2012. október 12., péntek

Útkeresés

Bocsássatok meg, de egy kicsit szétcsúsztam mostanában!
Sok minden összejött az elmúlt napokban, és most nem igazán találom a helyemet. Több tekintetben sem. Tudni kell, hogy én az a fajta ember vagyok, aki szereti, ha valamilyen szinten tervezett, strukturált, átlátható az élete.
Ez persze nem jelenti azt, hogy nem szeretem az ajándékokat. Sőt, sokkal jobban szeretem, ha váratlanul lepnek meg valamivel, mintha tudok róla, ha csak annyit is, hogy készül valami. Az ilyesminek felhőtlenül tudok örülni, viszont a mindennapjaimban azt szeretem, ha úgy kelhetek fel reggel, hogy nagy vonalakban tudom, mire számíthatok a mától, mit várhatok a holnaptól és mit a jövő hónaptól. Ebbe persze mindig becsúszhatnak váratlan apróságok. Az csak izgalmassá teszi az életet. Most viszont a kellemesnél jobban elvesztem az "ismeretlenben" és néha úgy érzem, kifolynak a kezeim közül a dolgok.
Ez meglátszódhat például abban, hogy nem, vagy nem úgy jut időm fordítani, ahogy eddig terveztem, és eddig megszoktam, illetve hogy saját történet írásán már hetek óta még csak gondolkodni se próbálkoztam.
Ígérem, igyekszem ezen mihamarabb változtatni, és addig se jelentősen ritkítani a feltöltéseket.
Remélem, kérhetem ehhez a türelmeteket. :)

37 megjegyzés:

  1. Bocsanat keres elfogadva eld es elvezd az eleted, mert meg erdemled :)

    VálaszTörlés
  2. Hmmm ez a nev meg tetszik is :) kar hogy nem en talaltam ki :(

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen.
    Milyen névre gondolsz?

    VálaszTörlés
  4. Haat kerlek szepen az anonymous ra :) a tiedrol meg se fordulna ilyen a fejembe ferre ne erts nem azert mintha nem tetszene csak....... Ugye Erted hogy mire is celzok vagy megse ? Ekezet nincs a telon es helyes irasi hiba is elfordulhat draga Jim (azaz Jim Been ) cimboramnak koszonhetoen :) U.I. Kerlek ezek miatt ne vonj le rossz kovetkeztetest rolam mert a latszat most csal

    VálaszTörlés
  5. Mar talaltam is hirtelen egy nagyon nagy hibat . Haaat igen ez igy szokott lenni ha igyekszik az ember tuti bakizik :) Vajon ez csak velem fordul elo ?

    VálaszTörlés
  6. Na varj a muvesz nevedre ertem az hozzad tartozik a tied egy darab a lelkedbol a Brigitta gyonyoru nev a hugomnak is ezt a nevet valasztottam anno mert a szuleim engem kertek meg hogy valasszak a Henrietta es a Brigitta kozt.Igy erthetobb voltam?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt egyből sejtettem, hogy a művésznevemre gondolsz.

      Törlés
    2. ?! Hmmm akkod mit nem ertettel a zavaros valaszombol?

      Törlés
    3. Azt, hogy mi is a "probléma" a névvel.

      Törlés
    4. Szerintem en most jobban ossze zavarodtam mint te. Oszinten en most teljesen elvesztettem a fonalat. Ne haragudj Amugy meg kerdezhetem hogy miota irsz es forditasz ? En kb 3 hete kezdtem el olvasni a torteneteket es egyre tobb szabad idomet tolti ki amit egyaltalan nem banok

      Törlés
    5. Írni már egész kis korom óta írok. Talán 10-12 éves korom óta, de már a fene sem emlékszik rá pontosan. Akkor még persze nem erotikus történeteket írtam. :D A fordítást tavaly nyáron kezdtem.

      Remélem, még sokáig nyújthatok neked élvezetet a történeteimmel. :)

      Törlés
  7. Ooo koszonom ezeket a kedves szavakat de tenyleg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tesz semmit. Őszintén mondtam.
      Persze van benne egy kis öncélúság is, hiszen nekem is jó, ha olvasod a történeteimet, de ugyanakkor az is nagy öröm, ha egyszerűen csak pár szép pillanatot szerezhetek valakinek. :)
      Na meg persze a kettő összefügg, hiszen ha nem tetszene, semmivel nem tudnálak rávenni, hogy olvasd. :D

      Törlés
    2. ez egy ertelmu hogy van benne egy kis oncelusag,es ez normalis is . Miert ne lenne az ? Aki mast mondana az hazudik .

      Törlés
    3. de hidd el ra tudnal venni hogy elolvassam mert addig se gondolnek a gondokra

      Törlés
    4. Azért nem hiszem, hogy bármi megtenné.
      Nyilván kell egy színvonal ahhoz is, hogy "gondűzőnek" jó legyen.

      Törlés
  8. nezd ha a te irasodrol van szo akkor az egyertelmu hogy szinvonalas lesz amugy meg be se mutatkoztam Izabellanak hivnak vagyis Iza a google nem enged belepni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát... ja. Csak azt mondom, hogy kell ez a színvonal ahhoz, hogy olvasd. Ha ez nem lenne meg, nem tudnálak rákényszeríteni. :)
      Helló, Iza! Belépni, vagy regisztrálni?

