2012. november 27., kedd

Ötletözön: Egyperces 2.

Előzményt lásd: Ötletözön: Egyperces

Bocsánat, hogy ilyesmivel rabolom a figyelmeteket, de szeretném, ha ez a dolog összejönne.
Manó! Köszönöm az ötletet. Elgondolkodtam rajta, és jutottam is valamire.
Igazából két megoldási lehetőség formálódott bennem, viszont az előnyök mellett mindkettőnek megvannak a maga hátrányai. Nem tudom, te melyikre gondoltál, de kíváncsi lennék a véleményedre.
Amikor először olvastam az ötletedet arról, hogy "életképekben" oldjam meg a történetek egypercesekbe sűrítését, ez úgy jelent meg a fejemben, hogy jelenetekre bontom a történetet, ezeket a jeleneteket kicsit kibővítem, kipofozom és így egyesével töltöm fel. Ennek előnye, hogy mindenki megkapja vele, amit szeretne. Akinek kevés az ideje egyszerre olvasni, az sok rövidke történetet kap, aki viszont inkább hosszabb történetet olvasna, akár hosszú várakozási idő után is, az kivárhatja, amíg az egész felkerül, és egyben elolvashatja az egészet. Viszont a hátránya is ebből fakad. Ti nem tudom, hogy vagytok vele, de én nem igazán szeretem, ha egy összességében egészet alkotó történet részleteire tagolva kell kivárnom, hogy apránként megjelenjen. Ha meg kivárjuk, amíg elkészül az egész, akkor megint ugyanott tartunk, nem? Illetve nekem se biztos, hogy nagy segítség ez a megoldás, mert általában jobban szeretem egyben megírni a dolgokat. Nem igazán tudom félbeszakítani az írást és x idő után visszaülni folytatni. De valahogy ezt is meg lehet oldani, és, ha jobb nincs egy próbát megér.
A másik megoldás, amire jutottam, egy kicsit más jellegű. Úgy tudnám leírni, hogy alapvetően teremtünk egy "univerzumot". Ez jelen esetben pl. B történeteivel, vagy akár a Szomszédlány-sorozattal is, rendelkezésre áll. Van egy keret, amin belül már ismert alapokra írhatok sok kicsi, önmagában álló, de mégis egymáshoz millió szállal kötődő történetet. Ennek előnye, hogy mindig valami új jön, nem kell attól aggódni, hogy akkor most vissza kell keresni az első részt és onnan kezdeni az olvasást. Nekem is könnyebbség, mert rövid idő alatt össze tudok hozni egy teljes történetet, és ki lehet hagyni elemeket, mert lehet hivatkozni rá, hogy ez már itt meg itt az "univerzumban" meg van. Hátránya viszont, hogy nem tudom, ez a gyakorlatban mennyire lesz követhető. Mennyire valósítható meg úgy, hogy a történetek úgy épüljenek egymásra, hogy közben mégis külön-külön is érthetőek legyenek.
Én, személy szerint leginkább egy öszvérmegoldást preferálnék, ami inkább az utóbbihoz áll közelebb. Hogy ez érthetőbb legyen, szemléltetem egy kicsit a megoldásokat.
Képzeljétek el úgy, hogy az eddig írt történeteim egy-egy tömör réztömbbel egyenlőek. Ezzel szemben az első megoldásban ugyanazt a rezet kis golyókba öntjük, amit egy erős szálra fűzünk fel. Az eredmény egy kis történetekből álló "gyöngysor",
A második megoldást úgy tudnám szemléltetni, hogy fogunk egy hatalmas tálat, és rajta szétszórjuk a golyókat mindenfajta logika nélkül, és vékony vonalakkal összekötjük őket. Vagyis lényegében kötődnek egymáshoz, de nem annyira, hogy szükségesek legyenek egymás megértéséhez.
Na most az én öszvér megoldásom úgy nézne ki, hogy ezek mellett a vékony vonalak mellett egyes golyókat vastagabb vonalak kötnek össze. Ergo kb. az "univerzumon" belül egyes történetek amolyan részsorozatot, együtt egy résztörténetet alkotnak. Ez valamennyire ötvözné a két megoldás előnyeit, viszont aggódok, magamat ismerve, hogy nem tudom mennyire tudom tartani az egységeket. Mondjuk van eleje, közepe, van egy pont, amire azt mondhatjuk, hogy itt akár le is lehet zárni, utána viszont még fűzöm tovább, viszont mindezt úgy, hogy lassan elveszti a "gyöngysor" jellegét, és ad absurdum, szétbomlik több külön szálra. És nem tudom, ez hogy lenne követhető.
No mindegy. Nem részletezem tovább, mert már én is kezdek belezavarodni.
Nektek mi a véleményetek? Tényleg érdekel, hogy ti hogyan látjátok, mert például jelen esetben is Manó segített ide eljutni. Bármi segíthet.
De emellett továbbra is várom az egyéb ötleteket is. Kommentelhettek ide, de az előző, az "Egypercesek" bejegyzéshez is. Sleepwalker, nagyon köszönöm az első bejegyzésnél a kommented, és érdekelne a véleményed a reakciómra. Lily! Jutottál valamire a gondolkodásban?
Várom az ötleteket.

