2012. június 10., vasárnap

Változások a menüben

Kedves Olvasóim!

A nem régen az "Angol" bejegyzésben megígértek szerint átszerveztem a menüt.
Sajnos ebben a megjelenítési módban csak korlátozott számú elem szerepelhet a menüben, ezért egy kis átszervezést eszközöltem.
A "Műfajok" lista megszűnt. Elemeit ezen túl a "Címkék" menüpontban érhetitek el. Helyette létrehoztam a "Stories" listát, ahol külön el lehet érni az angol nyelvű történeteimet. Remélhetőleg ezek köre gyorsan bővülni fog, és mihamarabb idevonz új, magyarul nem értő olvasókat is.
Remélem, senkinek nem okoztam ezzel a kis változással álmatlan éjszakákat. :D
Közben felkerült az "Egy élvezetes szombat reggel" című történet angol változata is "Saturday morning in the gym" címen, és feltöltöttem egy újabb történetet Marokfegyvertől is. Az utóbbi címe "Asszony és lány a tanyán I."
Kellemes olvasgatást!
Üdv,
Sinara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]