2018. december 12., szerda

Túlfűtött 3. rész

Előzmény: Túlfűtött 1. rész
Közvetlen előzmény: Túlfűtött 2. rész

Írta: Marokfegyver

– Őszintét akartok hallani?

– Persze.

– Tetszett az a…kiverés a padon. Kellemes emlékek, nosztalgia, meg minden előjött. A sütemény a jutalom érte.

– Jó-jó, de mit szeretnél? Verjem ki neki előtted is? Látni akarod? – Fanni hangja nem tűnt haragosnak vagy cinikusnak, inkább barátságosan csengett.

Megvonta a vállát.

 – Szopjam le? Vagy azt néznéd meg szívesen, ahogy megkúr?

Szofi kipirult, időre volt szüksége:

– Kevin, te mit szólsz ehhez? – fordult a vigyorgó sráchoz.

– Én bármelyikben benne vagyok.

– Szúz vagy? – kérdezett rá.

Mert a lányról sejtette, hogy átesett már egy s más huncutságon, a srácok a nagy mellei miatt úgysem hagyják békén, beleviszik mindenbe, de a jelentéktelennek látszó fiú a szex terén kezdőnek tűnt. Már abból is, hogy nem dugta meg Fannit, ha a vécében nem, hát másutt, csak megelégedett egy kis kézimunkával…

Kevin kihúzta magát:

– Sokat szopattam már!

– Aha. És te? – Szofi a lányra nézett, bár tisztában volt a válasszal.

– Nem vagyok szűz. Csak a popóm… félig. – Fanni úgy érezte, hogy magyarázattal tartozik: – Egy egészen kis faszt beengedtem, nem sok kárt csinált. Te is mesélj valamit!

– Kérdezz bátran!

– Szoktál kúrni?

– Van barátom, akit minden este leszopok, reggelente megdug.

– Előtte is kúrtál?

– Elég intenzív életet éltem, be voltam sózva…

– Szopás?

– Szeretek szopizni, régóta csinálom.

– Lenyeled?

– Ha nem az arcomra verik, vagy máshova, akkor igen.

– Popó?

– Ha muszáj, de lehetőleg olyan kicsi farokkal, amit említettél.

– Puncit is szeretsz?

– Hangulat kérdése. Buliban előfordult régebben, hogy csajjal mentem el.

– Öreg pasival?

– Egyszer.

– Milyen volt?

– Ugyanúgy áll neki is, mint a fiatalnak, ugyanúgy kell szopni és ugyanúgy dug.

– Tudom.

– Aha – kacagott Szofi. – A pogácsáért fogdosós bácsi jutott eszedbe?

– Az.

– Meg akar dugni?

– Mi másért fogdosna? Egyszer már belém is nyúlt az ujjával, ha nincs a közelben a néni, meg is kúrt volna.

– Te is válaszolsz ezekre a kérdésekre?

– Előbb te…! Verted már ki pasinak nyilvános helyen?

– Szoptam is.

– Szűz fiúval kúrtál már?

– Veszítették el egy páran a lábam közt…

– Akkor most te szeretnél Kevinnel kúrni? Elvenni a szüzességét?... Nem árultad még el… Vagy velem akarsz? Vagy hármasban?

– Ne sorolj fel több mindent! – kérte Szofi nevetve. – Tudok választani.

Felállt és összeszedte a süteménymaradékot – majd újra el kell menni a kávéházba, de ez most mellékes –, közben látta a szeme sarkából, hogy a fiú gyűrögeti a nadrágja elejét.

– Ha benne vagytok, akkor tiétek a pálya.

Széttárta a karját:

– Lefürödhettek, csinálhatjátok a kádban is a zuhany alatt is. Vagy a hálószobában, itt, a szőnyegen, vagy bárhol, ahol jólesik.

Kevin vigyorgott.

Fanni felvonta a szemöldökét:

– És közben te?

– Én meg nézem, ha nem zavar.

– Nosztalgia? Nem vagy még olyan öreg! Nyugodtan beszállhatsz…
– A helyzet majd adja magát.

Vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]