2018. február 21., szerda

Gyönyörök szigete XI. rész - Együttlét 2. fejezet

Előzmény: Gyönyörök szigete I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Gyönyörök szigete XI. rész 1. fejezet

Írta: Jeremydcp
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2014. június 25.

*********************************************************************


Trish és Camille figyelték, ahogy Amy ajkai mohón dolgoznak farkamon, mielőtt egymásra mosolyogtak és elhátráltak volna. Megfogták egymás kezét és egymással kezdtek csókolózni, hogy a mexikói szépség aztán a hátára feküdjön a padlón és széttárja a lábait. Trish kapva kapott a kínálkozó lehetőségen. Megnyalta az ajkait, majd arcát a finom ínyencségbe fúrta.
- Mmmm! – dorombolta Camille és megfeszítette a hátát. – Ez isteni!
Miközben Devon tovább falta az ajkaimat, nem tudtam megállni, hogy szemem sarkából a kanadai leányzót figyeljem, ahogy latin társnője ágyékát kényezteti a nyelvével. Hamarosan Devon is megszakította a csókunkat, hogy a térdeire rogyjon és Amy-re mosolyogjon, aki éppen akkor tolta tövig meredező farkamat a szájába, egyre közelebb és közelebb lökve engem a beteljesüléshez. Hamarosan azonban eltávolította hímtagomat a szájából, hogy viszonozza a felé küldött mosolyt.
- Te is szeretnél egy falást? – kérdezte.
- Tudod, hogy nagyon is szeretnék – vigyorgott Devon.
- Csak ne sajátítsd ki! – nyújtotta át az ohiói vadmacska dorongomat pennsylvaniai barátnőjének. – Szopd csak le nyugodtan! De megosztozunk. Ezt ne felejtsd el!
Devon szó nélkül bólintott és a szájába vette erekciómat, hogy gyakorolni kezdhesse rajta nyelvmunkáját. Ujjait árbócom töve köré fonta és mohón nyögött, miközben fel-le mozgott rajtam. Csillogó kék szemei azonban egy pillanatra sem engedték el tekintetemet.

