2012. november 20., kedd

Életképek 2.



Ha már így belelendültünk a dologba, jöjjön egy újabb csodás élmény!
Néhány órája még nem itthon, a kényelmes fotelemben ücsörögtem, hanem egy egész másik fotelben, innen pár kilométerrel arrébb. Egy olyan fotelben, ami nem fából, bőrből, szövetből, meg hasonlókból, hanem porcelánból készült.
Igen. Azt akartam finoman közölni, hogy ültem a slozin. Ez a mellékhelyiség az egyetem épületének egy viszonylag keveset használt sarkában van, plusz a napnak már eléggé a vége felé jártunk, szóval közel s távol senki sem volt, így hát kényelmesen elhelyezkedtem alkotó munkám közepette… már csak az újság hiányzott, de azért „jó” szokásomhoz méltóan most sem bírtam ki, hogy ne legyen valami a kezemben, úgyhogy a mobilommal babráltam.
Ekkor hirtelen azt hallom, hogy a nagy csendben kicsapódik a vécé ajtaja, és valaki berobog. Hirtelen megdermedtem. A szemeim kidülledtek, hegyeztem a fülem, és igyekeztem még csak meg se mozdulni.
Azt tudni kell, hogy ezekben a mellékhelyiségekben a vécéfülkék a mellékhelyiség többi része felé padlótól plafonig zártak, és egymás felé is jó három méter magas válaszfalak vannak, így meg senki nem láthatott, feltéve hogy nem áll ott mellettem a fülkében, amit meg csak észrevennék… Na de azért a hirtelen zaj annyira a frászt hozta rám, hogy, mint a ragadozót észlelő nyúl, meg se bírtam mozdulni. Csak hallgattam az érkezőket. A magassarkú-kopogás alapján legalább ketten lehettek.
Eleinte azonosíthatatlan mocorgás és nyögések hangjait hallottam. Képzelhetitek zavaromat, ahogy elképzelésem se volt, hogy mi folyhat az ajtó túloldalán, kilépni viszont nem mertem.
Aztán kinyílt a mellettem lévő fülke ajtaja, és hallottam, ahogy valaki a vécékagylóra zuttyan. Az alkotó tevékenység gyakran együtt jár bizonyos fajta hangokkal, nyögésekkel, nyöszörgésekkel, szóval nem lepett meg, amikor ezek csapták meg a fülemet. Viszont ezek most nem a megszokott erőlködő nyögések voltak, hanem inkább elnyújtott, mélyről jövő… élvezettel teli nyögések.
Továbbra sem mertem megmozdulni, csak meredten hallgattam a félfal mögül tisztán áthallatszó neszeket. Közben meg nem tudtam, hogy hálát adjak a jól elszeparált fülkék rejtekéért, vagy átkozódjak, amiért még csak boka alatt sem látom a mellettem elsuhanó cipőket.
A nyögések egyre hangosabbak lettek. Lehet, ez most eléggé prűdnek hangzik, pláne tőlem, de akkor elképzelésem se volt, mi folyhat ott. Valami nagyot akar kipréselni a leányzó, vagy mi van?... Na jó! Nem álszentkedek. Annyi már átsuhant az agyamon, hogy talán nem bírta ki a hosszú napot, és, jobb híján a legkisebb helyiségbe rohant, hogy előrántsa a balkezét. Azonban, bár akkor nem tudtam eldönteni, hogy nem-e csak a képzeletem játszik velem, mintha a zihálássá fajuló nyögések közül az „igen… igen… csináld… igen!” szavakat hallottam volna ki.
