2018. augusztus 29., szerda

Az ismeretlen tényező II. rész - Hosszú és kanyargós utak 1. fejezet

Előzmény: Az ismeretlen tényező I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Az ismeretlen tényező I. rész 3. fejezet

Írta: Shaima32
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2017. március 9.

*************************************************************************


Aznap reggel meglehetősen sok időt töltöttem a ruhásszekrény előtt, azonban megközelítőleg sem annyit, mint a motor előkészítésével. Végül azonban elégedett voltam a kinézetemmel és megfelelőnek ítéltem ahhoz, hogy találkozzak Jodie-val. Egy fehér felsőt viseltem egy fekete blúz alatt. A legfelső réteg viszont természetesen tiszta bőr volt. Dzseki, nadrág és bakancs. Úgy gondoltam, a fehér felső kissé stílusosabbá teszi a külsőmet. Előző nap szereztem be egy használtruha boltban Bayswaterben.
Bár sosem voltam különösebb divatguru, a fehér felsők mindig is vonzottak. Jodie-é pedig, amit azon a napon viselt, különleges hatást gyakorolt rám. Az átlósan elhelyezett gombok szinte vezették az ember szemét, hogy folyamatosan fel-alá mozogjon. A felső pár gomb pedig ki volt bontva. Az egészet egy fekete Levis-be tűrte fekete övvel és egy „Életem a motorozás”-feliratú csattal. Fekete szarvasbőr csizmája a lábszára közepéig ért és végig rojtokkal és csatokkal volt díszítve.
- Jó a csizmád – jegyeztem meg.
- Köszi – válaszolta. – Jó a hajad – nyújtotta ki a kezét, hogy finoman beletúrjon. – Hol csináltattad?
- Mountain Gate-ben.
- Deirdre stúdiójában?
- Ja – néztem rá kíváncsian.
- Én csinálom a könyvelését – lépett hátra. – Gyere be! Üdv az irodámban ismét.
Az ebéd tésztából és salátából állt, amit kólával öblítettünk le. Beszélgettünk egy keveset a hetünkről. Ő még szombaton is dolgozott.
- A hátam közepére kívánom, de Istennek hála csak három óra, aztán pedig megyek az edzőterembe – simított végig az oldalán. – Szeretnék leadni némi súlyt.
- Nem is gondoltam volna, hogy lenne bármi leadnivalód – válaszoltam.
- Imádták a tetoválásomat – húzta ki magát. – Szerintem minden pasi a hátamat bámulta, miközben én meg a belemet is kidolgoztam a futógépen. Hamarosan nem kevés extra munkád lesz. Kiosztottam néhány névkártyádat és kitettem egyet a hirdetőtáblára is.
- Köszi. Remélhetőleg ráharapnak.
- Ó, rá fognak – vigyorgott kajánul. – Azok a srácok le se tudták venni a szemüket róla, két nő pedig még fényépet is készített hivatkozási alapnak – kortyolt bele a kólájába.
- Továbbra sem tűnsz úgy, mint akinek súlyt kellene leadnia – erősödtem.
- Jó formában kell lennem az orvosi vizsgálatra – válaszolta. – Szeretnék csatlakozni a helyi C.F.A-hez[1].
- Ó, remek – kerekedtek el a szemeim. – Jó neked. Én is gondolkodtam rajta pár éve, de elutasítottak a priuszom miatt. Jót röhöghettek, amikor tudomást szereztek a fegyveres rablásról.
- Az már régen volt. Fiatal voltál és meggondolatlan.
- Nos, az nem sokat számít. Jól ismerem a helyi kapitányt, de ez több ennél. Azt hiszem, nem venné jól ki magát, hogy egy korábban fegyveres rablás miatt elítélt illető most a C.F.A-ben szolgál. Ez a probléma a fiatalkori ballépésekkel. Sokáig megmarad a nyoma. Talán pár év múlva majd megpróbálhatnám megint.
