2013. február 26., kedd

Előre a cél felé VII. rész 14. fejezet





Közvetlen előzmény: Előre a cél elé VI. rész 13. fejezet

Eredeti cím: Fourth and Goal
Írta: Strongsouljah (alias Tonya S. Coley)
Fordította: Sinara

**************************************************************************



            Mike az ajtóban állt, kopogtatás után végigfuttatta kezét a haján, majd vett egy mély levegőt.
– Össze kell szednem magam, hogy meg tudjam győzni, jöjjön haza – morogta. – Segítenie kell kilábalni ebből a szarból.
Ismét kopogtatott, ezúttal egy kicsit hangosabban. Elmosolyodott, amikor meghallotta a kulcs kaparászását a zárban.
            Az ajtó kinyílt, és egy álmos női hang szólt ki.
– Ki az?
– Miri! Én vagyok, kicsim! Nyisd ki! – mondta Mike olyan nyugodtan, ahogy csak tudta. Még jobban elmosolyodott, amikor az ajtó becsukódott és zajokat hallott odaátról. Előre hajolt és magára öltötte legvonzóbb arckifejezését.
Az ajtó kitárult.
– Tudod, mennyi az idő, seggarc? – mordult rá egy idősebb férfi.
Mike dühösen mérte végig a vele nagyjából egymagas alakot.
– Ki a franc vagy te és mit keresel a feleségem szobájában? – próbálta arrébb lökni a férfit.
– Lassan a testtel, pajtikám! – tartotta vissza az. – Rossz helyre jöttél. Senki nincs itt, csak az ÉN feleségem és én.
– Miriam! – üvöltötte Mike, próbálva bejutni a szobába. – Hagyd abba a játszadozást és gyere haza velem!
Egy idősebb spanyol nő jelent meg és a férje mellé lépett.
– Hívtan a biztonságiakat, drágám – tette a kezét a férfi karjára.
Mike kissé lenyugodott a nő láttán.
– Én… sajnálom. Biztos rossz helyre jöttem. – Hallotta, hogy nyílik a lift ajtaja, és egy férfit pillantott meg két őr társaságában.
– Mi folyik itt? – kérdezte fagyos hangon a férfi.
Mike igyekezett nyugodt maradni.
– Csak félreértés történt. Egy barátom azt mondta, itt járt, de ezek szerint rossz szobába kopogtattam.
A férfi a dühös párra pillantott.
– Elnézést a kellemetlenségért! – Azzal Mike felé fordult, miután az idős úr rácsapta az ajtót. – Uram, felkérném, hogy jöjjön velem a recepcióra és nevezze meg a barátját. Utána nagyon szívesen útba igazítjuk.
Mike némán sétált vele a lift felé, azon gondolkodva, mit ronthatott el.
A két őr végig mellette haladt miközben lementek az előtérbe, a férfi pedig a recepciós pulthoz lépett.
– Nos, el tudná mondani a személy nevét, akit keres?
– Miriam Sloan.
– Váó! Tudtam, hogy ismerős valahonnan – szólalt meg az egyik őr. – Maga Mike Sloan a Jaguarsből.
– Igen, én lennék – bámult Mike továbbra is a recepciósra.
– Szerintem ez az egész hajcihő csak azért van, hogy bűnbakot csináljanak magából. – folytatta az őr. – Nőknek nem lenne helye az NFL-ben.
Mike elégedetten elmosolyodott.
– Nem tudnék ennél jobban egyetérteni.
– Ha egy férfi lett volna az illető, ez az egész nem történik meg. Nem oda valók. Inkább teperjenek vissza a konyhába!
– Nagyon is igaz – helyeselt Mike. – Szerintem…
– Sajnálom, Mr. Sloan – szakította félbe a recepciós –, de Miriam Sloan délután kijelentkezett.
– Hogy? – üvöltötte Mike. – Ez biztos?
– Igen, uram. Itt az áll, hogy 2:45-kor távozott – bökött a recepciós a monitorára.
– Az a ribanc! – morogta Mike, és kilépett a hotelből, egyenesen Charlie és Pete felé indulva. – Mi a franc bajod van? – üvöltötte.
– Mi az? – kérdezte Charlie.
– Miriam nincs itt, az az! – ordított Mike. – A barátod futni hagyta. Ma délután kijelentkezett.
Charlie Pete-re nézett.
– Mi történt?
– Vesszek meg, ha értem! – rázta a fejét Pete. – Folytatom a munkát.
– Folytatod a munkát? – sziszegte Mike. – Miért kellene ezek után…
– Nyugalom! – intette le Charlie.
– Nem dolgozom neked, seggfej! – üvöltötte Pete és visszasétált a kocsijához. – Remélem, az a nő olyan messze marad tőled, amennyire csak tud. – Elhallgatott, amíg kinyitotta az ajtót, majd a barátjára nézett. – Még egy dolog, Charlie.
– Mi lenne az? – kérdezte a másik.
– Felejtsd el a számom! Nem akarok többet hallani rólad.
Charlie figyelte, ahogy volt barátja elhajt, és Mike felé fordult.
– Kösz, haver. Most tartozol nekem.
– Te nevezted jó kapcsolatnak – köpte Mike. – Árnyékra vetődött, Charlie. A semmiért jöttünk ide.
– Imádkozz, hogy ez ne sározzon be a többi kapcsolatom előtt, mert azt nem köszönöd meg. Ha mindet elüldözöd, nincs Miriam.
Mike végigfuttatta az ujjait a haján.
– A fenébe is! Mit tegyünk most?
Charlie megvonta a vállát.
– Rólad nem nyilatkozhatom, de én bemegyek ebbe a hotelbe és hunyok egyet. Reggel tiszta fejjel folytatjuk – indult a bejárat felé.
Mike felpillantott a csillagos égre.
– Nem tudom, hogy jársz, Miriam, de ha ennek egyszer vége lesz, ezerszer is megbánod, hogy valaha találkoztál Valeria Rockwellel.

