2019. június 19., szerda

Szerencsés szerelő IV. rész 3. fejezet

Előzmény: Szerencsés szerelő I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Szerencsés szerelő IV. rész 2. fejezet

Írta: Megamuffin
Fordította: Sinara
Eredeti megjelenésének időpontja: 2007. május 24.

*****************************************************************************



Heather megmarkolta a farkam tövét és lassan húzogatni kezdte, még több vért csalva a makkomba, elérve, hogy addig lehetetlennek tűnő módon dorongom még jobban felágaskodjon. Aztán előre hajolt és megnyalta árbócom csúcsát, mielőtt makkom köré fonta volna nyelvét. Úgy húzta a szájába, mint ragadozó a zsákmányát, én pedig felnyögtem a nedves forróságtól, ami körbeölelte hímtagomat. Pár végtelennek tűnő másodpercet követően kiengedte farkamat a szájából és intett Julie-nak, hogy cseréljenek helyet.

A másik lány ugyanúgy tett, ahogy korábban a barátnőjétől látta. Először megnyalintotta farkam hegyét, mielőtt a szájába vette volna dorongomat.

Amber így talált ránk, amikor visszatért a házból. Én ott ültem a medence szélén, ágaskodó farkam hegyével a barátnője szájában.

- Látom, nélkülem is jól elszórakoztok – közölte, karba fonva kezeit mellei előtt, melyeket elrejtett a maga köré csavart törölköző. Örömmel láttam, hogy azóta sem vett magára semmilyen ruhát.

Julie kihúzta a farkamat a szájából és felpillantott a jövevényre.

- Stan elment – közölte az utóbbi. – Teljesen begőzölt. El se hiszem, hogy ennyire zokon vette, hogy egy másik meztelen kell osztoznia egy meztelen nőkkel teli medencén!

- Sajnálom – mondtam. – Szeretnéd, ha mennénk?

Amber elmosolyodott.

- Szó sem lehet róla, Jason. Most már a tied az egyetlen farok a medencében.

- Szeretnéd kipróbálni? – fordította felé Julie a farkam hegyét.

- Most nem – dobta le Amber a törölközőjét és leült mellém a medence partjára, hátra dőlve és széttárva a lábait. Lepillantottam borotvált puncijára, amin megcsillant a napfény. – Igazság szerint abban reménykedtem, hogy valaki majd kinyal. De miután a homofób pasim elment…

Mindy azonnal Amber látai közé vetette magát.

- Nem gond, ha én megteszem helyette? – pillantott fel a lányra.

Amber megborzongott és a barátnőire nézett.

- Azt hiszem, nem – válaszolta. – Bár én igazság szerint Jasonre gondoltam.

- Tudom, édesem – mondta Mindy. – De nem venném a lelkemre, ha elvennénk azt a helyre farkat Heathertől és Julie-tól. Annyira jól mulatnak! – Azzal előre hajolt és lassan végig futtatta nyelvét Amber szeméremajkai között. – Csak szólj, ha azt szeretnéd, hogy leálljak!

Amber nem mondott semmit, én pedig figyeltem, ahogy Mindy nyalni kezdi őt, Heather és Julie pedig felváltva szopják a farkamat. Valahányszor cseréltek, mindig erősebben és mélyebbre szívták magukba hímtagomat, engem pedig egyre jobban elöntött a gyönyör. Figyeltem, ahogy Amber nyöszörögni kezd Mindy munkája nyomán, majd kinyújtottam a kezem és megmarkoltam a mellettem ülő lány mellét, hüvelykujjammal a bimbóját izgatva. Megborzongott az élvezettől, én pedig visszhangoztam a nyögéseit, ahogy ismét Heather vette a szájába a farkamat, Julie pedig a kezét mozgatta a hancúrlécen.

- Ó, egek! – hörögte Amber.

Éreztem, ahogy bennem is gyűlik a feszültség, Amberrel párhuzamosan.

