2019. február 27., szerda

Szerencsés szerelő II. rész 1. fejezet

Előzmény: Szerencsés szerelő I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Szerencsés szerelő I. rész 2. fejezet

Írta: Megamuffin
Fordította: Sinara
Eredeti megjelenésének időpontja: 2007. február 25.

*****************************************************************************


Azok után, ahányszor elélveztem előző nap, nem gondoltam volna, hogy valaha is lehet megint akárcsak egy kósza merevedésem is. Másnap azonban arra ébredtem, hogy Tina hevesen szopja a farkamat, az pedig mohón fogadta a kényeztetést. Még mindig meztelenek voltunk mindketten, a szobát pedig továbbra is megülte korábbi együttlétünk bukéja. Stacy már nem volt velünk az ágyban, azonban hallottam a tévé hangját a másik szobából. Valahol az agyam hátsó zugában azon merengtem, mennyi lehet az idő, vagy egyáltalán milyen nap is van. Azonban minden merengést tovaűzött a forró bizsergés, ami végig szaladt a gerincem mentén, miközben Tina farkam körül mozgatta nyelvét. Könyökeimre emelkedtem, hogy élvezzem a látványt, ahogy négykézláb áll a combjaim között, leszámítva azt a kezét, amivel árbócom tövét markolta. Felnyögtem az élvezettől ő pedig kuncogni kezdett, ami ismét borzongást küldött végig a testemen.
Lenyúltam, hogy megmarkoljam a fenekét, majd megfordítsam. Engedelmesen követte kimondatlan utasításaimat és átvetette egyik lábát mellkasom felett, feltárva előttem nedvességtől csillogó ágyékát. Valami csodával határos módon mindezt úgy hajtotta végre, hogy közben egy pillanatra sem veszítette el a kontaktust a farkammal. Már kezdtem arra gondolni, titkon valami extrém gimnasztikával foglalkozik. De mindezen csak azalatt a röpke pillanat alatt gondolkodtam, amíg felemeltem a fejem, ajkaimat szeméremtestére simítva. Tömény illata megcsapta az orromat és teljesen megvadított, ahogy beléhatoltam nyelvemmel. Felnyögött farkammal a szájában és mozgatni kezdte csípőjét fejem fölött. Elveszítettem az időérzékemet és teljesen megfeledkeztem mindenről ágyékán és a farkam köré fonódó ajkain kívül.
Végül dorongom egy hangos cuppanás kíséretében elhagyta a száját.
- Azt akarom, hogy megint megdugj – mondta heves zihálás közepette. Legördült rólam és ismét négykézlábra helyezkedett, felém lökve fenekét. – Gyere ide és mártsd belém a farkadat!
Határozott utasításnak hallatszott, nekem pedig se erőm, se kedvem nem lett volna ellenkezni. Leugrottam az ágyról és mögé álltam. Végig simítottam makkomat farpofái között, hogy aztán célirányosan szeméremajkai közé illesszem. Néhány pillanatig vágyakozva dörgölte magát dárdám hegyéhez, míg végül meg nem elégeltem és lassan belé hatoltam. Az élvezet elemi erővel csapott le rám, ahogy járata rám szorult. Felnyögött valamit, ami azonban nem jutott el ködös tudatomig. Nem voltam képes másra, csak keféltem őt megállás nélkül.
Tina a párnába fúrta arcát és abba sikoltotta gyönyörét két lökés között. Olyan mélyen hatoltam belé, amennyire csak tudtam. Éreztem, hogy a végtelen gyönyör egyre jobban gyűlik testemben minden egyes pillanattal, amivel tovább löködtem belé magamat. És eszem ágában sem volt leállni. Nem létezett többé semmi számomra a világon, csak izzadt testünk, ahogy egymáshoz nyomódik. Éveknek tűnő idő múlva aztán végül már nem bírtam tovább és golyóim tartalma a föld mélyéről feltörő lávaként áramlott ki belőlem. Az ő barlangja is rám feszült és egész teste ívbe rándult. Végül, pár pillanatnyi lélegzetvisszafojtott gyönyör után együtt roskadtunk le az ágyra.
