2016. március 11., péntek

Színház az egész éjszaka 2. rész

Előzmény: Színház az egész éjszaka 1. rész

Írta: Marokfegyver

***********************************************************


Gyakran jártok Pestre? – kérdeztem Petrát.
Közben a másik autót és az ütemes forgalmat figyeltem.
Majdnem minden héten, vagy ha valamiért kimarad, akkor a következő héten duplázunk. De még csak 2 hónapja dolgozom Bécinél, előtte nem tudom, mi volt a szokás. – Lehajtotta az anyóspulthoz tartozó, világítós tükröt, és megvizsgálta a sminkjét. – Zavar a kislámpa a vezetésben?
Nem valami erős a fénye, egyáltalán nem zavar… De te látod magad rendesen?
Visszacsukta a tükröt a helyére:
Amit kell, azt igen.
Bárcsak én is így lennék vele!
Köszi. Mit szeretnél látni?
Téboly! Ott ült mellettem, combjainak háromnegyede meztelenül simult egymáshoz, felülről a ruhája önmagát tartotta, mert semmiféle pántot sem találtam, és még képes megkérdezni, hogy mit szeretnék látni. Valamelyik végéről kezdve, kicsomagolni, és mindent!
Csak valami olyasmit, amitől tudok a forgalomra is figyelni… Ilyen meg hirtelen nem jut az eszembe.
Felkacagott:
Micsoda udvariasság! Rám bízod?
Megérintette a kezemet. Jobbomat a sebességváltón tartottam, nem mintha sokat kellene váltogatni – sodort minket a forgalom –, de az mégiscsak félúton van kettőnk között, és egy pillanatra hozzáért.
A kezemmel is látok – emeltem fel a sebváltóról, és megröptettem a levegőben.
Akkor használd a vezetéshez!
Sértődötten ráhelyeztem a kormányra:
Nem szokásom két kézzel fogni.
Semmit?
Hosszú zöldhullám után megálltunk egy pirosnál, s a másik kocsi – benne Anitával és Bécivel – még éppen át bírt osonni.
Csak, amiből több van.
Mire gondolsz?
Nem tudtam még eldönteni, hogy meghajoljak-e a provokáció előtt – és gyorsan, még a piros alatt megfogjam a legkézenfekvőbb páros testrészét –, vagy várjak egy másik alkalomra, egy biztosabbra, ha lesz olyan. Témát váltottam:
Elvesztettük őket.
Látom én is – válaszolt ingerülten –, ezért ültem át.
De ez a panzió éppen ellenkező irányban van, nem is esne útba. Hogy találtatok rá?
Béci ismerte, jó hely. – Ennél közömbösebb hangot el sem tudok képzelni. Úgy éreztem, hogy sajnálja az iménti játékot, talán mégis meg lehetett volna fogni a páros testrészt.
Zöld.
Alszotok egy nagyot, reggel aztán indulás haza?
Ja – morogta.
Hogy kellene visszakanyarodni a szavakkal fogdosáshoz? Azt szerette!
Jólesik majd kibújni a ruhából… – próbálkoztam.
Mintha felsóhajtott volna. Gyorsan folytattam, mint aki nem akarja elereszteni a nyomot:
Én nem tudnám, hogy ezt a ruhát felfelé vagy lefelé kell húzni.
Olyan, mint egy kályhacső – nevetett végre –, jó erre is, arra is.
Akkor nincs semmi bonyodalom, ha valaki zavarában rossz irányba rángatja… – Fogalmam sem volt, mit lehetne még a ruháról beszélni, de még hozzátettem: – Ez a kályhacső-hasonlat nem jutott volna eszembe, de nem is illik ide, mert a kályhacsőnek nincs alakja.
Köszi.
Vérszemet kaptam, és beszéltem még hülyeségeket, csak úgy, válogatás nélkül:
Esetleg a derekadra lehetne kályhacső-ruhát húzni, de mégsem lehetne, mert alulról sem jönne rád, és felülről sem, de ha mégis, akkor meg nem jönne le, ami meg tragédia lenne…
Az ilyen esettekre találták fel a cipzárt, és azokat a ruhákat, amiknek nincs háta.
A tiednek van háta.
Megnéztél alaposan?
Nem nagyon volt rá alkalmam… sajnos.
A szünetben gyorsan lepattintottatok bennünket.