Heather és Julie még egyszer utoljára helyet cseréltek.

- Mmm! Igen – nyögtem. – Ne hagyjátok abba!

Heathernek már csak egy húzásra volt szüksége lüktető farkamon, hogy átszakadjon a gát. Hátra vetettem a fejem és nagy löketekben ürítettem gyönyöröm gyümölcsét Julie szájába. Heather ismét átvette a helyét és lenyalogatta azt a termést, amit Julie még nem nyelt le. Elfeküdtem a hátamon és zihálva hallgattam Amber hörgését és nyögéseit, ahogy Mindy arca elmerült a combjai között.

- Ó, te jó ég! – nyögött fel és azonnal el is akadt a lélegzete. – Te jó isten! Ez fergeteges volt.

- Ja – vágtam rá. A farkam már kezdett elernyedni, ahogy ott hevertem a parton és lihegtem. – Na és, srácok, szeretnétek csatlakozni a mi bulinkhoz?

Heather kuncogni kezdett.

- Az mikor lesz? – kérdezte Julie.

- Épp most – vágtam rá. – Odaát nálunk.

- Nem hallok zenét – közölte Heather.

- Gondolom, mindenkit túlságosan lefoglal a dugás, hogy a zenével foglalkozzon – vont vállat Mindy.

- Orgiát tartotok? – kérdezte Amber, még mindig levegő után kapkodva.

- Valami olyasmit, azt hiszem – válaszoltam. – Semmi gond, ha nem akartok átjönni, de én csodásan éreztem itt magam és szerintem ti se bánnátok meg, ha átjönnétek.

- Hányan vannak ott? – kérdezte Julie.

- Egy maroknyian – válaszoltam. – Engem is beleszámolva hat férfi, veletek együtt pedig tizenegy nő lenne.

- Nos, én benne vagyok – közölte Heather. – Azóta fel vagyok izgulva, hogy kibújtunk a fürdőruhánkból.

- Én is – vágta rá Amber ülő helyzetbe tornázva magát.

- Oké – csatlakozott Julie is. – De nem gond, ha én egy ideig csak figyelek?

- Dehogy – mosolygott rá Mindy. – Mi lenne, ha magatokra kapnátok némi ruhát? Úgy talán egy kicsit kényelmesebben éreznétek magatokat az elején.

Magam köré tekertem a törölközőt és visszasétáltunk, amíg a lányok felkapták a bikinijüket. Mindy is a dereka köré csavarta a törölközőjét, szemmel láthatóan nem foglalkozva széles e világ számára közszemlére tett melleivel. Visszavezettem kis csapatunkat a mi kertünkbe, majd fel a lépcsőn a konyhaajtó felé. Az üvegajtón keresztül már láttam, ahogy Heidi a konyhapultra dől, Paul pedig ki-be mozgatja benne farkát. Mindy elmosolyodott, ahogy meglátta a fiatal lányt kefélő férjét.

- Biztosak vagytok benne, hogy be akartok jönni? – kérdeztem. – A ház tele van meztelen emberekkel, akik a szuszt is kikefélik egymástól.

A három frissen érkező egymásra pillantott, támogatást keresve, majd bólintottak, én pedig kinyitottam az ajtót.

Paul és Heidi oda pillantottak, ahogy beléptünk. A férfi megállt, farkát épp mélyen partnerébe fúrva.

- Helló, bébi! – mosolygott a feleségére. – Kik a barátaid?

Mindy az újonnan érkezők felé intett és sorban bemutatta őket. Mind a hárman Paul farkát bámulták, ahogy az eltűnt Heidi szeméremajkai között.

- Ő pedig itt a férjem, Paul – fejezte be Mindy. – Ő pedig Heidi, az egyik barátunk.

- Helló, lányok! – zihálta Heidi, ahogy Paul farka ismét mozogni kezdett benne.

Matt lépett ki a konyhába, hatalmas farka hetykén meredezett előtte, a nyomában pedig Sara és Tina érkezett.