- Ó, egek! – ziháltam. – Ez hihetetlen volt. Nem hinném, hogy élveztem volna már ekkorát valaha is életemben. És ahogy te… ahogy te a punciddal…
Nem tudtam befejezni a mondatot, annyira kifulladtam.
- Igen – nyögte ki nagynehezen Tina is.
Csak feküdtünk ott, kapkodva a levegőt legalább tíz percig, mielőtt Tina legördült az ágyról és kibotorkált a hálószobához tartozó fürdőbe.
- Gyere te is, Jason! – kiáltotta. – Mindketten bűzlünk a szextől.
Elmosolyodtam, ahogy meghallottam a csobogó víz hangját, ahogy Tina megnyitotta a zuhanyt. Követtem őt a fürdőszobába, hogy épp testének szappanozása közben találjam meg a bőrén végig csorgó vízpermet alatt. Megálltam és pár pillanatig csak figyeltem őt, ahogy mosakszik, mielőtt én is nekiálltam volna lemosni magamról közös izzadtságunkat és nedveinket. Figyeltem, ahogy bedörgöli a szappanos vízzel hasát és melleit. A látvány ismét enyhe bizsergést csalt farkamba.
- Most bizonyára csak viccelsz – mondta Tina, miközben épp az arcomat mostam.
- Tessék?
- Ez – fonta ujjait dorongom köré, ami lassan ismét visszanyerte mereven ágaskodó formáját.
- Te szent szar! Viagrát etettél velem, vagy mi? – nyögtem fel.
- Nem – kuncogott. – Nos, úgy tűnik, most már Stacy-t is meg kell dugnod újból, különben nem kerülnék a szeme elé a helyedben.
- Azok után, amennyit élveztem eddig, nem hinném, hogy akárcsak egy csepp is maradt volna bennem – húztam el a számat, elrejtve apró elégedett vigyoromat. – De persze szívesen teszek egy próbát.
Kimásztunk a zuhany alól és megtörölköztünk. Tina egy köntösbe burkolózott, én pedig próbáltam egy törölközőt tekerni a derekam köré, annak ellenére, hogy a farkamnál méretes dudor alakult ki az anyagon. Még sose dugtam annyit egyhuzamban, mint az előző órákban. Lehetetlennek tűnt, hogy még ezek után is ennyire merev legyek. Mindennek ellenére azonban eszem ágában sem volt elszalasztani a lehetőséget, hogy ismét Stacy-be márthassam lőcsömet.
Követtem Tinát a nappaliba, ahol a másik lány épp a tévé előtt aludt. Csak ekkor vettem észre, hogy a falióra még mindig csak hajnali hármat mutat.
- Egek! Szomjan halok – mondta Tina, én pedig egyet kellett hogy értsek vele. Mindketten leöntöttünk a torkunkon egy nagy pohár vizet, mielőtt visszatértünk volna a szobába, hogy leüljünk a hortyogó Stacy mellé, aki még mindig meztelen volt, leszámítva a derekáig felhúzott takarót. Mellbimbói megmerevedtek a hűvös levegőn, keblei pedig lassan emelkedtek és süllyedtek légzése nyomán. Figyeltem, ahogy Tina lecsúsztatja magáról köntösét és vele együtt barátnője takaróját is lesöpri a padlóra. Óvatosan szétnyitotta Stacy térdeit és hangos cuppogással szopogatni kezdte punciját.
- Te mindenkit úgy ébresztesz, hogy a lábai közé mászol? – nevettem fel.
Felemelte a fejét Stacy ágyékáról és rám mosolygott.
- Tudsz jobbat, amire az ember ébredhet? – Ismét visszatért munkájához, a másik lány pedig halkan zihálni kezdett.
- Mmm…! Ez az…! Ez az…! Abba ne hagyd! – nyöszörögte.
Felvont szemöldökkel figyeltem, ahogy Tina visszahúzódik.
- Gyere! Nyald ki! Én pedig közben azt akarom, hogy ő engem nyaljon, amikor felébred.
- Már ébren vagyok, Tina – mondta Stacy. – Valaki dugja vissza belém a nyelvét, mielőtt sikoltok!
Helyet cseréltem Tinával és lassan nyalni kezdtem Stacy-t, minden egyes nyelvmozdulat után pár pillanatig elidőzve a csiklóján. Ágyéka íze más volt, mint Tináé, de semmivel sem kevésbé ellenállhatatlan. Így hát mohón belé toltam nyelvem, élvezve nedves forróságát.
Amikor felpillantottam, láttam, hogy Tina barátnője felett áll, a másik lány arcához tolva ágyékát. Stacy hevesen nyalta őt és ajkai közé szippantotta szeméremajkait. Farkam lüktetett, én pedig nyöszörögve markolásztam, miközben másik kezem ujjait Stacy egyik melle köré fontam, hüvelykujjammal izgatva bimbóját.
