2017. július 14., péntek

Leckék a profitól 2. rész

Írta: Marokfegyver

Előzmény: Leckék a profitól 1. rész

**************************************************************************


Aznap délután a lépcsőházban éppen összefutottam a nagy kedvencemmel, azzal az öltönyös pasival, aki úgy hetente kétszer megfordul a szomszédban, s aki mindig siet.
Merészen megnyomtam a csajszi csengőjét.
Szinte azonnal nyílt az ajtó, és összehúzva magán a köntöst, mosolyogva állt félre az útból:
Honnét tudtad, hogy ráérek? Vagy láttad elmenni a komát?
Zavartan bólintottam, de igyekeztem folytatni a barátnős, közvetlen stílust:
Ő a kedvencem.
Tényleg? – Bevezetett a nappalinak használt egyik szobába. – Bejön neked?
Az alacsony asztal közepén egy fületlen csészeformájú kerámiában – mintha rágcsálnivaló volna – sok-sok tasak óvszer sorakozott. Elég direkt módon jelezte a látogatók számára, hogy lehet választani, aztán a lényegre térni.
Jó pasi.
Hm. Szóljak az érdekedben? – nevetett.
Mit szoktatok csinálni? Ha nem titok…
Megjön, hogy összesen 10 perce van, cumizzam le sürgősen, és letolja a nadrágját. Szopás közben felülről levetkőztet, és amikor már 10 perce szopom, akkor megkér, hogy mutassam meg a puncim. No, gyorsan beveri, és hamar elmegy. Nem jött még rá, hogy szopástól nem tud elmenni, csak punciba… Pedig mindig ez van.
Mennyit fizet?
Mindig csak a cumizást számolom, mert a többi már nem számít, két másodperc.
Elhatároztam, hogy az árakra még visszatérek, hogy Bencének be tudjak számolni, de most sok más kérdés kavargott még a fejemben.
Régóta ismered?
De rácuppantál! Legalább 4-5 hónapja szopom. Szóljak neki, hogy van itt még egy éhes száj?
Ne…
Zavar, ha közben letusolok?
Nyitva hagyta a fürdőszobaajtót, így láttam, ahogy ledobta a köntöst és nézegette magát a tükörben. Aztán leült a kád szélére, beállította a zuhanyrózsából folyó víz hőfokát, majd hátulról mosogatta a punciját… Vagy a fenekét is? Lehet, hogy popsiba is szokták dugni.
Alaposan megtörölközött, majd megmosta a fogát és hosszasan öblögetett, mielőtt vidáman visszatért.
Jön nemsokára egy popómániás ügyfelem – válaszolta meg a fel nem tett kérdésemet. – Seggbekúr, seggbe fog kúrni – magyarázta, ujjával a saját fenekére mutatva, mert értetlen arckifejezést vághattam.
Fáj?
Mérettől függ, de általában nem lehet kellemetlen, ha elő van készítve. Tudod: síkosító, és izgatni is kell.
Nem tudtam, de bólogattam.
Teltek a napok és a hetek. Ha csak tehettem, két ügyfél között meglátogattam.
Mi volt?
Várta, mert mindig ez volt az első kérdésem, és azonnal válaszolt is:
Csak egy mell-szex.
Mi?
A cicik közé verte.
Azt akartam kérdezni, hogy miért?
Honnan tudnám? Erre támadt kedve.
Nem nagy kérés.
Neked csinálták már? – nézett rám csodálkozva, pedig tudhatta, hogy én csak elméletben értek mindenhez.
Nem is nagyon izgat.
És ha arra gondolsz, hogy látod, amikor spriccel ki a sperma?
Na, jó, egy kicsit mégis érdekes... Ma semmi extra sem volt?
Mi neked az extra? – Ezt minden alkalommal visszakérdezte.
Ami nem szokványos.
