2014. május 18., vasárnap

Cowboyok III. rész 2. fejezet

Előzmény: Cowboyok I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Cowboyok III. rész 1. fejezet

Írta: reddirtwriter
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2012. január 7.

***************************************************************************


Az idő csak úgy repült, ahogy a hűs vízben szórakoztak. A hevesen tűző texasi nap kiszívta minden erejüket, ahogy kényeztették egymást, végül fáradtan elterültek a fűben. Mitch lihegve Darrin felé fordult és megcsókolta az arcélét, majd nyelvét végigfuttatta a férfi nyakán, lenyalva izzadtságát.
- Ez mennyei! - sóhajtott Darrin.
- Pokolian felizgattál. Legszívesebben itt helyben megdugnálak.
- Itt? Mi van, ha valaki meglát?
- Á! Senki sem jár erre. Még mindenki dolgozik.
Darrin ismét körbe nézett.
- Ez biztos?
- Naná.
Darrin előre hajolt és megcsókolta a másik férfit.
- Akkor gyere! Dugj meg! A tiéd vagyok. - Azzal elterült a fűben.
Mitch elégedetten elmosolyodott. Kezeit Darrin térdei alá csúsztatta és széttolta lábait. Aztán előre hajolt és megnyalta partnere alhasát, hogy utána lefelé induljon. Kikerülve a férfi szerszámát, megközelítette az ánuszát és gyengéden izgatni kezdte. Hallgatta Darrin nyögéseit, majd, amikor már mindketten felkészültek, lassan a férfi barlangjába csúsztatta nyelvét.
Hallotta, ahogy Darrin egyre hevesebben zihál. Nem akarta, hogy túl gyorsan elsüljön.
- Ne olyan sebesen, kolléga! - nevetett fel, miközben visszahúzódott.
Megfordult és az izzadt test fölé mászott, hogy Darrin arcához nyomja a fenekét. A másik férfi azonnal birtokba vette bejáratát, heves nyögéseket csalva elő Mitch-ből. Kezei a másik férfi combjaira telepettek és nyelvét a fölé hajoló fenekébe mélyesztette.
Amikor már ismét közel voltak a csúcshoz, Mitch megint megállt és elhúzódott Darrintól. A farmerjáért nyúlt és előhorgászott egyet mindig magánál tartott gumijaiból. Feltérdelt és felhelyezte, közben felnyögött, ahogy az anyag ráfeszült merev férfiasságára. Azonnal munkához látott, de érezte, ahogy Darrin teste megfeszül, ellenállva a behatolásnak.
- A fenébe is! Mi a baj? Fájt?
- Nem, nem. Semmi baj. Ne állj meg! - nyöszörögte a másik.
- Darrin! Ugye tényleg nem fáj?
- Nem.
- Akkor miért sírsz?
- Én nem is… Jól vagyok. Folytasd! Kérlek.
- Így nem megy. Nem tudlak megdugni, miközben sírsz - ült a sarkaira Mitch, majd előre hajolt, hogy arca megközelítse Darrinét.
- Ugyan már! Mi a baj? Ne akarj átverni!
Darrin halkan szipogott.
- Most biztos hülyének nézel.
- Nem. Dehogy. Csak aggódom. Szóval, bármi is a baj, nekem elmondhatod.
Darrin lassan bólintott.
- Kettőnkről van szó? Valami rosszat tettem?
- Nem. Dehogy is.
- Hát akkor? Mondd el! - mosolygott rá kedvesen Mitch.
- Jól van!
Mitch az ölébe vonta Darrin fejét és gyengéden simogatta. Figyelte, ahogy a másik férfi vesz egy mély levegőt, mielőtt hozzákezd.
- Nos, volt már egyszer ilyen. Úgy értem… az úszás, meg az összes többi. Teddy-vel voltam. Ő… egy barátom. Egy utcában laktunk. Tizenöt voltam. Teddy-vel néha összejártunk. Kamaszok voltunk még.
Darrin elvörösödött, de Mitch mosolya megnyugtatta.
- Semmi baj. És, történt valami Teddy-vel? Ez a gond?
- Az apám történt. Átmentem Teddy-hez fürdőzni kicsit a medencében. Jót szórakoztunk és felizgultunk, úgyhogy megdugott. Élveztem és kicsit hangos voltam. Ez van, ha élvezem - pirult el.
- Oké. Ezt én is észrevettem - nevetett Mitch.
- Ez többször is megismétlődött. Fiatalok voltunk és kanosak. Aztán egyszer, amikor épp Teddy dugott, kiáltást hallottam magunk mögül. Az apám volt az. Nem hallottuk, amikor megállt a kocsival, szóval rajta kapott minket.
- És, aztán mi történt? - kérdezte Mitch, visszafojtva a lélegzetét.
- Üvöltözött Teddy-vel. Azt mondta, a pokolban fog elégni amiért megrontott… Aztán megragadott és azt mondta, kiveri belőlem a démont.
- Akarsz róla beszélni? - préselte össze az ajkait Mitch. Örült, hogy Darrin apja most messze jár tőlük, különben nem tudná türtőztetni magát.
