2018. július 8., vasárnap

Gyönyörök szigete XV. rész - Tisztelet 1. fejezet

Előzmény: Gyönyörök szigete I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Gyönyörök szigete XIV. rész 4. fejezet

Írta: Jeremydcp
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2014. július 6.

*********************************************************************


PAMELA

Magasság: 167 cm
Testtömeg: 54 kg
Szőke haj
Barna szemek
Méretek: 38d-24-35
Életkor: 30 (születésnap: jan. 5)

Helló, fiúk és lányok,

Pamela vagyok, egy szőke szépség
szerethető személyiséggel. Már évek
óta táncos vagyok és IMÁDOM! Jó
úton haladok, hogy elérjem a célomat
és én legyek a legjobb a szakmában.
Bízzatok bennem, ha egyszer megsze-
reztek, sosem fogtok elfelejteni.
Megbirkózok egy hat fős bulival
ugyanúgy, mint egy hatvan főssel és
megígérhetem, hogy mindenki meg-
kapja élete legjobb pillanatait. Vállalok
műsort fiúknak és lányoknak is és
mindkettőt nagyon élvezem is. Úgyhogy
ha szeretnétek belépni a Rossz Kislány
Játszóterembe, csak hívjatok és már ott
is termek! Ha két fős műsort szeretnétek,
magammal viszem a barátomat, Bambit is.

Egyelőre ennyit, Pamela xoxoxo

***

Ahogy ültem ott a számítógép előtt és olvasgattam a rövid önéletrajzfélét, megráztam a fejem és összevontam a szemöldököm. Az elmúlt órákat internetezéssel töltöttem és, bár nem tudom, hogyan, végül annak a baltimore-i sztriptíz klubnak a weboldalán kötöttem ki, ahol Pamela is dolgozott. Úgy tűnt, amellett, hogy hivatásos rúdtáncos, Pamela privát partikon is vállal szereplést. Vajon ebből láthattam ízelítőt múlt kedd este, amikor az ebédlőasztalon táncolt a többi hölgynek, akiket meghívtam ide a szigetre? Nagyon úgy tűnt…
- Rossz Kislány Játszótér, mi? – morogtam hangosan, majd megráztam a fejem. – És vajon ki lehet Bambi?
Az egyetlen dolog, ami mosolyt csalt az arcomra ezen a weboldalon, a fényképek sorozata volt. Pamela a kamerába mosolygott és megmutatta bájait egy testhez simuló fekete pólóban, aminek elején a „Kérsz tejet?”-felirat díszelgett. A képek azonban nem mutattak semmit derék alatt. Meglehetősen tipikus a sztriptíz klubtól.
Az oldal alján felfedeztem pár hiperhivatkozást. Az egyik Pamela további fényképeinek gyűjteményéhez vezetett, míg a másik az ügyfelek visszajelzéseire. Ahogy észrevettem, a legtöbb férfi gondolkodás nélkül a fényképekre kattintott, nekem viszont több eszem volt ennél.

Alena Shishkova alias Pamela


Kedves Dancing Queen Club,

szeretném megragadni a lehetőséget, hogy ismét megköszönjem, hogy hozzájárultak
a minapi legénybúcsúnk sikeréhez. A barátaimmal már tíz éve vesszük igénybe a
szolgáltatásaikat és mindig a legjobb kiszolgálásban részesültünk. Az ifjú hölgy, aki
mindezt lehetővé tette, a csodálatos és vonzó Pamela volt. Ő egyértelműen a sóműsor
sztárja. Nagyon rendes és magával ragadó teremtés, aki maradandó nyomot hagyott
minden résztvevőben az elmúlt este. Be kell vallanom, hogy ha bármikor a jövőben
szükségünk lenne egy partihoz szórakoztatásra, Pamela lesz az első választásunk.
Mindenki azt kívánja, bárcsak két órára fogadtuk volna fel egy helyett, annyira jó
benyomást tett a közönségre és annyival hozzájárult az este sikeréhez. Ismét szeretném
megköszönni és remélem, hogy az együttműködésünk a jövőben is gyümölcsöző lesz.
Pamela sokat növelt a reputációmon a srácok szemében. Folyamatosan csak azt
ismételgetik, hogy ez volt a legjobb legénybúcsú, amin valaha is részt vettek. Tartozom
ezért önöknek és Pamelának.

