2018. június 20., szerda

Parti Ibizán 1. rész

Élvezetek nyakba-főbe egy kiadós szvinger-partin, ahol mindenki mindenre kapható

FIGYELEM! A történet minden karaktere biszexuális és ezt a szerző egy pillanatig sem rejti véka alá. Akit zavarnak az egymást is faló nőkről és férfiakról szóló leírások, az inkább válasszon más történetet!

Írta: mattu63
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2017. július 7.

*********************************************************************

Rendkívül meleg nap volt, Bolton teraszán pedig kellemes csend uralkodott. Bizonyára el is szenderedtem a napágyon. Épp ebédidő után engedtek be, megmutatták a vendégszobát és azt javasolták, nyugodtan használjam a medencét és keverjek magamnak valami hűsítő italt, amíg ők vásárolnak. A parti csak estére volt betervezve, addig pedig a magam ura voltam.
- Nyolc-tíz emberre számítunk. Mind nyitott nudisták és szvingeresek, úgyhogy nem kell bajlódnod a fürdőgatyával, ha kimégy fürdeni – mondta Jim.
Pár hónappal korábban ismertem meg Jimet és Frant egy londoni úton. Egy érzéki hármasban töltött éjszaka után meghívtak, hogy látogassam meg őket az ibizai házukban. Az érkezésem előtti napon megüzenték, hogy néhány barátjuk is átjön egy üdvözlő partira… Egy nagyon különlegesre. Már említették, hogy tartanak néha szvinger partikat, orgiákat, hogy egész pontosak legyünk, az ibizai házban, néhány hasonló gondolkodású emberrel, akik osztoznak a nyitott világlátásukban.
Izgatottan érkeztem meg, de egy kissé fáradt is voltam a hosszú repülőúttól és a vezetéstől a termináltól idáig. A meleg időjárásról nem is beszélve. Úgyhogy amikor Fran és Jim elmentek, gyorsan lezuhanyoztam és kerestem magamnak egy kényelmes helyet a napozóteraszon, ahol kellőképp védve voltam a napfénytől. Mielőtt észbe kaptam volna, már ki is dőltem.
Most viszont valami felébresztett. Nem tudtam, mennyit alhattam, de a Nap már sokkal alacsonyabban járt, a terasz pedig teljesen árnyékba burkolózott az épületet körülvevő fal és a három megfelelő helyen álló fa ölelésében. Csobogást hallottam a medence felől és rádöbbentem, valószínűleg az riasztott fel. A következő pillanatban meg is pillantottam egy kopasz női fejet, ahogy kiemelkedik a vízből. Rögtön ki is mászott a vízből és odasétált hozzám.
A harmincas évei elején járhatott. Magas volt, hosszú lábakkal, nagy, kerekded mellekkel, amikről ütemesen csöpögött a medence vize. Napbarnított bőre volt, zöld szemei és hosszú, fekete szempillái. Rám mosolygott és megnyalta az ajkait, ahogy közeledett. A feje tükörsimára volt borotválva, a lábai között viszont enyhe fekete pihék bújtak meg. Kevésbé váratlan feltűnése, inkább lélegzetelállító külseje miatt bámultam lemerevedve.
- Helló! – suttogta füstös hangon, ahogy megállt előttem. – Amint látom, már most megkedveltél. Kezdhetjük a partit?
Azzal az ölembe ült és mielőtt még bármit válaszolhattam volna, gyengéden szájon csókolt, majd feljebb lökte magát és csodás melleihez vonta a fejemet.
Az egész teste hűs volt a medencében töltött időtől, amitől azonnal libabőrös lettem. Én is teljesen nedves lettem, viszont én az izzadtságtól. Azonban minden aggodalmam elmúlt, ahogy megéreztem, amint a jobb fülemet nyalogatja. Minden bizonytalanságomat félredobva az ilyesfajta együttlétekre vonatkozó szabályok miatt, csókolgatni kezdtem ennek a nőnek a melleit és hamar a bimbóira koncentráltam a figyelmemet, amik hamar megmerevedtek a számban. Kezeimet a vállára tettem, majd felcsúsztattam leborotvált fejbőrére, miközben ő tovább szopogatta a fülcimpámat.
