2019. április 21., vasárnap

Szerencsés szerelő III. rész 2. fejezet

Előzmény: Szerencsés szerelő I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Szerencsés szerelő III. rész 1. fejezet

Írta: Megamuffin
Fordította: Sinara
Eredeti megjelenésének időpontja: 2007. május 14.

*****************************************************************************


Amikor elmeséltem Ryannek és Jacknek, hogy folytatást tervezünk a szombat esti hajcihőnek, mindketten azonnal belementek. Azt is elmondtam nekik, hogy azon dolgozok, még több embert szervezzek be ezalkalommal, de azt nem említettem meg, hogy kit. Melanie szülei és bárkiket is hoz Tina és Stacy meg Matt, alaposan fel fogják pörgetni az estét.

Aznap este lefekvés után egy kiadósat maszturbáltam, Sara történetére gondolva, amikor Melanie szüleivel kefélt és beleképzeltem magamat is a helyzetbe.

Másnap reggel Tina felhívott.

- Azt hiszem, át kéne jönnöd és alaposan megraknod. – Ennyi volt minden, amit mondott, aztán letette a telefont.

Futtában lezuhanyoztam és a házához siettem, amilyen gyorsan csak tudtam. Fehérneműben nyitott ajtót és gyorsan betessékelt. A kanapén Stacy épp Matt farkán lovagot, miközben egy másik nő, akit nem ismertem, mellette ült és a melleit gyúrogatta, magát pedig egy vibrátorral kényeztette.

- Jason, ő Mary – közölte Tina, miközben kikapcsolta a melltartóját, szabadon engedve gyönyörű kebleit. – Mary, ő Jason. A szerelő a csodás farokkal.

Mary a harmincas évei elején járhatott és csodás vonalakkal áldotta meg az ég. Méretes mellei voltak, ágyékát pedig teljesen csupaszra borotválta. Hosszú szőke haja egy varkocsban omlott vállára és lógott le mellei között, majdnem le egészen odáig, ahol a vibrátort a csiklójához dörgölte.

Észre sem vettem, hogy Tina nekilátott leráncigálni a nadrágomat, egészen addig, amíg a farkam már a szájában nem volt. Eszembe jutott, hogy láttam egyszer, hogy leszopja a barátját, de igazán dugni még egyszer sem láttam őket. Azonban ez nem sokáig foglalta le a gondolataimat, mert hamarosan megmerevedő farkam minden figyelmemet lekötötte.

Tina kivette lőcsömet a szájából.

- Mary! Tennél te is egy próbát?

A megszólított némán bólintott, mire házigazdánk a farkamnál fogva a kanapéhoz vezetett, Mary pedig kinyújtotta a kezét és megmarkolta lüktető férfiasságomat. Felmásztam a kanapéra, ő pedig a szájába vette hímtagomat. Tina a padlóra térdet és nyalogatni kezdte barátnője punciját, miközben az teljesen eltűntette dorongomat ajkai között, hogy aztán egyre gyorsuló ütemben mozogjon rajta le-föl.

Mindeközben Matt eldurrant, Stacy pedig leugrott róla és a szájába vette szerszámát. A férfi nedvei vastag patakokban gördültek ki szája sarkán. Amikor lepillantottam, szembe találtam magam Mary elkerekedő szemeivel, miközben farkam kitöltötte a száját, Tina pedig egyre közelebb hajszolta őt a gyönyörhöz. Hirtelen teljesen elveszítettem a kontrolt és telepumpáltam a szőkeség száját.

Körbe pillantottam a szobában és elmosolyodtam.

- Örülök, hogy megismerhetlek, Mary – mondtam, miközben ő helyet cserélt Tinával, aki immáron boldogan fészkelődött barátnője nyelvmunkájától.

Mary csak bólintott, ki sem emelve a fejét Tina combjai közül. Én csak hátra dőltem és élveztem a látványt, miközben kifújtam magam. Matt és Stacy a padlón hevertek és egymást nyalták. A srác farka valahogy már ismét merev lett. Előre hajoltam, hogy a számba vegyem Tina egyik mellbimbóját és izgassam őt, miközben Mary nyalja.