-Tim (Nottingham, MD)



Pamela,

köszönöm, hogy feldobtad a barátom huszonegyedik születésnapját. Nagyszerű ötlet
volt engem is bevonni a sóba. Eleinte nehéz volt nézni, ahogy táncolsz és vetkőzöl
Scott-nak, mert annyira szeretem őt, de minden sokkal jobb lett, amikor megkértél,
hogy segítsek neked a műsorban. Most a barátai csak arra kíváncsiak, mikor fogok
megint vetkőzni nekik. Minden csodálatos volt… Köszönöm.

-Őszinte üdvözlettel, Tanya



Jószívvel ajánljuk Pamelát bárkinek, aki a legjobb előadást szeretné élőben
megtapasztalni. Pamela kiváló színésznő, aki bármilyen szerepjátékot és
karaktert bevállal. Minden instrukciót figyelembe vesz, amit az ember ad neki,
hamar jelentkezik (pillanatokon belül felhívott, miután lefoglaltam őt a Dancing
Queen Clubnál), időben érkezik és mindent tökéletesen előkészít kezdés előtt.
Nem is említve, hogy még gyönyörűbb és vonzóbb, mint a képeken. A műsor
után a parti résztvevői egyetértettek, hogy Pamela mindenki ízlésének tökéletesen
megfelelt és mindenkit lenyűgözött. Tégy egy próbát Pamelával a legközelebbi
alkalomkor! Nem fogod megbánni.

-Egy Lelkes Rajongó



Csak szeretném nagyon megköszönni Pamelának azt a csodálatos műsort,
amiben részesített minket a március 23-i szombaton. A srácok mind nagyon
jól érezték magukat és mindig azt az emlékezetes estét és azt az emlékezetes
legénybúcsút emlegetik. Még egyszer köszönöm.

-Malik Baltimore-ból



Annak, akit illet,

szeretném kihasználni ezt a kis időt az ebédszünetemből, hogy megjegyzést
hagyjak az egyik előadójukról, Pameláról. Tegnap részt vettem egy barátom
születésnapi partiján és Pamela volt a fellépő vendég. Nem a testét szeretném
kritizálni, vagy azt, ahogy mindenki örvendezett, amikor megérkezett. Sokkal
inkább arra gondolok, ahogy egy nő megadja a tiszteletet a felnőttszórakoztatásnak.
Jártam már sok sztriptíz klubban szerte az Államokban és külföldön is, úgyhogy
nem könnyű lenyűgözni. A véleményem az Pameláról, hogy igazán levett a
lábamról azzal, amilyen szakszerűen viselkedett, illetve az őszinte, visszafogott
de mégis csábos természetével. Sok táncos, véleményem szerint, egyértelművé
teszi, hogy neki minden csak a pénzről szól. Pamela más, mert szerintem ő
elég sikeres az előadásaival, nagyvonalú és elég éretten professzionális, hogy
ne csak azt éreztesse, a fizetség miatt van itt. Hadd zárjam azzal, hogy amikor
sor kerül majd egy másik barátom legénybúcsújára két hónap múlva, nem lesz
kérdés, hogy a Dancing Queen Clubot hívom és Pamelát kérem.

-Még egyszer köszönöm… Joseph



Pamela,

csak szeretném megköszönni, hogy kijöttél Irvingtonba pár hete és előadtad
nekünk azt a csodálatos műsorodat. Mindenki nagyon jól érezte magát,
különösen a vőlegényjelöltünk. Remélem, te is hasonlóképp érzel. Emellett
szeretnék bocsánatot kérni néhány srác illetlen megjegyzései miatt is. Ugyan
Larry részeg volt, de ez sem jogosítja fel, hogy ilyen neveletlen és arrogáns
tuskó legyen. A műsorod mindent megadott, amire csak vágytunk.

-Még egyszer köszönöm a ránk szánt időt, Dennis



Azt kívánom, bárcsak a végére tartogattuk volna Pamelát és Bambit,
azt a műsort ugyanis nem lehetett überelni. Különösen a játékszeres
leszbi attrakciót. Nagyon jól dolgoznak együtt. Minden száj tátva maradt
a helyiségben. Bambi rendkívül szórakoztató és nyílt, Pamela pedig
minden férfi figyelmét magának követelte és senki egy pillanatra sem
tudta szem elől téveszteni. Még szerencse, hogy harminc perc szünetet
kellett tartanunk a következő műsorszám előtt, mert mindenkinek szüksége
volt egy kis szusszanásra. Végezetül a fénykép a weboldalon eléggé elbánt
Pamelával. Sokkal vonzóbb, mint a képen látszik. Hamarosan egy másik
barátom is megházasodik, úgyhogy azonnal le is foglalom Pamelát és Bambit
a legénybúcsúra.