Tagjaim annyira megmerevedtek, hogy már az ujjaim sem tartották rendesen a kezemben forgatott mobilt, ami lassan kicsusszant a markomból, és tompa puffanással a padlóra esett. A durva tokba bújtatott telefon ütközése a csempével alapvetően nem kelt túl nagy zajt, most viszont, legalábbis számomra, mégis atombomba-robbanás erejűnek tűnt.
Ha lehet, még jobban megdermedtem, és ebben a pillanatban a szomszéd fülkében is abbamaradt a nyöszörgés.
– Hallottad? – szólalt meg egy fojtott hang.
Most már azért nem voltam olyan naiv, hogy azt feltételezzem, akaratlanul kihallgatott barátnőnk a bal kezével beszélget, de abban a pillanatban képtelen voltam normálisan gondolkodni.
Igyekeztem semmilyen zajt nem csapni. Még a mobilért se nyúltam le, remélve, hogy a szomszédban nem fog(nak) gyanút az ott tartózkodó(k).
Hát, gyanút fogott/fogtak, vagy sem, a zihálás nem folytatódott, hanem a fülke ajtaja kinyílt, és akárki is volt bent, sietős, de mégsem pánikszerű mozdulatokkal kimenekült. Még hallottam némi vízcsobogást a mosdókagylók felől, majd sietős léptek és ajtócsukódás.
Még ücsörögtem ott pár pillanatig. Bár nagyon furdalt a kíváncsiság, kit kaphattam rajta, de nem akartam rögtön utána rohanni. Még az se biztos, hogy rájött(ek), hogy van valaki más is a mellékhelyiségben. Ha viszont most rögtön kirohanok, még a személyazonosságomra is fény derül.
Ezért hát igyekeztem megnyugtatni magam. Felvettem a mobilomat a földről, megtisztogattam, befejeztem félbehagyott tevékenységemet, majd én is kezet mostam, és a lehető legnagyobb természetességgel, amivel csak akkor tudtam, kiléptem a vécéből.
A folyosó még mindig üres volt. Bárki is járt arra, gondoltam, az gyorsan elinalt. Viszont amikor befordultam a sarkon, megpillantottam az egyik évfolyamtársamat. Csak felületesen ismerem. Az egyetemen töltött évek alatt jó ha egyszer-kétszer egyáltalán köszöntünk egymásnak. Még a nevét se tudom biztosan. Amúgy helyes lány. Az a kedves, csöndes fajta. Most is csak ott ücsörgött egy padon, látszólag az órájára várva. Kicsit szégyellem is magam, de talán a perverz képzeletem is meglódult, mert az tűnt fel, mintha a farmerja elől kissé vizes lenne. Mintha valami nedves felületen térdelt volna. Esetleg egy vécécsésze előtt? Aztán meg, mintha csak rá akarna játszani erre a, nagy valószínűség szerint téves, képzetemre, amikor meglátott, a szájához emelte a kezét, és a benne szorongatott zsepivel bőszen törölgetni kezdte az ajkait. Mintha nagyon el akarna tüntetni onnan valamit, nehogy észrevegyem.
Ezek után meg már nem is én lettem volna, ha a következő órámon nem beszélem be magamnak, hogy az egyik lány olyan… nem is tudom milyen képet vág. Mintha kissé ki lett volna pirulva. Zavart volt a tekintete, és mintha nagyon el akart volna bújni a kíváncsi tekintetek elől, azt jelezve, benne nincs semmi érdekes.
Tudom, gonosz vagyok, de nem tehetek róla, hogy az agyamban összeállt az a képzet, hogy esetleg ők ketten…
Szép is lenne, mi? :D

