2018. november 14., szerda

Az ismeretlen tényező IV. rész - Változások 3. fejezet

Előzmény: Az ismeretlen tényező I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Az ismeretlen tényező IV. rész 2. fejezet

Írta: Shaima32
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2017. március 17.

*************************************************************************



Elterültünk az ágyon, Jodie pedig bekúszott a lepedő közepére. Fölé térdeltem, ő pedig huncut pillantásokkal méregette a lábaimat.
- Hadd nézzelek meg jobban! – hívogatott mutatóujjával, én pedig négykézlábra ereszkedtem előtte.
Szinte már zavartnak tűnt, ahogy a melleimre csúsztatta a kezeit, majd fel a nyakamra, hogy aztán ismét lefelé induljon. A nyaksála felé nyúltam, de ő játékosan félreütötte a kezemet.
- Még ne! Előbb egy kis felfedezés.
Jodie felfedezőútja folytatódott, én pedig éreztem, ahogy egyre jobban felizgulok, amikor kezei ismét a mellemre csúsztak és gyengéden megszorították őket. Amikor felfedezte érzelmeimet a tekintetemben, elmosolyodott és gyors, izgató csókokkal halmozott el. Én csak hagytam őt, nem akarva megtörni a pillanat varázsát. Furcsamód annak sem éreztem szükségét, hogy átvegyem az irányítást. Most az ő keze volt felül és nála volt a kezdeményezés.
Kezei feljebb csúsztak és kigombolták felsőmet, hogy aztán ajkai lefelé induljanak a torkomra. Puha ajkai a bőrömön táncoltak, miközben felsőm egyre jobban szétnyílt. Ujjai kitapogatták melltartóm pántjait és hüvelykujjaival letolta őket a vállamon, hogy aztán, figyelő tekintetemtől kisérve, tovább bontsa ki a gombjaimat.
A felső réteg eltűnt a melltartómról, ő pedig ismét a melleimre tette a kezeit és fel-le mozgatta őket. Lehunytam a szemem és lassan fújtam ki a levegőt, ahogy a melleimet masszírozta, aztán pedig hátra húzódott, hogy megszemlélje munkája gyümölcsét. Felsőm immáron teljesen szétnyílt, egészen a szoknyámig, feltárva vörös melltartómat és tetovált kebleimet. Egy virágfűzért varrtam a kulcscsontomra egy nagy rózsával a közepén. Óvatosan futtatta végig ujjait a minta mentén, majd áttolta a felsőm vállaimon, hogy még több tetoválást feltárjon. Három majom volt sorban a vállamon, a hasamon pedig szőlővesszők kaotikus szövedéke vett körbe egy meztelen nőt, akinek a köldököm helyettesítette a punciját.
- Ez nagyon tetszik – simított végig a rajzolaton. – Ki ő?
- Egy régi barátnőm állt hozzá modellt. Amanda.
- Bizonyára nagyon sokat jelentett neked.
- Ő volt az első nő, akit igazán szerettem.
- Mi történt?
- Meghalt túladagolásban – nyeltem vissza a fájdalmamat. – Régen történt. Azt hittem, megmenthetem őt, de a drog túl erős volt.
- Sajnálom – találkozott tekintete az enyémmel. – Annyira különböző életünk volt neked és nekem. – Kibontotta az övet és lassan letolta a zipzárt.
- Szeretném, ha tudnád, sosem foglak elítélni a múltad miatt – mondta, miközben ujjai tovább dolgoztak. – Ami történt, megtörtént. – A zipzár elérte a combom közepét. – Nincs idő a megbánásra és szükség se visszacsinálni. – A zipzár elérte pályája végét, ő pedig széthúzta a szárnyait, hogy feltárja lábaimat.
- Köszönöm – nyögtem ki végül, miközben ő lehúzta a szoknyámat és mellém fektette az ágyra.
- Nem tesz semmit – mosolygott rám, miközben lehúzta rólam felsőmet. – Hadd lássam a hátadat! – Mögém került és onnan tanulmányozott. Éreztem, ahogy ujjai végigsiklanak a jobb lapockámon lévő egyszarvún, le a gerincemet követő kígyón, le egészen a nőig, aki állatokat és fákat öntött ki egy tálból. Végül kezei rásimultak a derekamon sorjázó koponyákra, mindegyik alatt nevekkel.
- Kik ők? – kérdezte.
- Emberek, akiket ismertem, de nincsenek már velünk.
- Jó sok név.