255 megjegyzés:

  1. Amikor a Szomszédlányt olvastam régebben, nem itt még amott pont valahol a közepén kezdtem el olvasni. Nem különösebben zavart, hogy nem tudom az előzményeket mert legtöbbször önállóan is jó volt. Ha állandóak lennének a szereplők vagy a hely mondjuk az rád is lehet hogy nagyobb nyomást helyezne ha úgy tetszik, hogy mégis össze akarnál rakni egy összefüggő sztorit.
    Ha maradunk az eredeti, mini és különálló történeteknél, ahogy azt írtad, néha azokból is lehet összekötni egyet-kettőt. Ha a jó Isten és a managerem nem szól közbe hétvégén szusszanok és rámeditálok erre a mikro sztorikra. Wordben ez max mennyi is?
    Még jó, hogy általában hosszúakat írok, ezt is ki kell próbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ööö... lehet, csak nekem szívták le nagyon az agyam ma, de a konklúzió nem nagyon áll össze. Hogy most melyik változat mellett is foglalsz állást.
      Valamilyen szintű összefüggés így is úgy is lesz, az nem vita, csak az a kérdés, hogy ragaszkodjunk a normál hosszúságú történetekhez, csak apró töredékekben közölve, vagy süppedjünk bele a "jótékony anarchiába", ahol minden mindennel összefügg valamilyen szinten, és bizonyos korlátok között bármilyen sorrendben lehet olvasni a történeteket, aminek esetén viszont fennáll a veszélye, hogy az egész egy nagy masszává áll össze, és az újonnan bekapcsolódóknak zavaros lehet, hogy mire mi jön.
      A hosszt nem szabom meg. Ez nem centire megy, csak az a lényeg, hogy rövid. Nekem az a koncepcióm, hogy amit egy ültő helyemben meg tudok írni, ami néha lehet, csak fél oldalra sikeredik, néha 2-3-ra. (Néha akár 8-10-re is, tehát nem adom fel a normál hosszúságú történeteket sem, de az most nem ide tartozik.) Szóval csak arra törekedj, hogy minél rövidebb legyen, de annyira azért ne rövid, hogy az már a történet összezsúfolásával járjon!

      Törlés
    2. Igen pont ezért jó kérdés ez a "hogyan?" mert ha valamit utálok akkor az az összecsapott írás.Ezért illenék előbb elmeditálnom rajta mert szokatlan. Hogy mi mellett vagyok: mindkettő mellett, tényleg. Nekem szimpatikus az összefüggő is sőt az is ha abszolút semmi közük egymáshoz. Talán lehetne kezdeni pár ilyennel. Úgy értem olyannal ami nem függ össze s majd később ha lesz egy igazán jó, ami több pozitív visszajelzést kap, mint a többi vagy épp azt mondják rá, hogy hú ezt folytathatnád akkor kiválasztasz egyet és az majd leágazik meg így az olvasó is beleszólhat valamennyire legnagyobb megelégedésére. De ahogy gondolod.