90 megjegyzés:

  1. Jaaaj, de szeretnék megint egyetemista lenni ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármelyik évben lehet felvételizni. ;)
      Csak a kevésbé izgi 90%-át is bírd ki! ^^

      Törlés
    2. Te... valamit nix jól csinálsz ha csak 10% az izgi :) Jajj te olyan szívesen elküldenélek, hogy lakj koliban! Látod ennyire szerizlek ^^

      Törlés
    3. Én meg olyan szívesen nem lennék a helyedben, amikor a sok buli után megkapod nálunk a jegyeidet félév végén. ^^

      Törlés
    4. Íme el is érkeztünk ahhoz a bizonyos nem túl izgi 10%-hoz ^^

      Törlés
    5. Nem matek szakra jártál, ugye? :)

      Törlés
    6. Nem teljesen, de nevezhetnénk annak is. Pénzügyes voltam, és képzeld be is jártam órákra, szóval ha majd egyszer gazdag üzletasszony leszel, jelentkezek hozzád könyvelőnek ócóér' ^^

      Törlés
    7. Sok ócó'. Egyébként hányasz lábad van. ~.~
      Kínai könyvelő köszönöm, nem kell. Még a végén úgy szétfoszlanak a papírok, mint a gatyám. :D
      Amúgy, az, hogy bejártál órára, itt sokat nem jelent. Van olyan tárgyam, ahol az anyag tizedét ha leadják. Sőt, van olyan is, ahol tanuld meg a tankönyvet, órán meg "játszunk". (De ne irigykedj! Az ilyen játékról ezer örömmel lemondanék.)

      Törlés
  2. Ejjaaaj,ez az írás nagyon ott volt :D Hm..ilyenek is csak veled fordulhatnak elő :P Az elején besírtam xD Nagyon költőien hoztad le a dolgokat :) Legalábbis én biztos 1 mondatba lerendeztem volna,kissé vadabb megfogalmazás mellett ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Igyekszem. :)

      Ööö... azt kétlem, hogy csak velem fordulhatnak elő. Csak a megfelelő helyen kell lenni megfelelő időben. ^^ Te sose jársz olyan helyeken, ahol sok fiatal lány fordul meg napi rendszerességgel? :) Ott jó rá az esély, hogy néha belefuss. ;)

      Törlés
    2. Dehogynem! :P Csak akkor én ezekszerint mindig a rossz helyen a rossz időben vagyok úgy bárhol xD Tehát meg is van a hiba :D

      Törlés
    3. Lehetek olyan pofátlan, hogy megkérdezzem, hol? ^^

      Törlés
    4. Iskola? :D Ha erre voltál kíváncsi ^^

      Törlés
    5. Akár. ^^
      Bár nem mindegy, milyen. Jó, azt nem feltételezem, hogy általános iskolába jársz, de pl. én még gimiben se találkoztam nagyon ilyesmivel, igaz, ez azt a gimit is jellemzi, ahova jártam. :D

      Törlés
    6. Köszönöm hogy nem feltételezted xD Bár néha megvan az agyi szint ahhoz is ^^ Nem,szakközépbe járok,ha úgy nézzük talán "szabadabb a terep" mint mondjuk egy gimiben. De én sem futottam még bele ilyesmibe. Tehát ha úgy nézzük helytálló volt az előző előtti kijelentésem :D

      Törlés
    7. Fene tudja. Szakközépiskolák terén annyira nem vagyok otthon, így megbízom a szakértelmedben. :D
      Meglehet, tényleg csak épp nem vagy ott, amikor ezek történnek. Ez lehet, már csak okoskodás a részemről, de talán a mi esetünkben is csak annak tudható be a dolog, hogy abban a mosdóban, sok másik az épületben lévővel ellentétben, egyszerre én még két embernél többet nem láttam, még a nap kellős közepén se, pedig oda járok már egy ideje. És feltételezem, a kis drágák se virgonckodnak olyan helyen, ahol bármelyik percben rájuk nyithatják az ajtót. :D
      És azt elmondod, milyen szakközép, vagy azt már nem kötöd az orromra? ^^

      Törlés
    8. Nem hiszem egyébként hogy nálunk megeshetne ilyesmi ^^" Igaz hogy nagy a suli,de vagyunk annyian mint a nyű,ráadásul a mosdók elég forgalmas helyen vannak,mindig nagy ott a cirmogás. Tehát akikben felmerülne a gondolat azok is hanyagolják eme mutatványt,nagy valószínűséggel :) Ha nagyon tovább akarnám szőni,megeshetne egy üres teremben is,de lehet hogy az még bevehetetlenebb vár mint a slozi. xD
      Semmi akadálya,vendéglátóipariba járok ^^

      Törlés
    9. Nem kötözködök, mert már számtalanszor megkaptam, hogy sosem értek egyet senkivel semmiben. :D
      Viszont azért nem hinném, hogy egy pesti egyetemnél nagyobb lehet a létszám. Igaz, nem tudom, milyen a suli elrendezése, plusz azért az egyetem mégis más.
      Üres terem? Hmm. Ez izgi. XD

