2012. november 30., péntek

Életképek 5.

Úgy tűnik, ez most egy ilyen buszon/villamoson utazva csajt látós történetes időszak. (Na ezt jól megaszondtam, mi? XD )
A minap épp utaztam a villamoson. Megint mentem be az egyetemre, hova máshova tartottam volna? Nem történt semmi különös, csak bámultam magam elé mélán, mint általában szoktam, amikor hirtelen észrevettem azt a lányt. Egy pillanatra majdnem megállt a szívem. Nem akartam hinni a szememnek. Az a lány ugyanis pontosan ugyanúgy nézett ki, mint az első nagy szerelmem általános iskolából. Az a lány, akiért éveken keresztül csendben rajongtam, és aki közben meg észre se vett. Teljesen ugyanolyan volt. Ugyanaz a hosszú, csillogó sötétbarna haj, ugyanazok a nevető szemek, ugyanaz a babaarc, ugyanaz a fitos orr.
Jó esély van rá, hogy nem ő volt az, sőt, szinte biztos. Bár már lassan tíz éve nem láttam, így nem tudhatom, de akkor se gondoltam azt, hogy ő lenne. Bár... nem gondoltam én akkor semmit. Csak kiguvadó szemekkel bámultam azt az angyali jelenést, ahogy áll ott a villamoson, néha forgolódva egy kicsit, ki-ki tekingetve az ablakon. Én meg csak álltam ott, mint egy tökkelütött és bámultam őt. Komolyan, ha kicsit jobban észnél vagyok, ott lett volna a tökéletes lehetőség, hogy leszólítsam. Én viszont még megmozdulni se tudtam, nem hogy megszólalni.
De, igaz, nem is volt rá szükség, mert a következő pillanatban felém fordult, kedvesen rám mosolygott és megszólított:
- Bocsi! Ugye a következő megálló a Kovács István utca?
Köpni-nyelni nem tudtam. Most se tudom, hogy voltam képes végül kinyögni azt az igent. Erre ő ismét elmosolyodott, megköszönte, majd a következő pillanatban, amikor megállt a villamos, kilibbent az utcára és elsietett.
Én meg csak néztem utána mozdulatlanul, mint egy sóbálvány.
Na ilyen szerencsétlen is csak én lehetek, mi?

52 megjegyzés:

  1. Miért lennél szerencsétlen? :) Ez egy teljesen természetes és normális szituáció. :) Én is akartam egy hasonló postot írni, de akkor már nem írok. Tegnap este a vonaton én is hasonló helyzetben voltam. :D Úgy tűnik ez tényleg "egy ilyen buszon/villamoson utazva csajt látós történetes időszak." :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, köszi. :)
      Azért írd meg! Érdekel a szitu. ^^
      Ezt egy másik poszt után terveztem, de rosszul időzítettem. No mindegy. Igazából mindegy, csak a poszt elején a megjegyzést vegyétek úgy, hogy az a holnapira is érvényes! ;)

      Törlés
    2. Szivi! ;)
      Okés, de lehet akkor nem postként, csak külön Neked! :)
      Rendben, majd odaképzeljük! :)

      Törlés
    3. Pedig nincs benne semmi extra történés. :) Kísértetiesen hasonlít a tiedre. :)

      Törlés
    4. Most már nem magyarázod ki magad. :D
      Na mesélj! :)

      Törlés
  2. Asszem el kéne adnom az ótót O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja. Lassan már kampányt indíthatnék, hogy miért érdemes tömegközlekedéssel járni. :D

      Törlés
    2. Végül is... simán kaphatnál jutalékot a BKV-tól :D

      Törlés
    3. Nekem az is elég lenne, ha ők meg engem reklámoznának a csinos csajoknak. XD

      Törlés
    4. Nem azért, de úgy látom nix erre olyan nagy szükséged ;D

      Törlés
    5. Ezt mondd meg a csajoknak is, mert úgy tűnik, nem nagyon akarnak tapadni! ^^

