idő múlva éreztem, hogy már nem annyira feszült: April kínzóan lassan csókolgatta a csiklóját és nyalogatta fel-le az ajkacskáit.
- Minden rendben? - kérdeztem suttogva Katytől, ő pedig bólintott, és mosolyogva lehunyta a szemét.
April széthúzta a lány ajkacskáit, és mohón nyalni kezdte a punciját. Én a melleit vettem kezelésbe, nyaltam, szoptam őket, majd a hasát is, le a derekáig. Katy sóhajtozva figyelte, hogyan nyalogatjuk a testét.
Játszottam egy kicsit a mellbimbóival: simogattam és finoman megcsipkedtem őket. April szenvedélyesen dolgozott Katy punciján, fel-le nyalta, egyik ujját bedugta, és finoman ujjazta vele. Nyelvével inkább a csiklóra koncentrált, amitől barátnője hevesen nyögdécselt. Közben még egy ujját csúsztatta a csöpögő punciba, és kissé rákapcsolt az ujjazással. Kiegyenesedtem, finoman simogattam Katy mellét. Nagyon tetszett, amit a lányok műveltek, és úgy tűnt, jól elvannak nélkülem is, úgyhogy egyik kezemmel Katyt simogattam, a másikkal April nyakát és vállát.
April érezhette, hogy barátnője egyre közelebb jár az orgazmushoz, mert nagyon szenvedélyesen nyalta és ujjazta barátnőjét. Katy már nagyon izzadt, nagyon közel lehetett már az orgazmushoz, hevesen tologatta az ágyékát a barátnője szájába. Mindketten begyorsítottak, én pedig mindkettőjüket finoman simogattam. April egyre hevesebben zihált, a veríték csorgott a mellei között. Végül belemarkolt barátnője hajába, megfeszült, és felkiáltott:
- AAAHHHHHHHH!
A két lány mosolyogva nézett egymás szemébe, és összebújtak. Hoztam a fürdőszobából egy melegvizes törölközőt.
- Remélem, ez nem számít szentségtörésnek - mutattam nekik Micimackót a törölközőn, amin mindketten kacagtak. April megtörölte a száját, és felitatta Katy puncijáról a nedveket.
- Ez jó volt.
- Nagyon jó volt...
- Hát akkor máris csináltunk valamit, amit még eddig sosem - mondta April, és hozzám fordult: - Ülj le - parancsolta.
Leültem, és széttártam neki a lábam.
- Ma este minden lyukamat szétnyaltad... - mondta. - Ideje meg is kefélned őket!
- Állok elébe!
- Akkor jó, mert nem lesz kegyelem! Amikor a puncimat és a fenekemet nyaltad, már akkor is meg akartam fordulni, hogy szétkefélhess!
Ettől a farkam máris ágaskodni kezdett. April betérdelt a lábaim közé, megfogta és lassan szopogatni kezdte a farkamat. A tenyerére kent egy kis síkosítót, és azzal kényeztette a farkamat. Kicsi, de erős keze volt, a síkosítóval olyan volt, mintha egy punci vagy egy száj kényeztetné a farkamat. Elégedetten nyögtem fel.
A lány lassan, de hatásosan pumpálta a farkamat, aztán nyalogatni kezdte a tövét, majd lassan, egyenként a szájába engedte a golyóimat. Abba is hagyta a farkam pumpálását, csak a hüvelykujjával rajzolt a makkomra kis köröket. Ettől majdnem el is élveztem.
- Nyugi, nagyfiú, mielőtt elélveznél, még meg kell kefélned!
- Akkor hagyd ezt abba, mert már nagyon közel járok.
- Csak kényeztetni akartalak egy kicsit. Készen állsz a kefélésre?
- Készen! Csináljuk! - parancsolta April, és felállt, ráereszkedett a farkamra. Nedves volt, a farkam pedig bekenve a síkosítóval és April nyálával, úgyhogy könnyen rám csúszott, egészen tövig.
- Óóóóóóóóó ez nagyon jó... hadd lovagoljak egy kicsit...
Annyira nedves volt a puncija, hogy szivárgott is egy kicsit a nedve farkam köré. April a nyakamba kapaszkodott, és előre-hátra ringott az ölemben. Lassan és mélyen vette a levegőt, szemét behunyta, elmerült belső világában. Aztán finoman kezdett begyorsítani.
Örültem, hogy az ölembe ült. Ebben a pózban nagyon sokáig bírom, szabadon gyönyörködhettem hát a csajban. Katy pedig figyelte, hogyan éli ki magát a barátnője a farkamon.