-Anonymus



Csak szeretném tudatni, hogy PAMELA fellépett egy barátunk legénybúcsúján
múlt szombat délután és nagyszerű munkát végzett. Nem csak hogy pontos volt
és felkészült, de még gyönyörűbb is, mint számítottunk rá. Rendkívül imádni való,
magával ragadó és szemkápráztató jelenség. Gondoskodott róla, hogy mindenki
remekül érezze magát. Ami pedig a műsort illeti… az fantasztikus volt. Sosem
vágyhatnánk jobb táncosra.

-CDL 13.4.29.



Nemrégiben láttam Pamelát és Jewels-t egy barátom legénybúcsúján. Fantasztikusak
voltak. Időben érkeztek, feldobták a hangulatot és megnevettettek mindenkit. Hihetetlenül
természetesen viselkedtek. Tökéletes csapatként működtek együtt. Pamela, nem tudom
eléggé fényezni a reputációdat (haha). Alig várjuk, hogy ismét legyen lehetőségünk
élvezni ezt a fantasztikus szolgáltatást.

-William



Március 8-án volt az édesapám születésnapi partija. Eredetileg Jessicát szerettük
volna kérni, de Pamela hívott az utolsó pillanatban, hogy ő veszi át a helyét. Csak
jött, előadta a produkcióját és nagyszerű volt. Folyton arról beszélünk, hogy rendezünk
egy újabb partit és magától értetődően ismét őt fogjuk kérni. Fantasztikus szórakozást
nyújtott. Kérlek, tájékoztassátok, hogy a tízes skálán egyértelműen tízesre értékeltem!

-Köszönöm, Kathy



Yo Dancing Queen Club,

csak szerettem volna elmondani, hogy Miss Pamela volt a Shiznittle Bam Snip
Snap Snabba ma este. Mindenkit a rajtnál hagyott ide Salisbury-től. Őrült éjszaka
volt. Tényleg úgy hiszem, hogy Pamela az álmaim cicababája. Bármit megadnék
a földön, hogy a nőm is ilyen csodás legyen odahaza. Köszönöm, Pamela és örülnék,
ha lejönnél egy partimra, amikor csak szeretnél egy kicsit meghülyülni. Sose feledd,
hogy a HBZ fiúk itt a külvárosban imádnak téged!

-Kék golyókkal[1] és nedves álmokkal, Turner



Végigolvastam a megjegyzéseket ahelyett, hogy még több képet nézegettem volna Pameláról. Bár valószínűleg az utóbbival se jártam volna rosszul. Biztos ott vannak a meztelen képek. Ha ez a helyzet, hiszitek vagy sem, nem vagyok rájuk kíváncsi. Nem szeretném úgy bámulni Pamela testét, ahogy a pénzszerzés miatt mutogatják. Én csak magamnak szeretném megtartani a látványt.
A visszajelzések, bár igen nagyra értékelték Pamelát és a produkcióját, kissé kényelmetlen érzéssel töltöttek el. Pamela túl jónak és túl előkelőnek tűnt ahhoz, hogy idegeneknek rázza magát valami Isten háta mögötti partin.
Ráadásul Pamela hihetetlenül művelt is volt. Szerepelt a Maylandi Egyetem büszkeségeinek listáján is, ahova járt. Semmi bajom a sztriptíztáncosokkal, természetesen, de Pamela nem olyannak tűnt, aki ilyen munkára rendeltetett. Amit megtudtam róla az alapján, hogy lassan két hetet együtt töltöttünk, Pamela rendkívül melegszívű és törődő. Nem olyan hideg és anyagias, mint amilyennek a sztriptíztáncosokat tartják. Emellett pedig, bármennyire furán is hangzik, nagyon visszahúzódónak és visszafogottnak is tűnt nekem. Szerettem volna, ha jobban megnyílik előttem, mint eddig tette. Szeretnék mindent megtudni róla.
- Shiznittle Bam Snip Snap Snabba? – olvastam fel hangosan a szöveget a képernyőről, pár pillanatra összevonva a szemöldökömet. – Mi a kénköves poklot jelenthet ez?[2]

Folytatása következik!




[1] Bármit is jelentsen ez! :D
[2] Ha minden igaz, valami füves kifejezés és olyasmit jelent, hogy „jobb, mint begombázni”, vagy ilyesmi. De ezt is csak onnan tudom, hogy Google a barátom. Javítsatok ki, ha tévedek! 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]