      Törlés
    3. Én is valahogy így képzeltem el. Valahol félúton a kettő között. Alapvetően egymáshoz csak lazán kapcsolódó történeteket írok. (Ugyanúgy, ahogy a normál hosszúságú B-történetek is kapcsolódtak egymáshoz.) Ha viszont úgy alakul, belevágok egy kvázi sorozatba. De igazad van, az olvasókat is jó ötlet bevonni, hogy mi hogy legyen. :)

      Törlés
    4. Én a normál hosszúságú mellett szavazok,csepegtetve. Láttam,írtad hogy nem nagyon bírod ezt a megoldást,de az kényelmesebb lenne neked,nem? Legalábbis nekem mint olvasónak az lenne :D De végül is ahogy neked jobban klaviatúrára esik ^^
      Ez az írás egyébként összekutyult most engem ^^" Valami olyasmi lenne hogy nyitásként írsz egy gondolatot az eredeti sztoriból amiből aztán majd kibontakozik ez a történet? Vagy valahogy így? Mármint utalásként a Szomszédlányra de aztán mégis különálló lenne tőle. Ha ezt így meg lehet oldani :D Hogy nem kapsz te agyfaszt xD Én már abba belezavarodok hogy olvasom :D

      Törlés
    5. Igen, ezt így bonyolult megfogalmazni.
      Megpróbálom másként szemléltetni.
      Az első megoldás úgy nézne ki, hogy mondjuk vesszük "A szomszéd lány" című történetet, csak nem 3 részben teszem fel, hanem 13-ban, persze egy kicsit átszabva, hogy legyen is értelme a tagolásnak, nem csak ad hoc szétvagdosom.
      A második megoldás pedig úgy nézne ki, hogy kis történetek, amik csak annyira kötődnek egymáshoz, mint mondjuk az "A szomszéd lány", a "Vizsga után", a "Barátnők" és a "Nyár végén". Persze néha megesik, hogy mégis kötődnek egymáshoz, de ennél a megoldásnál nem az az alap.

      Törlés
    6. Mi van itt? Vagy ki? O.o
      Lily-re gondolsz? Vagy az agyfaszra? XD

      Törlés
    7. A kettő nekem együtt jár xD

      Törlés
    8. Hallod, Lily? Új becenevet kaptál. Mostantól te leszel Agyfasz Lily. XD

      Törlés
    9. Ennyire ne örülj nekem Manó xD
      Köszönöm Brigi,máris kezd világlani a dolog. ^^ De még így is maradok az előbbi kijelentésemnél :P

      Törlés
    10. Hé én örülök! :D *ugrál

      Törlés
    11. De jó nekem! :D Egyébként nem értem ezt az örömködést Manó,annyian használják még rajtam kívül xD De pont én vagyok az akibe bele kell kötni :P A kisebbet és ártatlanabbat mindig könnyű bántani *durca fej*

      Törlés
    12. A probléma az ezzel a megoldással, Lily, hogy ezzel nem biztos, hogy sokat előre lépünk. Nem kampányolok egyik megoldás ellen sem, mert nem tudom, hogy működne-e. Csak az a gond, hogy nekem sose ment részletekben megírni valamit. Ha több részben írom, mint pl. az "A szomszéd lány"-t (bár azt épp nem részenként írtam, de mindegy), az más. Itt már talán túlságosan elaprózódna. De ki tudja?

      Törlés
    13. Mit használnak annyian? O.O Az agyfaszt? Most láttam először :D
      Nem kötekedem, sose kötekedem főleg veled nem ugye B.? Védj már meg... :D

      A kisebb oké, az ártatlanabbal tudnék vitatkozni :DD Na de lásd kivel van dolgod... *engesztel ^^


      Törlés
    14. Én mosom kezeimet. XD

      Amúgy, hol élsz te, Manó? Nem hallottál még a jó öreg braincockról? XD

      Törlés
    15. Angliában, de itt olyan nix max dickhead :D

      Mi az, hogy mosod kezeidet? Bacol megvédeni? Szép... *támadó ugró harapó menyét tekintet

