2018. június 27., szerda

Parti Ibizán 3. rész

Előzmény: Parti Ibizán 1. rész
Közvetlen előzmény: Parti Ibizán 2. rész


Írta: mattu63
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2017. július 7.



*********************************************************************



Menet közben, úgy tűnt, minden szexuális aktivitás elcsendesedett és mindenki pihenő üzemmódba kapcsolt körülöttünk.
Fran felfigyelt a légkör változására és felvetette:
- Szeretném, ha mindenki tartana egy kis szünetet és megtisztálkodna. Húsz perc múlva találkozunk itt megint.
Bár kissé csalódott voltam a hirtelen változás miatt, ami olyannak tűnt, mintha elherdálnánk vele a felgyülemlett szexuális energiát, be kellett látnom, hogy némi felfrissülés nem is lenne annyira rossz ötlet, tekintve, hogy a testünket borító izzadtság és nedvek már kezdtek kényelmetlenné válni. Úgyhogy egyszerűen csak feltápászkodtak és beugrottam a medencébe, ahol hamarosan csatlakozott is hozzám a két szőkeség és az olivaszín bőrű férfi.
- Amúgy Ruben vagyok – mutatkozott be a srác. – Ők pedig itt Jean és Anna.
Kay és Emma Rose Davies alias Anna és Jean
Az utóbb említett leányzó a közelembe evezett és végigsimított a farkamon, miközben mellkasomhoz dörgölte melleit. Jean, maga sem akarva kimaradni, a hátamhoz simult és körém fonta a lábait.
- Nagyon rendesek vagytok, de nem úgy volt, hogy pihennünk kellene egy kicsit a következő menet előtt?
- Mert némi kis incselkedés nem lenne épp eléggé pihentető?
A következő pillanatban már mindkét lány az ajkaimat falta, miközben felváltva csókolgatták a fülemet és a nyakamat. Én pedig feladtam minden tiltakozást és csak lebegtem a víz felszínén.
Ruben mosolyogva figyelt minket, én viszont úgy gondoltam, adok neki is némi lehetőséget, hogy közelebbről is megismerhessen. Kibontakoztam hát a lányok öleléséből és oda úsztam hozzá, hogy aztán lemerüljek a víz alá és a számba vegyem a farkát.
Nem maradhattam odalenn sokáig, de épp elég ideig, hogy érezzem, ahogy szerszáma megmerevedik ajkaim között. Amikor visszatértem a felszínre, ő még mindig mosolygott és hálásan szájon csókolt engem.
- Ezzel már mindenkinek bemutatkoztam a partin – közöltem vigyorogva. – Úgyhogy örülök, hogy megismerhettelek.
A lányok kissé csalódottnak tűntek, de aztán hamar megtalálták a vígaszt egymás karjaiban. Végül úgy döntöttem, már épp eléggé kipihentem magam, úgyhogy kimásztam a medencéből és odaléptem Ramonához, aki már ott várt rám és üdvözlésképp átölelt. Még nem mosakodott meg, úgyhogy továbbra is az izzadtság és mások nedveinek illatát árasztotta magából. Attól pedig, ahogy hozzáért a medence vízétől hűvös bőrömhöz, libabőrös lett.
Vettem egy mély levegőt, beszívva illatát és magamhoz szorítottam őt, hogy megérezze ismét egyre jobban meredező farkamat is.
- Örülök, hogy még mindig ilyen hevesen reagálsz a jelenlétemre – közölte. – De talán jobb lenne, ha lemosdanék, mert különben nem leszek készen addigra, mire Fran beindítja azt, amit a következő menetre tervez. Bármiről is legyen szó.
Azzal beugrott a medencébe és csatlakozott a két szőkeséghez, akik boldogan gyűltek köré, hogy tisztára simogassák minden porcikáját.
Jim és Fran a zuhanyzást választották és most szenvedélyes ölelésben forrtak össze a vízpermet alatt, miközben Paolo és Marcus egymást szárítgatták egy nagy törölközővel. Odaléptem hozzájuk és ők belebugyoláltak engem is a szövetdarabba, ami alatt immáron hárman simogathattuk egymást.
A korábbi heves párosok és hármasok után kellemes, ártatlan nyugalom telepedett ránk. El is pilledhettem, mert a következő pillanatban már June hangja térített magamhoz, ahogy a házba hívott minket.
Amikor beléptünk a nappaliba, már mindenki kellőképp kipihentnek és izgatottnak tűnt. Marcus odasúgta nekem, hogy Fran mindig kitalál valami új játékot az ilyen alkalmakra. Ez megmagyarázta a levegőben vibráló várakozást.