- El tudnálak képzelni tűzoltó egyenruhában.
- Én nem igazán tudnám ezt elmondani viszont – mértem végig őt. – De nagyon jó, hogy jelentkeztél.
- Na, akkor indulunk?
- Ja. Nyeregbe!
Az út egyenesen Cockatoo felé vitt minket, majd vissza körbe Cardinia Dam déli partjai mentén, el Natte Warren East-től északra, majd vissza keletre a gát északi parjaihoz és Bobs Parkba, ahol megálltunk szusszanni egy kicsit. A park tele volt emberekkel, akik egy kis tó körül gyülekeztek, ami Melbourne egyik közkedvelt fürdőhely. A jelenlévők mindegyike valamilyen vallási gyülekezet tagja lehetett, mert ahogy figyeltük őket, egy fiatal nő gázolt be egy férfihez, aki úgy három-négy méternyire álldogálhatott a vízben. Az utóbbi mondott neki valamit, majd a víz alá nyomta, hogy a többiek hangos üdvrivalgása közepette engedje fel.
- Nos, egy újabb lélek Jézusnak – bökött oldalba Jodie. – Úgy festesz, mint aki szellemet látott.
Ennek oka az lehetett, hogy megláttam egy nőt a tömeg szélén. Pár éve ismertem Xanthiát. Sosem voltunk épp egy hullámhosszon. Az egyik barátjával jártam, ő pedig az én exemmel, ahogy elmagyaráztam Jodie-nak. Épp befejeztem, amikor Xanthia pont felénk fordult és észrevett. Otthagyta a csoportot és felénk indult.
- Hali! – vigyorgott ránk. – Jó itt látni téged. – A tekintete Jodie felé rebbent.
- Épp csak motorozunk egy kicsit – válaszoltam. – Meglepett, hogy itt látlak. Mióta tart ez nálad?
- Négy és fél éve. Hívő keresztény lettem. Úgy egy éve találtam meg Jézust.
- Ez remek – mosolygott Jodie. – Nem is tudtam, hogy elveszett.
Elfordítottam a fejem, hogy válasz nélkül bírjam ki Xanthia reakcióját. Leesett az álla és elvörösödött az arca.
- Nem veszett el. Én voltam elveszett.
- Ó! – pillantott Jodie a vízre. – Nos, ha ez hajtja a hajódat… Megkereszteltek már?
- Hat hónapja. Az volt életem legcsodálatosabb pillanata. Most már hetero vagyok.
- Nos, jó neked – dőltem a motornak. – Én továbbra is úgy görbülök, mint a banán.[2] És élvezem innen a kilátást. De ha téged ez tesz boldoggá…
A beszélgetés kezdett elhalni, ő pedig visszatért a gyülekezeti barátaihoz.
- Meglepett, hogy itt látom – mondtam Jodie-nak, amikor Xanthia már hallótávolságon kívül ért. – Öntudatos meleg volt, amikor megismertem.
- Sosem tudhatod, mi jár egy ember fejében. Talán keres valamit. Azt mondják, Isten útjai kifürkészhetetlenek.
- Nekem túlságosan is kifürkészhetetlenek – motyogtam.
Jodie-nak igaza volt bizonyos szempontból. Isten kifürkészhetetlen útjai mutatkoztak meg abban is, ahogy ennek a találkozásnak a képe visszaköszönt, amikor ismét Jodie-nál a zöldteánkat szürcsölgettük.
- Egyszer csókolóztam egy lánnyal.
- Tényleg? – pillantottam rá a csészém karimája felett. – Hol és mikor?
- A Sírrablók klubházában. Mielőtt apám közbelépett volna, már pár hete csak Állattal voltam, de azon a partin a srácok összedobtak egy rakat pénzt azért cserébe, hogy csókolózzak azzal a hetero lánnyal, akit meghívtak.
- Érdekesen hangzik.
