2015. július 9., csütörtök

Lakodalom van a panzióban 4. fejezet - Megmutatod?

Írta: Marokfegyver

Előzmény: Lakodalom van a panzióban 1. fejezet - Esküvői dekoráció
Közvetlen előzmény: Lakodalom van a panzióban 3. fejezet - Várakozás helyett

*****************************************************************


– Megmutatod a punikádat? – Liza kitekeredett derékkal, alulról nézett a törölközővel közeledő Zsófira.
– Nesze, láthatod…
– Közelebbről!
– Miért nem a sajátodat nézegeted? Nincs otthon tükör, vagy nem hajlik a derekad?
Liza nem hagyta magát:
– Csak azt szeretném látni, hogy nyitva van-e…
– Hülye vagy? Mi az, hogy nyitva? Neked tán dugó van benne? – Megállt az ágyon fekvő lányok feje mellett, és még egy kicsit terpesztett is a kedvükért. – Na, tetszik?
– Azt hittem, jobban nyitva van, mert téged… dugtak már meg.
– Akadj már le a puncimról! – nevetett Zsófi. – Megnyalni nem akarod?
– Sajátomnak szeretem az ízét – szólt közbe Betti nagy komolyan.
– Mi van veletek? Csak szóljatok, engedjetek az ágyra, szétteszem nektek a lábam és megkóstolhatjátok! – Finoman meglegyintette a még mindig felfelé tekintgető Lizát.
– Lehet, hogy dugás után összehúzódik? – Liza, aki a menyasszony húga, így az esti lakodalom egyik házigazdája, fekvőhelyzetéből Zsófi felé nyúlt, ám nem érintette meg a punciját, csak 1 centiről mutatott a rés alsó feléhez.
– Ma még nem dugtam… – kacagott Zsófi, és egyáltalán nem bánta a másik két lány rendületlenül fürkésző tekintetét. – De most már ti is virítsatok valamit! Miért lenne más a ti puncitok?
– Mert még szűűűz! – csodálkozott a kérdésen Betti.
– De dugás után visszagyógyul!... Ti most csak szívattok?
– Saját szememmel láttam – mesélte Liza összehúzott szemmel –, amikor bementem a nővéremékhez…
 – Miiit? Te meglested, hogy dugnak?
– Neeem! Dehogyiiiís! Kiment a pasi a fürdőbe… hallottam… és akkor átmentem a nővéremhez, valamit meg akartam vele beszélni… és feküdt az ágyon széttett lábakkal, és egy zsepit tett a popója alá, mert folyt ki a punijából… a…
– Geci?
– Az. És a puniján akkora volt a luk, mint… gondolom… a pasi farka…
– De az elmúlik, te kis bolond szűzike! – kacagott Zsófi, és elmozdult a lányok feje fölül, leült az ágy sarkára. – Kitágul akkorára, amekkorára kell, aztán visszagyógyul. – Felállt és a fürdőszobaajtóhoz sétált, összeszedni az eldobált ruháit. – Nem tudom, hogy lagzihoz öltözzek-e már, vagy még visszavegyem – nézegette és egyenként felemelte a ruhadarabokat, és megint felnevetett: – Szóval ti azt gondoltátok, hogyha kavartok egy vastagfarkú pasival, akkor utána az össze többi farok lötyögni fog?
A két lány hallgatott, majd egy kis szünet után Liza szólalt meg:
– Szép a punikád!
– Köszi. Őrült vagy!
– Biztos minden pasi beindul tőle…
– Elhiheted… De nem mutatom meg mindegyiknek.
– Annak megmutatnád, akit lent láttunk a raktárban?
– Nem is ismerem!
– Ilyen guvadt szemekkel leste a csajszit – Liza két öklével érzékeltette a guvadtság mértékét –, pedig azon volt bugyi, nem is lehetett semmit se látni.
– És mit csinált pontosan? Tényleg verte magának? – kérdezte Zsófi.
– Hadd mutassam meg én! – kiáltott fel Betti lelkesen.
– Ti teljesen meghibbantatok! – Széles mozdulattal mutatott az ágyon heverésző barátnőire: – Hibbant egy, hibbant kettő.
– Maradj csak ott! – Betti Zsófi mögé szökdécselt. – Ez az ugrándozás még nem a műsor része… – jegyezte meg. – Most hajolj le, nézegesd a dobozokat… ezeket a képzeletbeli dobozokat, mint a csajszi a raktárban! Jobban hajolj le, és ne törődje vele, hogy mi történik mögötted! – Betti lehúzta a sortját, hüvelykujját beleakasztotta a bugyija elejébe, és lehúzta annyira, mintha a falloszát szabadítaná ki éppen, és egyre magasabbra irányuló mozdulatokkal húzogatta a megjátszott farkát, ahogy azt a raktárhelyiségben látták.