Három alacsony szék állt a szoba közepén, Fran pedig odahívott minket Jeannel és Marcusszal, hogy üljünk le rájuk elfordulva egymástól, de nyomjuk a hátunkat a többiekhez. Elég alacsonyan ültünk ahhoz, hogy a fejünk épp csak a többiek derékmagassága felett legyen.
Amikor elhelyezkedtünk, Fran egy széles selyemcsíkot tekert a derekunk köré, szorosan összekötözve minket, megakadályozva, hogy túlságosan is mozogni tudjunk. Azután a fejünkre is szemkötőt tett. Kissé fészkelődtem Marcushoz és Jeanhez dörgölőzve. Éreztem a testük melegét, majd mindhárman megfogtuk a többiek kezét, miközben Fran a csuklónkra is rövidebb selyem szalagokat tekert, hogy egymáshoz rögzítse őket.
- Azt szeretném, hogy tartsátok így a kezeteket, amíg csak bírjátok, mert passzívnak kell maradnotok mindazalatt, ami rátok vár. Lassan körözni fogunk körülöttetek és fel fogunk izgatni titeket és magunkat is. Az egész inkább gyengéd, mint vad és szenvedélyes, de senki se merülhet bele túlságosan semmibe.
Azzal Fran kétszer tapsolt. A háttérben megszólalt valamiféle elektronikus zene lassan lüktető ritmussal, én pedig hátra dőltem, két társamnak vetve a hátamat. Gyengéden simogattuk egymás kezét és éreztem, hogy a farkam ismét megkeményedik, ahogy mézgást érzékeltem magam körül. Mindenki csendben volt. Csak a léptek halk surrogása ért el a fülemhez.
Aztán egy kézpár megérintette a térdemet és egy száj fonódott a jobb mellbimbóm köré. Egy másik nagy kéz telepedet a bal vállamra és masszírozni kezdte azt a nyakammal együtt. Egy pár telt kebel dörzsölődött az arcomhoz. Megpróbáltam arra fordítani a fejem, de egy kéz gyengéden visszatolt.
- Még ne! – hallottam Fran hangját. – Csak lazulj el és engedd, hogy végezzük a dolgunkat!
A száj, ami először a mellkasomon ért hozzám, most felfelé indult és megcsókolta a nyakamat, majd az ádámcsutkámat, és éreztem, ahogy apró mellek dörzsölődnek a mellkasomhoz. A férfi kéz a balomon elérte az arcomat és vastag hüvelykje immáron az ajkaimat cirógatta, gyengéden szétnyitva őket, amit követően én megnyaltam az ujjat. Narancsíze volt. Ahogy ez tudatosodott bennem, valaki összepréselt egy narancsszeletet a fejem fölött és a leve végigcsorgott az arcomon, le egészen a mellkasomig.
Az előttem lévő nő lenyalt belőle valamennyit, majd tovább indult Marcus felé. Hallottam, ahogy társam hangosan felnyög és azon merengtem, vajon mit csinálhatnak vele. Jean kuncogni kezdett, én pedig éreztem, ahogy fészkelődik mögöttem válaszul arra, amiben részesítették.
Egy pár férfikéz telepedett a térdeimre és egy férfi nyelvét éreztem meg meredező hímtagomon, ahogy nyalogatni kezdi azt magába fogadva előnedveimet, amik izgatottságom jeleként megjelentek szerszámomon. Közben, hogy fokozódjon az élmény, egy újabb pár női mell dörgölődött az arcomhoz és ezúttal lehetőségem is adódott, hogy elkapjam ajkaimmal a mellbimbóját és szopogatni kezdjem. A bimbót is gyümölcslébe mártották, így az íz betöltötte a számat.
Amint tulajdonosa megragadta a fejemet, hogy helyben tartsa, az előttem térdelő férfi farkam köré fonta ajkait és lassan mozogni kezdett rajta fel-le.
Mielőtt az egész túlságosan is felizgatott volna, eltávolodott tőlem és a jelek szerint tovább indult. A nő helyezkedett elém, testemhez dörgölve melleit és száját, míg végül arcát a combjaim közé temette és nyalogatni kezdte a golyóimat. Miközben az érzésre koncentráltam, hirtelen egy vastag farok jelent meg a számnál. Beszívtam előnedvei illatát és megnyaltam az ajkaimat, amit már most a sós folyadék borított.
Aztán a férfi betolta szerszámát a számba, betöltve szájüregemet ízével. Amikor rá akartam simítani ajkaimat, lassan visszahúzódott, engedve, hogy végig simítsak számmal vénáin.
