2013. május 16., csütörtök

Filmajánló 31.

Jancsi és Juliska egy kicsit másként. XD


18 megjegyzés:

  1. Az Android úgy látszik meghulyult. Nekem nem mutatja a videókat ami a blogra van feltöltve. Nem értem eddig ilyen problémám nem volt ráadásul a legujabb szoftver van rajta :/
    Megoldható hogy a klipp alá csatold a linket? Úgy én is megtudnám nézni :)

    VálaszTörlés
  2. Itt a link: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5lqMJYICSyA

    Amúgy nem rossz. Határozottan nem rossz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Nagyon kedves tőled
      Egy cuki kis angyal vagy :)

      Törlés
    2. Igen igen Nagyon aranyos vagy :)
      Szokj hozzá hogy szeretünk :)

      Törlés
    3. Olyan igazi kis tünci - bünci, cukcsi mukcsi tündérbögyörő vagy. XD

      Törlés
    4. Egyszer már tényleg agyonverlek, Sarge. xD

      Törlés
    5. Ott nem tudsz. XD
      Tudtam mindig is, hogy szeretsz, csak furcsán mutatod ki. XD

      Törlés
    6. Egek o.o
      Ezen túl inkább kussolok. Nekem nem áll jól a kék monokli ^^

      Törlés
    7. Ne aggódj, csak engem szeret ennyire, mást nem bánt. :D

      Törlés
    8. Jaja. Csak Sarge kiabál már szinte érte, hogy képeljem fel. ^^

      Törlés
    9. Csak nem bírod, ha kicsit piszkálnak. :D

      Törlés
    10. O te jó ég hova csöppentem? O.O
      Vajon kell ez nekem? ^^

      Törlés
    11. Anonymous cimborám szerint kell o.o
      Hát. .... akkor kell :D

      Törlés
    12. Attól függ, mi? :D
      A megverés kellhet, de tőlem úgyse kapsz. :) Az Sarge előjoga. xD

      Törlés
    13. Azért meg kell küzdeni, bár egész gyorsan is mehet, csak tudni kell hol kell piszkálni. :P

      Törlés
    14. Na te ebben nagymester vagy. xD

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]