- Stacy? – szólalt meg Tina hevesen zihálva. – Nem bánod, ha egy kicsit szopnám a pasim farkát?

Velük együtt nevettem és felálltam, hogy Matt elfoglalhassa a helyemet Tina fejénél. Barátnőnk mohón a szájába vette barátja farkát, minden energiáját belevetve a szopásba. Mary tovább nyalta Tina punciját, beleolvadva hármasuk közös ritmusába. Én úgy döntöttem, csatlakozom Stacy-hez a padlón. Barátnőnk pedig széttárta a lábait, hogy nedves barlangjába vezethessem lőcsömet.

Átfordultam, hogy meglovagolhasson, miközben én megmarkoltam melleit. Minden egyes alkalommal, amikor leereszkedett, mélyebben magába fogadta farkamat. Visszapillantottam a kanapéra, ahol Matt épp akkor mártotta Tinába saját szerszámát. Mary felém vette az irányt és az arcomra ereszkedett. Belé mártottam nyelvemet, ő pedig egyszerre nyögött fel a gyönyörtől Stacy-vel.

Nem tudom, mennyi ideig lovagolt rajtam Stacy, vagy hogy mennyi ideig nyaltam Mary-t, de egyszercsak meghallottam Tina és Matt gyönyörittas nyögéseit, Stacy pedig lemászott a farkamról, hogy aztán a szájába vegye azt. Nem láttam mást, csak Mary ágyékát, miközben tovább nyaltam őt, míg el nem élvezett. Éreztem az ismerős érzést a golyóimban, mielőtt elélveztem volna, Mary pedig leroskadt az arcomról, ahogy az orgazmus kiszívott belőle minden erőt.

Úgy pumpáltam ki nedveimet, mint még soha életemben, azonban nem Stacy volt az, aki mohón nyeldekelte nedveimet. Matt szopta a farkamat, hevesebben, mint ahogy Tina vagy Stacy valaha is, lenyelve gyönyöröm minden apró cseppjét. Majdnem ülő helyzetbe rántottam magam, Tina azonban visszanyomott a padlóra.

- Nyugi! – mondta. – Csak mondd, hogy nem jó érzés!

Nagyon is jó érzés volt. Épp beleélveztem egy másik férfi szájába és fantasztikus érzés volt. Matt szája hangos cuppanással távolodott el farkamról, hogy aztán rám mosolyogjon.

- Nyami – mondta. – Igazad volt róla, bébi. Igazán ízletes.

Fogalmam sem volt, mit mondhatnék, úgyhogy inkább nem is mondtam semmit. Nem tudtam semmi mást tenni, csak levegő után kapkodni túláradó gyönyöröm után. Láttam már Stacy-t és Tinát, ahogy kinyalják egymást, akárcsak Sarát és Melaniet. Nem különbözött sokban ettől az, hogy Matt leszopjon. Úgy döntöttem, nem borulok ki miatta.

Továbbra is meztelenül fogyasztottuk el az ebédünket. Tina néha megmarkolta a farkamat, vagy Mattét és alkalomadtán végig simított Mary mellén. Kölcsönösen ingereltük egymást, miközben beszélgettünk és nevettünk.

- Szóval – mondta végül Tina -, ami a szombati partit illeti… Kitaláltad már, kit hozz még magaddal?

- Még dolgozom rajta – válaszoltam. – Péntekig kiderül.

- Mindent elmondtak róla – közölte Mary. – És határozottan benne vagyok. Én és a férjem is.

- Jól hangzik – vigyorgott Matt. – De nekem most mennem kell dolgozni. Gondoljátok, hogy nélkülem is fog menni a móka?

- Hát, én gondolok valamire – somolygott Mary.

Matt megcsókolta Tinát, majd a zuhanyzó felé indult.

- Na és, szerelő srác – fordult felém Mary – meg fogsz dugni ma valamikor, vagy egészen szombatig kell várnom?

Az ebédlőasztalra löktem őt és addig keféltem a punciját és a fenekét, amíg mindkét luka tömködése közben egyszer-egyszer sikoltva el nem élvezett. A délután nagy részét négyesben egymás szopásával, nyalásával és dugásával töltöttük, míg végül már alig álltunk a lábunkon. Még világos volt, amikor elaludtam Stacy-vel együtt pihengetve a kanapén.



***



Mire eljött a péntek délután, már kopottra jártam a szőnyegemet, hogy halljak valamit Saráról és Melanie-ról. Végül Sara késődélután hívott fel és megkért, hogy vegyem fel hétkor és vigyem el Melanie-ék házához. Az addig hátralévő időt azzal töltöttem, hogy elképzeltem, mi fog történni az este. Visszafogtam magam, hogy egyszer se élvezzek el azóta, hogy eljöttem Tináéktól. Teli tárral akartam várni, hogy kihúzzák-e a számomat ma este.

- Szóval, nektek Mellel kinn kell várnotok, amíg kiderítem, szeretnék-e a szülei, hogy beszálljatok – közölte Sara, amikor beszállt a kocsimba. Beavatott a terv további részébe menet közben. Melanie nyitva hagyta a nappali egyik ablakát, ahonnan megleshettük, Sarát Paullal és Mindy-vel. Dugás közben a megfelelő pillanatban Sara rá fog kérdezni, mit szólnának, ha bevennének még egy embert a mókába, ha pedig ők belemennek, akkor én besurranok a garázson keresztül és eléjük sétálok meztelenül, és remélhetőleg már teljesen mereven is.

Nevetséges tervnek láttam és ezt szóvá is tettem.

- Bízz bennem! – mondta Sara. – Melanie jó tervnek tartja és én is úgy gondolom, hogy a szülei örülnének még egy farok társaságának.

Megvontam a vállamat.

- Ha azt mondod… De legalább láthatom, ahogy kinyalod Mrs. M-et.

Melanie-ék háza előtt tettem ki Sarát és bekanyarodtam a sarkon, hogy leparkoljak ott, ahol a barátnőnk csatlakozott hozzánk.

- Sikerült elszabadulnom – közölte. – Nagyon izgatott vagyok, de ugyanakkor egy kicsit félek is.

- Félsz? – kérdeztem.

- Ja. Láttam már párszor kefélni a szüleimet, de Sara azt mondja, nekem is be kellene szállnom. Nem tudom, mit tennének a szüleim, ha én is meglepném őket úgy, mint Sara.

- Szeretnél beszállni?

- Igazság szerint nagyon is – közölte. – Határozottan. Kicsit irigylem is Sarát, hogy leszophatta Apát és kinyalhatta Anyát.

Furamód felizgatott a gondolat, hogy Melanie a szülei lába közé kerüljön. A farkam már a gatyámat feszítette, amikor beosontam a hátsó kertbe. A nappali ablaka nyitva volt, épp a terv szerint, én pedig oda lopakodtam és bepillantottam. Kizipzáraztam a nadrágomat és elővettem a farkamat. Készen akartam állni. Melanie kuncogni kezdett és azonnal dorongom köré fonta az ujjait.

Paul a nappali közepén állt, kigombolt inggel és letolt nadrággal. A farka mereven ágaskodott, miközben segített Sarának levenni a melltartóját, Mindy pedig a kanapén feküdt egy opálosan áttetsző köntösben. A gyönyörű melleket bámultam, ahogy azok lágyan emelkednek és süllyednek légzése közben. Lassan ujjazta borotvált punciját, miközben figyelte, ahogy a férje levetkőzteti lányuk barátnőjét.

Paul az egyik kezében fogta Sara bugyiját, a melltartóját pedig a másikban. Mindkettőt az ablak felé hajította, míg végül azok a padlón kötöttek ki. Sara letérdelt és a szájába vette a férfi farkát. Melanie-val figyeltük, ahogy szopni kezdi, míg a szobát meg nem töltötték a hangos nyögések. Sara megmarkolta a golyóit, Melanie keze pedig rászorult farkamra, míg végül a lány apja fel nem nyögött, mielőtt Sara szájába pumpálta volna nedveit. Barátnőnk lenyelt minden egyes cseppet, mielőtt a kanapé felé indult volna.

Gyengéden megcsókolta Mindy-t, megosztozva vele férje farkának ízén. Aztán fölé hajolt és finoman csókolgatni kezdte nyakát, vállát, majd a melleit és hasát, amiket alig takart a köntös vékony anyaga. Mindy széttárta a lábait, hogy a lány közéjük hajthassa a fejét és az ajkai közé vehesse az idősebb nő csiklóját. Melanie anyja felnyögött az élvezettől, ahogy Sara nyelve belé hatolt.

- Tetszik, ahogy nyal, bébi? – kérdezte Paul.

- Ó… igen… Nagyon is… - nyöszörögte a felesége, mielőtt a teste megfeszült volna a rátörő gyönyörtől. Sara arcának lökte ágyékát, aki az ajkait a nő csiklója köré zárta.

Amikor Mindy végül elernyedt, Sara felpillantott az ablakra, hogy egy pillanat múlva elterüljön a másik nő mellett a kanapén. Az arca csillogott Mindy nedveitől, amibe még mindig keveredett egy kevés Paul terméséből is.

- Na és, mit szólnátok hozzá, ha behoznék még valakit a partiba? Egy barátot.

Paul rá pillantott és elmosolyodott.

- Férfit vagy nőt? – kérdezte.

- Számít? – jött a válasz.

- Nekem nem – vonta meg a vállát Mindy.

- Nem. Azt hiszem, nekem sem – tette hozzá Paul. – Valaki konkrétra gondolsz?

Sara egy pillanatra elhallgatott.

- A barátom, Jason. Ismeritek őt, nemde?

- Persze hogy ismerjük Jasont – bólintott Paul.

- Dugtál is már vele? – kérdezte Mindy. – Már régóta gondolkodom rajta, milyen jó lenne meglovagolni őt. A farka is olyan szemrevaló, mint a többi része?

Sara felnevetett, miközben nekem a szívem a torkomban dobogott.

- Igen, dugtam már vele – közölte Sara. – És tényleg helyre farka van. Szóval benne lennétek, hogy bevegyük?

- Én nagyon szeretném – mondta Mindy.

- Nincs ellenvetésem – tette hozzá Paul.

- Menj! – suttogta Melanie, elengedve a farkamat.

- Jössz te is? – suttogtam vissza.

- Talán. De te most indulj!

Csendben osonva megkerültem a garázst és beengedtem magamat. Ledobáltam a ruháimat és átsurrantam a konyhán át a nappaliba, pont Paul és Mindy mögé érkezve, oda, ahol Sara és Melanie valószínűleg már láthattak, ahogy hetykén meredező farokkal megállok.

- Hali, Jason! – mondta Sara.

Paul és Mindy meglepetten pördültek meg.

- Mondhattad volna, Sara, hogy már itt is van – mondta Paul.

- Bocsi – vonta meg a lány a vállát. – Csak arra gondoltam, jobb lenne egy kis meglepetés. Be is vált.

- Be bizony – bólintott Paul.

- Hali, Jason! – mondta Mindy is, felemelkedve a kanapéról. – Sara azt mondja, szeretnél csatlakozni a mókához. A látványból ítélve pedig nem téved.

Tekintete a farkamra siklott és elismerően elmosolyodott.

- Persze csak ha nem bánjátok – pillantottam rájuk.

- Azt hiszem, nekem szükségem lesz pár percre, amíg helyrerázódok Sara szopása után – közölte Paul. – Miért nem veszitek addig kezelése Jasont?

- Ezer örömmel, drágám – mondta Mindy. – Azt hiszem, örömmel gondoskodok róla. Te miért nem nyalod ki addig szegény Sarát? Eleget dolgozott már nekünk.

Sara elmosolyodott és elhevert a kanapén, széttárva a lábait. Paul letérdelt elé és mohón a combjai közé hajolt.

- Nos, Jason – fordult felém Mindy. – Ide hoznád azt a tetszetős farkat a kedvemért?


Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]