2018. február 7., szerda

Négyesben II. rész - Ismerkedés 3. fejezet

Előzmény: Négyesben I. rész
Közvetlen előzmény: Négyesben II. rész 2. fejezet

Írta: lizard_lix
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2015. október 3.

*********************************************************************


Két szívdobbanásnyi idővel később teste már színtiszta tűzben égett. Mintha minden egyes idegvégződéséből a július negyedikei tűzijáték robbanna ki. Percekbe telt, amíg egyáltalán az öntudatát visszanyerte, és még utána is percekig tartott, amíg szabályozni tudta légzését. Szemei még mindig csukva voltak, míg teste eléggé el nem lazult ahhoz, hogy lassan ki tudja nyitni őket, csak hogy megpillantsa Tara arcát maga felett, ami fényesebben ragyogott még a Napnál is. Már csak ez a látvány is elég lett volna egy újabb orgazmushoz.
- Helló, szépségem! – mosolygott rá Tara.
- Mmm…! – válaszolt Jasmine még mindig fátyolos tekintettel. – Helló… Tényleg lebegek, vagy csak érzéki csalódás?
- Hmm… Nem vagyok benne biztos, de néha mintha tényleg megemelkedtél volna.
- Egek! Ez hihetetlen érzés volt. Nincsenek is rá szavak – zihálta, majd előre hajolt, hogy mohón szájon csókolja Tarát. Ajkaik egyszerre nyíltak szét, hogy nyelvük finoman egymáshoz simuljon.
Néhány pillanat múlva, amikor levegő után kapkodva elhúzódtak egymástól, mindketten csodálattal néztek a másikra. Tara volt az első, aki megtörte a varázslatot és gyengéden csókolgatni kezdte Jasmine arcát.
- Nem tudom, honnan jött ez – suttogta a fülébe –, de nagyon szívesen megtartanám, ha te is úgy akarod.
- Én is így érzek… De… váó! Tegnap még nem gondoltam volna… ma pedig…
Szemeik ismét egymásra találtak, pár pillanat múlva pedig már ismét vadul csókolóztak. Mint egy szerelmes jelenet valami filmből. Ajkaik egy pillanatra sem engedték el egymást. Még akkor is csak néhány centire távolodtak el, amikor Tara ismét beszélni kezdett: - Mesélj róla! Engem mintha kilőttek volna a Marsra. Úgy tombolt bennem az élvezet, mint egy gátlásos kamaszban, aki először üvegezik a barátaival.
- Az én előbbi utazásomat a Marsra nem említve, eddig nem is tudtam, hogy szeretem a lányokat. Egészen addig, amíg tegnap meg nem csókoltál.
Egy pillanatra mindketten elfeledkeztek a beszélgetésről és csak mohón falták egymás ajkait.
- Baby, én egész életemben szerettem a lányokat – mondta Tara –, de mindet elfeledtette, amikor megismertelek. Mintha eddig csak szende szűzleányka lettem volna. – Mindketten felnevettek, Tara agya pedig végig azon pörgött, mi minden tenne ezzel a gyönyörű testtel. Csókolgatná, kényeztetné, magához szorítaná és beszívná az illatát, mint egy függő.
Jasmine képzelete nem vetített elé ennyire plasztikus képeket, hiszen neki eddig még nem voltak olyan tapasztalatai, mint a partnerének. De arra épp elég volt, hogy ismét elöntse a testét forrósággal.
Tovább beszélgettek, csókolóztak és simogatták egymást, lebegve közben az élvezet hullámain. Tara teljesen ellazult és gyengéden simogatta Jasmine-t, míg a szemöldöke hirtelen össze nem rándult.
- Mi az? – kérdezte Jasmine, felfigyelve a változásra.
