2018. augusztus 19., vasárnap

Gyönyörök szigete XVI. rész - Alárendelődés 2. fejezet

Előzmény: Gyönyörök szigete I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Gyönyörök szigete XVI. rész 1. fejezet

Írta: Jeremydcp
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2014. július 8.

*********************************************************************


Mielőtt Kristanna válaszolhatott volna, hirtelen meghallottam a hajóhíd ajtajának hangját a hátam mögül, ahogy halkan nyikorogva kinyílik. Meglepetten hátra fordultam, hogy szembe találjam magam a csodás Pamela lélegzetelállító látványával, ahogy ott állt egy nyakig begombolt blúzban, szürke nadrágban és egy pár tiszta magassarkúban. Egyszerű és konzervatív viselet volt, de Pamela még ebben is elképesztően szexin festett.
- Helló, Pamela – üdvözölte Kristanna integetve.
- Hali! – válaszolta, majd rám pillantott. Csak ekkor vettem észre a testtartásából és ahogy összefonta maga előtt a karjait, hogy mennyire fázik. Szemmel láthatóan remegett. Még a libabőrt is láttam a kezein.
Kristanna szó nélkül félreállt, ahogy én felemelkedtem a székből és odaléptem Pamelához. Gondolkodás nélkül levettem a kabátomat és a válla köré kanyarítottam.
- Szóltam, mielőtt elindultunk, hogy nagyon hideg lehet – mondtam neki. Az éjszaka közepén a nyílt tengeren a szelek elég fagyos levegőt hozhatnak. – Miért nem hoztál magaddal takarót? Az utolsó dolog amit szeretnék az, hogy megfázz.
Mivel átadtam a kabátomat Pamelának, a vékony pólómon keresztül már én is megéreztem a fagyos levegő érintését és hirtelen beleborzongtam. De úgyis túl fogom élni. Inkább én fagyoskodjak, mint Pamela. Neki nagyobb szüksége van a kabátra,
- Rengeteg takarónk van a napozó fedélzeten Lindsay-vel – magyarázta. – Csak szerettem volna lejönni hozzád beszélgetni kicsit. – Kristannára pillantott, majd vissza rám. Aztán észrevette, hogy Devon is ott van, összekucorodva a sarokban. – Félbeszakítottam valamit? Elmehetek, ha szeretnétek.
Az igazat megvallva Pamela tényleg félbeszakította a beszélgetésemet Kristannával. Ráadásul éppen akkor, amikor rákérdeztem, hogy a norvég lány komolyan gondolja-e, hogy a harmadik feleségem legyen. Nem mintha panaszkodnék. Sose mondanám azt Pamelának, hogy zavar, vagy kérném meg, hogy lépjen le. De Kristannától még nem kaptam választ, amire viszont nagyon is vágytam. Sajnálatos módon azonban ennek most már nagyon is várnia kellett.
- Szákítottál te félbe sémmit sem – szólalt meg végül Kristanna. – Ű’dögé’tünk csák itt és beszé’gettünk óstobá sémmiségekről. – Egy röpke másodpercre rám pillantott, majd ismét Pamelára fókuszálta a tekintetét. – Tudál te szákítáni félbe minket sosem, drága.
Kristanna rendes lány volt, ehhez kétség sem fért. Ostoba semmiségekről beszélgettünk, azt mondta. Szerintem viszont nagyon is komoly volt a téma. Nem csak a jövőmről diskuráltunk, de az övéről is. És végül nem kaptam választ. Pedig nagyon is vágytam rá.
De Kristanna nem akart neveletlen lenni. Annak ellenére is azt mondta Pamelának, hogy semmi fontosat nem szakított félbe, hogy igazából nagyon is ez volt a helyzet.
Végül kinyújtottam a karjaimat és magamhoz vontam a tőlem alig egy méternyire álló Pamelát, hogy átöleljem. Hosszú másodpercekig úgy tartottam. Nem csak azért, mert élveztem a közelségét, hanem azért is, hogy a kabát nekem is némi plusz meleget adjon. Én is kezdtem már átfagyni.
- Miről szeretnél beszélgetni? – kérdeztem. – Mit tehetek érted ma este, kedvesem?
Pamela egy pillanatra lesütötte a szemét, majd a szomszédos falhoz csoszogott és neki döntötte a hátát.
Felvontam a szemöldököm és várakozóan rá néztem.
- Ván réndben minden? – érdeklődött Kristanna.
Pamela vett egy mély levegőt, majd ismét rám nézett.
- Azt hiszem, Kristanna előtt is kimondhatom, hiszen annyi mindenben segít neked a szigeten. – Bólintottam, mire ő folytatta: - Lindsay-ről szeretnék beszélni veled. Aggódom miatta.
- Ó?
Erre nem számítottam. Vajon mi mozgathatja meg Pamela érdeklődését Lindsay-vel kapcsolatban?
- Mondd el! – kértem.

