2019. augusztus 11., vasárnap

Szerencsés szerelő V. rész 2. fejezet

Előzmény: Szerencsés szerelő I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Szerencsés szerelő V. rész 1. fejezet

Írta: Megamuffin
Fordította: Sinara
Eredeti megjelenésének időpontja: 2014. május 15.

*****************************************************************************


Amikor magunkhoz tértünk az orgazmusok sorozatából, nekiálltunk előkeríteni ruháinkat, amiket szétdobáltunk az előző nap folyamán a nappaliban. Jack és Stacy végül az előbbi hálószobájából kerültek elő, míg Sara és Ryan az utóbbiéból. Hosszú percekig hat meztelen nő körözött a szobában, próbálva kideríteni, melyik melltartó kihez tartozik és kinek a bugyija lóg az állólámpáról. Én megtaláltam a sortomat és felhúztam lassan elernyedő farkamra alsónadrág nélkül. Nagy szükségem volt egy zuhanyra a közeljövőben.

Egy nagy rakat sonkástojást ütöttünk össze, mire mindenki helyet foglalt a konyhában és a nappaliban, első alkalommal felöltözve, mióta megérkeztek. Reggeli közben beszélgettünk és nevetgéltünk.

- AZONNAL GYERE KI, TE KURVAPECÉR!

Mindenki megdermedt evés közben. Nem egy villa csörömpölve a padóra hullott.

- HALLASSZ ENGEM, JASON, TE NYAVAJÁS KECSKEBASZÓ?!

Nos, úgy tűnik valakit nagyon felhergeltem ezen a csodás reggelen. A konyhaajtó felé indultam és Mattel, Ryannel és Jackkel a nyomomban kimentem a kertbe. A lányok is a nyomunkban loholtak. Kicsit jól is esett, hogy kilenc baráttal a hátam mögött nézhettem szembe Stannel.

Stan a hátsó kertünkben állt. Az arca szinte lángolt a vörösségtől. A szemei lángoltak és könny csorgott le az arcán.

- MEGDUGTAD! MEGDUGTAD A CSAJOMAT, TE MOCSKOS FASZSZOPÓ!

- Hol van Amber? – kérdeztem annyi nyugalommal a hangomban, amennyit csak tettetni tudtam. A szívem hevesen vert, nem csak a nyugodt reggelem otromba félbeszakítása miatt, de annak a ténye miatt is, hogy Amber nem volt sehol, hogy legalább megpróbálja visszarángatni Stant a házba.

- Nem a te kibaszott dolgod – váltott hívatlan vendégünk végre egy fokkal emberibb hangra. – Inkább rendezzük le itt és most!

Matt hangosan felnevetett.

- Haver! Erre semmi esély sincsen – kezdtem. – Először is, még ha akarnám is, esélytelen, hogy a barátaim ne engedjenek futni, mielőtt kezet emelhetnék rád. Másodszor pedig, te is átjöhettél volna a partinkra tegnap este, ha nem lettél volna olyan rohadtul gyerekes, hogy eltrappolj.

- Átjönni a rohadt faszszopó partidra? – horkantott. – Tudom, mire utaztok. Összecsődíteni egy rakat buzeránst, aki egymást tapizza.

Nem tudtam visszatartani a nevetést. Ez a srác úgy viselkedett, mint aki frissen szállt le egy időutazó vonatról, egyenesen 1956-ból.

- Oké, most meg vagy bántódva és nem gondolkozol – mondtam. – Most már mondd el, hol van Amber!

- Baszódj meg! – köpött felém Stan.

Mielőtt bármit is tehettem volna, Melanie letrappolt a lépcsőn és átvágott a füvön Stan felé. Próbáltam megállítani őt, de elkéstem. Mire megmozdultam volna, ő már lekevert egy akkora pofont a srácnak, hogy az megpördült és a fenekére esett. Melanie belemarkolt a hajába és annál fogva ráncigálta meg.

- Na ide figyelj, te rohadt faszfej! Ha nem mondod meg, hol van Amber, mire hármat számolok, letépem a skalpodat… Egy… - kezdett számolni és azzal együtt egyre erősebben tépte Stan haját.