      Törlés
    16. Értelek. Akkor tényleg az működhet majd amit Manó írt fentebb. Azt hiszem a 2. mélyen becses és nagy értékű hozzászólásában ^^ Úgyis tudom hogy nálad sokat számít a publikum véleménye,tehát működnie kell annak is :)
      Látod Manó?? Egyetértek veled megint csak :P Ezt lehet tekintened az engesztelés elfogadásának ^^ De akkor is én vagyok az ártatlanabb :P Kérdezzük csak meg B véleményét is!
      Braincock XDD Ez hatalmas :D Hátha így még Manó is vágja ^^

      Törlés
    17. Jó, hogy kiírtam két megoldást, aztán meggyőztelek, hogy az egyik szar. XD Pedig nem volt célom.
      Amúgy a végeredményt úgyis majd a gyakorlat dönti el, csak az a kérdés, hogy hogy vágjunk bele.

      Én ebbe nem szólok bele. *kezeket megadóan feltart* Ezt bunyózzátok le ti ketten!

      Törlés
    18. Nos kedves B. mint Bírónő ki az ártatlanabb? (fizetek egy csomót ha azt mondod hogy én)^^
      Örülök, hogy ismét egyetértünk! :D Elfogadod? Pedig még nem is mondtam mi az ^^
      Aszongya... "Hátha így még Manó is vágja ^^" mi vagyok én? Agyhalott szöszi? :D

      Törlés
    19. De tényleg van benne logika. Egyébként én azt arra írtam hogy akkor neked lenne kényelmesebb,én még mindig az első verziónál vagyok :P
      Oké Manó,gyere ki a légyre,megmutatom hogy mitől döglik a hó :P

      Törlés
    20. Manót életfogytiglani agyfaszra ítélem a bíróság megvesztegetésének kísérlete miatt. *kalapáccsal koppant* XD

      Hát, szöszinek szöszi vagy, nem? ^^

      Amúgy, Lily! Ha már itt tartunk, te hogy definiálnád az agyfaszt?... Csak hogy Manó is értse. XD

      Törlés
    21. Nekem feszítesz törpe? Birkózzuk le... :DDDDD

      Nem lesz ez egy kicsit erős ítélet? Már nem azért de így is szőke vagyok :D

      Törlés
    22. Hiába, a törvény utolér mindenkit xD Nem volt érdemes virgonckodni :P
      Az agyfaszt? :D Hát hogy szétbasz az ideg xD Mert te mire gondoltál? ^^
      Ééérted már,Manó? Nem gondoltam hogy agyhalott lennél,ezt már csak te kombináltad bele xD Gyártod itt az elméleteket a nevemben :P

      Törlés
    23. Törpe? :D Csak nem nagyobb volnál mint én? ^^ Ha te Manó vagy akkor én mi vagyok így? XD

      Törlés
    24. Téged nem ér utol mert még kicsi vagy :P
      De gondoltad! Látom rajtad! Ne tagadd! :D
      Nem gyártok elméleteket -.- csak néha de nem ilyeneket ^^

      Tehát ezt jelenti! Egyetértek! :D Agyfaszt lehet tőletek kapni néha :D
      Szerinted is ezt jelenti B.?

      Törlés
    25. Nagyobb hát! Manó 173 centi szín izom^^

      Te egy kobold vagy! Egy kicsi zöld gonosz virgonc kobold! *gonosz kacaj* xD

      Törlés
    26. Igen,én kimozgok előle xD Nem gondoltam,csak hogy tudd! ^^ Még így most sem hogy említetted,bár kacérkodtam a gondolattal :P De mégsem! :)

      Törlés
    27. Szín izom? Akkor mit vagy Manó? Gólem! O.O Te mindig csak szerénykedsz! ^^
      Először azt hittem azt írtad hogy krampusz. xD Még csak nem is hasonlít rá :D Pedig vittem volna ám neked virgácsot! :) A koboldok nem is gonoszak,ne mondj ilyeneket T.T És főleg nem hasonlítanak rám ^^

      Törlés
    28. Teee csak ne kacérkodj a gondolataidban :D

      B. nagy testvér hol van? Elege lett belőlünk? :D

      Törlés
    29. Én már kibontottam a sört és a karosszékben ülve várom a bunyót. XD