Liza az ágyról visított:
– Húúú, de hosszú… és már áll is!
Zsófi a lábai között hátrafelé tekintgetett:
– Nagyon szakszerűen csinálod, még a végén megdugsz, annyira élethű! Ezek után már nem tudod bemagyarázni, hogy szűz vagy!
– A szemem nem szűz… csak a punim.
– Szóval megnézted már néhány pasi masztizását? – emelkedett fel Zsófi a kényelmetlen hajolásból.
– Először kénytelen voltam, de aztán rájöttem, hogy ez engem érdekel… – nevetett Betti, és a meztelen lányt átölelve az ágyra huppantak.
– Legalább most már biztosak lehetünk benne, hogy a csajszi tudott róla, hogy mi folyik… haha… folyik mögötte, sőt élvezte is a helyzetet – kacagott Liza is –, mert ha nem így lett volna, akkor nem marad olyan sokáig lehajolva.
– Szerintetek elélvezett a pasi? Szerintetek is?
– Persze! Már akkor jól állt, amikor láttuk… – Betti elgondolkozott – csak tudnám, hogy hová eresztette…
– Volt egy pár lehetősége… de miért nem vártátok meg? – kérdezte Zsófi.
– Olyan hirtelen jött minden, ha előre tudjuk, mivel találkozunk, akkor biztosan megvártuk volna a végét – vonta meg a vállát Liza.
– Aha! Szeretem látni… – Betti feltérdelt az ágyon: – Menjünk vissza!
– Hol van az már?!
– Papírzsepiben…
– De te sokszor megnézhettél már ilyet – vágott közbe Liza –, legalábbis azt mesélted! Öcsédet is…?
– Őt csak kétszer… háromszor, meg párszor egy haverját… de bármelyik pasi megmutatja, ha kíváncsi vagy.
– Öcséd is? Hol van? Hol van? – nyafogott Liza körbe- körbetekingetve. – Úgy látszik, veszettül lemaradtam hozzátok képest!
– Te meg láthattad a nővéredet szexelni.
– Az már csak a vége volt, folyt kifele… meg egyszer szintén láttam belőle… valamennyit…
– Mesélj gyorsan! – kérte a másik két lány. – Halljuk! – Zsófi közben mégis felhúzta térdig a bugyiját, de a fenekét nem emelte meg és így felejtődött.
– De az egy másik pasi volt, besurrant a szobába… Ugyanis nyaralni voltunk a családdal, és a nővérem összeismerkedett egy pasival, aki este beosont a szobánkba. Én feküdtem az ilyen franciaágy egyik felén, a másikon elvileg a nővérem. Azt hitték, hogy már alszom, és smároltak az ajtón belül. Aztán tényleg elaludtam, és arra ébredtem, hogy a srác mellettem fekszik tök meztelenül, felette térdel a nővérem, aki szintén meztelen és szopja. Meg se mertem moccanni! A szememet is csak résnyire nyitottam ki, nehogy meglássák a félhomályban.
– Tetszett? – Zsófi felkönyökölt.
– Eltakarta a kezével azt a részt, ami nem volt a szájában… Később rámászott a pasira, ráereszkedett a farkára és lovagolt, a haját csapkodta. Úgy nyikorgott az ágy, hogy nem tudtam, fel kellene-e ébrednem, mert lehet, hogy azt szeretnék, úgy mozgott alattunk az ágy.
– Beszálltál volna, mi?
– Nem tudtam, mit csináljak, csak bámultam őket. Olyat is csináltak, hogy a nővérem, maradt térdelve, de mozdulatlanul, és a pasi ugrándozott alatta.
– Te meg végigsunnyogtad?
– Mit tehettem volna?
– Például szólsz nekik, hogy hagyjanak aludni, vagy felkapcsolod a villanyt és nézed őket, vagy beszállsz – sorolta Zsófi.
– Végignéztem…
– A nővéred engedte beereszteni?
– Gyorsan helyet cseréltek, és a hasára ment… de abból se láthattam semmit, mert úgy helyezkedtek.
– Haha! Nem gondoltak a hugicára? Mondom, hogy szólnod kellett volna!
– Nem ez volt a vége, mert a nővérem még egyszer a szájába vette, de akkor meg a popója volt felém, mindent eltakart… Reggel képes volt megkérdezni, mit bámulok rajta fogmosás közben.
– Elárultad?
– Soha. Te elmondtad az öcsédnek, hogy meglested, miközben kirázza magának?
– Nem mondtam el, mert tud róla.

