2012. november 28., szerda

Életképek 4.

Mostanában elég mozgalmas időszakot élek át, és sajnos a rosszabbik fajtából, így sajnos nemigen jut időm értő tekintetettel szemlélni a környezetem. Meggyőződésem, hogy azon képek túlnyomó többsége, amik ebbe a sorozatba illenek, csak az én fejemben létezik így. Sőt, van amiről konkrétan tudom is. Ehhez viszont az kell, hogy az agyam is elég szabad legyen ahhoz, hogy erre oda tudjon figyelni. Na, most sajnos nem elég szabad, úgyhogy nem biztos, hogy a következő napokban, hetekben tudok prezentálni nektek friss élményeket. Viszont addig sem szeretném, ha hiányt szenvednétek, ezért úgy gondoltam, előások pár régebbi élményt, hogy azzal szórakoztassalak titeket, amíg nincs új.
Na nem olyasmikre kell itt gondolni, hogy "amikor én még kislány voltam". Történt velem az elmúlt egy-két évben is olyasmi, ami vagy megtörténhetne akár most, a napokban is, vagy éppenséggel csak az évszak eltérése akadályoz meg benne.
De nem szeretnék rögtön az elején valami a mától nagyon elrugaszkodottal kezdeni, úgyhogy egy olyannal kezdenék, ami akár ma is megtörténhetett volna.
Ősz volt már akkor is. Bár igaz, nem úgy, mint most. Akkor még nyáriasabb idő volt. Szépen csiviteltek a madarak, sütött a nap... De ez most nem lényeg.
Aznap kicsit később kellett csak bemennem az egyetemre. Ilyenkor úgy áll hozzá általában az ember, hogy "hurrá, van egy csomó plusz szabadidőm". Na marhára nem. Legalábbis én hajlamos vagyok az ilyen plusz szabadidőt elmarháskodni, és a végén már nagyobb késésben vagyok, mint általában szoktam lenni.
Ez történt akkor is. Mire észbe kaptam, már rohannom kellett, hogy elérjem a következő villamost, amivel talán még időben beérhetek. Mondanom se kell, nem értem be időben, bár bajom nem származott belőle, de ez egy másik történet.
A lényeg, rohantam a lakástól a villamosmegálló felé, olyan tempóban, amilyen gyorsan csak tudtam, hogy ne fulladjak ki félúton. Szerencsére nem egy különösebben forgalmas környéken lakom, így a járókelőket nem kellett kerülgetni, és az autók miatt se kellett megállni, amikor át kellett mennem egy-egy utcán. Viszont sok errefelé a kutyás... Bár, igazságtalan vagyok, mivel macska is van errefelé annyi, mint a nyű, viszont őket nem sétáltatják a kedves gazdik pórázon. A kutyákat viszont éppen abban az időben délelőtt igen. Egy "jól nevelt" kutyának pedig nincs is ingerlőbb látvány, mint egy sebesen rohanó ember (vagy akármi más élőlény) látványa. Épp hogy csak befordultam az utolsó előtti sarkon, rögtön elém is ugrott egy kis szőrcsomó, és olyan hangosan elkezdett ugatni rám, mintha legalábbis az ablakon akarnék bemászni a lakásukba.
A nyomában persze ott loholt a gazdija is, és sűrű bocsánatkérések közepette kapta fel a földről a kis méregzsák ölebet, hogy elhallgattassa. Aztán felpillantott rám, és egy pillanatra megdermedt körülöttünk a levegő.
Velem nagyjából egyidős lány lehetett. Talán inkább néhány évvel fiatalabb. Középhosszú fekete haj keretezte kislányos arcából nagy kék szemek világítottak rám, szája pedig kedves mosolyra húzódott.
Szívesen leálltam volna vele egy kicsit csevegni. Megpróbálhattam volna megsimogatni a kis vakarcs fejét, elviccelődve azon, milyen kis méregzsák, reménykedve, hogy ezzel teremthetek valami barátságos légkört kettőnk között a gazdájával... Akár még többet is.
Csak az az átkozott óra ne lett volna. Kénytelen voltam elmotyogni neki egy "Nincs semmi baj"-t, és miután én is rámosolyogtam, tovább loholtam. Esküszöm, éreztem a hátamon a tekintetét, ahogy rohantam a villamoshoz, és abban reménykedtem, majd később találkozunk újra.
Sajnos azóta se láttam viszont.