      Törlés
    6. Ragadnának ők, legalábbis akkor nem blogolnál buszon rád mosolygó lányról, vagy kutyasétáltatós levegőmegfagyós pillantásról ^^ Nem mindegyik olyan ám, hogy csak bebeszéled magadnak csak rá kell venned magad, hogy meg is szólalj alkalomadtán ;) Iza jól mondta venned kell egy kutyát, bár én inkább a macsekot javasolnám! Mert a kedves delikvens kutyája elkezdene titeket kergetni a csaj meg ha akarna ha nem futna utánad :DD

      Törlés
    7. Persze. De egy mosollyal sokra nem mégy. Naná, jól esik az is, de néha azért nem ártana több is. Én meg mindig csak az ilyeneket fogom ki. :/

      Törlés
    8. Jajj, "állandóan ez a negativitás" -.-

      Törlés
    9. Mondjam azt, hogy "Igazad van, ó Manó! Te vagy mindenek tudója."? :D

      Törlés
  3. Na... azt hittem már sose csikarom ki belőled ^^ *büszkefej ^^

    Egyébként csak azért okoskodok mert ugyanez volt velem is. "Mit mondjak neki?" Vártam, hogy majd kezdeményeznek, de nem, így muszáj volt nekem. Első ilyesfajta próbálkozásom valami katasztrofálisan átlátszó szöveg volt, a pofám majd' leszakadt :D De talán ez segített, mert minél átlátszóbb annál egyértelműbb. A szemezés+mosoly duó már ment előtte csak így mertem :D Az a baj, hogy az embereknek annyira nix önbizalmuk, hogy a végletekig licitálnak egymásra a "várom hogy a másik kezdeményezzen" nevű dologban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem várom el, hogy kezdeményezzen. Persze, jó és kényelmes lenne úgy, de megtenném én is, ha tudnám, hogy tehetném. De mivel nem tudom... plusz itt konkrétan le is fagytam a szituáció miatt, nincs mit szépíteni. Itt még ha térdre veti magát előttem és ott helyben szerelmet vall és kéri, hogy ott, mindenki előtt tegyem magamévá, akkor is csak hápogni tudtam volna.
      És amúgy, mi volt a csaj reakciója, aki előtt leszakadt a pofád? :)

      Törlés
    2. De a hápogás elmúltával magadévá tetted volna ;DDD

      Egy olyan vigyor ami azt jelentette, hogy "bár nagyon hülye dumád van, de végre... " Ezt később el is mondta :D Hát Istenem, nem lehet mindenki profi ^^

      Törlés
    3. Mint a szél. ^^ Csak kérdés, az mikor lett volna. Mármint a hápogás vége.

      Szóval volt később. :)

      Törlés
    4. Szerintem átlag olyan pár másodpercre kapcsol ki az emberi agy amikor ilyen történik, utána minden oké úgyhogy semmi pánik! :D
      Volt igen ;)

      Törlés
    5. Amikor meglátod "újra" "az első nagy szerelmedet"? Szerintem akár többre is.

      Ejj, de titokzatos a bősz Manó! :D
      Na mesélj! Hallani akarom az egész sztorit. :)

      Törlés
    6. Ja ha konkrétan arra értetted hogy "újra" meglátod akkor igen. Kb. 3 éve találkoztam egy lánnyal valóban félelmetes volt a hasonlóság, simán rá mondtam volna hogy ő az, na ott hetekig tartott a fagyás xD
      Már olvastál részleteket ;D

      Törlés
    7. Huncut Manó! :D
      Na meg persze mázlista is. ^^

      Törlés
  4. Ezeknek az utazós sztoriknak már tényleg egy külön részleget kéne létrehozni :D De ez már határozottan kommunikatívabb volt mint az előző :P Majd a következőnél már be is cserkészed a kiválasztott leányzót ^^ Hajrá kislány! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lenne, ha így működne. :(

      Törlés
    2. Tudom hogy ez így lesz ^^ Csak szedd össze magad! Bár én könnyen beszélek,nem lehet könnyű ha egyszer le vagy sokkolva :/ De csak nem volt olyan feltűnő ha nem kérdezett vissza hogy minden rendben van e :))

      Törlés
    3. Jaaaj már megint ez a negativitás -.-

      Törlés
    4. Nem negativitás, Manó. Realitás.

