2013. február 18., hétfő

Ajánló - A gyűrű

B-t úgy ismerhettük meg az eddigi történetekből, mint egy nagy nőcsábászt. Volt, akiben az fogalmazódott meg, hogy kissé férfiasan is viselkedik. A nő néha csak mint tárgy érdekli, csak mint egy test, amit meg kell szereznie. Talán lehet is ebben valami, de vajon B tényleg ennyire érzéketlen nőfaló lenne?
Hamarosan olvasható lesz "A gyűrű" című történet, amiben hősnőnk egy új arcát ismerhetjük meg. Vajon mindig csak ilyen futó kalandjai voltak? Esetleg volt valaki, aki tényleg megdobogtatta a szívét és magához láncolta őt? Ki érhette ezt el nála, és mi történhetett, hogy erről a személyről a történetekben nem esett szó?
Pár napon belül megtudjátok, addig is, kíváncsian várom, nektek mi a meglátásotok ezekről a kérdésekről.

38 megjegyzés:

  1. Hát az, hogy lehet, hogy pont azért ilyen mufurc mert anno dobta a nagy Ő vagy valami hasonló O.O

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom hogy ez csak nálam van így ,de nekem nem jött be ez az "Ajánló" :/

    VálaszTörlés
  3. Nem csak ez hanem úgy az egész. :)

    VálaszTörlés
  4. Mufurc? o.O

    Mi a problémád vele, Iza? :S

    VálaszTörlés
  5. Ja mufurc, vágod... pont olyan, amilyen a történetekben.

    Pumukli biztos szereti a full meglepetéseket O.O

    VálaszTörlés
  6. Tudom, mi a mufurc, csak nem értem, B miért lenne az.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Well, azt is mondhatom, hogy alapjában véve negatív, kissé pesszimista kisugárzása és magába forduló. Vagyis megint... kinek mi jön le embere válogatja, nekem ez jön le. Nyilván vannak pillanatok amikor mutat mást is. Erre mondtam, hogy lehet azért...

      Törlés
    2. Gond egy szál se. Örülök, hogy elmondtad, és szeretném, ha az ilyesmit máskor is szóvá tennéd. :)
      Szóval neked B sem szimpatikus? :D

      Törlés
    3. Azt nem mondanám :) Attól, hogy ilyen nekem bejön, nincs bajom vele. Az kifejezetten tetszik, hogy nem beszél sokat :D Mármint a párbeszédekben általában.

      Törlés
    4. Hát, alapvetően nem egy szósztyár személyiség. :D

      Törlés
  7. Szerintem meg egész jó,fenntartja az érdeklődést ^^ Tudod Pumukli,mint a tévében a filmajánlók O.O

    VálaszTörlés
  8. Az hogy nagyon kíváncsi vagyok :/ és most megint napokig várhatok :(

    VálaszTörlés
  9. xDD Szerintem nem vagy egymagad eme a tünettel ;D

    VálaszTörlés
  10. Akkor mégiscsak meghozza a hatását ;D

    VálaszTörlés
  11. A hatást hozza. ^^
    Amúgy, nekem B-nek mindig szimpatikusabba a csajai, mint maga a főhősnő. :D Valahogy mindig..olyan "jó" lányokkal akad össze, értsétek jól, és ez valahogy őt olyan...nőéhessé teszi ^^ Nekem legalábbis sokszor ez jön le.

    VálaszTörlés
  12. Nekem bejön B, olyan mint egy süni. Van akikkel tüskés, de amúgy meg cuki. ^^

    VálaszTörlés
  13. Bakki Iron Maid,ettől a commenttől kifeküdtem :D Egyébként nálad az igazság ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem Lily. Az igazság odaát van ^^

      Törlés
    2. Nézzétek, mit találtam *.*

      http://www.youtube.com/watch?v=TPhpsIK7pDc

      Törlés
    3. Aha, ilyen kis tüskés cukiság ő is. ^^

      Törlés
    4. Meg Iron Maidnél ;D Ennék találóbb hasonlatot nem is mondhatott volna ^^ Meg a videó is cuki :D Gyertek,simogassunk süntöt O.O

      Törlés
    5. Engem is lehet jönni ám simogatni, Lily :D

      Törlés
    6. Csábító eme ajánlat :D Csak ha nem szúrsz meg nagyon ^^
      Ez jó biznisz lenne amúgy xD B simogató :D Egy simit tessséééék,ócó a simi O.O

      Törlés
    7. Minden nap 8-16
      100huf arc simi 200huf kar , 500 popo 1000 cici
      Az árak csak az egyszeri simizest tartalmazzak ^^

      Törlés
    8. Nem lenne egyszerűbb hogy 5000/perc? :D Le fogja húzni a zsebünket az a sok apró :/

      Törlés
    9. Válssssság van cimbora ^^
      Nincs pénz :D

      Törlés
    10. Természetben lehet fizetni? Megsimogathatom, és ő is megsimogathat ugyanott. ^^

      Törlés
    11. Jaaaa,ez az utolsó legbarátibb ^^ Bartel :D

      Törlés
    12. Berreg ha megsimogatjuk? :D

      Törlés
    13. Azt nem tudom. :D
      Biztos kifejezi valahogy a bódottságot. ^^

      Törlés
  14. Én kíváncsi vagyok az okokra. A rejtett dolgok izgalmasak és ha azt tudod a lényegre is van esélyed, hogy beláthass. Egyszóval: várom! :)

    VálaszTörlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]