April gyorsabban mozgott előre-hátra, és nagyot nyögött. Keze rászorult a nyakamra, hátraengedte a fejét. Mivel a másik keze szabadom mozgott, úgy nézett ki, mint egy rodeó lovas, aki majdnem leesik a lóról. Egyre gyorsabban és keményebben lovagolt, szabad kezével a mellét simogatta, s úgy el volt merülve saját kis világában, mintha mindjárt elájulna.
Visszaengedte a fejét, fel-le mozgott, a farkam tövig merült a testében. Szeme remegett, egyre hevesebben és mélyebben zihált. Egy végső mozdulattal elélvezett.
- Uuuuuuuhhhh!
Eltartott úgy egy percig, mire magához tért az orgazmusból.
- Jó volt?
- Tűrhető - vágta rá mosolyogva.
- Ó, csak tűrhető?
- Igen...
Mosolyogva felkaptam, és még mindig felnyársalva felálltam. Lehajoltam, letettem a takaróra, felemeltem a lábait, a mellére húztam őket. Most már ebben a pózban dugtam apró mozdulatokkal.
Egyre hosszabban és hosszabban dugtam, de ugyanolyan gyorsan. Egy ideig tartottam az iramot, utána belassítottam, és erőből dugtam. A lány minden lökésre felnyögött. Ezt bátorításnak vettem, úgyhogy egy kissé durvábban keféltem, gyorsabban és keményebben.
Kezdett hangosan nyögdécselni, és mély levegőket venni. Kinyitotta a szemét, és egymást néztük, miközben egyre keményebben basztam. Kicsit mosolygott is, karjával tartotta magát. Nagyon rákapcsoltam, amitől ő hörögni kezdett, és erősen tolta rá magát a farkamra. Katy meztelenül figyelte a díványon, hogy mit csinálunk. Velünk egy ütemben simogatta magát.
April kezdett remegni, szeme lecsukódott, úgyhogy leálltam:
- Várj csak, cica - mondtam -, még nem élvezhetsz el!
- Te köcsög... - nyögött fel csalódottan.
Mosolyogva leengedtem a lábait. Átváltottunk misszionárius pózba, így basztam lassan és mélyen, a farkam teljes hosszával. A lány nagyon mosolygott, ezek szerint szereti, ha felcsigázzák.
Bekeményítettem, gyorsan és erősen dugtam. Becsúsztatta a kezét a csiklójához, és megremegett. Egyre gyorsabban keféltem, ő pedig nyögdécselve, sőt, néha sikongatva élvezte. A testéről csurgott az izzadság, mintha ez egy jó kemény edzés lenne. Katy velünk egy ütemben dörzsölte a csiklóját és ujjazta a punciját.
April egyre hevesebben zihált, kezdte elveszíteni a fejét. Felhúzta ujjait a szájához, s a szemem előtt nyalta le róla a nedveit. Még keményebben basztam.
Megint bedugta közénk a kezét, és ismét remegni kezdett. Jó keményen basztam, ő meg remegve élvezte.
- Bírod még?
Nem tudott válaszolni. Nagyon közel járt már. Erre én abbahagytam.
Rögtön kinyitotta a szemét, és felkiáltott:
- Mit csinálsz? Már majdnem elélveztem!
- Tudom, ezért hagytam abba.
- Hogy mi...?
- Állj négykézláb, és megtudod!
Olyan gyorsan térdelt rá az egyik párnára, hogy majdnem kificamította a bokáját. A haját hátracsapta, úgy nézett rám a válla fölött mosolyogva. Felkeltem, a díványhoz mentem, és megálltam Katy előtt.
- Kéne egy kis síkosítás.
Katy odafordult, egyik kezét a csiklóján hagyta, a másikkal a szájába húzta a farkamat, amilyen mélyen csak tudta.
- Nyálazd be rendesen!
Körbenyalta a makkomat, jó sok nyálat hagyott rajta. Kis ideig előre-hátra mozgott, és szopogatta a makkomat, aztán kiengedte a szájából
- Így jó lesz - szólt közbe April. - Köszi, Katy.
A legtöbb pasi hamar elélvez a szopástól, de én csak jobban megkeményedek tőle, jobban bírom utána a dugást. Mint amikor spenótot adnak Popeye-nek.
Katy visszatért saját simogatásához, én pedig betérdeltem April mellé. A farkam készen állt a behatolásra. Bedugtam a makkomat, és finoman fel-le mozgattam a nyílásában. April egy párnába markolt, rátette a karját és a fejét, hátranézett, és mosolygott.
Minden lökéssel mélyebben dugtam a lányt. Pár percig tartott, míg tövig bejutottam így fokozatosan. Utána már keményebben dugtam. Szorosabban fogtam a csípőjét, és gyorsabban mozogtam. A lány egyre hangosabbakat és mélyebbeket nyögött.
