2013. november 30., szombat

Star Wars - Jedi Padmé

Kedves Olvasóim!
Már egy ideje fordítgatom serényen Simon Sarrow Ifjú vér című regényét és szeretném a jövőben is folytatni azt a gyakorlatot, hogy erotikus történetek mellett nem erotikus jellegű, angolul már kiadott de magyarra még nem lefordított regényeket, esetleg ki nem adott, de neten terjedő hasonló munkákat is lefordítok és feltöltök a blogra.
Az Ifjú vér azonban egy meglehetősen hosszú történet. (Önmagában nem, hiszen regénynek szerintem épp ideális, de a blogon, fejezetenként közölve, mindenképp az.) Még el fog tartani jó pár hónapig, talán egy-két évig is, amíg egyáltalán a vége közelébe kerülök. Amellett pedig, mint már említettem, ez egy sorozat első kötete, így az egész lefordítása biztosan el fog húzódni még évekig.
Emiatt gondoltam arra, azoknak is nyújtok valami olvasási lehetőséget etéren is, akiknek ez a regény nem nyerte el a tetszését, valamint, őszintén, engem is kicsit zavar, hogy még sokáig csak egy cím legyen a regények listáján.
Kezdésnek pedig rögtön egy az Ifjú vértől merőben különböző regényt hoznék be, az előbbivel párhuzamosan természetesen.
Sosem titkoltam, bár a blogon talán eddig nemigen került említésre, hogy nagy rajongója vagyok a Star Warsnak. És egy ideje már belebotlottam egy érdekesnek ígérkező fanfiction történetbe.
Alapvetően a fanfiction műfajáért nem vagyok oda. Úgy gondolom, ha valakinek nincs elég fantáziája ahhoz, hogy saját világot találjon ki, az máséba se tudja beleélni magát, ha meg van annyi fantáziája, hogy más világába beleélje magát, már tud legalább olyan jó saját történetet is írni. Azonban akad néhány igencsak színvonalas fanfiction is, és valamiért az az érzésem, ez is olyan.
A történet a Star Wars időrendben korábbi (de később elkészült) trilógiáját gondolja újra kissé. Az alapvetés arról szól, hogy Padmé ahelyett, hogy a Naboo királynőjévé vált volna, jedi lett. Pontosabban a történet elején még csak padawan. Értelemszerűen "valódi" szerepét így másnak kell eljátszania, de nem csak ennyi az eltérés a történetben. Akik szeretik a Star Wars-történeteket, remélem, ezt is kedvelni fogják, azonban semmiképp ne számítsatok a Baljós árnyak, A klónok támadása és A sithek bosszúja néminemű változtatásokkal történő újraírására! Már az elején is szembeötlők a kisebb-nagyobb eltérések, és ahogy beleolvasgattam, ezek csak erősödni fognak.
Mindenesetre, én eddig bizakodva állok hozzá.
Az első fejezetek hamarosan érkeznek.
Addig is, jó olvasgatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]