2019. március 27., szerda

Gyönyörök szigete XXII. rész - Kvartetett 1. fejezet

Előzmény: Gyönyörök szigete I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Gyönyörök szigete XXI. rész 4. fejezet

Írta: Jeremydcp
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2014. július 22.

*********************************************************************


- Kezdjük a könnyű dolgokkal! – mondta Camille Trish-nek, miközben a kinti medence mellett ejtőztek. – Mióta tudod, hogy leszbikus vagy?

A kanadai lány, akárcsak mexikói társnője, kétrészes bikinit viselt. A két nő látványa, ahogy kikémleltem őket a kukkoló szobából, nyálcsorgatást ösztönző volt. Trish bikinije világoskék volt fehér pöttyökkel telehintve, míg Camillt különböző színű virágminták borították. Mindketten, nyers szexiségükben, tökéletes szépségek voltak és igazi bombázó dívák. Ezt senki sem vitathatja el.

- Én nem vagyok leszbikus – válaszolta Trish fintorogva.

A másik nő elégedettnek tűnt.
- Oké, oké… akkor nem vagy leszbikus. Akkor mióta tudod azt, hogy érdekelnek a nők? Ezt meg tudod mondani? És hány nővel voltál már eddig életedben? Persze csak a sziget előtt.
Trish összenyomta az ajkait és kissé fészkelődött a napozóágyán.
- Elég húsbavágóan tudsz fogalmazni, Camille. Nem szoktam hozzá, hogy emberek ilyen kérdéseket tegyenek fel nekem. Nem is tudom igazán, hogy amúgy miért érdekelnek téged ezek ennyire.
A csodás latin szépség megvonta a vállát.
- Sosem juthatsz sehova ezen a világon, ha nem kérdezel. Én mindig is hittem az egyenességben másokkal szemben. Így nincs semmi félreértés.
- Jogos – válaszolta Trish kurtán. – Mielőtt a szigetre jöttem volna, két nővel voltam. Volt egy vad egyéjszakás kalandom még évekkel ezelőtt egy közeli barátommal, még az egyetemen. Victoriának hívták.
- Victoria? – nyögtem fel a kukkoló szobában, majd hevesen megráztam a fejemet. A volt menyasszonyomat is így hívták, aki faképnél hagyott az oltárnál egy másik nőért húsz évvel korábban. Victoria. Ez volt számomra a legrosszabb név.
- Victoriával egy kicsit túl sokat ittunk, a következő nap pedig már meg is bánta, ami történt köztünk az éjszaka – mesélte Trish. – Én könnyedén lesöpörtem ezt magamról, bár nem lett volna ellenemre ismét lefeküdni vele. Viszont ami köztünk történt, az őt teljesen kiakasztotta. Mondhatjuk úgy is, ez tette tönkre a barátságunkat. Pár héttel később már olyan volt, mintha teljesen idegenek lennénk. Undorral töltötte el, hogy valaha is lefeküdt egy másik nővel. Nekem viszont eléggé tetszett. Azt hiszem… azt hiszem, akár még belé is tudtam volna szeretni.
- Két nőről beszéltél – emlékeztette Camille. – Mesélj a másikról is!
- Melina – bólintott barátnője. – Három éve találkoztam vele és, bármilyen okból kifolyólag is, erős és kölcsönös vonzalom alakult ki bennünk már az első pillanatokban. Bár a kalandom Victoriával évekkel korábban történt, amikor összejöttem Melinával, csak akkor döbbentem rá, hogy tényleg érdekelnek a nők. – Vett egy mély levegőt és elmosolyodott. – Csodás kapcsolatunk volt, ami két és fél évig tartott. Nagyon szerettük egymást.
- És most már miért nem vagytok együtt?
Trish összevonta a szemöldökét, majd megrázta a fejét.
- Én vele szerettem volna tölteni életem hátralevő részét, viszont végül a dolgok egyszerűen csak nem működtek már többé. – Ismét megrázta a fejét. – Az igazat megvallva, elég csúnyán váltunk el. Elég sokat veszekedtünk és vitatkoztunk, ami végül a szakításhoz vezetett. Elég szomorú dolog volt.
- A szüleid és a testvéreid ismerték Melinát?