- Tisztában vagy vele, mi folyik Lindsay és Amy között pár napja?

Gara Arias alias Lindsay
- Nem – vontam meg a vállam. – Miről van szó?
Aztán azonnal eszembe is jutott az a beszélgetés, amit Amy Pamelával, Lindsay-vel és Camille-lel folytatott előző péntek este. A kukkoló szobából hallgattam, ahogy Amy kijelentette, hogy ő vette el Lindsay anális szüzességét egy dildóval. Nem csak hogy úgy adta elő, mint valami dicsőséges hódítást, de úgy tűnt, Amy-nek még az is külön örömet okoz, hogy a fiatalabb lánynak egy bizonyos testrészét előbb vette birtokba, mint én. Még mindig frusztrálta, hogy nem ő vehette el Lindsay szüzességét, hanem Trish és én.
- Lindsay és Amy borzalmasan sok időt töltenek együtt – jegyezte meg Pamela. – Amy a barátom, Jeremy, de nem hiszem, hogy jó hatással van Lindsay-re.
- Mire gondolsz?
Kristanna eddigre már észrevette, milyen állapotba kerültem a kabátom nélkül. Nem tartottam már túl jól magam. Úgyhogy kerített egy vastag takarót és a vállam köré kanyarította. Gyorsan belebugyoláltam magam és egy hálás mosollyal viszonoztam a norvég leányzó erőfeszítését.
Pamela ismét mély levegőt vett.
- Amikor múlt este bementem az Amy-vel közös szobánkba, Lindsay-t találtam az ágyban. Be volt tömve a szája, a karjai az ágy támlájának két végéhez voltak kötve, a lábai pedig az ágy végéhez. – Ismét lesütötte a szemét. – Amy nagyon komolyan gondolja ezt a dominás dolgot.
- Tiltakozott Lindsay emiatt? – kérdeztem, igyekezve megőrizni a hidegvéremet. Nem reagálhattam túl a helyzetet Pamela előtt.
- Nem hinném – válaszolta. – De akkor is, nem hinném, hogy ez helyes lenne.
- Há nincs ézzel Lindsay-nek éllenvetése semmiféle, látom én nem okát, hogy Jeremy-vel ávátkozzunk be – közölte Kristanna. – Ezt hátároztuk már el. Ávátkozunk be ném semmibe, ámi történik lyányok között szigeten. – Kék szemei hirtelen felcsillantak. – Mondod te áztát, hogy vó’t Lindsay kikötözve?
- Igen – bólintott Pamela. – Amy elég erős szíjakat használt.
- És társultál te bé á muriba?
Pamela elfintorodott.
- Dehogy is.
Hóha! Úgy tűnt, Pamelának elég erős ellenérzése vannak azzal kapcsolatban, hogy ilyeneket mondjanak neki.
- Inkább kivettem a pecket a szájából – magyarázta a szőkeség – és próbáltam eloldozni őt, de Lindsay arra kért, hogy ne tegyem. Azt mondta, Amy elment egy kicsit, de mindjárt visszajön. Arra kért, hogy tegyem vissza a pecket és menjek ki, ha zavar a látvány.
Kristanna bizonyosan nem akarta elbagatelizálni a helyzetet a megjegyzésével. Egyszerűen csak a természetéből fakadt, hogy minden ilyen helyzet izgalomba hozta… Azonban aggódtam, hogy Pamela esetleg félreérti, mivel nem ismeri még annyira őt, mint én.
- Sokáig beszélgettem Lindsay-vel, mielőtt idejöttem – folytatta Pamela. – Hosszan beszélgettünk a napozófedélzeten. Nem lát semmi problémát abban, amit Amy csinált vele. Én… én el sem hiszem ezt.
- Kristannának igaza van – válaszoltam. – Ha Lindsay-nek nincs ellenvetése, nincs okunk közbeavatkozni. Ez a szabályunk. Nem mondhatom meg Lindsay-nek és Amy-nek, hogy hogyan éljék az életüket, vagy hogyan viszonyuljanak egymáshoz. Amíg a dolog kölcsönös és Amy nem kényszerít rá semmit Lindsay-re, amit ő nem akar, nincs okom közbelépni. Lindsay már felnőtt. Elég idős ahhoz, hogy meghozza a saját döntéseit.