Amikor finoman ráharaptam mellbimbójára, hangosan felnyögött és megfeszült a teste. Hátra vetette a fejét és az arcomba lökte kebleit. Kezeim lejjebb csúsztak, hogy végül a fenekén állapodjanak meg, miközben tovább csókolgattam felváltva egyik majd másik mellét. Aztán lefelé indultam és gyengéden hátra löktem testét. Bőre egyre jobban felforrósodott, az azt borító nedvesség íze pedig egyre sósabbá vált a bele vegyülő izzadtságtól.
- Ó, egek! – nyögött fel élvezettelien, majd megragadta a fejemet és szilárdam a helyén tartotta, miközben arcomhoz dörgölte a melleit. A fenekét masszíroztam, széthúztam a farpofáit, majd utat kerestem magamnak szeméremajkai felé.
- Ó, egek! – nyöszörgött tovább, majd visszahúzódott, mellkasomra téve kezeit és levigyorgott rám. – Jobb lenne kicsit lassítanunk, különben pillanatokon belül már hevesen fogunk kefélni.
- Tudom – válaszoltam. Combjának feszülő merevedésem jelezte, hogy már nagyon is készen állok rá. – Olyan rossz lenne?
- Szeretném még elnyújtani. Amellett pedig a szabályok ellen van.
- Milyen szabályok?
- A partijainkon csak mindenki más előtt szeretkezünk. Azt hiszem, a parti még nem kezdődött el ténylegesen, de akkor is csalásnak érződne.
- Nos, én már itt vagyok, hogy nézzem – hallottam meg hirtelen Fran hangját. – Úgyhogy nyugodtan folytathatjátok.
Ott állt a medence partján. Ő is meztelen volt és bár lefoglalt új társaságom, nem tudtam nem megcsodálni Fran csodálatos testét. Ő sokkal barnább volt, mellei és ágyéka viszont szinte teljesen fehér. Ezt tapasztaltam korábbi együttlétünkkor is Londonban. Elmagyarázta, hogy Jim szereti így a látványát, úgyhogy az ő kedvéért mindig bikiniben napozott a nudista partijaik kivételével.
- Le merném fogadni, hogy Ramona még be se mutatkozott – folytatta Fran. – Ő a rendszeres vendégeink egyike. Itt lakik a szigeten és szeret időről időre összefutni velünk. Azonban mindig várja, hogy új embereket ismerjen meg a partijainkon. Meglehetősen kielégíthetetlen egy perszóna.
Miközben beszélt, Fran odasétált hozzánk. Amikor oda ért, a szemei elkerekedtek. Most vette csak észre, hogy annak ellenére, hogy félbeszakított minket, én továbbra is Ramona szeméremtestét izgattam. Két ujjam már be is hatolt a barlangjába, hüvelykemmel pedig a csiklóját dörgöltem. Ramona talán azt mondta, szeretne lassítani, de a teste reakciója azt üzente, hogy nem szeretné, ha abbahagynám amit épp csinálok.
- Matt, te kutyaütő! – nevetett fel Fran. – Nem is emlékeztem rá, hogy ilyen vakmerő lettél volna az előző találkozásunkkor. Gyorsan tanulsz.
- Mit mondhatnék? Meglehetősen sok bátorítást kaptam. Ramona teljesen elvette az eszem. Azt hiszem, ez az egész exhibicionizmus-dolog még elég furcsa nekem. De te nem vagy idegen, Ramona pedig egyértelműen élvezi a dolgot.
- Ez nagyszerű, Matt. De emlékezz, a parti még nem kezdődött el. Mi pedig mind szeretnénk kapni egy kicsit belőled az éjszaka folyamán. Szerintem jobb lesz, ha kicsit visszafogod magad.
Megcsókolta Ramona arcát, de amikor vissza indult volna a házba, az ölemben ülő nő megragadta a csípőjét és visszarántotta őt.
- Miért nem csatlakozol hozzánk? Jim is összedobhatja az italokat a bulira, nem? Olyan gyönyörű vagy ma este! Később pedig olyan elfoglalt leszel, hogy Matt valószínűleg nem sokat fog látni belőled.
- Ó, nagyon is sokat fog látni, megígérhetem. Emlékezz, mennyire szeretem, amikor nézitek, ahogy szórakozok! Amúgy pedig, Matt egész héten velünk lesz. Lesz épp elég lehetőségünk.
Annak ellenére, amit mondott, Fran a következő pillanatban szenvedélyesen megcsókolta Ramonát, én pedig elégedetten figyeltem, ahogy ez a két gyönyörű nő egymást kényezteti a szemem láttára. Ramona most már teljesen benedvesedett, én pedig nagyon vágytam rá, hogy megízleljem. Mivel azonban ebből a pózból nem tudtam volna belenyalni vágatába, inkább kihúztam belőle ujjamat és azt próbáltam lenyalni. Fran azonban rögvest hevesen tiltakozni kezdett és sebesen rám vetették magukat. Hamarosan mindhárman felváltva nyalogattuk le az ujjaimról Ramona nedveit.
