2017. október 11., szerda

Gyönyörök szigete VI. rész - Anyanyelv 6. fejezet

Előzmény: Gyönyörök szigete I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Gyönyörök szigete VI. rész 5. fejezet

Írta: Jeremydcp
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2014. június 13.

*********************************************************************


Miután hosszan szájon csókoltam Kristannát, kimentem a kukkoló szobából és gondosan becsuktam az ajtót. Vettem egy mély levegőt, pontosan tudva, mi vár most rám, és odaléptem a lakrészem bejárati ajtajához, hogy kinyissam.
Odakint álldogált Pamela és Amy kettőse. Mindkettőjük szemében vegytiszta vágy és szenvedély csillogott, ahogy visszanéztek rám. Igen. Pontosan tudtam, mi fog most történni.
Pamela, az észveszejtő marylandi szépség, úgy hintázott sarkán előre-hátra, akár egy inga. Testét csak egy tapadós top takarta, ami szabadon hagyta hátát, azonban csábos melleiből sem takart sokat, tökéletesen felszínükre simulva. Még a mellbimbóit is tökéletesen ki tudtam venni a vékony anyagon keresztül. Ezen kívül pedig nem is volt más rajta, csak egy falatnyi lila tanga, amiből mintha minden anyagot kispóroltak volna, amit csak fizikailag lehetséges.[1] A nyálam is szinte kicsordult a vonzó látványtól.
Amy, az érme másik oldalaként, egy áttetsző hálóinget viselt (természetesen bugyi és melltartó nélkül). A sejtelmes derengés pedig, ahogy a ráboruló anyag látni engedte testét, talán csak még jobban felajzott, mintha meztelenül látnám.
- Bejöhetünk egy kicsit? – kérdezte Amy. Huncut pillantásából egyből megértettem volna, ha nem tudtam volna már eddig is nagyon is jól, hogy Pamelával nem egy kevés cukrot kölcsönkérni jöttek. És még csak nem is azért, hogy két órán keresztül filozofálgassunk az élet nagy dolgairól.
- Lépjetek beljebb, lányok! – válaszoltam barátságos hangon, arra gondolva, Kristanna vajon figyel-e most bennünket a szomszédos szobából. Ha odafigyel, egy jó kis élő show-ban lehet része röpke pár percen belül.
A két elragadó hölgy belibbent a szobámba és körbe néztek, hogy aztán ismét felém fordítsák tekintetüket, miután becsuktam az ajtót. Ekkor idéződött emlékezetembe, hogy néhány napja, miután a biciklitúránk Devonnal kissé fülledtebbé vált a tervezettnél, elhatároztam, hogy kieszközölök egy hármas menetet Pamelával és Amy-vel. Most pedig úgy tűnt, a vágyaim valóra váltak.
Emma Stone alias Amy
- Nem probléma, hogy csak így, bejelentés nélkül tűntünk fel?
- Persze, hogy nem – válaszoltam Pamelának. – Nyugodtan jöhettek ide bármikor… különösen ilyen szerelésben. Abszolúte semmi kifogásom nincs ellene.
A lányok egymásra néztek és kuncogni kezdtek. Tudták, hogy pontosan ott vagyunk, ahol ők szeretnék. Nem mintha szemernyi kétségük lehetett volna efelől bármikor is. Én mindig a rendelkezésükre álltam.
Végül ismét Pamela szólalt meg fátyolos hangon.
- Jeremy, az egész sziget attól hangos, hogy mi történt köztetek Lindsay-vel és Trish-sel csütörtök éjjel. Nem csak hogy elvetted Lindsay szüzességét, de Trish is ott volt, becsatlakozva az édes hármasba. Amy ragaszkodik hozzá, hogy kettesben töltse veled az éjszakát, ahogy azt kérte is ma reggel, de most azt szeretné, ha már egyszer ilyen jó barátok vagyunk, hogy esetleg, ha te is benne lennél, velünk is bele menj egy hármasba. Szóval… mit mondasz?
- Most. Rögtön – türelmetlenkedett Amy.
Egyenesen rögtön a tárgyra tért. Ezt szerettem benne. Így hát nem is meglepetés, hogy a farkam máris feszesen lüktetett.
A hölgyek nem várták ki, hogy szavakba foglaljam válaszomat. Ehelyett átlépték a köztünk lévő távolságot és szorosan hozzám simultak. Pamela karja a vállam köré fonódott, nyelve pedig behatolt a számba. Amy a derekam köré fonta egyik karját, a másikat pedig Pameláé köré, miközben az arcomat és a nyakamat kezdte csókolgatni.
Mondanom se kell, hogy ekkorra már teljesen elvesztettem az eszemet. Ez a két gyönyörű nő egyszerre akart a magáévá tenni. Ez annyira egyedi és magával ragadó élmény volt, amiről álmodni se mertem volna. Elvégre nem történik ilyesmi minden nap az emberrel.