54 megjegyzés:

  1. Csak bebeszélted magadnak... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ööö... a késésre értettem! :D

      Törlés
    2. Terel a Manó, terel, terel. :D
      De tudod mit? Ezúttal hiszek neked. ^^

      Törlés
  2. Valami olyasmi, hogy mostanában gyanúsan sokat hiszel nekem?! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ívöl! -.-
      http://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/477884/551493.gif

      Törlés
  3. Sajnos az emberrel mindig akkor történik ilyen, amikor késésben van.^^ A sors keze vagy nevezzétek, ahogy akarjátok.
    Mondjam, hogy tapasztalat? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óha! Veled is történt hasonló? Na mesélj! :D

      Törlés
    2. Ilyen történik persze, bár én nem voltam késésben, csak szimplán gyorshajtottam :D
      Jájá, tessen mesélni! ^^

      Törlés
    3. És a csinos rendőrnéni rád mosolygott? XD

      Törlés
    4. Így is ki lehet fejezni aha ;D

      Törlés
    5. Sehogy! Nincsenek rá szavak xDD

      Törlés
  4. Velem îs történt ehhez hasonló nem is egyszer bár én a gazdi szerepét szoktam magamra ölteni :) .
    Ilyenkor nagyon hálásan és kedvesen tudok mosolyogni az ,,áldozatra " :)

    Iza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is így csábítgatod a csajokat?
      Hogy miért nem arra szoktam futni?! XD

      Törlés
    2. én csak mosolygok,főleg, hogy az enyém nem csak ugat hanem ugrik is,de nem harap
      igen. :/ esős napokon érdekes helyzetek szoktak kialakulni :)
      De a legjobb amikor össze futunk egy másik ,,párral" és össze gabalyodnak a póráz miatt ha nem figyelünk oda rájuk.
      Ha oda figyelünk akkor megyünk a kutyák után körbe körbe 1 meteren belül és olykor egymást kell át oleljük ,hogy a kedvenceink önfeledten tudjanak játszani XD
      Szóval szerezz be egy kutyát és meg lesz a kis csaj is ,ha nem is lesz helyette más hidd el és találkozni is fogsz vele szinte minden nap. Szöveg se kell amivel le állíthatod mert a kutyád mindent el intézz majd helyedted :)

      iza

      Törlés
    3. Te csajozási segédeszköznek ajánlasz kutyát? Nem szégyelled magad, Iza? XD
      Csak vigyázz, a kutyád meg ne hallja, mire reklámozod a fajtársait! ;)

      Törlés
    4. Lehet a kutya sem bánja ;D

      Törlés
    5. Ja. Amíg én kufircolom a gazdit. Ő a másik kutyát. XD

      Törlés
    6. The mocskos fantáziájú éjjeli Bagoly :D

      Törlés
    7. Igen. miért baj ? XD főleg ha egy cukit szerzel be mindenkit le vesz a lábáról . hidd el én tudom XD

      A kutyámat ne féltsd élvezi ,ha simogatják ^^

      Törlés
    8. Hát, randi-segédeszköznek kicsit drága eltartani egy kutyát. XD
      Bár szeretem az állatokat, úgyhogy nem lenne gond. :)

      Törlés
    9. Nem drága. tévedsz ! részletek e mailben ha érdekel. :)

      Nézd a jó oldalát nem kell szövegen agyalnod ,hogy akkor mit és hogyan? Merjem vagy ne meg szólítani? A kutya el intéz mindent és nincs besülés és te se fogod magad kukának érezni XD

      Törlés
    10. Akkor már csak a tanárokkal beszéld le, hogy órára is bevihessem a kutyát. :D
      Mert különben hiába van, reggel egyetemre menet úgysincs velem.