- Nos… - vett egy mély levegőt Tara –, amikor Jim odaadta a neked szánt üzenetet, Matt-el megkértek, hogy még valamit mondjak el neked. Jelenlegi helyzetünket tekintve nem hiszem, hogy probléma lenne, de… A srácok is olyanok, mint mi. Ők is épp úgy szeretik a fiúkat, mint a lányokat… Ők is biszexuálisok.
Most Jasmine-en volt a sor, hogy egy pillanatra elhallgasson.
- Tegnap még legszívesebben felugrottam volna, hogy toporzékoljak dühömben – kezdte lassan. – A mai énem azonban csak boldogságot érez és örömöt, hogy a társaságotok része lehet. Most már tudom, hogy az ágyban is egy hármast alkottatok, épp úgy, mint az élet minden más területén. Úgyhogy, röviden megfogalmazva, részemről minden rendben. Tényleg. Olyan nyitottak voltatok velem és befogadók! Egyikőtök sem akart rám kényszeríteni semmit. Ti hívtatok, én pedig önként vetettem bele magam mindenfajta hezitálás nélkül. És imádtam minden pillanatát. Leginkább én szeretném megköszönni. Azt hiszem, több is ez, mint ami rendben van. – Egy pillanatra elhallgatott, hogy szájon csókolja Tarát és rá mosolyogjon. Tara megkönnyebbülten felsóhajtott és viszonozta a mosolyát. Jasmine látta a szemében a gondolatokat, amik odabenn fodrozódnak, de megelőzte őt. – Szóval… mesélj! Biztos vagyok benne, hogy előttem is vágytatok egy édesnégyesre. Mi történt? Miért ment el Jim, hogy aztán rám találjon menet közben és visszatérjen?
Tara még mindig megkönnyebbült arcán komoly kifejezés lett úrrá.
- Nos, a lényeget tekintve középiskola óta együtt vagyunk. A fiúk kezdték egymással. Tudod… fiúk. Mindig kanosak. – Mindketten felnevettek, majd Tara folytatta. – Szóval, íme az egész történet: Mindketten érdeklődtek irántam, de én akkoriban épp csak kezdtem felfedezni a szexualitást. Fogalmam sem volt erről az egészről. Így hát lepattintottam őket. Ezért hát úgy döntöttek, növelik a tétet egy kicsit… a fenébe is, nagyon. Úgy intézték, hogy rajtakapjam őket szex közben. Meghívtak Jimékhez, ami egy teljesen hétköznapi dolog volt. A hátsó kertbe kellett mennem, a medencéhez, amiben megint csak nem volt semmi különös. De amikor oda értem, ők ott voltak, meztelenül a medence partján, mindketten a másik farkával a szájukban. Én pedig csak álltam ott és néztem őket. Először ledöbbentem, ők azonban szemmel láthatóan élvezték a helyzetet, hamarosan pedig én is élvezni kezdtem a kukkolást. Nagyon hamar felizgultam. Életemben akkor először igazán. Nem is voltam benne igazán biztos, hogy mi történik. Az egész testem bizseregni kezdett, a mellbimbóim megkeményedtek és benedvesedtem… De hát tudod.
Jasmine mosolyogva bólintott.
- Úgyhogy csak néztem őket és rám tört a vágy, hogy magamhoz nyúljak. Már számtalanszor csináltam korábban és tetszett az érzés. De aztán elbizonytalanodtam. Nem akartam előttük csinálni. Még a végén lennének következményei, amikre talán még nem állok készen. De ezúttal akartam. Ki akartam deríteni, mi következik azután. Úgyhogy csak figyeltem, ahogy szopják egymást, valahogy továbbra is meggyőződve róla, hogy nem vettek észre, és letoltam a bikinialsóm, hogy játszadozni kezdjek magammal. Akkor vettem csak észre, mennyire benedvesedtem. Ez még új volt. Plusz még az érzés is új volt. De én élveztem.