***

            Johnnie csendben állt az ágy mellett és figyelte, ahogy a fizikoterapeuta Rock lábizmait masszírozza. Az arca grimaszba rándult, ahogy próbált erőt kifejteni a merev izmokra. Rock szélesen elvigyorodott a tagbaszakadt férfi erőlködése láttán.
– Valami probléma van, kisfiam?
– Nem, hölgyem – válaszolta a férfi és izzadtság gyöngyözött a homlokán. – Rendben, Miss Rockwell. Néhány egyszerű gyakorlattal kezdünk, aztán felállítom, és meglátjuk, megáll-e a lábán.
– Oké – egyezett bele Rock. A nagyanyjára nézett, aki rákacsintott és küldött felé egy bátorító mosolyt. Mindketten nagyon örültek, amikor Dr. Taylor vizsgálata azt állapította meg, hogy Rock az érzékelése 75%-át már visszanyerte. Ezzel együtt át is helyezhették Rockot egy hagyományos kórházi ágyba.
A fizikoterapeuta hozzálátott a munkájához, és bár nagyon óvatosan járt el, az „egyszerű” gyakorlatok így is nagy fájdalmat okoztak. Bár egy hangot sem adott ki, Johnnie látta a szenvedést az unokája arcán.
– Sajnálom, késtem – lépett be Nadina a szobába. Elég volt egy pillantást vetnie a lányára, hogy észrevegye a fájdalmait. – Mit művel a lányommal? – mordult a férfira.
– Apróság! – lépett oda hozzá Johnnie. – Ez a kedves fiatalember csak addig engedheti meg, hogy itt maradjunk, amíg nem zavarjuk meg a munkáját. Gyere inkább ide és maradj csendben!
– De nézz csak rá, Mama! – folytatta Nadina. – Nem látod, milyen fájdalmai vannak?
– A kislányod felnőtt, és profi atléta lett belőle – nyugtatta Johnnie. – Mindent elvisel, amit a legkeményebb kötésű férfi is. Igaz, Squirt?
– Úgy van, nagyi – válaszolta Rock összeszorított fogakkal. – Ne kímélt, ó, Kínzások Mestere!
– Vigyázz a szádra! – vonta össze a szemöldökét Johnnie.
Rock felsóhajtott.
– Bocsánat, nagyi!
A férfi felnevetett.
– Helyes, Miss Rockwell, ilyen hozzáállással semmi idő alatt kikerül innen.
„Ja. Hogy aztán Caitlinnel lehessek” – mosolygott Rock.
Adriana Lima alias Valeria "Rock" Rockwell
– Tényleg úgy gondolja? – kérdezte reménykedve.
– Határozottan. Olyan gyakorlatokat végez, amit a legtöbb páciensem csak hetekkel a műtét után.
Johnnie büszkén elmosolyodott és átkarolta Nadinát. A lányának fájt így látni a gyermekét, de megnyugtatta a terapeuta prognózisa.
– Mit gondol, mikor szállíthatják át a rehabilitációra? – kérdezte.
– Nos, a végső döntés Dr. Tayloron múlik, de ha ilyen jól halad, már valamikor a jövő héten – válaszolta a férfi.

