2018. február 18., vasárnap

Gyönyörök szigete XI. rész - Együttlét 1. fejezet

Megjegyzés: Kicsit megkésett újévi újdonságként lecserélem a történet "szereplőgárdáját". Vagyis azokat a nőket, akikre egy képzeletbeli szereposztásban a történet karaktereinek személyazonosságát osztottam. Ennek oka, azon túl, hogy ne váljon egy idő után unalmassá, hogy ugyanannak a hét nőnek a képeit pakolom ki ebbe a történetbe fejezetről fejezetre váltakozva, az, hogy egy jelenleg száztizenhét részes történet minden egyes fejezetéhez elég hamar nehézkessé válik merőben új képeket találni. Szóval ez egyáltalán nem egyszeri alkalom lesz. A következő váltásra még nem tudom, mikor kerül sor (talán majd 2019-es újdonságként), addig is viszont élvezzétek ezt a szereposztást! ;)

Előzmény: Gyönyörök szigete I. rész 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Gyönyörök szigete X. rész 5. fejezet

Írta: Jeremydcp
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2014. június 25.

*********************************************************************


Az eső még mindig zuhogott odakint és a szél hevesen tombolt, amikor kopogtatást hallottam az ajtóm felől azon a sötét és sivár éjszakán. Egyértelmű volt, hogy a hölgyek érkeztek meg. Nem tudtam kivenni egy szót sem, de a kislányos kuncogás tisztán eljutott a fülemig az azt kísérő sutyorgással együtt. Néhány pillanat múlva valaki lepisszegte a többieket, majd halk kopogtatás hallatszott az ajtó felől. Ez volt a csend az ígérkező fergeteges vihar előtt.
Azonnal összekaptam magam. Úgy gondoltam bölcsnek, ha semmi jelét nem adom, hogy egyáltalán csak sejtésem lenne a hölgyek érkezésének tényéről. Mintha fogalmam se lenne róla, hogy mind a heten azért érkeznek, hogy együtt rám vessék magukat. Nem akartam, hogy tudják, végighallgattam a beszélgetésüket és szemmel követtem a szeretkezésüket az elrejtett kameráimon keresztül. Az egyetlen kivétel természetesen Kristanna volt. Az ő ötlete volt, hogy kamerázzam be a helyet. Így hát ő nyilvánvalóan tudott a kukkoló szobáról, a többieket azonban nem akartam, hogy megsejtsék.
Így hát tökéletes meglepetést kellett színlelnem azt illetően, hogy mit kereshetnek a lányok az ajtómban. De persze nem is játszhattam túl. Az is túl gyanús lett volna. Pár pillanatig örlődtem ezen, mielőtt elég bátorságot gyűjtöttem volna, hogy kinyissam az ajtót. Mint kiderült, végül semmiféle színészkedésre nem volt szükség. Tökéletesen megtette az őszinte reakcióm.
Az állam a padlóig zuhant, ahogy megpillantottam a hölgyeket. Mind a heten, akik az ajtó túloldalán várakoztak, teljesen meztelenek voltak. Egyikükön sem volt egy falatnyi ruhadarab sem.
Csak az maradt a kérdés, hogy kit csodálok meg ösztönösen legelőször. Pamelát? Vagy Trisht? A két szőkeség ugyanolyan csábos mosollyal vigyorgott rám. Akárcsak Amy és Camille. Kristanna úgy festett, akár egy topmodell, aki épp most lépett le a kifutóról.
Nem tartott sokáig rájönni, hogy az előttem álló nők közül kettő egyértelműen kimagaslott a szememben fizikai megjelenése és teljes személyisége tekintetében. Az egyik egyértelmű volt, a másik engem is meglepetésként ért.
Létezhetett férfi ezen a világon, aki ellen tudna állni egy nőnek, aki úgy néz ki és olyan jellemvonásokkal rendelkezik, mint Devon? Ő maga volt a megtestesült tökély, aki minden kétségen felüli módon megtestesítette a minden amerikai fiú álmaiban élő ártatlan szomszédlányt. Emellé társult erős akarata, ragaszkodása és az egyértelmű vonzalma irányomban. Egyre inkább kezdett gyökeret ereszteni bennem a gondolat, hogy vele éljem le az életemet.
A tizennyolc éves Lindsay ezzel szemben egy érzéki, vonzó, ártatlan lány külsejével rendelkezett. Hosszú szőke haját lófarokba fogta, pár laza tinccsel a homloka előtt. Szikrázó kék szemei egy csábos mosoly kíséretében szegeződtek rám… Teljesen megbabonáztak.
Törékeny testalkata tökéletesen megtestesítette azt, amire egy fiatal lánynak szüksége van. Senkinek nincs feltétlenül szüksége olyan terebélyes keblekre, mint Pameláéi, vagy Camille-éi, hogy magára vonja a figyelmet. Lindsay volt erre akét lábon járó bizonyíték. Egyértelműen volt valami különleges ebben az ifjú hölgyben. A következő hetekben egyértelműen időt kellett szakítanom arra, hogy jobban megismerjem őt.
De persze nem tagadhattam meg semmit a többi hölgytől sem. Mindannyian észveszejtően vonzók voltak, ahogy ott ácsorogtak a küszöbömön. Lehetetlennek tűnt, hogy csak Lindsay-re vagy Devonra koncentráljak. Négy imádnivaló szőkeség, egy fekete szépség, egy mexikói vadmacska és egy túlbuzgó vöröske, mind teljesen meztelenül, és mind egy határozott céllal, hogy leteperjenek engem.
