2017. július 5., szerda

Gyönyörök szigete IV. rész - Börleszk 7. fejezet

Előzmény: Gyönyörök szigete I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Gyönyörök szigete IV. rész 6. fejezet

Írta: Jeremydcp
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2014. június 9.

*********************************************************************


Hirtelen egy másik monitor is életre kelt. A rendszer mozgás érzékelt a lakosztályomhoz vezető hosszú folyosón és rá irányította a megfigyelő berendezéseket. Oda fordítottam a teljes figyelmemet és észrevettem a közeledő Pamelát. Valami okból a szőke szépség hosszú viharkabátot viselt szorosan begombolva. Összevontam a szemöldökömet. Mégis miért juthatott eszébe ezt elővenni? Elvégre szikrázóan gyönyörű idő volt...
Kisiettem a kukkoló szobából és bezártam a rejtett ajtót. Egy pillanatra megálltam, hogy megnézzem magam a tükörben és helyrefésültem néhány kósza tincsemet és épp időben végeztem, hogy a kopogtatás hangjára éppen oda tudjak lépni az ajtóhoz.
- Helló, Pamela – mosolyogtam rá. Élőben még furcsábban festett a viharkabátjában. - Mit tehetek érted?
- Tegnap arról beszéltél a könyvtárban, hogy sztriptíztáncos vagyok – lépett be és becsukta maga mögött az ajtót. - Viccet csináltál belőle, Jeremy – mosolyodott el a saját szavain és kényszeredetten folytatta. - Gondolom, érdekelne, ha... ööö... adnék neked egy... öltáncot.
Éppen mondani akartam, de a kabát ebben a pillanatban lehullott.
Hangosan felnyögtem a látványra, ahogy Pamela ott állt előttem, szexibb viseletben, mint amit valaha is el tudnék képzelni. Nem hittem a szememnek, ahogy végigmértem fekete bőr mellényét, ami épp csak a csípője fölöttig ért és alóla kikandikáló fekete csipke melltartóját, ami alig takarta telt kebleit.
Emellé bőr miniszoknyát viselt, ami épp csak egy keveset takart el a kíváncsi tekintetek elől. Akkor se vesztett volna sokat, ha egyáltalán fel sem veszi. Halászhálószerű harisnya borította lábait, térdig érő csizmája pedig igazán izgatóan hatott rám. Mindez pedig épp olyan fekete volt, mint a mellénye és a melltartója.
Ezzel a viseletével és fényesen selymes szőke hajával Pamela mintha a legvadabb álmaim egyikéből lépett volna elő. A szívem hevesen vert a mellkasomban, ahogy ismét végigmértem lélegzetelállító testét. Devon legutóbbi akciói ellenére talán mégiscsak Pamela volt a tökéletes nő számomra...
- Szó-szóval táncolni fogsz nekem? - hebegtem, majd nyeltem egy nagyot. Az egész testem remegett az izgatottságtól.
- Igen. Úgy van – bólintott, amitől a vágy csak még magasabbra szökött bennem. - Most pedig légy jó fiú és ülj le az ágy szélére!
- Egek... - nyögtem és gyorsan engedelmeskedtem neki.
- Ne felejtsd el az öltánc első számú szabályát, Jeremy! - figyelmeztetett és tett egy lépést hátra, hogy még véletlenül se érjem el őt. - Nincs nyúlkálás.
- Nincs nyúlkálás? - nyögtem fel, valamiért kissé csalódottan.
- Nem akarlak megbüntetni, amiért megszeged a szabályokat – ingatta a mutatóujját az orrom előtt, arcára pedig huncut mosoly ült ki. - És a kidobófiút sem szeretném, ha hívnom kellene, hogy távolítson el az illetlen viselkedésed miatt.
- Hogy?
A szőkeség tett még egy lépést hátra és csábosan rám mosolygott. Egy pillanattal később viszont csodálatos melleire simította a kezeit és összeszorította őket.
- Mmm! - dorombolta. - Szeretnéd, ha táncolnék neked, igaz, Jeremy?
A szám kiszáradt és szóhoz sem jutottam, úgyhogy csak bólintottam.
- Felizgattalak? - mosolygott a csábos szépség, miközben izgatóan hullámozni kezdett a teste. Azonnal rájöttem, hogy ez már a tánc szerves része. Pamela a hátát fordította felém és a fenekét kezdte ringatni, amiből alig fedett valamit is a miniszoknya. Aztán ismét megfordult és tovább ringatta magát, izgatva a fantáziámat. - Csak akkor táncolok neked, ha felizgat, Jeremy.