- Ááá! A picsába is! – hörögte a srác. – Odabenn van a házban. Csak fejezd be ezt!

Melanie elengedte őt.

- Nem tudja, hogy itt vagyok. A házban kellett volna találkoznom vele. Az az ostoba ribanc szakítani akar velem miattad – indult volna felém, Melanie azonban ismét úgy pofon vágta, hogy még méterekkel arrébb is tisztán hallottam a csattanást. Ahogy visszaroskadt a földre, a lány csak grimaszolva csóválta a fejét.

- Jesszusom, Mel! – kacagott fel Sara. – Te aztán keményen ütsz.

Ekkor Amber jelent meg a kertjeinket elhatároló bokrok között. Mostanra már felöltözött. Egy sortot húzott magára pólóval és megigazította a haját és a sminkjét. Olyan istenien nézett ki, hogy legszívesebben oda rohantam volna hozzá, hogy átöleljem. Azonban egyáltalán nem tűnt boldognak. Karba fonta a kezeit és Stanre bámult.

- Mégis mi a francot művelsz itt? – morogta.

Stan nem mondott semmit.

- Nyomás befelé! – mordult rá Amber. – Beszélnünk kell

- Baszódj meg, ribanc! – indult meg Stan, csak hogy még egy tenyérlenyomatot kapjon Melanie-tól. – Baszódjatok meg mind, nyavalyás faszszopók! – kerülte meg Ambert és átrohant a bokrok között. Pár másodperc múlva már hallottuk is felbőgni a kocsija motorját, ahogy elhajtott.

Óvatosan léptem oda Amberhöt.

- Minden rendben?

- Igen. Jól vagyok – ölelt át. – Jesszusom! Akkora egy tuskó!

Magamhoz szorítottam őt.

- Gondolod, hogy tenne valamit… tudod, valami ostobaságot?

- Azon túl, hogy egy idegen hátsó kertjében üvöltözzön torka szakadtából?

- Nos, szerencsére itt volt Melanie, hogy megvédjen – vigyorogtam.

Mel feltartotta a hüvelykujját.

- Bármikor, haver.

- Nem. Nem hinném, hogy bármi őrültséget is csinálna – rázta a fejét Amber. – Csak nem tudom elhinni, milyen jelenetet rendezett tegnap a medencénél. Három meztelen nő állt a rendelkezésére. Te pedig hoztál meg egyet is, de abban a pillanatban kiakadt, hogy levetted a gatyádat. Próbáltam lenyugtatni őt benn a házban, de ő egyfolytában csak azon pörgött, hogy ilyen homo meg meg olyan faszszopó.

Elhallgatott.

- Akárhogy is, én nem járok bigottakkal.

- Helyes – bólintott Tina. – Kinek van ideje ilyen marhaságokra?

Amber visszajött velünk a házba egy csésze kávéra, míg mi befejeztük a reggelinket. Tina, Stacy és Heidi megölelt mindenkit, Mattel pedig kezet ráztunk, mielőtt bezsúfolódtak volna Matt kocsijába, hogy haza induljanak.

- Ha még egyszer problémád lenne azzal a szardarabbal, csak szólj! – ölelte át Melanie Ambert távozás előtt. Sara és Ryan nem sokkal később távoztak, hogy együtt töltsék a napot. Jack-nek pedig meg voltak a maga tervei a Stacy-vel közös időtöltésről, miután a lány lezuhanyozott. Így végül egyedül maradtam a házban Jenny-vel és Amberrel.

- Holnap vissza kell mennem melózni – közöltem. – Mit szólna a két gyönyörű hölgy, ha együtt töltenénk ezt a napot, filmeznénk és elmennénk valahova kajálni?

- Csak ha időt kerítünk a dugásra is – vágta rá Jenny.

- Hát persze – nevettem és gyengéden szájon csókoltam őt. – Mindenről gondoskodunk. Amber?

- Milyen filmre gondoltál? – mosolygott és ő is szájon csókolt engem, majd Jenny-t is. Igen. Ez aztán egy jó napnak ígérkezett.



Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]