Most már Katy is nagyon izzadt, nem is tudom, hányszor élvezhetett el, miközben minket nézett, de ahogy az ujjai mozogtak a csiklóját, úgy tűnt, megint orgazmusa  van. Arca vörös volt, szeme szorosan lezárult.
Még jobban begyorsítottam, éreztem, ahogy közeledik az orgazmusom. April torokhangon hörgött, még szorosabban markoltam, és teljes erőből dugtam.
- Elélvezek! - sikoltotta. - Keményebben!
A fenekébe markoltam, vadul gyömöszöltem, úgy keféltem. Egyre hangosabban és hangosabban nyögött. Vadul tologatta rá magát a farkamra, és öntudatlanul nyöszörgött. Úgy döntöttem, segítek neki, megnyaltam a hüvelykujjamat, és fürgén köröztem vele a fenéklyukánál. Erre ő benyúlt a lába közé, és simogatta a golyóimat, már amennyire hozzájuk tudott érni. És én ezt nagyon szeretem. Ettől teljesen el tudok menni. Néha elég ebből egy egészen kicsi is, és máris tüzelek.
Jóváhagyólag nyögtem, de még nem akartam elélvezni, ez túl jó volt. Úgyhogy lökésenként kinyögtem, hogy:
- Ne... csináld... ezt...
Ekkor elélvezett. Hangosan felkiáltott, és a takaróra rogyott. Annyira közel jártam már én is, hogy ha megint a golyómhoz ért volna, simán beleélveztem volna.
- Ez nagyon szexi volt - mondta Katy a heverőről.
- Miért nem élveztél el te is? - pihegte nekem April.
- Még egy lyukadat le kell rendeznem.
Erre ördögi mosollyal nézett a szemembe. Végighúztam egyik ujjamat a popsija nyílásán. A lyukacska összerándult. Katy lefeküdt a padlóra April mellé, suttogtak egymásnak valamit, de én csak April gyönyörű fenekére figyeltem, és a farkamra, amit már nagyon szerettem volna a kis lyukacskájába döfni. Megnyaltam a mutatóujjamat, és köröztem egy kicsit a nyílás körül. Növeltem a nyomást, mire a lány háta megfeszült. Az első ujjpercem becsúszott, finoman köröztem vele egy kicsit. Felhúzta térdét a padlóról, és simogatni kezdte a csikóját. Betoltam a második ujjpercemet is, és megcsókoltam a nyakát, a vállát. Kezdett libabőrözni.
- Imádom az ujjad - nyögte csillogó szemm el.
- Hát még csak most kezdtük.
- Tudom. Alig várom már a farkad oda is.
Most már az egész ujjam a fenekében volt, lassan mozgattam ki-be. Középső ujjamat a puncijába csúsztattam, és lassan azt is mozgattam. Mindkét ujjam ki-be csúszkált, éreztem közöttük a vékony réteget.
- Óóóóó.... igen... - nyögte a lány, és vadul játszott a csiklójával.
Mikor már jól benedvesedett a középső ujjam, lassan kihúztam mindkettőt, összezártam őket, és lassan kezdtem benyomni a fenekébe.
- Várj - mondta, és visszahelyezkedett a kutyapózba. - Jól van, mehet.
Felvette a legjobb pozíciót a fenékdugáshoz, ez igazán figyelmes volt tőle. Nagyon tetszett a lány. Felkaptam a síkosítót, és nyomtam belőle pár cseppet a feneke bejáratára. Ujjaimmal begyorsítottam a fenekében. Erre ő nagy levegőket vett.
- Mi az, fáj? - kérdezte Katy.
- Igen, egy kicsit, de ha már kitágultam, jó lesz.
Katy lefeküdt April mellé, közvetlen közelről figyelte, hogy mit művelünk.
Két ujjam egy-egy perce már benn volt, nyomtam rájuk egy kis síkosítót, és még mélyebbre nyomtam őket, egészen tövig. Ekkor is nyomtam oda egy kis síkosítót, és ki-be ujjaztam. April tovább játszott a csiklójával.
Feltérdeltem, a farkam kőkeményen ágaskodott.
- Katy, gyere ide! - A lány felemelkedett, és odajött April fenekéhez. - Kéne egy kis síkosítás.
Katy rögtön ráhajolt a farkamra, de mosolyogva megállítottam:
- Nem, nem, most igazi síkosító kéne!
- Kár...
- Hát igen...
Odaadtam neki a síkosítót, nyomott belőle egy kicsit a kezére, és szépen lassan végigkente vele a farkamat. Váltogatta az erősséget, nagyon jól csinálta, mint egy igazi profi. - Nyomj még a seggére! - mondtam neki, miközben két ujjam folyamatosan járt April fenekében.