- Még szép, hogy felizgatsz – krákogtam. - Nem is férhet hozzá kétség. - A szemeim elkerekedtek, ahogy igyekeztek minél többet befogadni a látványból.
Pamela egy pillanatra fellibbentette a szoknyáját. Épp csak elég ideig, hogy megpillanthassam falatnyi tangáját, ami a legkritikusabb helyeket takaró anyagfoszlányokon kívül szinte csak vékony pántokból állt. Mire azonban észbe kaptam volna, a szoknya már ismét le is hullott.
- Kezdesz már megkeményedni? - búgta Pamela. - El se tudom mondani neked, mennyire szeretem a nagy, kemény farkakat, Jeremy.
Meg se várta a válaszomat. Helyette kinyújtotta a jobb kezét és végigsimított a termetesre duzzadó puklin, ami a combjaim között kiformálódott a nadrágomon.
- Ó! - lehelte, miközben teste továbbra is lágyan ringott. - Te aztán tényleg kemény vagy. Nagyon kemény. Ezt szeretem. Nagyon is szeretem.
A kezeim maguktól mozdultak, hogy a melleire simuljanak, de Pamela tett egy lépést hátra és megrázta a fejét.
- Nincs nyúlkálás – emlékeztetett játékos hangon. Ismét hangosan felsóhajtottam, de szó nélkül engedtem, hogy a játék folytatódjon. Hamarosan már teljesen ennek a nőnek a hatása alá kerültem.
Pamela közben mindkét kezét a tarkójára helyezte és újból ringatni kezdte a csipőjét. Mellei lágyan hullámoztak melltartója nem épp hatásos ölelésében. Aztán mindkét keze lesiklott kebleire és egy pillanatra megmarkolta őket.
- Szeretem, amikor bámulják a testemet – lehelte kihívóan. - Tetszik a testem, Jeremy?
Candice Swanepoel alias Pamela
- Ó, egek...! Tudod, hogy nagyon is. Gyönyörű vagy. - Bár nagyon sok minden tetszett Pamelában, messze a legelső ok, amiatt ellenállhatatlannak tartottam, az a bombasztikus alakja volt. Ez pedig egyáltalán nem hátrány egy sztriptíztáncosnál.
- Ó! - dorombolta és bal lába szárát jobb térdemhez simította, miközben tovább ringatta a testét, majd ismét visszahátrált az előző pozíciójába. - Tetszenek a melleim, igaz? - kérdezte olyan csábos hangon, amitől mereven lüktetni kezdett a szerszámom. Némán bólintottam, mire folytatta: - Szeretnéd látni őket, Jeremy? Tetszenének?
- Ó, nagyon is – vágtam rá. A farkam már szinte szétrepesztette a nadrágomat. El sem tudtam hinni, milyen erotikusan ringatta ez a nő előttem a testét. Könnyedén meg lehetett mondani, hogy bőven van már benne gyakorlata.
Pamela kicipzárazta a mellényszerű topját és laza mozdulatokkal letornázta a vállairól. A ruhadarab a padlóra hullott, ő pedig már a melltartója csatjával volt elfoglalva. Kínzóan lassú mozdulatokkal vonta le a fehérnemű kosarait kebleiről, feltárva azok lágy, gömbölyded formáit. Aztán elhajította a ruhadarabot és hangosan felnyögött, ahogy meztelen domborulatait kezdte masszírozni.
A szájához emelte a kezét és megnedvesítette egyik ujját, hogy aztán ismét kuncogni kezdjen.
- És a fenekem is tetszik, igaz? - kezdett ismét észveszejtő ringásba a csípőjével. Megfordult és fölém guggolt, az említett testrésszel arasznyira megközelítve az ágyékomat. - Szeretnéd, ha hozzádörzsölném a fenekemet a farkadhoz? - pillantott rám a szeme sarkából. - Az tetszene?
- Ó, egek...! - A testem remegni kezdett. Ez sokkal jobb volt, mint bármelyik öltánc, amiről valaha is fantáziáltam...
Pamela még pár pillanatig tovább kellette magát pajkosan, mielőtt ténylegesen hozzásimította volna érzéki fenekét az ágyékomhoz. Aztán megfordult, lágyan simogatni kezdte a testét, míg végül egy mosollyal az arcán ki nem cipzárazta a miniszoknyáját, hogy letolja magáról.
Vettem egy mély levegőt és igyekeztem kirázni a fejemből a szenvedély ködét, ahogy Pamela tovább táncolt fölöttem. Most már csak a tangája, a harisnyája és a csizmája takart bármit is csodaszép testéből.