      Köszönöm a biztatást, Lily. :)

      Törlés
    5. Fenéket nem. Sokkal több van benned csak nem ismered el! 10ből 7en legalább vennék a lapot tőled és ez már jó arány 8)

      Törlés
    6. Kéremszépen. ^^ Itt inkább az önbizalom hiánya a döntő :S Sajnos. Én sem merném pl. leszólítani,nem vagy egyedül. xD

      Törlés
    7. Hát Rágókám ezzel úgy 99%-a az embereknek így van, dehát nem görcsölhet az ember örökké ezen mert megőszül O.O

      Törlés
    8. Venné a lapot, de nem mindegy, hogy reagálna. Attól a lánytól pl. nem viselném el, ha undorodva elutasítana. :S

      Megőszül? Te már csak tudod, Manó. XD

      Törlés
    9. Igen azt megértem de úgy általában értettem. A venné a lapot meg pozitív reakciót jelent a többi 3 lenne az aki elutasítana.

      Belémköcc? "-.-

      Törlés
    10. Aha. Akkor itt fogalmi eltérések voltak. ^^
      És ezt miből gondolod, hogy vennék a lapot? :)

      Törlés
    11. Azért én ismerek pár embert akinek sima ügy lenne ^^ Ha eleget iszom nekem is az xD A legtöbben úgy vannak vele hogy úgy sem látják többet az illetőt.

      Törlés
    12. Onnan, hogy szép vagy, kedves, okos és jó a humorod. ^^
      Kivéve mikor engem szekálsz, akkor nem jó a humorod. -.-

      Igen tudom, most jön a rácáfolás, de attól még nekem van igazam ^^

      Törlés
    13. Ja. Rám is igaz, hogy "egy vodkától erős vagy és bátor". XD De az egyetemre menet reggel a villamoson ritkán vagy részeg. Max. másnapos. :D

      Ja. De akkor se bírnék ki egy olyan pofont, ha az a csaj, akit a tudatalattim az első igazi szerelmemmel azonosít, undorodva hagyna faképnél. :S

      Törlés
    14. Ez az B.! Minden reggel kezdj egy felessel! :D

      Törlés
    15. A másnaposság inkább az ellenkezőjét váltaná ki XD Pedig már mennyi stresszhelyzetet elkerülhettél volna ha úgy kezdenéd a napot ahogy faluhelyen szokás :P És nem,nem az alkoholizmust akarom most promózni :D

      Törlés
    16. Hát de egy feles nem hozza meg a bátorságot. Ami meg meghozza, attól meg részegen megyek be órára, ami megint nem jó. :D

      Törlés
    17. Csak jól ki kell választani azt a felest ;D Szerintem meg kéne próbálnod egy olyan napot is amikor nem kell sehova sem sietned,csak úgy céltalanul utazgatni :D

      Törlés
    18. Ez egy felettébb jó ötlet! ^^

      Törlés
    19. Plusz arra a bizonyos szabadnapra kérj kölcsön egy kutyát is ! :D

      Törlés
    20. A kutyát adom én ha szeretnéd :)

      Törlés
    21. Pontosan :D Na abba viszont betársulok! Pár feles után xD

      Törlés
    22. Igen :D Már látom is magam előtt! "Meg lehet simogatni? ^^ És a kutyát? xD"

      Törlés
    23. Lily a kutya lesz az első hidd el ^^
      Ő rámenős és nem fél a reakcióktól :D de utána tiéd a terep ;)

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]