2013. február 13., szerda

Zeneajánló 27.

Hogy születik egy angyal? :D


42 megjegyzés:

  1. Kérdezd meg anyukádat, biztos emlékszik! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy... ez nagy sláger volt mifelénk is! Van az albumon közvetlen utána egy hidden track (rejtett szám) én azt szeretem még nagyon.

      Törlés
    2. Ezt hogy érted, hogy kérdezzem meg tőle? :)
      Bővebben kérlek :)

      Törlés
    3. Úgy értettem, hogy kérdezd meg tőle, hogy hogy születtél... biztos emlékszik rá! :)
      Kicsit se tudok érthetően fogalmazni tudom :D

      Törlés
    4. Zavarba hoztál de nagyon *pirul*
      és különben is ez nem is igaz :)

      Törlés
    5. Ugyan már... tényeket közlök! :)
      Hehe... ezt sem Te döntöd el! :P :D

      Törlés
    6. Óóó,ez nagyon szép volt ám tőled,Pista ^^

      Törlés
    7. Csak jó szemem van ;)

      Jut is eszembe! Jaaaaj itt vammá!^^

      Törlés
    8. Nem is kételkedtem benne xD
      Jaaa,imhol ^^ Féltem is hogy elmarad az elmaradhatatlan O.O

      Törlés
    9. Az sose marad el! Sőt ha te megjelensz ott kő kövön nem marad ;D

      Törlés
    10. Most ezt miért kaptam? xD Nem is történt semmi sem O.O Az úgy nem járja hogy velem is olyan kedves légy mint a Pumuklival? ><

      Törlés
    11. De! ^^ Te kis übercuki übertörpe überturbórágó! ^^ *nagyölelééééés*
      :D

      Törlés
    12. Ez nagyon übercukker volt most xD Teee,überPista ^^ *nagyölel ő is*

      Törlés
    13. Ölelésbe :D Gyere Te is ! :D

      Törlés
    14. O! Köszönöm :)
      Élek a lehetőséggel *karokat szét tár* :D

      Törlés
    15. *nnnagyölelééééés* ;D

      Törlés
    16. Áradjon az érzelem *-* Gyere Pumukli drága ^^ *mégjobban nagyölel*

      Törlés
    17. Repkedjenek a szivecskék *.* *mindenkit egyszerre ölel*

      Törlés
    18. *magamhoz ölellek titeket* ^^

      Törlés
    19. Jó éjt néktek!^^ *szivecskét dobál* ^^

      Törlés
    20. Bakki,mint a pingvinek az Antarktiszon :D Fázni már nem fogunk ^^ *még mindig nagyölel*

      Törlés
    21. Jóccakát überPista ^^ *puszikat dobál*

      Törlés
    22. Jó éjt neked is ^^

      Törlés
    23. *fintorog* Dől a love belőletek Valentin nap? ^^

      Törlés
    24. Csak fáztunk! :D
      *téged is megnagyölellek* ;)

      Törlés
    25. Meg kell ám adni a módját ;D
      Én is nagyölellek,Pitbull Violet ^^ *karokat kitár*

      Törlés
    26. Pitbull Violet xDD
      Ezt nagyon kitaláltátok xD

      Törlés
    27. Ugye? ^^ Ő érti amit akarok,na XD

      Törlés
    28. Na, engem ne ölelgessetek. :D én nem fázok. ;P
      Sajnos értem, igen. xD

      Törlés
    29. Na majd én gyüvök,lesből jól megnagyölelgetem O.O

      Törlés
    30. Lefoglalom neked, hogy ne figyeljen oda O.O

      Törlés
    31. Köszönetem O.O Ha máshogy nem megy,lefogod amíg én megnagyölelgetem,aztán meg majd helycserés támadás O.O

      Törlés
    32. *levetem magam a fotelbe* Ki kezdi? xDD ;)

      Törlés
    33. Ne lázadozz mert úgysem menekülsz ^^

      Törlés
    34. Ez összeesküvés! ^^ Kikérem magamnak. :D
      Minek akartok ti engem ölelgetni? :P

      Törlés
    35. Túlteng bennünk az egyetértés, hogy ölelgetni való vagy ;D

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]