2012. október 11., csütörtök

Őszinteség

Hatalmas közhelynek hangzik, de higgyétek el nekem, akik igazán fontosak, azokkal megéri őszintének lenni.
Kegyetlen lény az ember. Képesek vagyunk egyeseknek egy életen át rezzenéstelenül a szemébe hazudni, de ha rájövünk, hogy milyen fontosak nekünk, már nem vagyunk képesek bevallani az igazat. Azt gondoljuk, jobb, ha nem bántjuk meg a nekünk fontos személyt azzal, hogy feltárjuk, eddig hazugságban élt velünk kapcsolatban. Inkább hazudozunk tovább, reménykedve, hogy sosem derül fény az igazságra.
De higgyétek el nekem, aki tényleg fontos, az megérdemli, hogy elmond neki az igazat, még akár azt is kockáztatva, hogy elveszíted őt. És sokkal jobb, ha te állsz oda elé és mondod el, mi a nagy büdös helyzet, mintha ő jönne rá. Mindkét esetben ugyanúgy előfordulhat, hogy többé hallani sem akar rólad, de ha őszinte vagy, legalább annyi esélyed van, hogy ha méltatlan is vagy rá, kiérdemeld legalább a lehetőséget, hogy kiengeszteld azt, aki fontos neked. Legyen szó szerelemről, vagy egy nagyon szoros barátságról, tartson a hazugság bármilyen hosszú ideje, mindig jobb megkockáztatni a teljes összeomlást azzal, hogy őszinte vagy, mint hogy sunnyogsz, ami akár a teljes kapcsolatotokat is megmérgezheti, és örök félelemben tart, hogy mikor derül fény a sötét titkodra.
Nekem szerencsém volt. Bár nem érdemeltem meg, és még így is rengeteget kell majd tepernem, de megkaptam a lehetőséget, hogy, ha sosem nyerem is vissza a számomra fontos személy bizalmát teljesen, kiengeszteljem őt.

7 megjegyzés:

  1. "Igazad van, minek is, ha
    lopok is,
    meg csalok is,
    de mindegy, most már belekezdtem,
    körbenézek, ha már ideestem,
    az éjszakai fényben fürdő
    Budapesten." /Erdős Virág/
    Ez jutott eszembe mikor olvastalak.
    Üdv:Qtya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy megmozgattam a gondolataidat, bár az összefüggés nekem nem nagyon jön át.

      Törlés
    2. Nem tudom hogyan,miért valószínű a csak a jó válasz :)

      Törlés
  2. Akkor tisztáztátok a dolgokatŐ
    Ez jó, ebből biztos tanultál, mint ahogy az "Öszinteség"-ben írtad.
    Köszönöm az őszinteséged, és azt hogy meg merted írni, itt a blogon!
    Értékes ember vagy!

    VálaszTörlés
  3. Örülhet az a lány, hogy ilyen "partnere van", hiszen nem minden nap találkozunk ilyen tiszta szívű lányokkal, főleg nem az interneten. Az őszinteség minden kapcsolatban fontos, de szerintem egy neten keresztül alakult kapcsolatnak az alapja, hiszen ugye akkor nem találkoztok, nem halljátok egymás hangját, stb.
    Szerintem nem véletlen kaptál még egy esélyt, gondold végig, hogy miért! És csúnyán mondva; ne cseszd el! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy örül, bár én nem vagyok benne biztos, hogy megérdemlem, hogy örüljön nekem.
      Köszönöm a kedvességed, és mindent el fogok követni, hogy másodszor már ne hibázzak, miközben azt kívánom, bárcsak elsőre se hibáztam volna.

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]