- Sok barát volt a börtönben. Abbahagytam, amikor elfogyott a hely. Egy ismerősöm varrta fel őket a hátamra.
Kicsatolta a melltartómat.
- Feküdj a hátadra! Hadd lássalak jobban.
Engedelmeskedtem, Jodie pedig kinyitotta az egyik ruhásszekrényt és kivett belőle egy méretes dildót számtalan tartozékkal és egy tubus olajjal.
- Mit tervezel azokkal? – kérdeztem.
- Figyelembe véve, mennyit izgattalak a héten, azt hiszem, ideje kísérletezni egy kicsit.
Felé nyúltam, de ő félreütötte a kezemet.
- Még nem – lépett hátra és a lábaimat tanulmányozta.
A bal combomat indák és virágok ölelték körbe, a másikon pedig egy sárkány fonta karmait a lábam köré. Lejjebb pókháló díszítette a térdeimet, az egyik vádlimon pedig volt egy hableány. A másik üres volt, egyelőre.
- Tényleg mindenedet beborítottad – simított végig a bőrömön, majd közelebb hajolt, hogy megcsókoljon. – Csak engedd, hogy tegyem a dolgom! Most nálam van a gyeplő.
Minden erőmet elvesztettem, ahogy megcsókolta a torkomat. Nyelve hegyét végig futtatta a bőrömön, ahogy lefelé haladt a melleimhez. Felnyögtem, ahogy ajkai az egyik mellbimbóm köré fonódtak, miközben a másik keblemet markolászta. Nyelve bimbómat izgatta, majd áttért a másik mellemre, hogy közben az előbbit kezdje gyúrogatni.
Lassan emelkedni kezdtem, de ő visszatartott, miközben még tovább indult lefelé a hasfalamon. Nyelve köldökömnél körözött, közben pedig gyengéden széttolta combjaimat. Kissé fészkelődtem a helyemen, míg végül szája szeméremajkaimhoz nem ért. Lehúzta a bugyimat, hogy teljesen feltárja bejáratomat, letolva azt, át a térdeimen, hogy aztán elhajítsa.
- Semmi gond, ha nem akarod kinyalni – ziháltam.
Jodie nem válaszolt, de éreztem, ahogy nyelve bejáratomhoz siklik, én pedig megmarkoltam a lepedőt és hangosan felnyögtem, amit ő bíztatásnak vett, hogy folytassa. Olyan határozottan és tempósan dolgozott, mint aki már milliószor végig csinálta ezt. Mire észbe kaptam, hogy abbahagyta, már fel is vette a dildót, amin immáron olaj csillogott, és hegyét a bejáratomhoz dörgölte. Széjjelebb tártam a combjaimat, hogy könnyebb utat biztosítsak neki.
- Csináld! – nyöszörögtem. – Gyerünk!
Szemeim kigúvadtak, ahogy belém hatolt. Hangosan nyögtem, ahogy egyre mélyebbre jutott, hogy aztán visszahúzódjon és ajkait a csiklóm köré fonja. Igyekezett minél jobban felizgatni, mielőtt ismét belém hatolt. Minden egyes lökése a gyönyör hullámait indította el bennem.
Hamarosan ismét éreztem ajkait a csiklómon, hogy aztán a műanyag rúd ismét elmélyedjen járatomban. Öntudatlanul is rálöktem magam, miközben ő egyre inkább gyorsított a tempón.
Amikor végül egy hangos sikoly kíséretében feljutottam a csúcsra, a dildó visszahúzódott belőlem, Jodie pedig rejtélyes mosollyal az arcán hátra ült.
- Nos, úgy tűnik, a világ most megremegett valaki számára – állt fel. – Teszek még egy hasábot a tűzre. Addig ne menj sehova!
Mintha mehettem volna bárhova is. Elvégre ott feküdtem meztelenül az ágyán, miközben ő kiment a szobából, én pedig mozdulatlanul bámultam a plafont.
Végül teljesen máshogy alakultak a dolgok, mint ahogy elképzeltem. Egyértelműen sok tapasztalata volt, annak ellenére, hogy azt vallotta, sose volt még nővel. Az eső egyre hevesebben zuhogott, a fény pedig egyre jobban elhalt. Felkapcsoltam a lámpát, amikor Jodie visszatért. Egy epret tartott a kezében, én pedig felültem, hogy az ágy támlájának döntsem a hátamat. Ő mellém ült és a számhoz nyomta az epret. Szétnyitottam ajkaimat, ahogy a gyümölcs becsúszott. Élveztem az édes ízt, miközben ajkai az enyémekhez nyomódtak.
A csók hosszú pillanatokig tartott, mielőtt visszahúzódott volna.
- Levetkőztetsz? Szeretem, ha kényeztetnek.