- Tetszik, amikor izgatlak, nem igaz? - mosolygott, tovább folytatva a táncot. - Tetszik, amikor ezt csinálom, ugye, Jeremy? - Egy pillanatra elhallgatott, majd ismét dorombolni kezdett. - Mmm... Tudom, hogy nagyon is tetszik.
Aztán széttárt lábaim közé térdelt és elmosolyodott a termetes dudor láttán a nadrágomon. Szemei az enyémekre szegeződtek, majd megnyalta az ajkait, egy hirtelen mozdulattal előre hajolt és tökéletesen fehér fogai közé fogta a sortom peremét, hogy egy mozdulattal lerántsa azt, orrával végigsimítva ágyékomon.
Halkan kuncogott erekcióm láttán, majd talpra emelkedett és folytatta a táncot.
- Szeretnéd, ha levenném a tangát a kedvedét? - kapcsolta ki a patentot, ami oldalt egyben tartotta a falatnyi ruhadarabot. Pár pillanatig még ágyéka előtt tartotta, az ingerlésem kedvéért, majd elhúzta azt, teljesen feltárva az eddig a ruhadarab takarásában bujkáló bájait.
- Tetszik? - Hangjában kimondhatatlan erejű szenvedély vibrált, amitől az egész testem borzongani kezdett. Pamela pedig a csípőmre simította kezeit és lovaglóülésbe helyezkedett az ölemben. - Tetszik, ahogy a testem a tiedhez simul? - vigyorgott, le-fel mozgatva fedetlen altestét szintén csupasz tagjaimon.
- Mmm... Imádom érezni a farkad a lábaim között – morogta, az arca pedig megtelt a szenvedély hullámaival. - Olyan nagy a farkad és olyan kemény! Mmm...! Csodálatos érzés.
A vágy kezdte teljesen elvenni az eszemet. Megragadtam Pamela melleit mindkét kezemmel és gyengéden megszorítottam őket. Ő abban a pillanatban felpattant az ölemből és elhúzódott, megrovólag ingatva mutatóujját az orrom előtt.
- Nincs nyúlkálás, Jeremy – szidott pajkosan. - Még egy ilyen és ki kell, hogy kötözzelek.
A szemeim elkerekedtek szavai hallatán, miközben Pamela ismét a lábaim közé térdelt. Mindkét kezét a csípőmre tette és pajkos mosollyal az arcán felnézett rám, mielőtt ágyékomhoz kezdte volna dörzsölni érzéki melleit.
Továbbra is ártatlan mosoly ült az arcán, ahogy a szemembe nézett.
- Mintha kényelmetlenül éreznéd magad, Jeremy. Ó... szegénykém! Lássuk, tudok-e segíteni rajtad! - Ismét vettem egy mély levegőt, ahogy kigombolta már alaposan lejjebb húzott sortomat és előhúzta alóla immáron kőkeményre merevedett hímtagomat. - Így jobb? - kérdezte még mindig kislányos ártatlansággal a hangjában. - Úgy tűnik, szűksége volt egy kis friss levegőre – kuncogott gyengéden simogatva szerszámomat, majd nyomott egy csókot a hegyére.
Azzal ismét felállt, mindkét kezét a fejemre helyezte és egyenesen a mellei közé vont. Érzéki tempóban bámulatos félgömbjei közé dörgölte arcomat, miközben csípője mozgásával továbbra is ágyékomhoz dörgölőzött. Csak több pillanat múlva húzódott el ismét, hogy újból letérdeljen és teljesen lehúzza sortomat, immáron tökéletesen kiszabadítva farkamat.
Aztán előre hajolt és orra hegyével végigsimított erekciómon, ami olyan elementáris erővel hatott rám, hogy majdnem egyből eldurrantam. Imádtam az érintését.
- Miért nem veszed a szádba? - kérdeztem fátyolos hangon, teljesen megbabonázva az élvezettől.
Pamela hátra dőlt és a sarkaira ült.
- A számba venni? Mégis milyen táncosnak gondolsz te engem, Jeremy? - játszotta a sértődöttet. - Én nem...
Ebben a pillanatban valami elszakadt bennem. Nem tudtam tolerálni többé bájos izgatóm játékait és egy szó nélkül megragadtam vállait, majd, egyértelmű élvezettel teli nyögései közepette az ágyra rántottam őt. Pamela kíváncsian nézett fel rám, combjai azonban közben ellenállás nélkül szétnyíltak. Megnyaltam az ajkaimat, ahogy kitárult előttem szeméremtestének látványa, ami már csillogott a nedvességtől.