      Törlés
    30. Virgácsot mi? na szép hozhatnál valami mást mert így már tényleg nem vagyunk messze a korbácstól ;D
      Meg sem kérdezem mi az a gólem mert megint csesztetve leszek :D bár rémlik valami gyűrűk ura vagy harry potter vagy hasonló agymenés ^^

      Törlés
    31. Aztán a végén nehogy rád ugorjunk te kárörvendő :D

      Törlés
    32. Nem muszáj abbahagynotok. Élvezet nézni titeket. :D

      Törlés
    33. De mégsem az :P Gondoltam kezdjünk valami könnyebbel :D Aztán ha bírod,lépünk egy szintet xD Elmondom én neked mi az a gólem ^^ Valami cseszett nagy izomtömeg,aranyos teremtés :) Nem tudom mibe volt már,csak ezt a figura rémlett valahonnan régről ^^
      B,passzolj nekem is egyet,felém az bunyó elengedhetetlen kelléke :) Meg amúgy is megkívántam, most hogy emlegetve lett. Dobjad,nyitom az ablakot ;)

      Törlés
    34. Jó a műsor? Örülünk neki :D

      Törlés
    35. sört nekem is dobhatsz!

      Törlés
    36. Ez nem valami rejtett perverzió nálad,B? xD

      Törlés
    37. Micsoda? A bunyó?
      Hát, szívesebben néznék inkább lepedőakrobatikát tőletek, de ha már ló nincs... XD

      Törlés
    38. Háhhh aszongya ha bírod... :D
      Cseszett nagy izomtömeg és aranyos? Akkor nem nem vagyok gólem :)

      Törlés
    39. Ja. Tényleg nem stimmel.
      Te cseszett nagy vagy, de nem aranyos. XD

      Törlés
    40. Nem vagyok cseszett nagy, kicsi vagyok és aranyos és elmész te a picsába :D

      Törlés
    41. Még nem tudom a korlátaidat,na :D Csak gyengéd akartam lenni,miért baj ez? :P
      Háháá,ha ott lennék nálad most lepacsiznék veled xDD

      Törlés
    42. Ja és te csak ne nézzél akrobatikát nix ingyen műsor, mostmár meg pláne! -.-
      Lilyvel amúgy sem szabad kezdeni, mert korbáccsal a zsákjában jön ;D

      Törlés
    43. Jujj,Mérges Manó O.O Vagyis izé..Gólem :D Tudod hogy csak neked tartogatom a korbácsot ;) Ne féltékenykedj ^^

      Törlés
    44. Kivel akarsz te lepacsizni?
      Ne közelíts! :DDD *menekül
      Nekem nem baj bírom a gyengédséget, de egy minihordó sörbe, hogy azt nem lehet korbáccsal, virgáccsal meg hasonló kedves eszközökkel ;DDD

      Törlés
    45. Nem is veled akartam :P Hozzád természetesen csak virgáccsal megyek ^^ Honnan tudod hogy nem élveznéd? ;P Bár nem vagyok híve, mostmár rajtad próbálom ki akkor is! xD

      Törlés
    46. Nem vagyok féltékeny... -.- *puffogó fej

      Törlés
    47. Jajj de jó nekem! Egyéb más perverzió amit esetleg valaki tesztelni szeretne? -.- *még puffogóbb fej

      Törlés
    48. Akkor nem vagy! ^^ De puffogó az vagy :P Pedig én csak jót akarok neked :) Tehát te leszel az első aki értesül majd egy új perverzióról hogy kipróbálhassák rajta ;) Hogy is lehetne téged kiengesztelni?

      Törlés
    49. Neked sehogy! Meg vagyok sértődve! *puff

      Törlés
    50. Naaa,ne legyél Morci Manó ^^ Nem hiszem el neked hogy nem lehet sehogy! ;)

      Törlés
    51. *szép,bambi szemekkel néz*

      Törlés
    52. "Ami nem lehet a tiéd mindig az kell..." :P

      Törlés
    53. Dehogynem lehet, majd megsúgom hogy ;)

      Törlés
    54. Mert nekem ez a keresztem,a sorsom ami hajt. ^^ Aha! ;) Izgalmasan hangzik ám! :P

      Törlés
    55. Áhh szintén zenész ^^
      Az is ;D

      Bagoly anyánk megint mozizik? :D

      Törlés
    56. Az előbb még a nővéred voltam, most meg már az anyád? Milyen egy perverz Manó vagy te? XD