- Ő még csak egy tizennyolc éves gyerek! – fakadt ki Pamela. – Mégis hogy lett abból a kedves, ártatlan kis szűz lányból alig két hét alatt kikötözés-fetisiszta?
Kikötözés-fetisiszta? Lindsay? Ez most komoly? Nagyon úgy tűnt, hogy nem töltöttem elég időt a kukkoló szobában az elmúlt napokban. Még szerencse, hogy a rendszer minden felvételt automatikusan elment.
- Vó’t Lindsay-nek mindig is hájlámá alárendelődni – közölte Kristanna. – Á profilozó rendszerünk mondtá ezt meg előre is. Élőször Trish-sel és Jeremy-vel, utána pédig, há vetted észre, ákárt többet és többet. Vett csák részt álig pár nappal szűzessége élvesztése után hét lányos orgiában, ámi áztán változott át hét lányos gang-bangé Jeremy-vel. – Szemei egyre hevesebben csillogtak az emlékek felidézésétől. – Áztán másnap Lindsay vétte fel pomponlány-ruhájáz Jeremy-nek. Éz is vó’t álárendelődés részéről. Kéllett néki tennie eztet ném. Gondold csák végig összes álkálmát, ámikor széretkezett Trish-sel! Áztán meg éngedte Amy-t fenekébe dildóval. – Kristanna határozottan bólintott. – Lindsay hálád gyorsábbán sokkál, mint lyány, ki vesztette él szűzességét másfél hete. Lep engem meg ném, hogy kísértletezik kikötözős szexszel Amy-vel. Ilyen természete nekije. Dolgok miket tétt mutátnák ezen irányba égyenesen.
- Nem hiszem, hogy ez egészséges lenne neki – erősködött Pamela és rám nézett. – Lindsay egy presbitériumi elöljáró lánya. Arról beszél, hogy az apja nyomdokait akarja követni és ő is előljáró szeretne lenni. – Előre lépett és megfogta a csuklómat. – Láttam a könnyeit, Jeremy. Csak úgy úszott tőlük az arca.
- Égy álápos kikötözős szex fájdalommentes ném – vont vállat Kristanna. – De szokik hozzá sok émber fájdalomhoz hámár. Néz ki úgy, Lindsay is ilyen.
- Nem azt kérem, hogy avatkozz közbe – erősködött Pamela. – De legalább beszélhetnél Lindsay-vel erről. Trish-re már nem hallgat ebben a témában. Egek! Trish imádja azt a lányt és bármit megtenne érte. Ő is halálra van rémülve amiatt, amit Amy tett vele. Lindsay még azt is mondta Trish-nek, hogy ne avatkozzon a dolgaiba. De ha bárkit is a szigeten, Lindsay téged biztos nem küldene el, Jeremy. Rád hallgat. Beszélnél vele legalább egy kicsit?
- Mit kellene mondanom neki?
- Nem tudom – hajtotta le Pamela a fejét. – Én csak… nem hiszem, hogy amit Amy csinál, az helyes lenne. Nem szeretném, ha Lindsay is… ha ő is azt a hibát követné el, mint… mint én.
- Ó! Milyen hibáról is beszélünk?
- Hogy tizenkilenc évesen sztriptíztáncos lettem – válaszolta Pamela. – Olyan lendülettel vetettem bele magam a lehetőségbe, hogy sztriptízelhessek, hogy még tizenegy év után se tudtam kikecmeregni a lyukból. Nem akarom, hogy ez történjen Lindsay-vel is. Nem akarom, hogy olyasmibe ártsa magát, amit egy nap majd megbán. Amy bármit elkövet, amire csak vágyik, ha lehetősége nyílik rá és nem törődik azzal, hogy mi a jó Lindsay-nek.
Kristanna lassan bólintott, majd rám pillantott.
- Lindsay hábzsolja hatalmas kanállal életet, Jeremy. Talán van Pamelának igaza. Széretném én né máztát, hogy kicsi lány égesse meg magát.
- Rendben – sóhajtottam végül. – Beszélek vele.
Még mindig nem voltam biztos benne, mit kellene mondanom.
- Köszönöm, Jeremy – sóhajtott fel Pamela megkönnyebbülve és átölelte a vállamat. – El sem tudod képzelni, mennyit jelent ez nekem.

Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]