Nem volt szükségem több unszolásra. Tekintve, hogy még teljesen fel volt öltözve, ez egyfajta furcsa játszadozásnak tűnt. De hát, elvégre ez a szex. Szerepjáték, ami közben jól szórakozunk.
Végig futtattam kezeimet a haján és szájon csókoltam őt, miközben megfordítottam, hogy most az ő háta dőljön a támlának. Kezeim lefelé haladtak szatén blúzán, egészen a melleiig. Kisebbek voltak az enyémeknél, de formásak. Felnyögött, ahogy megmarkoltam őket, ahogy pedig behatoltam az anyag alá, ajkai elnyíltak. Ismét megcsókoltam őt, ajkaim pedig izgató technikával mozogtak rajta, ahogy melleit masszíroztam.
A nyaksál ugyanolyan színű volt, mint a blúza, de az egyik oldalán volt egy barna minta.
- Nagyon pajkos voltál a héten – gomboltam ki legfelső gombját. – Nagyon huncut kislány vagy – csúsztattam ujjaimat a gallér mögé.
Ujjaim körbe táncolták a nyakát, majd felcsúsztak a hajén, hogy az arcán induljanak visszafelé, megcélozva a második gombot.
Felém nyúlt, de én megragadtam a csuklóit és lenyomtam mellé az ágyra.
- Ezt a játékot ketten játszák.
Kigomboltam a második gombját és bőrét kezdtem izgatni. Megborzongott, ahogy a harmadik gombért nyúltam. Már épp ki akartam pattintani, ekkor viszont meggondoltam magam és lejjebb húztam blúza nyílását, kiszabadítva melleit.
Ujjaim hegyével köröztem rajtuk, egyre kisebb köröket leírva, míg végül el nem értem mellbimbóit. Gyengéden izgattam őket, amitől elnyíló ajkain halk nyögések szöktek ki.
- Jesszusom! – zihálta.
- Ő sem segíthet rajtad most már – vigyorogtam és kikapcsoltam harmadik gombját. Előre hajoltam és megcsókoltam a torkát, majd végig futtattam ujjaimat blúza pereme mentén, egészen a negyedik gombig. Megtaláltam a melltartója pántjait. A mutató és a hüvelykujjaim köz csippentettem őket, majd lecsúsztattam vállain.
Jodie lassan, kimért lélegzetekkel szívta be a levegőt, ahogy kipattintottam gombját és szétnyitottam a blúzt a melltartója felett. Alsóneműje fehér szaténból készült, én pedig selymes bőrét csókolgattam, miközben az anyagon keresztül masszíroztam kebleit. Hangosan nyögdécselni kezdett, körmei pedig a combjaimba vágtak. Kigomboltam blúza ötödik gombját is, feltárva köldökét.
A hasfalát izgattam, amire Jodie szemei elkerekedtek, ajkaim pedig meztelen vállain dolgoztak, melltartó-pántjai helyén. Hangosan nyögdécselt, ahogy gyors mozdulatokkal lehámoztam róla a ruhadarabot.
- Ügyes – jegyezte meg.
- Gyakorlással tökéletesítve – gomboltam ki maradék gombját is és hasát kezdtem simogatni, miközben megállás nélkül csókolgattam őt, egyre hosszabb ideig nyomva ajkaihoz enyémeket. Elengedte combjaimat és most a fenekembe mélyesztette ujjai hegyét. Erre megborzongtam, és egy pillanatra eltávolodtunk egymástól, hogy éhes pillantásokat vessünk a másikra.
- Na most lássuk csak, miből élünk! – húztam le felsőruházatának utolsó darabjait is.
Próbált fészkelődni, de én szorosan a helyén tartottam őt. Átkaroltam, hogy lejjebb toljam szoknyáját is. Végül a lehámozott ruhadarabot a blúza után hajítottam. Harisnyatartót viselt, én pedig széttártam a lábait, hogy figyelő tekintetétől kísérve leoldjam róla.
- Elég a köntörfalazásból! – jegyezte meg. – Akarlak. Rossz kislány voltam a héten, úgyhogy ne fogd vissza magad! Kétszer is magamhoz nyúltam.
- Ez tényleg huncut dolog volt. Pláne, hogy nem is nézhettem.
- Szereted nézni, ahogy egy nő maszturbál?
- Ez az egyik szenvedélyem – szabadítottam meg pár utolsó ruhadarabjától is. – Ideje elbánni azzal a bugyival is
Jodie letolta alsóneműjét és széttárta a lábait.
- Ez érdekes lesz.
Csupasz ágyéka volt és felfigyeltem rá, hogy már alaposan benedvesedett. Lehunyta a szemeit és megmarkolta a melleit, miközben én lábai közét kényeztettem, hogy aztán előre hajoljak és megcsókoljam bejáratát. Nyelvem végig szaladt szeméremajkai között és megállapodott a pöckén.