Egy idő után már nem tudnak semmi „nem szokványosat” sem kérni. Ma volt egy pasi, már telefonon kikötötte, hogy ajándékba kéri egy bugyimat. Kapott egyet, és felpróbálta magára.
Muris lehetett.
Eléggé, ahogy megpróbálta felerőltetni, és sokáig küzdött vele, mire sikerült. De sokkal röhejesebb volt az a szívecskés gatya, amit eredetileg viselt.
Bugyiban dugott?
Honnét tudod? Hogy te milyen perverz vagy!? Csak a zacskójára húzta fel, és úgy… Járt itt a kedvenced is. Bevallotta, hogy mindig süteményt eszik, mielőtt eljönne hozzám, hogy édes legyen a spermája. Aztán persze megint csak punciba élvezett.
Minden információt továbbadtam suli után a megszokott, titkos társaságnak.
Milyen szerencse, hogy ebéd után megettem a vaníliás sütit! – kiáltott fel Bence.
A csapat egyhangúan röhögött, csak Niki pirult el zavarában. Tudtuk már, hogy majdnem minden nap megcsinálja Bencének, és azt is bevallották, hogy egyéb dolgokkal is kísérletezgetnek.
Majd hagyj nekem is egy édes cseppecskét! – kérte Barbi, mire megint kitört a fuldokló röhögés.
Szopás után punciba élvezel? – kérdeztem Bencét.
Gumiba – válaszolta egyszerűen. – Cintike, téged is érdekel a projekt? – hunyorgott felém.
Te hülye vagy! – válaszoltam, majd Nikihez fordultam: – Gumiban szopod? – kíváncsiskodtam tovább.
Niki eltakarta az arcát, de Bence élvezte a helyzetet.
Kit érdekel még a szopás? – kérdezte a fiú nagyhangon, nadrágja cipzárját babrálva.
Én megnézném – hajolt közelebb Barbi. – Nem a farkadat – tiltakozott gyorsan –, hanem ahogy Niki szop!
De addigra előkerült az emlegetett testrész Bence nadrágjából, és senki sem fordította el a fejét.
Kit érdekel? – mutatott rá két ujjal, kétfelől a fiú. Állt.
Niki először féltve eltakarta a tenyerével, majd odahajolt, és égő arcával simogatta.
Kapd be, kapd be! – biztattuk.
Lassan elkezdte szopni. Körbetekintettem a társaságon, ki mit szól hozzá. Tomi kérdő tekintetével találkoztam, és nem tudtam ugyan, hogy mit szeretne tudni, de bizonytalanul bólintottam.
Barbi megelőzött: Tomi elé kucorodott, és benyúlt a nadrágjába. Még egy álló farok került elő.
Ez most lehet, hogy rosszul hangzik, de ezután úgy döntöttem, hogy a harmadik farkat megkaparintom. Robi ült hozzám legközelebb – és egyébként sem maradt már széles választék –, és mire odaléptem elé, már készen, elővéve várt a farka. Középtájon egy kanyart tartalmazott, feje fénylett az előnedvektől.
Nyalogattam. A szemem sarkából láttam, hogy Niki a táskájában kotorászik, és amikor előhúzott egy óvszert, nyújtottam felé a tenyeremet. Én is kaptam egyet, és kissé ügyetlenkedve felhúztam Robira.
Niki lerúgta a bugyiját és felhúzott térddel lefeküdt a szőnyegre. Bence föléje ereszkedett, és egyből bevágta neki. Úgy csattogtatta a zacskóját a lány fenekén, és annyira megfeszítette a lábát, mintha még beljebb akarná tolni. De már nem volt mit.

Én is lefeküdtem és magamra húztam Robit. Hagytam, hogy a saját teste alatt lehámozza a nadrágomat és a bugyimat, és vártam, hogy mi következik. Nem volt türelmetlen, többször végighúzta a farkát a résen, majd egészen piciket lökve beljebb és beljebb óvatoskodott.

Vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]