2013. május 16., csütörtök

Életképek 22.

Az elmúlt időszakban sajnos nem nagyon volt időm olyan úri cifraságokra, mint például élménybeszámolót tartani. Sok minden egyéb szarság fontos dolog foglalt le. Mostanában viszont kezd felszabadulni az agyam, úgyhogy igyekszem megint lendületbe jönni. Bár, nyakunkon a vizsgaidőszak, így nem tudom, mennyi élmény lesz, ha az idő 90%-át könyvek felett görnyedve töltöm, de majdcsak lesz valahogy.
Élményből persze nincs éppen hiány. Bár az elmúlt hetekben már a Gyönyörök Járatán is a tananyagot bújtam nézelődés hejett (fújj, micsoda pazarlás!), de azért láttam ezt meg azt. A tavasz egyetlen előnye (számomra), hogy előbújnak a lenge ruhába öltözött csini lányok. És nekem extrán öröm, mivel, jobb bepillantás ide vagy oda, én kevésbé szeretem a bikini-strandpapucs párosítást egy csinos csajon, mint egy sokat takaró, de mégis sokat láttató, vagy legalább sejtető tavaszi szerelést. Ebből pedig mostanában nincs hiány (már ha az embernek van ideje odafigyelni). És mintha még a csajok is szebbek lennének. Vajon a jó bőrök téli álmot alszanak, vagy hogy lehet ez?
És persze nem csak szépek, de virgoncak is. Néha talán túlságosan is. Egyik nap épp a McDonald's-ban falatoztam (Jó, tudom, nem épp egészséges kaja, de néha csak erre van időm.), amikor felfigyeltem az egyik asztalnál két lánykára. Csinos tini lányok, de amúgy semmi extra. Egy srác társaságában burkoltak ők is. Nevetgéltek, ugratták, löködték, csikizték egymást. Aztán, amikor épp az egyikük vetette rá magát a másikra, hogy ujjai mozgásával harsány nevetést csaljon elő belőle, keze lassan lefelé indult, eltűnt az asztal pereme alatt és... Pár pillanat múlva barátnője abbahagyta a nevetést. Szája nyitva maradt, de szemei is elnyíltak és nevetéshez hasonló, de egyértelműen felismerhetően más hangok jöttek ki a torkán.
Hát igen, ez a mai fiatalság! (Mondom én, a vén banya.^^) Csodálkozom, hogy csak én vettem észre. Vagy más is csak kushadt?
Azért remélem, akkor is lesznek majd ilyen szemet gyönyörködtető látnivalók, ha nem kell már folyton a könyveimet bújnom.
Addig is kitartást nektek is!

14 megjegyzés:

  1. Nyitott szemmel tanulva :)?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért annyira még én se tudok sok irányba figyelni. :D

      Törlés
    2. Ha az időd 90%-át könyvek felett görnyedve töltöd mikor fogsz vadászni? :)
      Kinyújtózni még nem jutott eszedbe? Hagyni,jöjjön aminek jönnie kell? :)
      Qtya07

      Törlés
    3. Ez, kérem, a 40 milliós kérdés. :D
      Fogadom a javaslatokat. ;)

      Törlés

    4. Pihenés képen ,konkrétan a lepedő akrobatikára gondoltam :D
      Qtya07

      Törlés
    5. Értettem én, csak sajnos csapattárs nincs hozzá. :)

      Törlés
    6. Van sok szép lány és egy sem vállalkozó szellem? :)
      Akkor ajánlom magamat :D
      Qtya07

      Törlés
    7. Lehet, hogy azok, csak én nyuszi vagyok és mostanában kevés az időm. '^^

      Törlés
    8. Ilyen nyuszi vagy ?
      http://hotmags.net/index.php/magazines/article/playboy_spain_-_summer_2010/
      Qtya07

      Törlés
    9. Jó is lenne. :D
      De, sajnos, sokkal inkább ilyen
      http://www.nosalty.hu/files/nosalty_kepek/nyuszi421.jpg

      Törlés
    10. Szia. Aranyos kis tündér pamacs :)
      Qtya07

      Törlés
    11. Mi az, dícsérjük Brigit napok vannak? :D
      Nem mintha bánnám. ^^

      Törlés
    12. Pff.. csak elgépelte. XD

      Törlés
    13. Nem gépeltem el :)

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]