      Törlés
    10. Pedig nem mindig baj az :P A véleménynyilvánítás krémje ha van mibe belekötni xD De biztos voltam ám benne hogy létszámban vezet az egyetem.
      Tudtam hogy erre kihegyezed a füled :P Ne mondd, hogy neked még nem jutott eszedbe! xD

      Törlés
    11. Logikus, hogy vezet, csak kérdés, mennyien járnak be órára, és milyen a dolog eloszlása. Feltételezem, nálatok egyszerre benn van mindenki. (Már persze, aki nem beteg.) Egyetemen ez messze nem törvényszerű. :)
      Túl jól ismersz. xD Eszembe jutott már, csak nálunk sajna vagy zárják a termeket, vagy folyamatosan van ott valaki. Amúgy meg, lehet, nehéz elhinni rólam, de én még üres slozin is nehezen veszem rá magam. :D
      Te esetleg próbáltad már? ;)

      Törlés
    12. Nálunk is ez a helyzet a termeknél. :) Ha nincs zárva akkor mindenki becsődül mint a kis barik. És így legyél kreatív. xD
      Nem próbáltam. Legalábbis még nem :P Ki tudja mit hoz a holnap. ;) De akkor ezek szerint nálad már volt némi élmény ^^ Ha jól vettem ki a szavaidból.

      Törlés
    13. Az az igazi kreativitás, ha így megoldod. ;)
      Ezek szerint lenne is kivel? :) Vagy csak az én fantáziám olyan perverz, hogy ezt akarom kihallani belőle? ^^
      Ööö... nekem már volt szerencsém mosdóhoz ilyen kontextusban, de az egy egészen más eset volt.

      Törlés
    14. Így van,lenne kivel. Bár nem tudom hogy pontosan melyik szavamból vetted ki,de nem csalt a szimat :P
      Jó,hát mosdóhoz már nekem is volt ;) Gyanítom akkor nem a suliban lehetett szerencséd a dologhoz :) Találtál egy izgalmasabb helyet,mi? :D

      Törlés
    15. Jók a megérzéseim. ^^ Lehet tudni valamit a srácról? Vagy lányról?
      Ejha! Huncut kislány. ^^ Persze, mondom én. xD
      Ööö... mármint mihez nem a suliban? A mosdóhoz? Éppenséggel ott, csak egészen más körülmények között, és kicsit már volt a szitu is. Na és neked? Kicseleztétek valahogy a cirmogókat? ;)
      Nos, én nem igazán vagyok az "izgalmas helyek" híve. Mármint, nem "csak az ágy"-párti vagyok, persze, de sosem kedveltem különösebben az extrém szituációkat. Mert te igen? :)

      Törlés
    16. Nem vetem meg az úgymond extrémebb helyeket sem ;) De relatíve hogy kinek mit takar ez a szó :D Van pár kellemes emlékem az fix :P
      Aha! Tehát mégiscsak volt valami abban a bizonyos suliban :) Tudtam én! xD És még én vagyok a huncut,teee! xP Nekem egyébként nem a suli mosdóban volt,nem is erőltetem a dolgot a fentiekből kiindulva ^^" Egy máshol lévő mosdóban. :P
      Srác. :) De mit is akarsz tudni róla így hirtelen? xD

      Törlés
    17. Relatív persze. Én most csak az olyan szitukra értettem, amikor bármikor észrevehetnek. Bár a helyzet heve ilyesmibe is belevihet, mint azt a mellékelt ábra is mutatja. ^^
      Viszont a változatosság öröme engem is hajt, szóval nemigen vagyok válogatós. :D
      Eléggé rejtélyes vagy, hallod-e. :D
      Persze, jellemezheted nekem a srácot harminc oldalas esszében is kívül-belül, de most per pillanat épp csak a mosdós szitura voltam kíváncsi. :D

      Törlés
    18. Na,akkor a te értelmezésedben extrém volt :D Most mire értetted hogy titokzatos? :P Neeeem iiis. ^^
      Oké,megbeszéltük! Mikorra küldjem az esszét? :P

      Törlés
    19. Hát, pedig ügyesen kikerülöd bizonyos kérdésekre a válaszadást. :D
      Vagy csak nem akarod ezt ennyire nyilvánosan kibeszélni?