- Ó igen, ismerték őt – válaszolta Trish. – A családom mindig is támogatott engem mindenben, függetlenül attól, merre vitt az utam. Talán nem értették meg, miért vonzódok a nőkhöz, de nekik csak az számított, hogy boldog voltam Melinával. Egyértelműen az voltam, úgyhogy ők is azok voltak. Anya és Apa, valamint a két testvérem, nagyon jól bántak Melinával. Melissa, a kishúgom, fel is nézett rá. Az igazság szerint az egész családom leszbikusnak hitt. Nem volt rossz, hiszen sosem néztek le miatta. Tényleg csodásak voltak… örültek nekünk.
- De végül is nem vagy leszbikus, nem? Érdekelnek a férfiak is.
- Mindig is vonzódtam a férfiakhoz – erősítette meg Trish. – Nagyon is. Sosem lennék leszbikus. Túlságosan is hiányoznának a pasik. Ha Melinával, vagy akár Lindsay-vel maradtam volna, és nem kerültem volna össze egy férfival sem soha többé életemben, akkor is legfeljebb biszexuálisnak tartanám magam.
- Már mondtam neked a múlt éjjel, de sosem árt az ismétlés – jegyezte meg Camille. – Én annyira közel kerültem hozzá, hogy leszbikus legyek, mint senki más a világon… aki nem lett végül tényleg az. – Felemelte a karját, majd végig simított az állán. – Bőven kijutott nekem már a pasikból. – Megrázta a fejét, majd megborzongott, ahogy hideg futott végig a gerince mentén. – Kétszer még jegyben is jártam, de mindkettő delikvens rohadt félrekufircolónak bizonyult még az esküvő előtt.
- Volt egy pasim Melina előtt – mondta Trish. – Chrisnek hívták. Számtalanszor rajtakaptam, hogy megcsal, amíg aztán véget nem vetettem a kapcsolatunknak. Sokáig próbált rávenni, hogy gondoljam meg magam, de nem tettem. Folyton azt ismételte, hogy én vagyok neki az igazi. Viszont tudtam, hogy ha visszafogadom, ismét meg fog csalni. Egyszerűen csak túl akartam lenni ezen.
- Férfiak! – morogta Camille, elhúzva a száját. – Ha te lettél volna az igazi Chrisnek, nem csalt volna meg sosem.
- Pontosan – bólintott Trish. – De sosem tudnék nem vonzódni a pasikhoz, bármi is történjen. – Beleivott az eperlevébe, majd elmosolyodott. – Jeremy például nagyon rendes fickó.
Camille megvonta a vállát.
- Talán…
- Ezt hogy érted, hm?
- A pasikban nem lehet megbízni – válaszolta Camille. – Minden egyes alkalommal, amikor biztonságban kezdem érezni magam és jó gondolataim támadnak Jeremy-ről, ő tesz valamit, ami miatt kétségbe vonom az ítéletemet. – A kukkoló szobám rejtekében összevontam a szemöldököm Camille szavai hallatán. – Nem tudom elhinni, hogy csak úgy kisétált Amy születésnapi partijáról tegnapelőtt és nem jött vissza! Ez annyira faragatlanság! – Bűntudatom volt és halkan felsóhajtottam. – Ismertem már számtalan férfit, akik nagyon rendesnek tűntek eleinte. Utána viszont igazi tahóknak bizonyultak.
- Már az elejétől kezdve sem kedvelted Jeremy-t igazán – mutatott rá Trish. – Mindenki más itt belé van zúgva, vagy legalábbis rendkívül rendesnek és jófejnek tartja őt. Én egy igazán jó barátként tekintek rá. Volt néhány hosszú és igazán bensőséges beszélgetésünk. Igazi úriemberként bánt velem. Nekem semmi gondom sincs vele.
- És amikor elment Amy partijáról?
Trish megvonta a vállát.
- Ismerve Jeremy-t, biztos vagyok benne, hogy nyomós indoka volt rá. Személy szerint én sosem mondanék ítéletet felette, amíg nem hallom az ő sztoriját is. De nem is az én dolgom, úgyhogy nem is akarok rákérdezni. Viszont így is hiszem, hogy megvolt a maga oka. Ráadásul… én eleve el se mentem a partira.
- Te rosszul voltál. Az más – jelentette ki Camille.
- Aha – vonta össze a szemöldökét a másik nő. – Rosszul voltam…
- Amy azt mondta, Jeremy állítása szerint veszekedtek Pamelával – jegyezte meg a mexikói nő. – Emiatt nem jött vissza a partira. Rákérdeztem erre Pamelánál, de ő sem mondott el részleteket. Csak annyit mondott, hogy most már minden rendben van közöttük, és hogy most már Kristanna és Devon is része a kapcsolatuknak.