Marina Laswick alias Devon
- Mmm! Ez az! Csináld csak! Nagyszerű – bíztatta Amy.
Trish és Camille eközben pozíciót váltott és hatvankilences pózba helyezkedtek a szőnyegemen, egymás combjai közé fúrva csábos arcukat. Pamela és Kristanna pedig idő közben a távolabbi falhoz szorították Lindsay-t, miközben az amerikai szőkeség ajkai mohón falták a fiatalabb lányéit, norvég barátnőnk pedig a hamvas tinédzser-melleket kényeztette kezeivel és ajkaival.
Belegondolva, hogy hét nő vett körül, akik mindannyian azt akarták, hogy beléjük lövelljem nedveimet, kész csoda volt, hogy még nem durrantam el.
Persze ez a csoda sem tarthatott örökké. Nem bírhattam sokáig Devon szakszerű kényeztetését, miközben Amy szakadatlanul kényeztette golyóimat ajkaival és nyelvével. A testem lett a legfőbb ellenségem, ha mondhatom így, és a farkam végül tűzhányóként lövellte ki tartalmát.
Devon szorosan szerszámom köré zárta ajkait, ahogy telepumpáltam száját nedveimmel. Egyértelműen nem akart egy cseppet sem hagyni kárba veszni. Nagy részét lenyelte, azonban nem keveset megtartott Amy-nek is, hogy egy heves francia csók kíséretében átadja neki.
A vörös kis démonunk Devon teste köré fonta karjait és formás fenekére simította kezét, hogy gyengéden megmarkolja azt. Mindkét lány, akik továbbra is előttem térdeltek, hevesen rázkódtak a szenvedélytől.
Egy sor hangos nyögés vonta magára a figyelmemet a hatvankilenes pózba merevedett Trish és Camille felől, akik szintén ekkor értek fel a csúcsra.
- Hol vannak a játékaim? – szakította meg végül Amy a csókot. Gyorsan körbepillantott a szobában, hogy aztán tekintete megállapodjon az ajtóban a földre dobott táskán. Azonnal rávetette magát.
- Rajtam akarod használni a játékszereidet? – kérdezte Devon reménykedve.
- Ha szeretnéd… - pillantott rá vigyorogva Amy, miközben kinyitotta a táskát és a szőkeség felé fordította. – Melyiket szeretnéd? – engedett bepillantást a gyűjteményébe.
- Ó! Nézzenek csak oda! – búgta Devon és felemelt egy hatalmas felcsatolható szerszámot. – Használd ezt!
Amy szó nélkül bólintott és hozzálátott, hogy felaplikálja magára a bőr pántokat, miközben Trish és Camille elfoglalták a két másik lány által szabadon hagyott helyet mellettem. A heves kis latina hátra lökött, elérve, hogy elterüljek az ágyon.
- Én ezt a farkat akarom – jelentette ki Trish, mire Camille csak bólintott, hogy aztán felmásszon mellém az ágyra és két térdét két oldalamra helyezve a fejem fölé térdeljen és arcomra eressze ágyékát.
- Mmm! – nyögött fel, ahogy nyelvem máris munkához látott. – Ez az…!
Hamarosan én is felnyögtem, ahogy Trish kezelésbe vette szerszámomat, saját barlangjába engedve és azonnal mozogni is kezdett rajta. Olyan érzés volt, mintha egy földrengés ütött volna rajtuk.
Camille hevesen nyögdécselt és rázkódott felettem, nedveivel borítva be arcomat, amit én töretlen mohósággal faltam. Viszont Trish is megérte a maga pénzét. Menet közben előre hajolt és megragadta társnője melleit.
- Minek nyúlj magadhoz, ha van valaki a közelben, aki segítő kezet nyújtson? – vigyorgott, gyengéden gyúrogatva Camille melleit.
Mindeközben természetesen a kanadai szépség töretlenül ringatózott szerszámomon, ami az én felaljzottságomon keresztül a mexikói gyönyörűség ágyékát is egyre jobban benedvesítette. Nem meglepetés, hogy mindannyian nagyon jó úton haladtunk a második csúcspont felé.
Trish hangosan felnyögött az élvezettől és nedvei összekeveredtek az én spermámmal, hogy aztán hamarosan Camille is kövessen minket a végtelen gyönyör mezején.
Amikor végül legördültek rólam, ismét vethettem egy pillantást a szoba másik végében kibontakozó édeshármasra. Pamela a hátán feküdt, széttárt lábakkal, amik között földre szállt napként ragyogott Kristanna üstöke. Lindsay pedig a norvég lány mögött térdelt, egyik kezének két ujja mélyen elmerülve az utóbbi barlangjában. Mindhármuk teste úgy vibrált, mint akiknek már nem sok hiányzik a legnagyobb gyönyörhöz.
Amy, aki immáron gondosan elrendezte szerszámát dereka körül, ismét a térdein állt Devon mögött és precízen barátnőjébe vezette dorongját.
Hamarosan a szőkeség ajkait ismét az enyémeken találtam, nyelvünk pedig vad táncba kezdett. Intim érintésén keresztül folyamatosan éreztem Amy újabb és újabb lökéseit.
Devon teste köré fontam karjaimat és magamhoz öleltem őt, ahogy egyre jobban remegett a vágytól. Szemem sarkából pedig közben figyeltem, ahogy Trish a falhoz löki Lindsay-t, mohón megcsókolva őt.
Egy pillanat múlva érzékeimet Pamela sikolya töltötte be, ahogy felért a csúcsra, Kristanna szakszerű munkájának eredményeként.
Közben pedig már az én gyönyöröm sem volt messze.
Devon volt a következő, akinek a teste megfeszült az élvezettől, ahogy Amy tovább pumpálta belé játékszerét. Mohón a szőkeség szájára tapasztottam enyémet, elfojtva szenvedélyes sikolyát. A szemeiben csillogó fény egyszerűen utolérhetetlen volt.
Amikor végül az ohiói vadóc elengedte a teljesen kimerült Devont, egy pillanat sem telt el, hogy a rólam legördülő test helyére Kristanna pattanjon az ölembe. Az északi gyönyörűség hatalmas élvezettel vetette magát a gyönyörökbe és atletikus teste máris fel-le mozgott szerszámomon.
- Ó, ige’, Jeremy! – búgta sajátos akcentusával. – Ige’… ige’…

Testem hevesen rázkódott, ahogy figyeltem rajtam rugózó tagjait.

Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]