Önkéntelenül is felnyögtem, miközben ő ismét az ajkaimhoz dörgölte férfiasságát. Ezúttal már csak tovább hergelt, megadva a lehetőséget, hogy körbe futtassam nyelvem dorongján, mielőtt ismét behatolt volna. Most azonban ugyanolyan lassan tette, ahogy az előbb visszahúzódott. Azt kívántam, bárcsak megmarkolhatnám a fenekét és stabilan magamhoz vonhatnám őt, a kezeim azonban még mindig össze voltak kötve két társaméval, akik szintén érezhetően erős élményeket éltek át az alapján, ahogy a kezeimet markolászták, valami legalább részben stabil kapaszkodó után tapogatózva.
Jean abbahagyta a kuncogást és most hangosan felnyögött, én pedig éreztem, ahogy a teste remeg a gyönyörtől és az izgatottságtól. Próbáltam elképzelni, mit csinálhatnak vele. Marcus már nedves volt az izzadtságtól, és talán némi férfinedvtől is, és fura hangokat hallatott, ami arra engedett következtetni, hogy valami van a szájában.
Akármennyire stimuláló volt elképzelni, mi okozhatja a többiek nyögéseit és fészkelődését, a farok a saját számban teljesen magára vonta a figyelmemet. Közben pedig, megbizonyosodva róla, hogy teljesen oda koncentrálok, egy pár kéz a fenekem alá kúszott és hamarosan megéreztem, ahogy ujjak köröznek ánuszomon. A férfi, aki a számat kefélte (a méretei alapján csak Jurij lehetett), még mindig lassan mozgott előre-hátra, minden egyes alkalommal egyre mélyebbre hatolva, megtöltve számat előnedveivel.
Aztán hirtelen elsült az egylövetű. Visszahúzódott a számból, ahogy pedig én kétségbeesetten tapogatóztam farka után, éreztem, hogy eltávolodik és ujjaival gyengéden végig simít ajkaimon búcsúzóul.
A nő a lábaim között minden figyelmét a golyóimnak szentelte és egy ujját a fenekembe mélyesztette. A hangok Marcus és Jean felől azt sugallták, ők még mindig sokkal több figyelmet kapnak, mint én most, megszabadulva a számat kitöltő faroktól.
De épp csak hogy tiltakozni akartam elhanyagoltságom miatt, egy nedves punci nyomódott az arcomhoz. Azonban számtalan furcsaság is mutatkozott. A punci ragadós volt és az íze is különbözött a megszokottól. Édes íze alapján arra tippeltem volna, hogy valami mézzel kenték be. Az is feltűnt, hogy a nő nem előttem áll, hanem fejjel lefelé van, talán kezeivel támaszkodva a padlóra, lábai pedig a vállaimon nyugodtak. Így pedig orrommal végig simíthattam bejáratán, miközben ajkaimat a csiklója köré fontam.
Miközben vadul nyalni kezdtem, éreztem, hogy ajkai felváltják az előzőeket meredező farkamon. Kétségbeesetten vágytam rá, hogy megmozdulhassak, belökjem magam a szájába, majd visszahúzódva rányomulni a másik nő ujjára a fenekemben. de kötelékeim és a rám nehezedő testsúlya megakadályoztak benne. Ehelyett nem tehettem mást csak engedhettem, hogy kényeztessenek és arra koncentrálhattam, hogy viszonzást remélve egyre hevesebben nyaljam.
Női nedvek és méz keveréke ömlött a számba, ő pedig vehemenciámra válaszul egyre hevesebben szopott. Egészen addig nem hagyta abba, amíg a gyönyör meg nem akadályozta a folytatásban.
Az ízek és az illatok teljesen letaglóztak. Aztán a nő elemelkedett rólam és egy férfi és egy másik nő kezték el lenyalogatni a nedveket az arcomról és a torkomról.
Ahogy megcsókoltak, éreztem, hogy kezeim kötelékei kioldódnak és aztán meghallottam Fran utasítását, hogy fordítsanak Marcus és Jean felé.
Ahogy a páros hátulról hozzám simult, én átöleltem a társaimat. Jeant már felém fordították, Marcus azonban a korábbi pozíciójában maradt, úgyhogy megragadtam a mellkasát az egyik karommal, miközben a másikkal Jeanbe kapaszkodtam.
Jim, akit immáron felismertem az engem hátulról ölelő férfiban, a fülembe suttogott:
- Itt az ideje megdugnod az egyiküket. Te választhatsz, hogy kit.


Folytatása következik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]