- Micsoda gyönyörű látvány! – hallottam meg Jim hangját. – Tudtam, hogy Matt azonnal beilleszkedik majd és jól fogja érezni magát a mi kis partinkon. Ráadásul korábban is kezdted, mint számítottam rá.
Oda fordultunk, ahol Jim állt egy másik férfival, aki vele együtt figyelte, amint Ramona nedveinek utolsó cseppjét is lenyalogatjuk az ujjaimról. Jim acélszürke hajú volt és barna bőrű. Csak egy kicsit volt magasabb, mint a felesége. Volt egy piercing a jobb mellbimbójában, amit a korábbi találkozásunkkor nem láttam. A mellette álló férfi vagy harminc centivel magasabb volt nála és széles, izmos mellkassal rendelkezett, vastag karokkal és lábakkal. De talán még lenyűgözőbb volt hosszú fekete haja és sötét mellszőre, akárcsak méretes szerszáma a lábai között.
- Jurij! Nem hittem volna, hogy máris ideérsz – pattant fel Fran és átölelte a hatalmas férfit, aki boldogan magához ölelte őt és megmarkolta a fenekét.
- Ma délután érkeztem a szigetre – válaszolta. – Már alig vártam, hogy itt lehessek. Az alapján pedig, amit eddig láttam, fantasztikus estére számítok – vigyorgott ránk Ramonával, miközben Jim bemutatott minket egymásnak. Mindketten felkeltünk a napozóágyról, Ramona pedig végigfuttatta ujjait Jurij mellszőrén üdvözlésképp.
Nem tudtam, csalódott legyek, hogy a kis együttlétünket félbeszakították az újonnan érkezők és hogy Ramona szemmel láthatóan inkább Jurij felé fordította a figyelmét rólam, vagy még izgatottabb legyek ennek a hatalmas embernek a látványától. Ahogy felfigyelt a vacilálásomra, Jurij felém fordult és végig mért a tekintetével, majd medveszorításába vont és szenvedélyesen megcsókolt.
A többiek boldogan ujjongtak és tapsoltak, miközben én levegő után kapkodtam. Ez sokkal jobb volt, mint bármi, amire számítottam ezzel a partival kapcsolatban. Nem csak hogy újra találkozhattam Frannel és Jimmel, de megismerkedhettem két lélegzetelállítóan vonzó emberrel is, akik messze nem csak egy formális kézfogással üdvözöltek, hanem a maguk erotikus módján.
Úgy tűnt, Jurij is nagyon élvezi a helyzetet. Éreztem, ahogy farka kőkeményre merevedik, ahogy ismét magához szorított, majd megint megcsókolt, miközben hatalmas kezeivel a fenekemet gyúrogatta. Válaszképp én is megmarkoltam a fenekét és még mindig ágaskodó farkamat a hasához dörgöltem. Imádtam az érzést, ahogy borostája karistolja az arcomat, akárcsak mohón tapogatózó nyelvét a számban.
- Csodás mókában lesz részünk ma este – mondta Jurij, amikor végül eltávolodott tőlem. – Tudom, hogy meg kell hogy osszalak a többiekkel, de gondoskodni fogok róla, hogy jó pár kiadós menetben legyen részünk. Csak szólj, amikor kielégíthetlek.
- Ki akarsz elégíteni? A jobb kérdés az, hogy én hogy tudlak kielégíteni téged.
- Tudtam, hogy ez a kettő jól ki fog jönni egymással – mondta Jim a feleségének. – Emlékszem, hogy Matt mesélt nekem a vonzalmáról a nagy, szőrös férfiak iránt. Mi pedig mind tudjuk, Jurij mennyire szereti az izmos, jól kisportolt újoncokat. Már alig várom, hogy akcióban lássam őket! Csak azt remélem, nem akarják majd kisajátítani egymást.
Halványan elvörösödtem és sietve biztosítottam a többieket, hogy róluk sem feledkeztem el.
- Bármennyire is lenyűgöz Jurij jelenléte, továbbra is szeretném folytatni azt, amit Ramonával elkezdtünk és az előbb olyan neveletlenül félbeszakítottatok. És természetesen örömmel megismételném a Londonban történteket is.
Fran a vállamra hajtotta a fejét és megveregette a hátamat.
- Ne aggódj! Jim csak ugrat. Mindannyian remekül fogjuk érezni magunkat, te pedig nem csak hogy megismételheted majd a kis kalandunkat, de új élményekben is lehet részed, amikről eddig csak álmodtál.

Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]