      Törlés
    20. Igen,inkább az utóbbi ^^ Jó a megfigyelőkéd :P Vagy ennyire látványos lenne? :)

      Törlés
    21. Okos ember eszének nincsen párja. ^^
      Amúgy, lehet, nem is a jó helyen, jó időbennek tudható be a dolog, hanem a jó megfigyelőkémnek. :D
      De ha nem akarod mások orrára kötni, megírhatod mailban is ám. ;)
      Vagy én is a másokba tartozom? '^^

      Törlés
    22. Igazából,meg szeretném tartani magamnak :) Nincs harag? Meg amúgy sem tudnám olyan izgalmasan leírni ahogy az megfigyelhető a te történeteidben ^^"
      Rendben,akkor írom a kis noteszomba: megfigyelőképesség fejlesztése szükséges :P

      Törlés
    23. Az legyen a legkisebb probléma. :D Jó a képzelőerőm. ^^
      Viszont amellett sajnos nagyon kíváncsi is vagyok. De ha nem szeretnéd még az én fülembe se megsúgni, azt is tiszteletben tartom.

      Törlés
    24. Köszönöm Brigi :))

      Törlés
    25. Nem tesz semmit.
      Nagyon szívesen megismernélek, de ha te ilyesmiket nem szeretnél megosztani velem, azzal sincs semmi probléma. :)

      Bocsi, hogy csak most írok, de ki kellett kapcsolnom a gépet egy kicsit, és mobilról nem tudom megnyitni a blogot!

      Törlés
    26. No problem. Én nem szándékozok semmi közeledést elrontani,csak tudod,vannak dolgok amiket nem szórok szerte széjjel csak úgy :) Mindenkinek vannak furcsaságai,az enyém ez :) Ha lehet annak mondani ^^

      Törlés
    27. Gimi? Egyetem? Mosdó? Üres terem? Tesi-szertár!!!! Az a legjobb hely,legendás! Hude nem szeretett senki tesiórára járni én meg hude szerettem ezt :D

      Törlés
    28. És én szerte széjjel vagyok? ^^
      Na ne érts félre! Nem győzködni akarlak. Nekem már az is elég, ha beszélgetünk.

      Törlés
    29. Kukkolni a csajokat? Ejnye! Rossz manó. XD

      Törlés
    30. Kukkolni... aha. Persze kicsim, persze hogy kukkolni. :DDD

      Törlés
    31. Juj,nem úgy értettem :D Fogalmazási gondjaim vannak,végső stádium. De tudod te hogy értettem,na ^^

      Törlés
    32. Ajjaj! XD
      Most már nem mosod le magadról.
      Lelki szemeim előtt megjelent a kis Manó, ahogy a csajokat kényezteti a lányöltözőben. :D

      Törlés
    33. "Na ne érts félre! Nem győzködni akarlak. Nekem már az is elég, ha beszélgetünk."
      Brigi csak azt szeretné mondani, hogy örül ha bármi nemű szándék okán örvendezteted meg őt üdítő karaktereiddel, fényt csalva ezzel szürke egyetemi hétköznapjaiba, melyeket száraz, monoton tanagyagok töltenek be.

      Csak ő rövidebben fogalmaz. Meg érthetőbben.

      Törlés
    34. Nincsenek fogalmazási gondjaid, Lily. Csak én voltam gonosz, és magyaráztam direkt félre. ^^

      Törlés
    35. Ja, Manó. Ezt még én sem értettem. XD

      Törlés
    36. Hát ezen nem lepődtem meg xD

      Törlés
    37. Ezt most mire mondtad?
      Már annyira besűrűsödtek a megjegyzések, hogy nem tudom.