- Szóval csak álltam ott a napon, figyeltem, ahogy a két legjobb barátom leszopja egymást, és átéltem életem első orgazmusát. Szinte teljesen elvesztem az érzésben. Azt hittem, olyan hangos vagyok, hogy még az utca túloldalán is hallják, de amikor rájuk néztem, ők még mindig egymás farkát markolták és mosolyogtak rám, mintha csak most vettek volna észre. Mindketten üdvözöltek és megkérdezték, nem lenne-e kedvem odaülni melléjük. Elmondták, hogy a fiúkat és a lányokat is szeretik, de a mi hármasunkat a legjobban. Aztán megkérdezték, nem akarok-e beszállni. Mielőtt esélyem lett volna válaszolni, mielőtt esélyem lett volna bármit is mondani, átgondolni az egészet, Matt megfogta a kezemet, azt, amivel az imént még önmagamat kényeztettem, és lenyalta róla a nedveimet. Azt mondta, finom az ízem és ha megengedem, hogy megkóstolja, megcsinálja nekem ugyanazt, amit én tettem az imént magammal. Csak ő a nyelvével.
- Zavarban voltam, de izgatott is egyben. Az előbb még egymás farkát mozgatták a szájukban a szemem előtt, én pedig előttük élveztem el, úgyhogy úgy döntöttem, szabad utat engedek a dolgok folyásának. Lefeküdtem a medence partjára, Matt pedig a lábaim közé helyezkedett és csókolgatni kezdte a belső combomat, majd nyalogatni a puncimat. Jim közben megcsókolt és a melleimmel kezdett játszani. Én pedig átadtam magam az élvezetnek. Matt a csiklómat kényeztette, miközben a fenekemet masszírozta, Jim pedig tovább csókolt és az ujjai közé vette a mellbimbómat, aztán pedig a szájába vette és szopogatni kezdte. Pár pillanatba telt csak, hogy átéljem életem második orgazmusát.
- Amikor magamhoz tértem, az orrom előtt csókolóztak és Jim épp lenyalta a nedveimet Matt arcáról. Már csak a látványtól is felizgultam. Ekkor vettem észre, hogy az ő farkuk még mindig mereven, lüktetve meredezik. Mindketten rám mosolyogtak és egymás szerszámát kezdték húzogatni, majd megfogták a kezemet, hogy oda vonják. Amikor már én kényeztettem mindkettőjük farkát, ők áttértek az én puncimra. Egyikük belém tolta az ujját, én pedig már attól majdnem elmentem – mosolyodott el az emlékre.
Jasmine kezdett ismét felizgulni. Megcsókolta Tara mellbimbóját, majd az ágyékát kezdte simogatni és rá mosolygott.
- Ne hagyd abba! Hallani akarom a folytatást.
Tara nyelt egyet és vett egy mély levegőt.
- Nos, ott voltunk mi hárman, a medence partján. Én húzogattam a farkukat, ők pedig engem kényeztettek. A mellemre élveztek, ahogy a tini fiúk szokták. Én pedig átéltem a harmadik orgazmusomat, majd mindkettőjükkel vadul csókolóztam.
Jasmine simogatása elérte a hatását és Tara egyre hevesebben zihált. A fekete hajú lány azonban nem akarta elengedni a történetet.
- Mindketten úgy vigyorogtak, mint a vadalma – mesélte Tara. – Mindketten lenyalták rólam a nedveiket, közben pedig többször is megálltak, hogy egymással csókolózzanak. Aztán megkérdezték, hogy én is kérek-e. Csak bólintottam és szétnyitottam az ajkaimat, mire egy kiadós adagot öntöttek bele a nyelvükről.
- Azon a napon elválaszthatatlanokká váltunk. Azt se tudom, melyikük vette el a szüzességemet. Amikor nem tudtam dönteni, bekötötték a szemem és feldobtak egy érmét. Sose tudtam meg, melyikük volt, így kicsit mindkettőjükkel szemben olyan érzés, mintha ők lettek volna nekem az első.