      Törlés
  9. Mindenkepp kell a szinvonal maskepp erteket vesztene. Ha viszont elegge ittas vagyok akkor barmit elolvasok tudod a poen kedveert ha olyan a tarsasag meg fel is olvasom. Belepni nem enged bar geprol lehet konyebben menne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Váó! Akkor még lehet, meg is kéne köszönnöm, hogy olvasókat toborzol nekem. :D
      Hát, valószínű. Mondjuk a belépés nekem nem szokott problémás lenni, de a blog szerkesztő oldalát pl. nem tudom megnyitni mobilról.
      És nincs lehetőséged kipróbálni?

      Törlés
  10. Koszoni??? Ne viccelj :) lehegosegem most nincs de ha gondolod akkor irj egy mail cimet es kuldok egy facebook nevet akkor legalabb tudni fogod hogy kivel is beszelsz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár eredetileg nem látványosságnak hoztam létre a blogot, de csak örülök, ha minél többen olvassák. És ha te ehhez hozzásegítesz... :D
      A jelenleg a most per pillanatot jelenti, vagy hogy a napokban, hetekben, hónapokban...?
      A mailcímemet elvileg el tudod érni. A gmailos címemet használom, ami ezzel össze van kapcsolva.
      brigi898@gmail.com

      Törlés
  11. ha minden igaz kuldtem e mailt

    VálaszTörlés
  12. Eddig (idáig olvasva) azt gondoltam Anonymous Férfi! Nagyot tévedtem!
    De így azt hiszem még érdekesebb olvasni a levelezéseteket!
    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ervin ! Erdekelne, hogy miert is erdekesebb olvasni a beszelgetesunket foleg most, hogy tudod hogy no vagyok. Kifejtened bovebben ? Szerintem Brigi is kivancsi a valaszra Udv. Iza

      Törlés
  13. Útkeresés?
    Nem igazán értem mi a problémád!
    Persze van úgy, hogy az ember olyan irányba indul, ami kezdetben egyenes, de az első kanyar után látja meg, hogy a további viszont emelkedő, lejtő, kacskaringós hajtűkanyar stb.
    Valami ilyesmi?

    VálaszTörlés
  14. Kedves Iza!
    Kérlek, ne vedd sértésnek, de amíg nem írtad a neved, én is tényleg azt hittem, hogy férfi vagy. Nem tudom megmagyarázni, miért, de valahogy tényleg nagyon az volt az érzésem.
    És kedves Ervin!
    Az "Útkeresés" talán tényleg nem épp a legszerencsésebb cím. Nem arról van szó, hogy valahol "rossz felé indultam volna el", vagy "eltévedtem" volna. Egyszerűen csak nem igazán találom a helyem a világban.
    Hogy csak a legbanálisabbat említsem a problémáim közül, az elmúlt héten festés volt nálunk, és a ház földszintjéről a bútorzatot gyakorlatilag teljesen ki kellett pakolni. Mára már kb. normalizálódott a helyzet, de eddig a félig üres lakásban mászkálva kissé hiányzott a megszokott élettér, az otthon melegsége, és ezért valahogy úgy éreztem, mintha nem lennék jó helyen. Ugye értesz?
    És Iza kérdésére természetesen én is érdeklődve várom a választ. :)

    VálaszTörlés
  15. haat most erre mit mondjak :/ talan csak annyit hogy legkozelebb ha alkohol befolyasa alatt vagyok nem szabad senkinek se irnom. Zavar nagyon is de emiatt nem fogok senkire se meg sertodni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én saját tapasztalatból tudom, hogy nem igazán előnyös így írni, bár nekem a kávéval vannak hasonló "túladagolási" problémáim. De nem biztos, hogy a félreértés ebből fakad. Nekem is volt már olyan szituációm, amikor a személyiségem egy olyan szelete került megvilágításba, ami után konkrétan nem hitték el nekem, hogy lány vagyok.

      Törlés
  16. Kedves Iza!
    Nem tudom megmagyarázni, de az volt az érzésem, mintha alakulna valami. Mára, hogy már tisztábban látok elmúlt ez az érzés!
    Lehet hogy az alkohol valamit kioldott? (Érzést, féket ...)
    Természetesen nincs itt semmi baj, csak levelezzetek, persze jobb lenne ha lényeges dolgokról, mondjuk Brigi fordításairól!
    Nagyon kedvelem írásait, a sajátját is amiből mostanra egyre kevesebb van (Érlelődnek), meg a kritikáit a "Történeteken" ezért nem is merek már oda írni! :-)
    Minden jót neked!

    VálaszTörlés
  17. Brigi!
    Így már érthetőbb az állapotod, egy ilyen munkálat fenekestül felfordítja az ember életét. No meg ott az egyetem is gondolom készülni kell az első beszámolókra (eltelt 6 hét) de talán már túl is vagy valamelyiken.
    Tényleg érlelődik valami, vagy csak Izát vigasztaltam?
    :-)

    VálaszTörlés
  18. Iza!
    Nekem is küldhetsz egy Face-s címet! Ott megtalálsz!
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Szerencsére az egyetem viszonylag tűrhetően zajlik. Még nincs olyan sok munka. Ez a bizonytalanságérzet, meg a többi viszont lekorlátozza a kreativitásomat és az egyetem is, ha nem is túl melós most épp, de sok időmet elveszi. Ezért hiába vannak ötleteim (mert azokból most sincs kevesebb), egyszerűen nincs lehetőségem írni.
    Remélem ez mihamarabb változni fog, de sajnos nem tudok megígérni semmit.

    VálaszTörlés
  20. Kedves Ervin !
    Ne haragudj de ismeretlen ferfiaknak nem szoktam kiadni ilyen jellegu informaciokat .

    VálaszTörlés
  21. Kedves Anonymus!
    Brigi tud felvilágosítást adni rólam!
    De nem erőltetek semmi!
    :-)

    VálaszTörlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]