Aztán rádöbbentem, hogy a szigeten együtt töltött nyarunk természetéből kiindulva, ez sokkal természetesebb dologgá válhat, mint azt az ember várná. Még az sem kizárt, hogy a lányok a következő napokban kézről-kézre adnak majd különböző gruppen felállásokban. Talán soha többé nem is maradok csak kettesben egyikükkel sem. Talán egy hármas Devonnal és Kristannával reggel? Vagy egy másik Trish-sel és Lindsay-vel pár órával később? Esetleg mind a heten együtt egy nagy orgiában? De hát én végeredményben csak egyetlen férfi vagyok. Hogyan fogom ezt túlélni még öt héten keresztül?
Candice Swanepoel alias Pamela
Gyorsan gátat szabtam csapongó gondolataimnak és visszatértem a jelenbe, viszonozva Pamela csókját minden szenvedéllyel, amit éreztem iránta. Amy közben megfogta a kezem és gyengéden lejjebb húzta Pamela derekán, egyértelművé téve, hogy azt szeretné, ha megmarkolnám a szőkeség fenekét. Amikor engedelmeskedtem neki, a vörös barátnő kuncogva elengedte kezemet.
A másik kezemet most köré fontam és megmarkoltam az ő fenekét is, hogy immáron a két kezem két különböző nő hátsó felét masszírozza, miközben Amy tovább csókolgatta a nyakamat és az arcomat, meg a szám sarkát, amikor Pamelától oda fért.
Nyelvünk tánca Pamelával gyorsan nagyon hevessé vált. Amy nem is bírta már sokáig, hogy kimaradjon ebből. Óvatosan fészkelődve arrébb tolta Pamelát, hogy hozzám férjen, én pedig hamarosan már két csodálatos nő nyelvét éreztem a számban.
- Ti ketten aztán hihetetlenek vagytok, lányok – nyögtem levegő után kapkodva. – Egyszerűen hihetetlenek.
Pamela és Amy ismét kuncogni kezdett a szavaim hallatán, majd egy kicsit egymás felé fordították figyelmüket, egymáshoz simítva ajkaikat. A csókjuk épp csak néhány pillanatig tartott, aztán ismét felpillantottak rám, tekintetükben pedig még hevesebb vágy fénylett, mint valaha.
- Nézz csak rá! Hát nem gyönyörű? – simított végig Amy barátnője arcán. – Egyszerűen gyönyörű. – Pamela elmosolyodott a szavak hallatán. Már csak ennyiből is meg tudtam mondani, hogy bár még csak rövid ideje ismerik egymást, eközött a két nő között valami nagyon különleges alakult ki.
- Amy az én kis tűzgolyóm – kuncogott Pamela, megcsókolva barátnője arcát. Tűzgolyó. Találó, tekintve Amy lángvörös haját. De mi mást jelenthet még? – Az én kis vad, farok- és puncifaló tűzgolyóm.
Amy továbbra is merev hímtagomat masszírozta a nadrágomon keresztül, Pamela pedig hamarosan csatlakozott hozzá, nem akarva kimaradni a mókából. Miközben a vörös hajú szépség ujjai tovább munkálkodtak az egyre növekvő dudoron, szőke barátnője elém térdelt és kigombolta a nadrágomat. Levette a cipőmet és segített kibújni a farmeremből, hogy aztán olyan messzire hajítsa azt, amennyire csak tudja.
- Egy nagy, merev farok csak jót jelenthet – vigyorgott. – Mmm… egy kis éjszakai nassolni való.
A testem megfeszült az élvezettől, ahogy Amy gyengéden farkam töve köré fonta ujjait.
- Tetszik? – mosolygott rám.
- Nagyon is, Miss Amy – nyögtem. – Nagyon is tetszik.
Az élvezet csak tovább növekedett bennem, amikor megéreztem, hogy puha ajkak az erekcióm köré fonódnak. Lenéztem és figyeltem, ahogy Pamela, még mindig előttem térdelve, belemerül férfiasságom élvezetébe. Tekintete az enyémbe fúródott és ajkai mosolyra húzódtak hímtagom körül, ahogy előre-hátra mozgott lécemen. Eközben pedig Amy is elfoglalta magát, gyengéden masszírozva farkam tövét. Figyelmem azonban továbbra is a szőke istennőre szegeződött, akinek most elmerültem a szájában.
Egy örökkévalóságig tudtam volna nézni, ahogy ez a szépség előttem térdel és legérzékenyebb testrészemet kényezteti. Így is tettem volna, ha Amy közben nem simítja szabad kezét az arcomra, hogy maga felé fordítsa a figyelmemet. Egy pillanattal később már ajkaimon éreztem az övéit, ahogy azok az enyémekbe forrtak egy szenvedélyes csók keretében. Mohón faltuk egymás száját, miközben a szemem sarkából továbbra is Pamelát figyeltem, ahogy a farkamat szopta. Szikrázó szemei pedig töretlenül az arcomat figyelték.
