2013. február 9., szombat

Táncolj, Violet!

Violet! Utána tudod csinálni? :D


22 megjegyzés:

  1. Jól keni a kiscsaj...
    De Violet a térképről is letáncolja ;D

    VálaszTörlés
  2. Riszálod úgyis,úgyis :D Manó,tedd kézközelbe a kamerád ;D

    VálaszTörlés
  3. Itt figyel a kezemben! Már csak a Művésznőre várunk! ;D

    VálaszTörlés
  4. Tényleg jól nyomja. :D Látom amugy h tectonic van írva, de ez nekem inkább wacking, és azt meg imádom. :D Volt is ilyen koreónk. Fúúh!! De jó is volt. :D
    Tedd csak el azt a kamerát. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éééés manó újfent diszkriminálva van. -.-
      Király! -.-
      Ennyi kész, nem vállalok több fellépést -.-

      Törlés
    2. Dehogy vagy! Csak a kamerád!
      Olyat lenyomok neked, ha akarod, h csak na, és én nem fogom igazgatni tánc közben a felsőm, mint a csaj a videón. xD

      Törlés
    3. *kamerát rohadt messze elhajít*
      Jelentem kamera a vízben! O.O

      Törlés
    4. Csak az a baj ezzel a tánccal, hogy ha közel megyek hozzád, véletlen leütlek. :D
      Nem lehet stílusváltás, ha már neked táncolok? ;)

      Törlés
    5. Ó dehogynem!Neked bármit lehet! Amit csak óhajtasz! ^^

      Törlés
    6. Hékás,én is igényt tartok ám a dologra ;D Hozzám mikor jössz privát táncolni? ^^

      Törlés
    7. Szíveskedjél sorba állni Törpe ^^

      Törlés
    8. Nyugi már, nem hiszem, hogy ennyire akarnátok, hogy nektek én táncoljak. :D

      Törlés
    9. Meg is verekszem érted!
      De az erőszak megb... a békét inkább magam mellé ültetem az kis izomgolyót és nézzük együtt ;D

      Törlés
    10. Én VIP vagyok,nem kell ide sorban állni ;D Ugye? ^^
      Mi az hogy nem? O.O Én csak téged akarlak ;D :P Úgyhogy szíveskedj közreműködni ^^

      Törlés
    11. *nevetve felemelem a kezem* Tépjetek szét. xD csak vicceltem. :)
      Jól van, de vannak kikötéseim...>< félhomály legyen, és ne túl nagy nézőközönség, ja és akik ott vannak, működjenek közre, vagyis táncoljanak velem. :D

      Törlés
    12. A félhomályt megoldjuk, van éjjellátó kütyüm xD Nem lesz nagy közönség én meg az izmos Törpilla ;D Táncolni ilyet aligha tudok már, meg akkor hogy nézzelek? :D

      Törlés
    13. Én maximum azt vállalom hogy gitárral adjam a talpad alá a ritmust xD A 2 ember az nem sok ^^ A szexi félhomály nem nem kihívás ;) Showtime! ^^

      Törlés
    14. Mivel Pumukli kérdezte, ő is bejöhet. :D ;)
      Na, az eleje érdekes nekünk : http://www.youtube.com/watch?v=Bt-K4idANHs
      Showwtimmeee!!! ;D

      Törlés
    15. Nyomjad kicsi néger! xD

      Törlés
    16. Nem a négerekre gondoltam. -.- "

      Törlés
    17. Attól még jól nyomják xD

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]