- Szerintem ez fantasztikus – mosolygott Trish. – Ők négyen csodásan festenek együtt. Nagyon remélem, hogy jól sülnek majd el a dolgok köztük.
- Ha engem kérdezel, sosem bízhatsz meg igazán a férfiakban – mondta a kaliforniai lány. – A személyes tapasztalataim ezt mutatják. Sosem tudnám elképzelni, hogy beleszeressek egy férfiba. A nőket sokkal megbízhatóbbnak tartom… és szexibbnek.
- És mit tervezel tenni a következő három hétben? – kérdezte Trish. – Addig még itt leszünk a szigeten Jeremy-vel, mielőtt haza mennénk. Meg fogsz tenni mindent, ami tőled telik, hogy elkerüld őt?
- Eddig meglehetősen jó munkát végeztem ezzel kapcsolatban – jegyezte meg társnője. – Egyszer szexeltem vele, a nagy orgiánk alatt két hete. De az nem igazán számít, mivel Amy szabályosan könyörgött, hogy menjek én is. Amellett pedig, te is emlékszel, mit mondott nekünk Jeremy az első napokban, nem?
- Mit?
- Azt tehetünk, amit csak akarunk ebben a hat hétben – emlékeztette Camille. – Azt is mondta, hogy nem kötelező szexelnünk, ha nem akarunk. – Bólintott, majd folytatta: - Én nagyon is szeretnék szexelni a többi lánnyal, de azt hiszem, Jeremy-ről ez többé már nem mondható el. Mint már mondtam, akárhányszor kezdenék pozitívan gondolkodni róla, tesz valamit, amivel bezárja előttem az ajtót. Tipikus férfi.
- Ez eléggé szűklátókörű dolog tőled, Camille.
- Te hányszor feküdtél le Jeremy-vel?
- Kétszer – válaszolta Trish. – Az orgiakor, természetesen, és volt egy édeshármasunk Lindsay-vel együtt, amikor ő elveszítette a szüzességét. De az elmúlt két hétben egyszer sem szexeltem vele.
- Nem vonzódsz hozzá úgy?
Trish megvonta a vállát.
- Nagyon szeretem őt. Ahogy már mondtam neked korábban is, barátként tekintek rá. Remélem, ő is így gondolkodik rólam. Ha a dolgok mások lennének, talán még tényleg vonzódnék is hozzá. De, tudod… ő már a három kedvenc lányával van. Ezt pedig tiszteletben tartom.
- Mit értesz a különböző dolgok alatt?
- Ha nem szerettem volna bele Lindsay-be, Kristanna, Devon és Pamela pedig nem került volna annyira közel Jeremy-hez. Ha nem koncentrálódna a figyelme konkrét valakire, nagyon szívesen tennék egy próbát egy kapcsolattal vele. – Bólintott a szavai nyomatékosításaképpen. – Igen. Így van. De Jeremy összejött Kristannával, Devonnal és Pamelával. Én pedig tiszteletben tartom ezt. Örülök négyőjüknek és hogy működik köztük a dolog. Nem látok semmi okot rá, hogy ne így legyen. Úgyhogy nem engedem meg magamnak, hogy többként tekintsek Jeremy-re, mint barátra. Egy jó barátra, igen, de csak barátra, semmi többre. Sosem zavarnék bele a kapcsolatukba. Sosem bántanám meg Pamelát, Devont vagy Kristannát ezzel. Mindannyian megérdemlik, hogy boldogok legyenek.
- Nem is fogsz szexelni többet Jeremy-vel?
- Fogalmam sincs, hogy fog ez elsülni – válaszolta Trish. – Csak Devonra, Kristannára és Pamelára fog koncentrálni, ahogy a kapcsolatuk erősödik? Vagy velünk, többiekkel is eljátszadozik? Akárhogy is, nekem megfelel. Szívesen szexelnék vele megint, azt hiszem. Élveztem mindkét alkalmat. Persze egyszer se voltunk csak kettesben, de azt is szívesen kipróbálnám. De ha Pamela, Kristanna és Devon nem akarják, hogy ez megtörténjen, nekem úgy is jó. Meg tudom érteni. Egyszerűen csak nem akarok problémát okozni.
- Erősen kétlem, hogy Jeremy velem valaha is ismét „el fog játszadozni” – horkantott Camille, elhúzva az orrát. – Nem tudom elképzelni, hogy valaha is ismét összekerüljek vele. Azok után, ami Amy partiján történt, nem. Az én olvasatomban legalábbis, ezek után elásta magát. Egy tuskó.