Ezután lassú, érzéki nyelvmozdulatokba kezdtem. Az eddigi reakciókból ítélve mindig is kielégítő volt a nyelvmunkám. Mindig is tudtam, hova helyezkedjek és hol kell hosszabban elidőznöm. A csikló az a pont, amit a megfelelőképp stimulálva könnyedén lehet előcsalni egy nőből nyögéseket, de akár hangos sikolyokat is.
- Abba… ne… hagyd! – zihálta.
Eszem ágában sem volt abbahagyni. Kényelmesen elhelyezkedtem és tovább dolgoztam rajta nyelvemmel. Egyre hevesebben rázkódott alattam, majd teste ismét elernyedt, hogy újra kezdődhessen a folyamat. Megállás nélkül dolgoztattam nyelvemet, hogy egyre hangosabb nyögéseket csaljak elő belőle.
Teste ritmikusan felemelkedett és visszahanyatlott.
- Gyerünk…! Gyerünk…! Folytasd…! – nyöszörgött.
Nem kellett nekem kétszer mondani. Sebtében gyorsítottam tempómon, míg végül meg nem éreztem az arcomba spriccelő meleg nedveket. Lehunytam a szemeimet, miközben ő zihálva nyöszörgött a gyönyörtől. Erősen markolta a lepedőt és egész teste remegett.
- Teljesen kiütöttél – zihálta.
- Te pedig lespricceltél – vigyorogtam rá.
- Sajnálom – viszonozta mosolyomat.
- Ne sajnáld! – töröltem le arcomat. – Ez azt jelenti, valamit jól csináltam.
- Persze, hogy jól csináltad – simogatta meg az arcomat. – Egek! Ez egy pokoli szopás volt, ami egészen a mennyekig repített. Tehetséges vagy, szerelmem.
Felült és átkarolta a vállamat, hogy aztán nevetésben törjön ki.
- Úgy tűnik, meglestek minket.
- Ki? – pillantottam át a válla felett az ajtóban heverő Jackre, aki előre nyújtott mancsai között pihentette fejét. Htsó lábai lazán nyújtóztak hátra.
- Sosem láttam még így egy kutyát.
- Én se. Jack különleges. Biztos hallotta, hogy nyögök és meg akart bizonyosodni róla, hogy nem akarnak-e épp meggyilkolni.
Feltápászkodott az ágyról.
- Egy italt?
- Kóla jó lesz, ha van.
- Van néhány mini vodkás üveg, amit a hotel bárjából hoztam – nevetett.
- Elmondom apádnak.
- Semmi szükség rá. Neki is adtam párat – lépett át Jacken.
Mire visszatért, visszavettem a felsőm, de kigombolatlanul hagytam. Átadta az italomat és leült mellém
- Tudod, mi tetszett meg benned legelőször az első estén a Manhattanben
- A tetkóim
- Azok is. De leginkább az, ahogy egyszerűen csak követtél a mellékhelyiségbe. A legtöbb nő nem reagált volna úgy, mint te. Úgy gondoltam, ez egy olyasvalaki, akit jobban meg kell ismernem. Ő nem fél attól hogy kipróbáljon valami másfélét
Az idő mindent megváltoztat. Az, ami egy egyszerű, hivatalos megállapodásnak indult, végül sokkal többé nőtte ki magát. Az elmúlt hétvégéket és az utolsó két hétköznap estét is együtt töltöttük. És a mama is kedvelte őt. Az érzés pedig kölcsönös volt, hiszen Jodie is szeretett ücsörögni a nagymamámmal és beszélgetni. Közös volta az érdeklődésük a számítógépekkel és a bűnügyi regényekkel kapcsolatban.
Nem sokkal azután, hogy összejöttünk, elfogadták a jelentkezésem a C.F.A-hez. Most már önkéntes tűzoltó vagyok Upwey-ben, Jodie pedig a Selby állomáson dolgozik. A ruhakészítő tanfolyamom már egy ideje befejeződött, Jodie pedig rászokott pár munkám viselésére. Ezt szeretem Jodie McNaughtonban. A tetoválások és a bűnözői múlt mögé nézett, hogy meglássa a mögöttük lévő nőt és lassan a felszínre hozza. Megtanított rá, hogy szeressem a nőt, aki a tükörből visszanéz rám. Ha pedig egyszer el is válnak majd az útjaink, ez örökre velem fog maradni. Nem mintha úgy látszana, ez a közeljövőben be fog következni.


Vége

1 megjegyzés:

  1. Mindennap felnéztem, türelemmel vártam és megérte.
    Nagyon tetszett, köszönöm. ;)

    VálaszTörlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]