- Hogy őszinte legyek, ez azon dolgok egyike, amire nem vagyok büszke. Az egyik olyan módszer, amin keresztül a srácok azt nézik, alkalmas vagy-e jelöltnek, az, hogy nyelves csókot kell váltanod az egyik sráccal. Ha elfintorodik, akkor nem vesznek be, de ha viszonozza, akkor megvan a lehetőség. Az a lány épp csak arrafelé lógott, ahogy én is akkoriban, a srácok pedig látni akarták, hogy reagál, úgyhogy rávettek, hogy csókoljam meg. A szemem sarkából figyeltem őket és észrevettem, hogy engem is legalább annyira tesztelnek.
- Vagy talán csak nevetni akartak egyet és gyorsan kirántani – vigyorogtam. – Na és miért rossz érzés ez neked?
- Mert az egész arról szólt, hogy megalázzák őt. Visszariadt, a srácok pedig röhögtek. Nem sokkal utána elment, én pedig nagyon sajnáltam őt. Linda rendes lány volt. Talán így tettem vele a legjobbat. Fiatal voltam és hülye. Nagyon meg akartam felelni azoknak a motorosoknak.
- Nekem sosem kellett küzdenem azért, hogy megfeleljek – kacsintottam. – Néhány klubtag hozzám hordta a barátnőjét klubtetoválásért. Mindig is furcsa érzés volt ilyen tetkókat csinálni. Muzza rabszolgabillognak hívja őket, mert ha egyszer valaki megkapja, onnantól csak egy kiút van, az pedig a borotvapenge.
- Még mindig ezt csinálják?
- Azért nem hallasz róla, mert a nők túlságosan is félnek, hogy valamelyik dühös tag más testrészükön is használja a pengét. Hívtak már pár klubpartijukra, de mindig túl elfoglalt voltam, hogy elmenjek.
- Néha megkér egy-két tag, hogy csináljam meg a könyvelését – mosolygott. – De mindig azt mondom, hogy tele van a menetrendem, ha pedig nagyon erősködik, a tiszteletdíjam tízszeresét mondom. Ez általában megteszi a hatását – fújt ki az arcából egy kósza tincset. – Na, akkor maradsz vacsorára vagy sem?
- Persze. Felhívom a mamát, hogy tudja, nem érek haza vacsorára.
Nem a vacsorameghívás volt a lényeg. Sokkal inkább azt üzente, hogy szeretne még jobban összemelegedni velem.
Evés közben sokat beszélt. Többnyire magáról, amit nagyra értékeltem, mivel ő már rengeteget tudott rólam, én pedig róla alig valamit.
Két testvére volt Roberta és Carla.
- Roberta két évvel idősebb nálam. Tavaly ment keresztül egy nehéz váláson. Őrmester a CIB-nél[3] és van két gyereke, Daniel és Elena. Carla két évvel fiatalabb nálam és ügyvéd. Bűnügyekkel foglalkozik, úgyhogy érdekes beszélgetések tudnak kikerekedni, amikor összejön a család.
- Szóval a szüleitek felneveltek egy zsarut, egy ügyvédet és egy könyvelőt, hogy tovább vigye a család nevét.
- Valami olyasmi. Carla két éve a barátjával él, de épp az eljegyzéskor szakítottak. Most épp anyai örömök elé néz egy fickótól, akivel egyéjszakás kalandja volt. Úgyhogy két hónap múlva harmadjára is nagynéni leszek. De én nem bánom. Imádom a gyerekeket.
Ez persze felveti a kérdést, hogy ő miért nem vállalt eddig.
- Colinnal eleinte jól kijöttünk. Úgy értem, intellektuálisan nagyon is passzoltunk, de a szex valahogy nem jött össze. Gyakran lefagyott és azt mondta, nincs olyan hangulatban, végül pedig már csak a dildóimtól és a vibrátoraimtól kaptam kielégülést. A vége felé próbáltuk segédeszközökkel újjáéleszteni a szexuális életünket, de látszott, hogy nem fog működni. Végül kinyögte, hogy talált valaki mást. Azt hittem, valami nőcskéről van szó a munkahelyéről, de aztán kiderült, hogy egy pasival jött össze – erőltetett magára egy mosolyt.