Egy-két pillanatig haboztam, majd először az arcomat fúrtam mennyei combjai közé. Pamela teste megfeszült az élvezettől, ahogy megragadtam csípőjét és nyelvemet lüktető hasadékába simítottam. Bájos szőke vadmacskám teste megfeszült és ajkait hangos nyögés hagyta el, miközben ujjai hajamba túrtak és megmarkolták az üstökömet, csak még nagyobb élvezettel töltve el testemet.
Élvezettel lefetyeltem nedveit, miközben mélyen orromba szívtam illatát. Csodálatos érzés volt. Valahogy Pamelában nem volt semmi olyan, ami ne lenne csodálatos...
Bejáratához helyeztem mutatóujjamat, majd óvatosan ingerelni kezdtem nyílását, míg végül be nem tudtam hatolni, hogy lassan ki-be mozogjak. Társnőm görcsösen fejem köré szorította combjait, én viszont gond nélkül folytattam munkámat. Éreztem, ahogy a teste remegni kezd, majd háta ívbe feszül az ágyon, nyögések egész sorozatát eresztve a szoba légterébe. Egyértelmű volt, hogy élvezi a helyzetet. Én pedig örömmel tettem a kedvére.
Hangosan nyöszörgött, miközben ujjai egyre görcsösebben markolták hajamat, nyögései pedig engem is mindjobban felizgattak.
Figyelmem most csiklója apró pöcke felé fordult. Óvatosan ajkaim közé vettem és nyelvemmel ingerelni kezdtem a hegyét. Pamela ezúttal sokkal hangosabban nyögött fel élvezete jeleként. Tenyerét tarkómra simította és még közelebb vont magához, bátorítva munkám folytatását. Nyaka és háta ismét megfeszült, nyögései pedig egyre inkább fojtott sikolyokká váltak.
Kiengedtem csiklóját ajkaim közül, de csak annyi időre, amíg nyelvemmel gyengéden belepöckölhetek. Éreztem, hogy a szőke szépség egyre közelebb jár a gyönyör csúcsához, ami egy kissé meglepett. Ilyen könnyedén feljuttathatok egy ilyen gyönyörű nőt a csúcsra csak a nyelvemmel?
Aztán belegondoltam, hogy az izgató öltánc, amiben Pamela az imént részesített, talán rá is megtette a maga hatását. Valószínűleg a sztriptíz és az orális képességeim együttes hatásáról volt szó.
Akárhogy is legyen, ismét kezelésbe vettem ajkaimmal a csiklóját, egy pillanatnyi felengedést sem hagyva, amíg el nem éri a gyönyör csúcsát. Amikor végül még egy ujjamat betoltam táguló barlangjába, a siker nem maradt el. Pamela eksztatikus kéjjel nyögött fel és úgy robbant bele az élvezetbe, mintha a víz alól bukkanna a felszínre, mohón szívva tele tüdejét levegővel.
- Egek...! - nyögött fel, miközben a szemei fennakadtak.
Én elmosolyodtam és lassú mozdulatokkal lenyaltam arcomról az odaragadt nedveket.
- Mmm... igen! - dorombolta Pamela, lassan leengedve. - Ó, igen... Jeremy, ez isteni volt – mosolygott rám álmatagon. - Ezért alapos viszonzás jár neked... Egek! El se tudom mondani, milyen csodás volt.
- Azt hittem, azt mondtad, nem szabad hozzád nyúlnom – cukkoltam. - Ezek szerint megváltozott a véleményed.
Gyengéden egy csókot leheltem Pamela köldökére, majd, hirtelen ötlettől vezérelve, végigcsókoltam törzsét, nyakát, arcát, míg végül el nem értem a szájáig.
- Hallottam, eseménydús estéd volt tegnap Devonnal.
- Ó! - nyeltem egyet. Nem számítottam rá, hogy Pamela felhozza a témát. Továbbra se tudtam elképzelni, mit fog reagálni. Vajon dühös, amiért intim viszonyba kerültem Devonnal azok után, ami köztünk történt? Talán ez volt az utolsó lehetőségem vele az ítélete előtt?
- Igen... Hallottam – folytatta halkan. - Lefeküdtél velem délután, aztán rávetetted magad Devonra az este. Előző este meg persze Amy-vel... csillapítottátok kicsit az étvágyatokat. Mindről tudok.
- Nem igazán tudom, mit akarsz ezzel mondani...
Pamela a mutatóujját ingatta az orrom előtt és elmosolyodott.