Egész addig kényeztettem számmal, míg meg nem hallottam a hangját: - Jason! Megdugnád a fenekemet?
Eltávolodtam szemérmétől és tisztára nyaltam az ajkaimat, miközben Tina is letelepedett Stacy mellé. Mindketten meztelenek voltak, kezeiket egymás ágyékára simítva bámultak rám, tekintetüket időről időre lüktető hímtagom felé fordítva.
- Persze. – Csak ennyit tudtam kinyögni.
- Oké, de előbb a puncimat! – rendelkezett, megemelve altestét, majd széttárta a combjait, miközben én közéjük térdeltem és bejáratához illesztettem makkomat. Lassan hatoltam belé, míg végül már teljesen elmerültem nedvességében. Ismét elöntött az élvezet. Alig láttam a kéjtől, ahogy a két lány közben csókolózni kezd. Lassan mozgattam szerszámomat ki-be Stacy barlangjábal, miközben a térdem egyre jobban fájni kezdett a padlónak nyomódástól. Mindez azonban semmi sem volt a forró járat élvezetétől hímtagom körül. Stacy hangosan belenyögött Tina szájába, ahogy mozogtam benne, én pedig egyre inkább elveszítettem az időérzékemet. Semmi sem számított, csak a testemben szétáradó élvezet érzése.
Aztán szó nélkül visszahúzódtam társnőmből és megemeltem testét, lábait mellkasához nyomba. Engedelmesen tartotta felém fenekét, hogy kezelésbe vehessem ánuszát. Tina lenyűgözötten figyelte, ahogy ujjaimmal előkészítettem a terepet, Stacy nyögései pedig ismét egyre intenzívebbek lettek. Lassan mozgattam ki-be először csak egy ujjamat, majd hozzá társítottam egy másodikat is.
Stacy egész teste remegett a kéjtől. Ajkait egyre hangosabb nyögések hagyták el. Tina közben letérdelt mellém a padlóra, kezébe vette dagadó farkamat és köré fonta ajkait, miközben én tovább ujjaztam lakótársa fenekét. Néhány hosszú pillanatnyi szopás után kiengedte hímvesszőmet szájából és Stacy fenekéhez kalauzolta. A gyönyör hullámokban tört rám, ahogy belé hatoltam. Nem tudom, mennyi ideig tartott, de végül mindketten izzadtságban úsztunk, ahogy zihálva mélyedtem belé. Lassan mozogtam benne, egyre mélyebbre hatolva, miközben Tina nyelve csak még egy lapáttal rátett gyönyörömre, ahogy golyóimon táncolt.
Stacy egyre hangosabban nyögött, ahogy gyorsítottam a tempón, de hangja hamarosan eltompult, amikor Tina ismét fölé mászott és arcába nyomta ágyékát. Éreztem a feszítő érzést a golyóimban, de esélytelen volt, hogy még egyszer akkorát élvezzek, mint az előbb. De az árt nem lehetett visszatartani. Farkam jobban feszült, mint valaha életemben. Végül pedig már nem tudtam ellenállni a nyomásnak és Stacy fenekébe pumpáltam magomat. Amikor lassan visszahúzódtam belőle, Tina ismét előttem termett és serényen tisztára nyalta dorongomat, hogy aztán barátnője feneke felé fordítsa figyelmét. Felmosolygott rám, majd Stacy-re is, miközben mohón nyeldekelte nedveinket.
Hátra léptem, engedve Stacy-t lélegezni, és kihasználtam az időt, hogy én is levegőhöz jussak.
- Egek! Ez hihetetlen volt – zihálta társnőm. – Még sosem éreztem ilyet életemben.
- Én sem – mondtam. – Nem is tudtam, hogy még ennyi maradt bennem.
A két lány egyetértően mormogott, majd mindhárman kimerülten Tina ágya felé indultunk. Épp csak elmúlt hajnali négy, én pedig nem tudtam másra gondolni, csak az alvásra. Az alvásra és arra az intenzív dugásra, amit átéltünk. Álmaimban kísértett a kép, ahogy Stacy lovagol a farkamon, Tina pedig előttem térdel, miközben a fenekébe hatolok. A képek… összemosódtak, míg végül el nem nyelt a kimerült sötétség.

Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]