      Amúgy, Bagoly anyátok beizzította a jacuzzit, hogy jól érezze magát sörivás közben, amíg ti iszapbirkóztok. XD

      Törlés
    57. Godmother :D

      Elkéstél... Lily az agresszív törpekobold már elment aludni. Elfáradt a feszítésben egyemmeg ;D

      Törlés
    58. Multifunkcióssá avanzsáltál ^^ Örülök hogy ilyen jól érezted magad! xD Pedig azt hittem már négykézlábazol ott a lakásban a sok sörtől. :P

      Törlés
    59. Hééló! :P Nem szabadulsz meg tőlem ilyen könnyen Manóka ^^ És főleg ne egyé' meg!

      Törlés
    60. Be bizony. XD

      Engem meg ne írj le, Lily! Bírom én az alkoholt. :D

      Törlés
    61. Az vagy! Multifunkciós :DDD De pontosan megeszlek, úgy nem fogsz pattogni ;D

      Törlés
    62. Igen :D Már megörültél,mi? xD

      Törlés
    63. Manó agyfaszt (bocsánat, braindicket) kapott. Átment kannibálgólembe. XD

      Törlés
    64. Nem is feltételeztem hogy nem xD De nem tudhattam hogy ennyi idő alatt hány sert sikerült elpusztítanod :D
      Én nem is szoktam pattogni ^^ Az nem így nézne ám ki :D Szerencsés vagy hogy még nem tudod :P

      Törlés
    65. Ismét csak le lehet rólam mászni.... -.- *sértődött arc

      Meghát ;)

      Törlés
    66. Hé! Rád eresztem az Owl Godzillát. -.-

      Törlés
    67. Látod milyen népszerű vagy Manó,mindenki csak rád akar mászni ;D

      Törlés
    68. Persze hogy az a törpe ott az alvégen beszólhat én meg nem. Háhh ennyit az emancipunciról -.-
      Rasist Owl -.-

      Törlés
    69. Mit szóltam én be? xD Ja és nem mintha magamra vettem volna a törpét,csak kizárásos alapon szólalok fel :D
      Owl Godzilla :DD Bakki. XD

      Törlés
    70. Mindenki? Te kis pervidög ;DDD
      Hát igen... én és a vonzerőm ^^ *überfantasztik büszke arc

      Törlés
    71. Az miért alap hogy egyszerre kell hogy történjen? xD Kis telhetetlen ^^

      Törlés
    72. Ki telhetetlen? Ééééén? Biztos nem rám mondtad ^^ Mert én nem szeretem a tömeget, inkább egy és minőségi mint sok és nem ;D

      Amúgy... nem csörög még a pizsitek? ^^

      Törlés
    73. Á, Manó! Látszik, hogy a mocskos kapitalista nyugaton élsz. Nem tudod, hogy a mennyiség előbb-utóbb át csap minőségbe? (by Marx Karcsi) XD

      Törlés
    74. Én csak annyit tudok, hogy itt se mennyiség se minőség se szép kirakat. Meg hogy hiányzik magyarisztán :DD

      Törlés
    75. De,sajnos rád mondtam ^^ Ha hiszed ha nem :P Már megint álmos vagy és minket akarsz rávenni a szunyára? xD

      Törlés
    76. Te tanulsz, Lily! Vannak még csodák. XD
      (Hogy ne csak Manót oltsam. ^^)

      Törlés
    77. Gondoltam, hogy megint engem cseszegetsz, minő meglepetés :D
      Téged speciel másra akartalak rávenni ;D Nem vagyok álmos kikérem magamnak itt még csak 22.00 van bibibíííí :)

      Törlés
    78. Lefordítom, Lily! Ágyba akar vinni a perverz Manója. XD

      Törlés
    79. Háááá háháhááá! Na végre már neki is beszósz :DD

      Törlés
    80. Én ilyet soha, semmilyen körülmények között nem mondtam! Te direkte félrevezeted ezt a turbótörpét a nevemben! Rágalom! Aljas rágalom! -.- *überpuffogás

      Törlés
    81. