2019. május 26., vasárnap

Gyönyörök szigete XXIII. rész - Díjazás 2. fejezet

Előzmény: Gyönyörök szigete I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Gyönyörök szigete XXIII. rész 1. fejezet

Írta: Jeremydcp
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2014. július 24.

*********************************************************************


Vettem egy mély levegőt és felsóhajtottamm, amikor Lindsay végigsimított az oldalamon, majd alaposan megmarkolta ágaskodó farkamat a nadrágomon keresztül. Egy pillanattal később ugyanazt a kezét az arcához simította, kinyitotta a száját és mutatóujjával bele bökött. Egyértelmű volt, hogy ez a kis angyalka nagyon vágyik rá, hogy leszophasson.
- Levehetem először a ruháimat?
- Persze – válaszoltam habozás nélkül.
Lindsay ismét elmosolyodott és áthúzta a fején a topját. Aztán féltérdre ereszkedett és kioldotta bakancsát, hogy gyorsan meg is szabaduljon tőle. Én csak álltam ott és csodáltam a helyzetet, miközben a leányzó letolta farmersortját és kilépett belőle. Ez után következett bugyija, amit a melltartója követett. Hirtelen már csupán egy pár szürke zokni választotta el attól, hogy teljesen meztelen legyen. Azonban nem úgy tűnt, mintha fontolgatná, hogy azt is levegye.
- Ó, egek! – nyögtem fel, ahogy tetőtől talpig végig mértem érzéki alakját. Lindsay annyira hihetetlenül gyönyörű volt! Ő volt az élő bizonyíték arra, hogy a tinédzser lányok elképesztően gyorsan fel tudnak nőni. Könnyedén magam elé tudtam képzelni őt, ahogy alig pár évvel ezelőtt még két oldalt copfba fogott hajjal szendén mosolyog a világra. Mostanra viszont már apuci pici lánya tizennyolc éves fiatal nő lett, készen arra, hogy izgató ajkait egy dagadó farok köré fonja.
Miután a térdeire rogyott, kinyújtotta kezeit és megragadta a nadrágom peremét. Kibontotta az övemet, majd kigombolta a sortomat és lehúzta azt. Álmodozó kifejezés uralkodott el az arcán, ahogy kihorgászta farkamat gatyámból. Ismét felnyögtem, ahogy immáron meztelen bőrömön éreztem meg ujjait.
Mindkét kezemet a székre tettem magam mögött és neki dőltem, hagyva, hogy Lindsay pumpálni kezdje szerszámomat. Még mindig beszélnem kellett vele Amy-ről és arról az irányról, amerre a kapcsolatuk haladt. Bármennyire hihetetlen, még mindig ez járt a fejemben.
- Rengeteg időt töltesz mostanában Amy-vel. Van bármi is ezen a téren, amit szeretnél megbeszélni?
- Mire gondolsz? – kérdezte Lindsay, kinyújtva nyelvét, megnyalintva makkomat.
- Megértem, hogy nektek kettőtöknek nem kevés feledhetetlen és izgalmas élményben volt részetek együtt – nyögtem. Éreztem, hogy vékony jégen járok. Nem akartam túlságosan is atyáskodónak tűnni és feldühíteni Lindsay-t. – Úgy tudom, elég sok extrém dolgot csináltatok az ágyban. Tudsz erről valamit mesélni? Vagy akarsz?
- Mire vagy kíváncsi?
- Élvezed?
Lindsay elmosolyodott és pár pillanatra a szájába vette szerszámomat, mielőtt válaszolt volna.
- Igen. Kifejezetten imádom. Bár Amy nem beszélt velem a születésnapi partija óta. Dühös rám, amiért eljöttem. Én is dühös voltam, tudod, hogy a többiek viccet csináltak belőlem – vette ismét szájába erekciómat és pár pillanatig hevesen szopta. – Ezért mentem el – húzódott hátra, átadva a terepet a kezének dorongomon. – Amy-nek nem kellett volna ilyen gonosznak lennie és kifiguráznia. Ez nem volt kedves.
- Amy rám is meglehetősen mérges.
- Amy mindenkire mérges a szigeten, Camille-t leszámítva – jegyezte meg Lindsay. – De majd túlteszi magát rajta. Már csak három hetünk van itt. Semmi okunk rá, hogy haragban töltsük el ezt az időt.
Lehunytam a szemem és felsóhajtottam az élvezettől. Amikor Lindsay épp nem beszélt, akkor a farkamat kényeztette mennyei ajkaival. Nehéz volt lépést tartani a beszélgetéssel, de én akkor sem akartam elveszíteni az irányítást.
- Szóval nem voltál Amy-vel a parti estéje óta.
- A-a – rázta meg a fejét.
- Akkor hogy foglaltad le magad azóta?
Válasz helyett ismét szájába vette farkamat és szopni kezdte.
- Tényleg élvezted, amit Amy csinált…
- Inkább hagyjuk a beszélgetést! – vágott közbe Lindsay. – Nem akarok beszélgetni. Én csak szopni akarok.
- Nekem még valami annál is jobb ötletem van – válaszoltam.
Lindsay kérdőn felnézett rám. Megmarkoltam farkamat és csinos arcához dörgöltem makkomat. Nagyon szívesen rá ürítettem volna nedveimet, de tudtam, hogy arra máshol lesz szükség.
Lassan ismét ajkai közé hatoltam, immáron saját szándékomból. Két kézzel tartottam a helyén a fejét, ahogy lassan keféltem a száját. Belemarkoltam a hajába és nem tartott sokáig, míg végül teljesen eldurrantam. Hangosan felnyögtem a gyönyörtől és belebámultam Lindsay szenvedélytől égő szemeibe.
Kihúztam még mindig nedveimtől csöpögő farkamat a szájából, ő pedig tisztára nyalta, közben egy pillanatra sem szakítva el tekintetét enyémtől.
Amikor végzett, tettem egy lépést hátra és ismét felsóhajtottam.
- Hihetetlen…
- Imádtam – vigyorgott Lindsay az ajkait nyalogatva. – Lenyeltem minden egyes cseppet. Ez volt nekem az első.
- Az első a sokból – lihegtem. Aztán előre hajoltam és felsegítettem őt. – Menjünk a szobámba, kedvesem! Sokkal jobb helyek is vannak erre a konyhapadlónál. Te nem így gondolod?
Lindsay felállt és két kezével megdörzsölte térdeit, amik már pirosak voltak a rájuk nehezedő testsúlyától.
- A linóleum kinyírja a térdeimet – jegyezte meg, majd a ruhái után nyúlt. Én viszont megállítottam.
- Nem lesz rájuk szükséged.
- De nem akarom őket itt hagyni a konyhában – közölte.
- Nem lesz rájuk szükséged – ismételtem határozottan. Lindsay habozott egy pillanatig. Rám bámult, de aztán beleegyezően bólintott. Nyeregben érezve magam, a hálószobám felé intettem. – Induljunk, ifjú hölgy!
Ismét rám nézett, majd elindult. Én felrángattam a saját sortomat és követtem őt, hogy aztán beelőzzem és bevezessem a lakrészbe, amin immáron Kristannával osztoztunk. Tekintetemmel közben végig testét simogattam. Számtalan dolog keringett már a fejemben ezzel a testtel kapcsolatban…
Amikor végre a hosszú út végére értünk a konyhától a szobámig, Lindsay felé fordult, én pedig immáron teljes valójában megcsodálhattam őt. Sziporkázó szépség volt, kétség sem férhet hozzá. Ami viszont a legjobban izgatott, azok kerekded mellei és a combjai között göndörödő pihés szőr volt. Azonban valami olyasmit forgattam a fejemben, ami talán még tovább is növelheti az élvezeteket.
- Lindsay, kedvesem… kérdezhetek tőled valamit?
Gara Arias alias Lindsay
- Persze – válaszolta. – Csak nyugodtan.
Óvatosan rá mosolyogtam.
- Van valamit, amit mindig is szerettem volna kipróbálni egy nővel… de sose volt még rá lehetőségem. De semmi gond, ha nemet mondasz rá. Én azt is tökéletesen megértem.
- Mi lenne az? – vonta fel a szemöldökét, azonban reakciójából sokkal inkább érdeklődés csengett, mint bármi más.
Most már bátrabban mosolyogtam rá és elővettem egy tubus borotválkozó krémet a közeli szekrényemből. Amikor a fiatal szépség megsejtette, mire gondolok, szemei meglepetten elkerekedtek.