Jobb kezemmel egy pillanatra sem engedtem el Amy csábos fenekét, amihez pedig hamarosan Pamela egyik keze is csatlakozott. Gyengéden végigsimított alkaromon, majd ujjai barátnője szabadon maradt farpofájába mélyedtek.
Hirtelen csalódottság öntött el, amikor a vörös hajú szépség váratlanul megtörte csókunkat. Az érzéseim azonban hamarosan megváltoztak, amikor Amy is elém térdelt és, továbbra is farkam tövét markolászva, figyelte Pamela tevékenységét.
Hátra vetettem a fejem és egy mélyről jövő sóhaj hagyta el a számat, ahogy Amy is végig futtatta nyelvét farkam aktuálisan szabadon lévő részén. Ismét lenéztem és láttam, hogy a két lány, továbbra is előttem térdelve egymás mellett, egymást figyeli. Mintha némán, a tekintetükkel kommunikáltak volna.
Talán tényleg azt tették, mert ekkor Pamela kiengedte a farkamat a szájából és felajánlotta azt a barátnőjének. Amy rá mosolygott és ajkai közé engedte lüktető férfiasságomat.
Szinte teljesen elveszítettem az önuralmamat, de valahogy mégis sikerült magamnál maradnom. Amy egy pillanatot sem vesztegetett és minden figyelmét a farkamnak szentelte. Lenyűgözve figyeltem, ahogy Pamela közben barátnője arcát csókolgatja és gyengéden tovább masszírozza fenekét.
A vörös hajú szépség, vagy tűzgolyó, ahogy Pamela utalt rá, tovább mozgott előre-hátra szerszámomon, míg végül hirtelen megállt.
Egy pillanatra azt hittem, valami probléma van. Miért hagyna félbe egy ilyen csodálatos menetet ilyen hirtelen? Ez egyáltalán nem fért a fejembe. Hiszen eddig minden tökéletesen ment.
Ekkor azonban Amy kiengedte a szájából követelőzően lüktető farkamat és ismét felajánlotta Pamelának, aki egy pillanat alatt tövéig eltüntette azt a szájában. Testvériesen megosztoztak hímtagomon, ahogy az jó barátnőkhöz illik. Váó!
Ezúttal ismét a csodálatos szőkeség üstöke mozgott fel-le férfiasságomon, miközben én tovább nyögtem. Tekintetemet elhomályosította a szenvedély. Amy viszont eközben sem tétlenkedett egy pillanatig sem, hanem megmarkolta barátnője egyik vonzó mellét a feszes toppon keresztül.
Egyre hangosabban nyögtem és kinyújtottam a kezem, hogy beletúrjak Pamela csodás szőke hajába. A marylandi sztriptíztáncos felnézett rám, majd kiengedte férfiasságomat a szájából, hogy ismét visszaadja Amy-nek.
Ismét hangosan felnyögtem, amikor a vörös kis tűzgolyó mohón ajkai közé kaparintotta lüktető tagomat és hevesen mozogni kezdett rajta föl-le. Éreztem, ahogy nyelve vadul köröz érzékeny bőrömön.










[1] Az angol eredeti a G-string kifejezést használja, aminek még mindig nem tudom, mi a magyar megfelelője.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Sinara. Csak igy tovabb.
    A G-String Golden Stringet jelöl. En nemes egyszerüseggel tanganak forditanam. Nem tudom magyarban van-e külön kifejezes ra. Ferfikent igazsag szerint sosm jartam utana...:-)
    A wiki mindenesetre wzt irta:
    G-string is a type of thong, a narrow piece of fabric, leather, or satin that covers or holds the genitals, passes between the buttocks, and is attached to a waistband around thehips. A G-string can be both worn by men and women. It may also be worn in swimwear, where it may serve as a bikini bottom, but may be worn alone as a monokini or topless swimsuit. G-strings may also be worn byexotic or go-go dancers. As underwear, a G-string may be worn in preference to panties to avoid creation of a visible panty line, or tobriefs in order to enhance sex-appeal.

    The two terms G-string and thong are sometimes used interchangeably; however, technically they refer to different pieces of clothing.

    Have fun.
    M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :)
      Azt tudom, mi a G-string. Csak magyar szót nem tudok rá. '^^

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]