- Megnyugtató felfedezés lehetett. Elvégre így nem a te hibád.
Azóta viszont magára maradt. Scott egy régi iskolai barátja volt, aki évekig Britanniában és Európában dolgozott, mielőtt visszatért volna a gyökereihez.
- Épp akkor kopogtatott a hátsó ajtón, amikor Colin kiment az elsőn. Párszor randiztunk, de aztán hat hónapra megint eltűnt munkaügyben, aztán ismét beköltözött hozzám.
- De csak baráto vagytok, nem?
- Ó, vannak emberek, akik szerint tökéletes párt alkotnánk és én látom is benne az igazságot. A legjobb barátok vagyunk, de tudod, mit mondanak arról, ha a legjobb barátoddal kamatyolsz.
- Néha csak mindent jobbá tesz.
- Tudom. De ez nem egy olyan út, amire rálépnék. Scott a legrégebbi barátom. Vele szívtam el az első jointomat a Frentree Gully Gimi mögött. Ő volt a partnerem az évvégi bálon tizenkettedikben, amikor az akkori pasim dobott az exéért. Viszont akármit mondanak is az emberek, nem tudok romantikus érzelmekkel rá gondolni. Most pedig Kerry-vel jár, akinek három gyereke van, akik az ideje java részét lefoglalják. Amikor viszont az apjukhoz megy, szüksége van Scottra.
Bár Jodie-nak aktív szexuális élete volt, mióta Colin elsétált, mindegyik csak futó kaland volt.
- Voltam tejfelesszájú srácokkal és öregemberekkel is.
Kibámult az ablakon a kutyájára, aki épp vizet lefetyelt a táljából.
- Szeretem az idősebb férfiakat és a fiatalabb nőket. Nagy kontraszt, mi? – pillantott rám kaján vigyorral. – Nem mintha lettem volna már nővel, de gyakran megnézem a fiatalabb nőket. Van egy helyes kis szőke az edzőteremben. Mindig jól megnézem, amikor összefutunk, de még egyszer sem adta jelét, hogy érdekelném, én pedig nem akarok lépni.
Tökéletesen volt értelme, ez azonban még nem jelentette azt, hogy rám is szemet vetett. Legalábbis ezt gondoltam, amíg el nem búcsúztunk a bejárati ajtónál. Emlékszem, egy tűzoltó autó épp szirénázva sietett el az úton. Mindketten arrafelé kaptuk a fejünket, bár a bozóttűzszezon még hónapokig nem várható. Amikor egy pillanattal később visszafordultam, előre hajolt és szájon csókolt.
- Csütörtökön találkozunk – lépett hátra és rám mosolygott.
- Ne aggódj! – érintettem meg az ajkaimat, ő pedig pajkosan elvigyorodott.
- Nem fogod többé megmosni azt a foltot, mi?
- Haha – válaszoltam, majd felkaptam a kabátomat, bezipzáraztam, miközben végig őt figyeltem.
- Vigyázz az úton! És köszönöm a mai napot. Hamarosan megismételhetnénk.
Aznap éjjel az ágyamban ismét megérintettem az ajkamat és elmosolyodtam, ahogy felidéztem a beszélgetésünket. Megcsókolt, de aztán nem ment tovább. Vajon ezek után mi következik?

Folytatása következik!




[1] Country Fire Authority: Lényegében az ausztrál tűzoltóság, ami nagymértékben épít az önkéntes szolgálatra is.
[2] Szójáték. Angolul a „hetero”-ra a „straight” szót használják, ami alapvetőn „egyenest” jelent.
[3] Criminal Investigation Branch: Bűnügyi rendőrség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]