- Te… te meg… meg akarsz borotválni engem?
Könnyedén megvontam a vállamat.
- Igen. Miért is ne? Persze csak ha nincs ellenvetésed. Tényleg semmi gond, ha nem szeretnéd.
Lindsay egy pillanatig hallgatott, szemmel láthatóan elveszve a gondolataiban. Látszott, hogy a hallottakat fontolgatja. Én csak álltam ott, egyik kezemben a krémmel, a másikban pedig egy borotvával, várva a válaszára.
Végül Lindsay felnézett rám és a combjai közé nyúlt, végig futtatva tenyerét szőrzetén.
- Sosem gondoltam rá, hogy leborotváljam. Ez… még csak… át se futott az agyamon.
- Tényleg semmi gond, kedvesem – válaszoltam, miközben ő tovább simogatta magát. – Tökéletesen megértem.
- Nem. Nem erről van szó – rázta a fejét. – Benne vagyok. Akarom – húzta ki magát. – Szeretném, ha megcsinálnád.
- Biztos vagy benne?
- Igen – vágta rá. – Amennyire csak lehetek. Ha ez téged boldoggá tesz… én örömest megteszem. Annyi mindent tettél értem és a családomért, Jeremy! Ez a legkevesebb.
Némán bólintottam válaszképp.
- Tökéletes. Akkor feküdj le az ágyra… és tárd szét a lábaidat!
Farkam újult lendülettel kezdett lüktetni, ahogy Lindsay fölé másztam, kezemben szorongatva a krémet és a borotvát. Letérdeltem széttárt combjai közé és megcsodáltam mennyei ágyékát. Részben eltakarta pihés szőke szőre, de már nem sokáig.
Egy kevés krémet nyomtam az ujjaimra és combjai közé nyúltam. Lindsay teste megborzongott az elégedettség és az izgatottság érzésétől. Elterült az ágyon, közben felemelte a fejét és rám nézett. Hamarosan tekintete a borotvára szegeződött, amit a jobbomban tartottam.
- Biztos vagy benne, hogy akarod? – kérdeztem meg ismét. Teljes mértékben biztos voltam benne, hogy beleegyezik.
- Igen – válaszolta. – Csak egy kicsit ideges vagyok… ennyi az egész. Tudod, az a nagy borotva meg minden…
- Á, ne aggódj! – legyintettem. – Nagyon óvatos leszek. Csak lazíts, kedvesem! Csak lazíts…!
Még némi krémet nyomtam a bal kezemre és bekentem vele Lindsay ágyékát és belső combjait. Hamarosan úgy nézett már ki, mint egy krémes fagylaltkehely. Semmi más nem hiányzott, csak egy cseresznye a tetejéről. Az ő legcsodásabb gyümölcse azonban már úgyis az enyém volt…
- Ó, egek! – sóhajtott a tinédzser lány, ahogy jobb combja belsejéhez nyomtam a borotvát és lassan mozgatni kezdtem. Teste megfeszült, ahogy pihéi kb. felét eltávolítottam pár rövid, gyors húzással. Egy pillanatra visszahúztam a borotvát és megráztam, eltűntetve róla a krémet.
- Látod? – csókoltam meg térdét. – Nem is fájt… nemde? Csak egy picit várj még, és kész is leszek.
Most a másik oldalról indultam el a borotvával. Gyengéden és rendkívül óvatosan lemetszettem a göndör kis szőrpihéket, miközben Lindsay tovább kapkodta a levegőt. Azt hiszem, felizgatta, amit csinálok.
Ismég visszahúztam a borotvát és megráztam. Már csak pár apró simítás volt hátra, eltávolítandó egy-egy hátrahagyott szőrszálat. A következő pillanatban pedig Lindsay ágyéka már teljesen csupasz is volt. Akárcsak a babapopsi.
- Ó, egek! – nyögött fel ismét, combjai közé nyúlva és végig simítva saját bőrén. – Kész is van.
- Maradj még, kedvesem! – álltam talpra. Kisiettem a mosdóba és hoztam egy törölközőt, hogy visszatérve a combjai közé nyomjam. Eltakarítottam a borotvakrém maradékát és ismét feltártam gyönyörű ágyékát. Végre megszabadulva a szőr rabságából, most teljes fényében csillogott a napfényben.



Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]