- Azt szeretném, ha kiélveznéd a lehetőséget ezekkel a lányokkal, Jeremy. Tudom jól, hogy ez a sziget, legalábbis a felszínen, egy szextábor. De nekem elmondtad a valódi okokat, amiért ide hívtál engem és mindannyiunkat. Szerelemre vágysz és tartós párkapcsolatra. Igazából ez nem is állhatna távolabb egy szextábornál. Ez valami olyasmi, mint azok a randishow-k a tévében, csak egy sokkal erotikusabb változatban.
- Remélem, nem mondtad el senkinek...
- Persze, hogy nem – rázta meg Pamela a fejét. - Mint már mondtam, azt szeretném, hogy érezd jól magad és szórakozz! Én is azt teszem.
- Ezt hogy érted?
Pamela vett egy mély levegőt, mielőtt válaszolt.
- Nem számít, hányszor fekszel le Amy-vel vagy Devonnal, sőt, akár Trish-sel, vagy Lindsay-vel, vagy Camille-lel... vagy bárki mással... esetleg Kristannával is. Én csak azt szeretném... azt szeretném, hogy egy dologra emlékezz.
- És mi lenne az?
- Senki nem szeretne téged, vagy törődne veled annyira, mint én. - A szavai millió visszhangot vetettek a fejemben. - Ezt megígérhetem neked. Soha senki nem bánna veled jobban. És ezt nem csak mondom, de komolyan is gondolom. Tényleg. És senki, tényleg senki nem tehet boldogabbá, mint én. Senki.
Abban a pillanatban teljesen ledermedtem. Egy szó se jött ki a torkomon. Senki sem mondott még nekem soha ulyen erős szavakat azelőtt. Ez tökéletesen váratlanul ért. Azonban ez volt a lehető legjobb dolog, ami történhetett. Az érzés, hogy ennyi idő alatt ilyen erős kötődés alakult ki benne irányomban, egyszerre volt hihetetlen és felemelő.
- Veled akarok lenni – mondta a szőke szépség, körém fonva a karjait és szorosan hozzám bújt. - Az életed része akarok lenni, Jeremy. Azt szeretném, ha együtt lennénk. Tudod, hogy értem. De így sem lesz egy szavam se, ha mégy és jól érzed magad a lányokkal. Semmi gond.
- Pamela... - sóhajtottam és én is magamhoz öleltem őt.
- Tökéletesen megértem a mostani érzéseidet, Jeremy. Ez teljesen természetes. Itt van neked egy egész csapatnyi gyönyörű nő. Mindannyian kedvelnek téged. Mindannyiuknak tetszel és mindannyian jobban meg szeretnének ismerni. Én is szeretnélek jobban megismerni. Talán úgy érzed, veszélyesen kitárulkoztál, amikor elmondtad, hogy én vagyok álmaid nője, pedig még csak két napja voltam itt. De figyelembe véve a körülményeket és a céljaidat, ez teljesen érthető. Ha a helyedben lennék, én is egy kicsit jobban körül akarnék nézni, mielőtt elkötelezem magam egy nő mellett.
Vajon ez a nő olvas a gondolataimban?
Pamela elvigyorodott, mielőtt folytatta volna.
- Az a dolgom, hogy megmutassam neked, hogy bebizonyítsam neked, hogy tényleg én vagyok az álmaid nője, Jeremy. A végén eszedbe se fog jutni más nőre gondolni, ezt megígérhetem. Én vagyok az a nő, akire mindig is szükséged volt - csókolt meg. - Csak várd ki és meglátod!
Amikor nem válaszoltam, ismét kuncogni kezdett.
- Hálás lehetsz, hogy nem vagyok az a féltékeny fajta. Nyugodtan élvezd ki a lányok társaságát! Tényleg semmi gond. A végén úgyis engem fogsz választani.
- Úgy tűnik, túlságosan is sok időt töltöttél Amy-vel – mondtam.
- Tudom – bólintott Pamela. - Ez a szextáboros ötletes nekem is nagy álmom. Végre felengedhetek egy kicsit és teljesen felszabadult lehetek Amy-vel. Igencsak érdekes lány rengeteg rétegnyi személyiséggel. Élvezem a vele töltött időt. De bármikor feladnám ezt egy komoly kapcsolatért veled.
Váó...
Pamela ismét rám mosolygott.

- Ha majd készen állsz rá, Jeremy, én itt leszek. - Azzal ismét megcsókolt. Hevesen és szenvedélyesen. - Rád bármeddig megéri várni.


Vége a IV. résznek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]