- Biztos vagyok benne, hogy jó oka volt rá – erősködött Trish. – Elvégre Jeremy volt az, aki egyáltalán megszervezte a partit. Mégis miért hagyná ott? Kell hogy legyen oka annak, hogy összevesztek Pamelával. Talán annyira nagyon összekaptak. De szerintem más oka is volt.
- Csak egyetlen oka volt – jelentette ki Camille. – Hogy férfi.
Türelmemet vesztve lekapcsoltam az odakinti mikrofont. Nem akartam többet hallani Camille-től.
Nem mondanám, hogy igazán sajnálom, azonban tökéletes rejtély volt számomra, hogy egy olyan gyönyörű és vonzó nő, mint Camille, hogy fordulhat el tökéletesen a férfiaktól. Úgy értem, olyan tökéletes teste volt, amiről bárki csak álmodna. Könnyedén szerepelhetne bármelyik magazin címlapján. Egy ilyen nőről elképzelésem se lehetett, hogy élhetett át olyan tapasztalatokat, ami után gyakorlatilag meggyűlölte a férfiakat.
Ő maga mondta el, hogy kétszer járt jegyben, de mindkét vőlegénye megcsalt az esküvő előtt. Azonban ez is tökéletes rejtély volt előttem. Hogy tudna bárki is megcsalni egy olyan gyönyörű nőt, mint Camille? Lehet akárcsak egy nő is egész Kaliforniában, aki miatt ez megérné? Mégis mit gondoltak azok a fickók?
Adriana Lima alias Camille
Akár mi is legyen az indok, úgy tűnt, ez mély nyomot hagyott Camille-ben a nememmel szemben. Azok után, hogy engem is faképnél hagyott a menyasszonyom, meg tudtam érteni, hogy ez neki is rengeteg fájdalmat okozott. De a másik oldalról nem tudtam megérteni, hogy Camille gyakorlatilag szitokszónak használja a „férfi”-megjelölést amiatt, amit az a két agyatlan művelt vele. Milliárdnyi férfi él ezen a földön, akik közül sokan jóravalók és hűségesek. Vajon Camille egyikükkel se találkozott? Vajon engedte-e egyáltalán valaha is, hogy találkozzon egy ilyennel?
Úgy döntöttem, a következő pár napra, ha kell, a következő pár hétre, az lesz a személyes projektem, hogy összebarátkozzak Camille-lel. Nem volt semmi hátsó szándékom vele kapcsolatban. Nem akartam elcsábítani őt, vagy hazudni neki. Egyszerűen csak szerettem volna összebarátkozni vele. Be akartam bizonyítani neki, hogy vannak jó férfiak ezen a világon. Be akartam bizonyítani neki, hogy én is ilyen vagyok.
Nem volt helyes dolog a részéről leírni egy egész nemet csak amiatt, amit két srác tett vele. Vagy talán többről volt szó, mint két srác? Talán minden egyes férfi bántotta őt valamilyen módon, akivel valaha is találkozott? De még ez se lett volna elég ok arra, hogy feladja, vagy minden hímnemű egyedet egy negatív címke alá gyűjtsön. Vannak még nagyszerű férfiak ezen a világon és én is annak tartom magam.
Ráadásul hány és hány férfi lehet odakinn a világban, aki az egész életét feltenné arra, hogy boldoggá tegyen egy olyan nőt, mint Camille? Férfiak, akik sosem csalnák meg őt és sosem bántanák semmilyen okból kifolyólag. Férfiak, akik minden erejüket beleadnák, csak hogy mosolyt csaljanak az arcára. Személy szerint úgy gondoltam, Camille-nek tovább kellene keresnie ilyen férfiak után. De ha nem engedi, hogy megtörténjen, nem is fog megtörténni.
Természetesen eszembe se jutott, hogy én lennék az a férfi, aki ezt eléri Camille-nél. Nekem már ott volt Kristanna, Devon és Pamela, és ez nekem bőven elég volt. De ennek ellenére is vissza akartam adni Camille hitét a férfiakban. Működhet ez? Talán. Talán nem. De hittem benne, hogy megér egy próbát. Miért is ne? Amúgy pedig, ellenkező esetben csak tovább szidalmazna a hátam mögött. Ez pedig olyasmi volt, amit nem akartam szó nélkül hagyni.


Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]