Az nem a személyeteknek szólt, hanem furcsán jött ki, hogy itt vagyunk titokban, és valaki kijelenti, hogy tudja, honnan jöttünk.
Én már az első percben, amikor leültetek az első sorba, megismertelek… azaz tudtam, hogy szoktalak látni a városban, és a csajszi… Anita?... Anita is ismerősnek tűnt… De te mit néztél rajtam állandóan?
Jó kérdés… – kezdtem megfontoltam. Ujjongtam magamban, mert Petra visszaadta az elveszett fonalat. – Ennyi látszott belőled. – Nagy bátran odanyúltam, s anélkül, hogy a fejemet arrafelé fordítottam volna, megérintettem a dekoltázs táján.
Nem is, mert eddig láttál! – tolta lentebb a kezemet, a cicije alá. Egy pillanatra érezhettem a hozzám közelebbi, ruganyos dombot.
Meg voltam elégedve a játékkal – bár sávot kellett volna váltani, mert a miénk nem haladt –, lelkesen folytattam:
Eddig – ellenkeztem, és kezem visszasiklott a melle fölé. – A páholy mellvédje, vagy cicivédje ettől lefelé eltakart.
Cicivéd…
Otthagytam a kezem a cicije fölött, kicsit kitekeredett testtartásban. Arra gondoltam, hogy elérkezett az ideje, hogy kibuggyantsam. Igen – mielőtt bárki megkérdezné –, a Krisztina körúton jártunk.
Nem tűnt szorosnak a ruha – nem is értettem pontosan, hogy miért nem csúszott el magától már az első felvonás elején –, és ahogy a macimancs az odúba, haladtam lejjebb, készségesen engedett…
Ne most! – figyelmeztetett Petra, és gyengéden megfogta a kezem.
A „ne” úgy esett, mint egy pofon a sötét kapualjban, de a „most” szócska feldobott. Túl sokszor beleestem már abba a hibába, hogy csak az elutasítást értettem meg, a továbbiakra nem figyeltem fel. Túl sokszor ahhoz, hogy most megmaradjon a jókedvem.
Tévedjünk el! – javasoltam.
Petra, aki még mindig fogta a kézfejemet a cicije fölött, lassan leszállította a combjára, majd egy kis pihenő után vissza a sebváltóra.
Béci hiányolna, és egyből kitalálná, hogy mit csinálunk. Anita nem?
Valószínűleg igen, de nem vagyunk összekötve.
Csak szexeltek, és színházba jártok?
Valahogy úgy. Szexelünk, amikor színházba jövünk.
Értem. Mindkettőtöknek van valaki, aki állandó. Nálunk is hasonló a helyzet, de Bécié a cég, nála dolgozom, nem kellene ahhoz elutazni, napközben kockázat és alibi-gyártás nélkül csinálhatnánk, amennyi jólesik, de kell egy kis kikapcsolódás.
Otthon mit mondasz ilyenkor?
A barátomnak? Konferencia, ami későn ér véget, továbbképzés péntek délutántól szombat délig… ezek. És te?
Szintén, nem sok variáció van.
És akkor ti mikor szexeltek?
Volt már, hogy nem jutottunk el az előadásra, mert útközben betértünk egy motelba. Vagy visszafelé megállunk.
Kocsiban?
Akár.
Nem jobb egy kényelmes ágyban? Egy panzióban egész éjszaka?
Ezt te tudhatod. Hajtjátok egész éjjel? – kérdeztem.
Most miért szontyolodtál el?... – Felkacagott: – Ja! Féltékenykedsz? Nem fog egész éjszaka dugva tartani… ha arra gondolsz.
De akkor én hogy jövök a… képbe?
Jól megkeféled Anitát, és rám gondolsz közben – nevetett. – Én meg bepucsítok Bécinek, és rád gondolok.
Nem megy.
Hogyhogy?
Vizuális típus vagyok, és nem tudlak elképzelni, ha nem is láttalak még…
Mindjárt megállunk a panzió előtt, az lesz az, a kivilágított, és bekukkanthatsz a cicimhez. Kapsz egy puszit is, hogy szépeket álmodj kefélés után.
Hagyd nyitva az ajtót éjszakára!
Belopóznál?
Simán.
Az a muris, hogy nem is annyira kivitelezhetetlen, mert Béci elfordul és hortyog. Mellette egy focicsapat is megkefélhetne.
Bekanyarodtunk a panzióhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]