Kissé élénkebben mozgattam az ujjaimat, Katy nyomott még síkosítót April fenekére. Mikor már jó csúszós volt, kihúztam az ujjaimat, és a fenekéhez illesztettem a makkomat.
- Kérek még síkosítót.
Katy engedelmeskedett, nyomott még egy kis síkosítót a barátnője fenekére. April feneke fülé tettem a tenyerem, és éhező farkam felé irányítottam a popsiját. A makkom lassan a lyuknak feszült, April kissé hátratolta magát, és csöndesen felnyöszörgött.
- Ennyi síkosítóval biztos nem fog fájni... Van valami?
- Az, hogy... - tolta megint hátra magát, és a makkom eltűnt a gyűrűben - annyira... jó... - némult el, annyira koncentrált a farkamra a fenekében.
Katy tátott szájjal bámulta, hogyan tűnik el a farkam a barátnője fenekében. Lassan, de biztosan haladtam centiről centire. Amikor már félig benn voltam, Katy átadta nekem a síkosítót, visszafeküdt a barátnője mellé, és megfogta a kezét:
- Mostmár végig benn van?
- Nem, még van pár centi.
- Aaaahh... Olyan, mintha szülnék!
- Mindjárt jobb lesz.
April ezután odafordult Katyhez:
- Szeretem, ha seggbebasznak. Eleinte fáj, de ha már beindulok, nagyon jó.
Szép lassan tövig nyomtam a lány fenekébe a farkamat.
- Kész! - jelentettem ki a végén.
- Jó...
Hagytam, hogy hozzászokjon a farkamhoz a fenekében, aztán ugyanígy ki is húztam, lassan, de biztosan, majd pár centit megint betoltam neki, ki-be mozgattam, egyre mélyebben, míg a végén már teljes hosszammal basztam. A feneke kezdett ellazulni a farkam körül.
Katy még mindig April kezét fogta, de közben odajött mellém, és nézte, hogyan dugom a barátnője fenekét. Meg is csókolt, smároltunk is kicsit, lenyúlt és megsimogatta a farkam tövét. Szabad kezemmel én is alányúltam, ujjazni kezdtem csöpögő punciját. Hangosan felsóhajtott, megragadta a kezem, és mélyebbre tolta magában. April közben játszott a csiklójával, így élvezte a seggbekúrását. Ahogy feneke kezdett kitágulni a farkam körül, picit gyorsítottam.
Katy elhúzódott, beült April elé, aki vette a lapot, felemelkedett a könyökére. Katy odatolta barátnője elé a punciját. April ráhajolt, és nyalni kezdte. Katy belemarkolt April tarkójába, és hevesen tologatta az arcába a punciját.
Megint kezdtem érezni a bizsergést, úgyhogy olyan keményen és gyorsan basztam Aprilt, hogy abbahagyta Katy kényeztetését, de az a kis vadóc a hajánál fogva tolta vissza a fejét a puncijára, a másik kezével meg széthúzta az ajkacskáit, hogy barátnője jobban odaférjen.
April egyik kezével hátranyúlt, és simogatni kezdte a golyóimat. A bizsergés elárasztotta az egész testemet. Begyorsítottam, könyörtelen szenvedéllyel basztam a seggét. April nyögött a gyönyörtől barátnője puncijába, Katy pedig örült az extra vibrációnak.
Olyan keményen és gyorsan keféltem Aprilt, ahogy csak bírtam, és nemsokára éreztem, hogy már nincs visszaút
- Hová akarod? - kérdeztem Apriltől, aki erre felemelte arcát a barátnője puncijából:
- Élvezz a seggembe!
Katy visszahúzta a lány arcát a puncijához, és egyre erősebben vonaglott alatta. Én már tövig voltam a lány fenekében, és most végre elengedtem magam.
- Aaaaahhhhh!- élveztem el, miközben April a barátnője puncijába sikoltott, mert ő is elélvezett, de közben vadul lefetyelte a barátnője csiklóját, nehogy ő is lemaradjon.
Löktem még pár utolsót, éreztem, hogy minden cseppem April fenekébe úszik. Közben Katy is elélvezett:
- Óóóóóóóóóhhhhhhh.... - nyögte. Én April hátára dőltem, ő pedig Katy lábára. Izzadtan, zihálva hevertünk egymáson. Hihetetlen menet volt.
Felálltam, és hoztam a fürdőszobából két meleg vizes törölközőt. Miközben a lányok letörölték magukat, szinte egyszerre szólaltak meg:
- Ez kegyetlenül jó volt!
- Ez kurva jó volt!
Mosolyogva néztem az órára: 11:30 volt.
- Igen - mondtam -, és még nincs is késő.

Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]