- Nincs túl sok minden, amit mondhatnék. Feldobott a pickupra. Még arra se volt időm, hogy felöltözzem. Csak összegörnyedtem, amíg vert a nadrágszíjával.
Mitch fortyogott a dühtől. Megesküdött magában, hogy kicsinálja azt az embert. Darrin közben folytatta.
- Nem tudom, meddig vert. Csak üvöltöttem és könyörögtem neki, hogy hagyja abba. Aztán elvesztettem az eszméletem - szipogta.. - Aztán elengedett. Felöltöztem és haza siettem.
- Elmondtad valakinek?
- Mégis mit? Senkinek nem mertem, és ő se hozta fel, egészen amíg végül elé és anyám elé nem álltam, hogy elmondjam.
- Aztán mi történt? - folytotta vissza Mitch a lélegzetét.
- Nem sok - nevetett szárazon Darrin. - Már nagyobb vagyok nála, úgyhogy nem próbálkozott semmivel. Csak rám parancsolt, hogy tűnjek el és soha többé ne lásson. Meghaltam a szemében… Azt hitte, már kiverte belőlem a démont évekkel korábban. - Könnyes szemmel Mitch-re nézett. - De nem, mert szeretlek téged Mitch.
A másik férfi előre hajolt és gyengéden megcsókolta őt.
- Én is szeretlek téged.
Magához ölelte Darrint és gyengéden ringatta őt, miközben ismét könny csorgott le a másik férfi arcán.
- Én szégyellem magam helyette.
- Ne tedd! Nem érdemli meg. Nem bánok semmit. És most boldog vagyok, mert szeretlek. Persze csak ha nem bánod, hogy a pasid egy picsogó kislány.
Mitch felnevetett, majd megcsókolta őt.
- Oké. Azt hiszem, ideje menni.
Darrin rá nézett.
- Ne haragudj, hogy elrontottam a napod! Olyan jól indult!
- Ugyan már! - nevetett Mitch. - A napnak még nincs vége. Még csak most kezdődik igazán.
Gyorsan felöltöztek, majd visszamásztak a kocsiba.
Utaztak egy ideig, majd megálltak egy ismerős helyen. Darrinnak beletelt pár percbe, amíg megismerte azt az útszéli területet, ahova Mitch a legutóbb vitte.
- Gondoltam, egy szebb emlékű hely segíthet - ölelte át Mitch.
Elhevertek a fűben és gyengéden simogatták egymást. Mitch örömmel figyelte, ahogy a másik szomorúsága tovaszáll. Gyengéden megcsókolta Darrint, majd lefele indult. Kiszabadította mellkasát és bimbóit izgatta. Aztán kibontotta partnere övét és nadrágját és rávetette magát az ágyékára. Hevesen mozgatta Darrin férfiasságát a szájában, miközben térdig letolta a nadrágját.
- Feküdj a hátadra! - utasította. - A segged akarom.
Darrin szó nélkül engedelmeskedett. Mitch ismét belé vezette a nyelvét. Amikor a nyílás már jobban kitágult, belé vezette egy ujját is, igyekezve kitágítani Darrin járatát. Amikor belé tolta még egy ujját, a másik férfi teste teljesen megfeszült. Mitch elmosolyodott, érezve, hogy a másik már készen áll. Kizipzárazta saját nadrágját és elővette duzzadt szerszámát. Felhelyezett egy újabb gumit. Darrin felnevetett a látványon.
- A fenébe is, Mitch! Mennyit hordasz te magadnál?
- Pont eleget, kolléga - nevetett a másik is. - Bár nem terveztem, hogy több is kelleni fog.
Lassan hatolt be Darrin járatába, időt hagyva neki, hogy hozzászokjon az érzéshez. Nem erőltette, amikor érezte, hogy a másik járata megfeszül.
- Legközelebb hozz síkosítót is, oké, cowboy? - morogta Darrin.
- Ahogy akarod - nevetett Mitch.
Nyögések töltötték be a levegőt. Mitch is közel állt már a csúcshoz. Aztán lassan növelte a tempót, egyre tovább hajszolva magukat. Ahogy Darrin felsikoltott a gyönyörtől, Mitch is érezte, hogy megfeszülnek a golyói. Az utolsó görcsökkel Darrin mellé roskadt a földre.
- Istenem, olyan szexi vagy! Én meg egy rohadt mázlista.
Darrin felnevetett.
- Örülök, hogy így gondolod. Főleg a mai nap után.
- Fogd már be! Végül is jól sült el - nevetett Mitch.
Lehúzta magáról teli gumiját és mosolyogva felemelte.
- Nézd csak! Ennyire felizgattál.
- Te engem még annál is jobban.
Mindketten felnevettek és Mitch a fűbe hajította a használt csomagot. Öltözködés közben Mitch még egyszer megcsókolta Darrin arcát.
- Nagyon szeretlek, ugye tudod?
Darrin gyengéden megcsókolta őt.
- Én pedig téged szeretlek nagyon.
Miután teljesen felöltöztek, visszaugrottak a kocsiba és a főépület felé indultak.


Vége a III. résznek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]