*
Az étteremben nagy volt a csend és a nyugalom. Érkezett ugyan pár vendég, de azok már az esti lakodalomhoz tartoztak, és csak szobát akartak foglalni, amíg lehet.
– Nem sok embert láttam még a rokonságból, de ezekből azt szűrtem le, hogy kemény egy buli lesz itt! – közölte Andor megfontoltan.
– Mit értesz kemény bulin? – nézett Angéla a pincérre.
– Eddig három szobát foglaltak el, de fogadni mernék, hogy mind a háromban orrba-szájba folyik a szex. Ez a mostani pár se azért kért szobakulcsot, hogy az ablakból nézzék a parkoló betonját… – A pincérnő kérdő tekintetén felbuzdulva tovább fejtegette: – Bár az ablak is egy kellemes hely lehet, ha emlékszel azokra, tavaly, akik a kettes szoba ablakában kefélgettek, az se zavarta őket, hogy egy busznyi öregasszony vigyorog és integet felfelé… De hogy miért gondolok kemény bulira? Ez a srác az előbb csak megkérdezte, hogy melyik szobákban vannak esküvői vendégek, és már ugrált is felfelé kettesével a lépcsőn, valamelyikre nagyon beindult! Szóval máskor több lakodalomra elosztva van annyi beindult csajszi és csávó, mint most, pedig még igazán el sem kezdtek gyülekezni.
– Emlékszel, amikor egyetlen éjszaka legalább nyolc krapek kísérte ki ugyanazt a csajszikát a faházak közé? – Nevetett Angéla, a pincérnő.
– Aha! Nem hinném, hogy akadna olyan fal, amelyiknek aznap éjjel nem lett nekidöntve!
– Szerintem csak cumizás volt – jegyezte meg Angéla –, mert ennyit nem darálna le állva még egy profi se, ő meg amatőrnek tűnt.
– Amatőrnek? Ne röhögtess! És nem jött rá, hogy a komák egymásnak adják a drótot, hogy érdemes kivinni, levegőztetni? Különben meg a cumizás nem „csak”, engem is ki lehetne vele csábítani a faházak közé vagy a raktárba.
A pultoslány, aki eddig csendben hallgatta a kollégáit, most úgy összekoccantott két poharat, hogy mindkettő szilánkosra tört. Angéla ránézett, és némán, alig észrevehetően „nem”-et intett a fejével.
Koradélutáni nyugalom hömpölygött a panzióban, vihar-előtti csend a lakodalom napján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]