      Törlés
    38. Arra, hogy nem értetted :D

      Törlés
    39. Gonosz Manó. -.- Nagyon-nagyon gonosz Manó. -.-

      Törlés
    40. Köszönöm Manó,máris fény gyúlt a setétségben :D Hát miért nem így kezdtétek? xD

      Törlés
    41. "I learned from the best, I learned from Youuuuuu!" by Whitney Houston xDD

      Törlés
    42. Tőlem? Milyen megható! XD

      Törlés
    43. Szívesen Lily! Látod ha megfelelően fogalmaz az ember mindjárt világos minden :)
      Ugye kedves B.? :DDD

      Törlés
    44. Csak el ne sírd magad meghatottságodban :D

      Törlés
  3. "Lelki szemeim előtt megjelent a kis Manó, ahogy a csajokat kényezteti a lányöltözőben. :D"

    Nos... először is perverz vagy! Másodszor meg SZERTÁR és nem öltöző ne keverd az öltözőben mást csináltam ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval a tényét nem tagadod. Csak a helyét. :D

      Törlés
    2. Semmit sem mondok míg nem beszéltem az ügyvédemmel O.O

      Törlés
    3. Oké rendben rossz voltam.... ÉS? -.-

      Törlés
    4. Most szépen bevallasz mindent.
      Töviről hegyire.
      Minden mocskos részletet. XD

      Törlés
    5. Hmm... vagy lehet nem is én vagyok itt annyira rossz? ^^

      Törlés
    6. Rossz voltál. Rossz, rossz, rossz. -.-

      Törlés
    7. Te mindig olyan kemény vagy velem :.(

      Törlés
    8. Dehogy vagyok naaaa :) szeri van itt is :) Mindenütt szeri van :) Naaaa! :)

      Törlés
    9. Már nem csak gonosz vagy, de lökött is. -.-

      Törlés
    10. Nem nem nem :) Csak lökött :) Gonosz nem :)

      Törlés
    11. Te meg kibékíthetetlen.

      Törlés
    12. Nem kell kibékítened. Nincs miért. :)

      Törlés
    13. Uhh most pont 69 a kommentek száma, így kéne hagynom :D De nem marad így mert nem tudom befogni -.-

      Dehogy nincs, valami oka csak van, hogy mindig ostorozol -.-

      Törlés
    14. És még én vagyok a perverz. XD

      Igen. Az, hogy folyton beszólsz. -.-

      Törlés
    15. Ígérem nem szólok be sose többet! Na így szeri van??? O.O

      Törlés
    16. Ha ezt a szót nem használod többet, akkor igen.

      Törlés
    17. Jó, akkor keresek valami megfelelőbbet! *elmegy búvárkodni

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Csak azt ne mondd, hogy ez a sztori tényleg megtörtént,mert akkor elfog a sárga irigység! XD :D Nem mintha annyira ki szeretnék bárkit is hallgatni action közben. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áruld el! Létszi,létszi,létszi! *óriási bociszemek* :)

      Törlés
    2. Naaa, kérlek! Ne légy ilyen szívtelen! :)

      Törlés
    3. Hogy legyen az ember lánya titokzatos, ha mindent kihúznak belőle? ;)

      Törlés
    4. Nem mindent, csak amit tudni szeretnék! S ha én egyszer valamit tudni akarok, azt meg is tudom! Ezt ne felejtsd! ;) Szóval? :D

      Törlés
    5. De te mindent tudni szeretnél. :D
      Elégedj meg szépen azzal, amit kapsz! ;)

      Törlés
    6. Cöhh! És ha nem akarok megelégedni, akkor mi lesz? :P

      Törlés
    7. Akkor nagyon foglak sajnálni. XD

      Na jó, annyit elárulok, amit amúgy más az Életképek 1-ben le is írtam, hogy ez, ilyen formában, sosem történt meg. Nem akarom, hogy felismerhető legyen a kép. De hogy mi igaz belőle, azt már a képzeletedre bízom. ;)

      Törlés
    8. Arany középút! Tetszik! :)

      Hmmm...akkor ha ma sem tudok aludni, lesz min fantáziálnom. XD

      Törlés
    9. Kíváncsian várom, mire jutsz. ;)

      Törlés
    10. Vigyázz, mert szavadon foglak! :D

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]