***

– Nos, milyen volt a vacsora az új családoddal? – érdeklődött Dora.
– Jól éreztem magam. Tényleg kedves emberek – válaszolta Caitlin.
– Hol voltatok? – ivott bele a barátnője a kávéjába.
– A Meadowsban – mosolyodott el a másik.
– A francba! Az az egyik legdrágább étterem a városban. Már egy csésze kávéért is elkérnek hét dollárt.
– Igaz. Ezért ettem csak egy salátát, bár a nagyi rá akart venni egy grillezett lazacra.
– Azt akarod mondani, nem tömted be mind a kettőt? – cukkolta Dora, ismerve barátnője nagy étvágyát.
Caitlin kiöltötte rá a nyelvét.
– Nem. Ettem egy sztéket otthon, mielőtt felöltöztem.
Dora felnevetett.
– Tudhattam volna. De most beszélj Rockról!
– Istenem! Ő a leggyönyörűbb nő, akit valaha láttam – mosolygott Caitlin. – Neki vannak a leggyönyörűbb kék szeme, és az a fényes mosoly…
– És milyen az illata?
– Hogy?
– Milyen az illata? – ismételte meg Dora. – Láttam már leizzadva egy kemény meccs után, de az illata még akkor is tökéletes volt.
Caitlin halkan kuncogott.
– Hogy őszinte legyek, csodás az illata. Olyan savanykás.
– Le mertem volna fogadni – bólintott Dora. – És amúgy milyen?
– Nekem kicsit zavartnak tűnt. Egy kicsit dadog, ha zavarban van.
– És a hangja?
– Mély és selymes. Mintha vajba mártogatná a nyelvét.
– És egy pár más dologba is valószínűleg – kuncogott Dora, kiváltva egy szúrós pillantást a barátnőjéből. – De te is tudod, mit beszélnek róla.
– Nem. Mi lenne az?
Dora közelebb hajolt hozzá.
– Azt mondják, kielégíthetetlen a szexuális étvágya – suttogta.
– Tényleg? – csodálkozott Caitlin, mire a másik bólintott.
– Egy igazi toló uszály.
– Toló uszály?
– Tudod, hogy értem – vigyorgott Dora. Amikor pedig Caitlin továbbra is értetlenül nézett rá, felállt és hevesen mozgatni kezdte a csípőjét előre-hátra. – Toló uszály. Érted már?
– Ó! – pirult el Caitlin.
– Azt beszélik, könnyedén túlteszi magát azokon a nőkön, akiket egyszer már megkapott. Ha én is leszbikus lennék… – mosolyodott el álmodozó arccal Dora.
Caitlin gyengéden a vállába bokszolt.
– Darabokra tépne.
– Szép halálnem – nevetett Dora. – Na és, hogy fogod bírni egy ilyen szexistennő közelségét?
Caitlin felállt és odalépett a kávéfőzőhöz, hogy újratöltse a bögréjét.
– Veled ellentétben én tudom türtőztetni magam. Ez a munkám, és tudom, hogy tartsam távol a magánéletemtől. Emlékszel Tonyára?
– Tonya? Á, igen! Tonya – vigyorodott el Dora.
– Megtett mindent, hogy megnézhesse a melleimet. Az a nő mellmegszállott volt.
– Megpróbált rádmozdulni is?
– Nem! Egyébként nagyon udvarias volt. Sosem tapizott, vagy könyörgött nekem.
– Akkor miért nem mutattad meg neki?
– Te is nagyon jól tudod.
– De mit? Hiszen nincs senkid.
– Nem akarok feltűnni az egyik sztorijában. Tudod, hogy író.
– Tényleg? Nem is tudtam.
Caitlin felnevetett.
– Képzelj el egy történetet egy fizikoterapeutáról és a pácienséről! Az már túl erős lenne.

***

            Miriam a fiaival reggelizett a szobájukban. Még mindig tartott attól, hogy nyilvános helyre menjen a sérült arcával.
Mike Jr. a szobaszervizzel beszélt telefonon.
– Ó! Ez nagyszerű.
– Mi az, Mikey? – kérdezte az anyja.
– Ugyanazt a szobaszámot kaptuk, mint az előző hotelben, mama. Ez egy ónem.
Miriam zavartan összevonta a szemöldökét.
– Nem inkább ómen?
– Én is azt mondtam, mama – forgatta a szemeit a fiú. Az öccse felnevetett, mire tej fröcskölt az orrából, egyenesen az anyjuk arcára. Mike Jr. lefordult a székéről és a földön fetrengve nevetett.
– Viselkedjetek már, fiúk! – állt fel Miriam, hogy a mosdóhoz lépjen és megtisztítsa az arcát. Ismét kék-zöld arcára nézett a tükörben és felsóhatott.
– Reméljük, tényleg egy jó ómen – motyogta, megigazítva hosszú, sötét haját. – És a következő állomás már… Charlotte.

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Nagyon vártam a folytatást! üdv; Iza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te hány címről kommentelsz már? :D
      Amúgy, szívesen! ^^

      Törlés
    2. Tisztelettel jelentem sokról ^^ de kivételesen az előttem szóló nem én voltam. :)
      Elnézést kérek ha össze zavartam itt a dolgokat, de a jövőben igyekszem majd csak egy cimrol írni ,hogy ne legyen több félre értés.
      Ne haragudjatok!

      Törlés
    3. Nem? o.O Ilyen gyakori név lenne az Iza? :D
      Semmi gond. Akkor ezen túl következetesen írd alá "P"-ként, ha nem erről a címről írsz és no para! ^^

      Törlés
  2. Tetszett remélem a következő részre nemkel sokat vàrni ;)

    VálaszTörlés
  3. jaja, én is Iza vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy megismertelek ;)
      És a tiéd minek a röviditése? mármint a keresztnevedé :)

      Törlés
    2. Én is örülök. Akkor a "régi" Iza, ha már úgyis így írja alá, lesz Pumukli ^^
      Vagy nem leszel olyan állandó olvasó, hogy egyértelmű legyen a megszólítás? :S

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]