      Törlés
    11. Dugd el a táskádban :)
      vagy fessük be rózsaszínre akkor olyan mintha egy plüss kutyus lenne. A szőke hajadhoz és a barbie stílushoz tökéletesen passzolna ^^

      Törlés
    12. Kapd be, Iza! XD
      Mellesleg, a táskámba hova tegyem a laptop, a kávés termosz, a 4-5 füzet és a könyvek mellett? :)
      Ahhoz nem öleb kéne, hanem mikroeb. ^^

      Törlés
    13. Rendben.
      Mostantól kussolok, határozatlan ideig
      Az ember segíteni akar és erre tessék kapjam be. Megyek inkább és be kapok valami kaját

      Amúgy árulnak kutya hordózó táskát XD

      Törlés
    14. Ja. Azzal nagyon segítesz, ha leszöszi barbie-zol. ^^

      Igen? És abba belefér a laptop, a termosz, a füzetek, a könyvek és a kutya is? És nem is szakad le tőle a vállam? ^^

      Törlés
    15. hát ha az vagy :) én nem tehetek róla . kutya táskába pakolni sulis dolgokat? Ilyet csak egy igazi szőke tenne ^^

      Minden cucc marad a regi táskában plussz a kutya táska a kutyával :)

      Törlés
    16. Meg gépkarabély, meg bokszzsák és toronyóra lánccal, mi? Szerinted ezt én mind elbírom? :D

      Törlés
    17. Feladom .
      Szőkékkel többet nem foglalkozom XD

      Törlés
    18. Meghasonultál önmagaddal, SzösziIza? XD

      Törlés
    19. *gyilkos szem * küldöm a képet ,ha nem hagyod abba XD

      Törlés
    20. Szóval akkor mocskosan játszunk ? XD

      Törlés
    21. O.O tényleg?
      Jó akkor tetőzzük egy kicsit. hozom a csoki tortát ^^

      Törlés
    22. Hozom a tejszínhabot is :) azzal tuti legyőzlek ^^

      Törlés
    23. Vigyázz, mert előveszem a chilit! XD

      Törlés
    24. Ezt nem.teszed igaz ? *rémült tekintet*

      Törlés
    25. Akkor vond vissza a szöszit! :)

      Törlés
    26. Soha hallod ? Soha
      Hozd a chilit , de most !!!! XD

      Törlés
    27. Hozom mááááár! *szekrényből elővesz* :)

      Törlés
    28. O.O meg gondoltam magam .
      *futás* XD

      Törlés
    29. Nem menekülsz! *utánad rohan chilivel a kézben* XD

      Törlés
    30. Mami segíts !!!! XD
      gyorsabb és furgebb vagyok hehehe ^^

      Törlés
  5. De rittig, mikor késésben vagyok. :D Szval olyankor jó ócskán áldom az Istent. :)
    Ja, semmi extra, ezekhez képest meghúzom magam. :)

    VálaszTörlés
  6. Ehhez képest??? O.O Egy egy 2 másodperces fagyás volt :D
    Próbáljátok ki a gyorshajtást! ;) Na jó lehet inkább ne! Egy a százmillióhoz, hogy egy dögös rendőrcsaj állítson le :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, ehhez, azért kicsit több, de az átlag ilyenekre értettem. :D
      Majd egyszer elmesélem. ;)

      Törlés
    2. Mindig mindenki ezt mondja -.-

      Törlés
    3. És az az egyszer nem lehetne most?
      Na! Légyszi, légyszi, légysziiiiiii! XD

      Törlés
    4. Mit? Hogy majd egyszer? :D
      De ők el is tűnnek nem? Én nem fogok. ;) (legalábbis remélem)

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]