Jasmine csodálkozva nézett rá.
- Váó…! Ez csodálatos… Izgató és… csodálatos. Köszönöm, hogy elmesélted nekem.
Tara gyengéden megcsókolta őt.
- Nem tesz semmit. Remélem, a következő hét is ilyen csodás emlékeket hagy mind a négyünkben.
Jasmine visszacsókolta őt és újult lendülettel kezdte simogatni Tara ágyékát.
- Szóval ez a történet első fele. És hogy jött a négyes?
- Próbálkoztunk. Az egekre, próbálkoztunk. Mindannyian szerettünk volna egy negyedik tagot. Számtalanszor próbálkoztunk, de egy lány sem akart vagy engem, vagy őket, vagy egyikünket se. Legalább egyikünket biztosan nem. Egy biszexuális lányt se sodort elénk a sors, aki a négyesünk tagja szeretett volna lenni.
Ezúttal Jasmine nyelt egyet.
- Szóval Jim elment, hogy találjon valakit?
- Röviden… igen.
- És most én itt vagyok, mert úgy gondolja, én lehetek az és ki akarjátok deríteni.
- Megint röviden… igen. De Jim tényleg szeret téged. Életében először azt mondta, hogy ha a négyes nem is működik, de te még mindig akarod őt, inkább veled marad. Mi pedig mindig is azt akartuk, ami a legjobb mindannyiunknak. Ha az nem a közös életünk folytatása, hát így lesz. Hiányozna Jim, de ő téged akar. Jobban, mint bárki mást a világon. De még mindig reménykedik, hogy a négyesünk működhet… most és egy életen át. Tudom, hogy ez hirtelen jött neked, de… gondolj úgy rá, mintha mind a hárman megkérnénk a kezedet!
- Váó! – nyögött fel Jasmine. – Ez hihetetlen! Tegnap még mindent megadtam volna azért, hogy Jim megkérje a kezemet, most pedig itt vagyok, meztelenül, mindkettőnk nedveiben, és nem Jum kéri meg a kezemet, hanem te, hármótok nevében, nekem pedig folyamatosan azon jár az eszem, hogy ez hogyan működhetne. Hogy lefeküdjek Matt-el… nem is beszélve arról, hogy lássam, ahogy Jim és Matt csinálja egymással.
- Ó, kislány! Hagyd a döntést és az aggódást későbbre! Imádni fogod a szexet Matt-tel és biztos vagyok benne, amikor a srácok visszajönnek, boldogan megünneplik a négyesünket egy kiadós dugással.
Ezekkel a gondolatokkal a fejében Jasmine ujjai Tara csiklójára siklottak, ő pedig ettől az érzéstől és a gondolattól, hogy ismét láthatja a srácokat együtt, nem bírta tovább.
- Egek! – nyögött fel Jasmine vállába kapaszkodva. – Ahhoz képest, hogy eddig nem is tudtad, hogy a lányokat is szereted, gyorsan tanulsz – vigyorgott a másik nőre.
Jasmine felnevetett.
- Jó tanárom volt. És gyorsan tanulok.
- Azt észrevettem. És örülök, hogy a tanárod lehettem. De most még egy másik étvágyamat is kell elégítened. Mert nagyon éhezem ám. Aztán készüljünk elő, hogy csinosak legyünk, amikor a srácok visszajönnek és megnézhessük, milyen szexi is, ahogy egymást kényeztetik.
- Áll az alku. Egy zuhany tényleg jó lenne. De szerintem már az is bőven megtenné a hatását, ha a srácok itt találnának minket meztelenül, egymás nedveiben úszva.

- Hmm… tényleg jobb lenne, mintha a zuhany alatt találnának minket, mint két ázott kisegeret. De tényleg jobb lenne megtisztálkodni. Szóval… menjünk!

Folytatása következik!

Vége a II. résznek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]