Ismét mindenki bemutatkozott mindenkinek.

- Egy ideig csak nézelődnek – magyaráztam. – Amíg nem érzik kellőképp kényelmesen magukat.

- Ó! Rendben – mondta Matt, odahúzva az egyik széket a konyhaasztalhoz. Leült rá, felém fordulva, úgy, hogy farka egyenesen felfelé állt. Sara ráereszkedett és lassan fészkelődni kezdett, igyekezve a masszív szerszámot kényelmesen befogadni a fenekébe. Amikor már a dorong jó harmada eltűnt benne, Tina a lábai közé térdelt és szopogatni kezdte a lány szeméremajkait.

- Ó, egek! – nyögött fel Sara, ahogy Matt mozgatni kezdte a farkát a fenekében. – Megnézhetnétek a nappaliban folyó mókát is – zihálta, az újonnan érkezőkre pillantva.

Mindy-vel elvezettük Ambert, Julie-t és Heathert a konyhában kefélők mellett, hogy aztán a látványt felváltsa a nappaliban történtek extravagáns képe. Valaki elővett egy Twistert és mostanra már majdnem mindenki a kiterített matracra zsúfolódott. Meztelen testükön izzadtság csillogott az erőfeszítéstől. Frank és Melanie oldalt ültek a pörgetőtáblával. Azonban, úgy látszott, már nem igazán izgatja őket a játék, mivel Frank farka épp elmerült társnője barlangjában.

Ki tudtam venni Jenny-t nagyjából a tumultus közepén. Az arcát Stacy combjai közé fúrta és abban is kételkedtem, hogy felfigyelt volna egyáltalán az új vendégeinkre. Stacy a másik oldalról Jack farkát tartotta a szájában. Ryan feladta a játékot és elhevert a matracon, miközben Mary meglovagolta a szerszámát. A mellei igézően lengtek rugózás közben.

A naplemente paradox módon újjáélesztette az energiáinkat, én pedig örömmel láttam, hogy mindenki jól érzi magát. Ledobtam a törölközőmet és figyeltem, ahogy a farkam is reagál a látványra. Amber felé nyúltam és kibontottam a felsője csatját. Ő felém fordult, hogy jobban kézre essen, én pedig magamhoz vontam őt, hogy megfordítsam és fenekéhez préseljem szerszámomat, miközben a melleit simogatom. Felnyögött és ő is hátra lökte a fenekét szerszámomhoz, úgy mozogva, hogy a hancúrléc farpofái között mozogjon, ruhája anyagának bemélyedésében. Lenyúltam és ujjaimmal végig simítottam ágyékán, megérezve az alsóján is átütő nedvességet.

- Igen, dugj meg! – zihálta. – Érezni akarom a farkadat magamban.

- Előbb szopj le! – fordítottam meg őt. Szájon csókoltam, nyelvünk pedig vad táncra kelt egymással, miközben kezei a dorongom köré fonódtak. Megszakította a csókunkat, hogy letérdeljen. Egyik kezével megmarkolta a dákómat és a szája felé kormányozta, hogy ajkai érintésével elektromos löketeket küldjön végig gerincem mentén. Néztem, ahogy szopja a farkamat és felismertem, hogy én is meg akarom ízlelni őt. Gyengéden talpra állította és odavezettem az üres kanapéhoz, ahol leültettem és a lábai közé térdeltem. Bejárata már nedves volt, amikor nyelvem munkához látott. Magamba szívtam ízét és illatát, lassan belé vezetve a nyelvemet, lefetyelve nedveit, miközben néha pár pillanatig szopogattam csiklóját.

- Dugj meg! Dugj meg most! – nyöszörögte, elhúzva az arcomat ágyékától.

Leültem mellé a kanapéra, ő pedig rám mászott, hogy lassan rá ereszkedjen lüktető farkamra. Centi centi után tűnt el benne, miközben a nyögései egyre intenzívebbé váltak.

A konyha felől hallottam Sara sikolyait, ahogy elélvezett és elképzeltem, ahogy Matt is a fenekébe pumpálja gyönyöre gyümölcsét, miközben Tina tisztára nyalja a lány punciját. Felpillantva láttam, hogy Mindy átvette a lánya helyét Frank farkán. Hevesen rugózott rajta, miközben mellei folyamatosan ringtak. Frank arca közben eltűnt Melanie combjai között.

Megragadtam Melanie csípőjét és segítettem neki a mozgásban fel-le a farkamon. Ő közben lenyúlt és a csiklóját dörgölte közös ritmusunkra. Előre hajoltam, hogy mellei közben az arcomhoz érjenek. Éreztem, ahogy nedves barlangja rászorul a farkamra, ahogy a számba vettem egyik bimbóját és megmarkoltam a másik keblét. Élvezet hullámzott végig rajtam minden egyes lökéstől, Amber barlangja pedig minden egyes lökés nyomán hosszabban szorult rá dorongomra.

Fel se figyeltem rá, hogy Jenny csatlakozott hozzánk a kanapén, amíg hátra nem döntött, hogy frissen borotvált punciját az arcomba nyomja. Akkor még azt se tudtam, kinek a nedveit nyalom ki a barlangjából, de ennek ellenére hevesen munkához láttam, miközben tovább keféltem Ambert.

Minden előjel nélkül megéreztem, ahogy golyóim megfeszülnek és Amberbe lövellem nedveimet. Jenny ágyékába nyögtem, Amber pedig felsikoltott, ahogy immáron másodjára érte el a csúcsot aznap este.

Amikor már ismét kitisztult a látásom, megláttam, hogy immáron Heather is levette a fürdőruháját és épp Jack farkát fogadta magába hátulról.

Amber lemászott lassan elernyedő farkamról és leült mellém. Átkaroltam őt az egyik oldalamon, Jenny-t pedig a másikon, miközben zihálva figyeltük mindhárman, ahogy Jack reszeli Heathert. Julie a másik falnak dőlve állt. Keze lemerült bikinialsójában, ahogy simogatta magát. Tina visszatért a konyhából Sara társaságában, akinek még mindig Matt nedvei csorogtak le a combjain. Azon csodálkoztam, hogy tud egyáltalán normálisan járni egy ilyen dugás után.

A két nő helyet foglalt Julie két oldalán és lesegítették róla a felsőjét. Sara a szájába vette a lány egyik bimbóját és szopogatni kezdte, miközben az tovább simogatta magát. Szó nélkül engedte, hogy a két jövevény lefektesse a padlóra. Sara levette a bikinialsóját is és a combjai közé feküdt, hogy nyalni kezdje őt. Tina Julie arca fölé ereszkedett, mire a lány azonnal mohón nyalni kezdte őt.

Jack tovább mozgott ki-be Heatherben, míg végül meg nem feszült és belé élvezett. Paul és Heidi is visszatértek a konyhából. A férfi meglóbálta farkát Tina arca előtt, ami még mindig csöpögött Heidivel közös nedveiktől. Amikor Tina ismét kőkeményre szopta őt, Paul megkérdezte Julie-t, hogy szeretné-e, ha belé rakné.
A lány bólintott és megpróbált mondani valamit, de Tina puncija lefojtotta. Sara arrébb gördült, így Paul átvehette a helyét. A férfi megmarkolta dorongját a tövénél és Julie szeméremajkai közé illesztette makkját. Addig mozogtak hármasban, míg mindannyian el nem élveztek. Amikor Paul kihúzta szerszámát, Heather azonnal ott termett, hogy tisztára nyalja. Az éjszaka bágyadt nyugalomban folytatódott. Két órába telt, mire a farkam bármilyen életjelet produkált volna. De így is ez volt a legőrültebb vakáció, amiben életemben részem volt.


Folytatása következik!

Vége a IV. résznek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]