- Helló, Jeremy! – kuncogott Amy. – Remélem, nem fáradtál el még túlságosan ma estére.
Nyeltem egy nagyot.
- Miért kérdezed?
- Ó… - válaszolt Trish. – Csak mert mindannyian a te társaságodért jöttünk most ide.
- És nem megyünk sehova, amíg nem kapjuk meg – tette hozzá Devon. – Nem számít, meddig tart.
Trish halkan felnevetett, mielőtt megjegyezte volna: - Úgy tűnik, máskor kell majd hokit néznünk, Jeremy. Ma éjjel más sporton van a sor.
Egy pillanatra csend telepedett ránk, ahogy ott álltam az ajtóban, bámulva az előttem összegyűlt hölgyeket, akik viszonozták pillantásomat.
Ahogy számítani lehetett rá, Amy volt az, aki megtette az első lépést a csoportból. A vállamra tette a kezét és gyengéden hátra lökött. Óvatosan az ágy felé kormányzott, miközben a többiek körénk gyűltek. Mint egy csapat éhes farkas, ahogy becserkészik a zsákmányukat.
Borzongás futott végig rajtam, ahogy Amy megragadta a pólóm szegélyét és egy mozdulattal lerántotta rólam. Aztán száját mohón az enyémre tapasztotta, belevetve magát a vad csókba. Mindeközben Trish és Camille elém térdeltek és mohó mozdulatokkal szabadítottak meg nadrágomtól. Nem telt többe pár pillanatnál és már én is teljesen meztelenül álltam előttük.
A szívem hevesen vert, ahogy Trish a szájába vette keményen meredező farkamat és érzékien szopogatni kezdte. Camille szerszámom töve köré fonta ujjait és lassan húzogatni kezdte, miközben Devon a kezei közé fogta arcom és maga felé fordított, hogy ezúttal ő vonja forró csókba ajkaimat.
- Ez jobb, mint bármilyen esti nasi, amit a konyhában találnék – dorombolta Trish, egy pillanatra kiengedve hímtagomat a szájából. Elég volt csak egy pillantást vetnem a vonzó kanadai lányra, ahogy előttem térdel és a lábaim egy másodperc alatt elgyengültek.
Mellettünk Pamela és Kristanna mohó csókban forrtak össze, miközben kezeikkel felfedezték egymás testét. Lindsay pedig ez alatt egy lépéssel hátrébb húzódott, azonban folyamatosan figyelemmel kísérte az eseményeket.
Devon teljesen elveszett a közös csókunkban, ez azonban egy csapásra megváltozott, amikor felfigyelt Lindsay-re. A két hölgy egymásra mosolygott, mielőtt Devon közelebb lépett volna barátnőjéhez, hogy érzékien szájon csókolja a tinédzser lányt.
- Ó, egek! – nyögtem fel, ezúttal már ismét Amy szájába, miközben Trish most már Camille-lel felváltva szopogatta szerszámomat. Miközben az egyikük fel-alá mozgott ágaskodó rudamon, a másik golyóimat nyalogatta és szopogatta. Közben pedig arra sem mulasztottak el alkalmat találni, hogy szenvedélyes csókot váltsanak egymással.
- Készen állsz rá, hogy hét nőt elégíts ki egyszerre? – kérdezte Amy csintalanul, arcomra simítva a kezét és ismét megcsókolt. – Készen állsz rá, hogy egyesével megdugj és kielégíts minket, Jeremy?
Nyeltem egy nagyot, hallva a hangjából kicsendülő kihívást.
- Nem hiszem, hogy számítana, készen állok-e vagy sem. Úgy… úgy tűnik, nem nagyon van választásom. Nem igaz?
- Pontosan – vigyorgott Amy, zöld szemei pedig vadul szikráztak. – Egyáltalán nem számít. – Azzal ő is a térdeire rogyott Trish és Camille mellé, tekintetét azonban továbbra is az enyémbe fúrta. – Egy olyan éjszakában lesz részed, amit soha de soha nem fogsz elfelejteni.
A torkomon akadt a lélegzetem és nyögve hátra vetettem a fejem, ahogy Amy mohón falni kezdte hímtagomat, miközben mexikói és kanadai barátnői sem álltak le egy pillanatra sem a kényeztetésemmel.
Viki Odintcova alias Amy (zöld szem nélkül)
Lindsay szemei elhomályosodtak a szenvedélytől, amikor Devon végül megszakította csókjukat. Látszott rajta, mennyire felizgatta a helyzet. Vajon az idősebb és tapasztaltabb szőkeség szánt szándékkal részesítette olyan csókban őt, amire a fiatalabb leányzó egész életében vágyott? Határozottan ez volt az érzésem.
Devon azonban közben már arra figyelt, hogy az én szám időlegesen elfoglalatlanul maradt most, hogy Amy is a térdeire rogyott előttem. Így hát a pennsylvaniai szépség lépett a helyébe, hogy mohón szájon csókoljon. Helyette pedig Pamela és Kristanna lépett Lindsay-hez, hogy birtokba vegyék fiatal és vonzó testét a kezeikkel. Gyengéden simogatták és markolászták, miközben forró csókjaikkal hintették be a leányzó arcát, nyakát és vállait. Lindsay mindkettőjüket egy-egy vágyakozó mosollyal jutalmazta, amit aztán meg is toldott nem egy nyelves csókkal. Társaságunk legfiatalabb tagja feltűnő népszerűségre tett szert mindenki körében. Ami pedig még annál is jobb, ő maga is egyre jobban nyitott mások felé.
- Egy a sziget jobb, mint valaha képzeltem volna – vallotta be széles mosollyal az arcán. – Ó, egek…! Minden valóra válik, amiről eddig álmodtam.

Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]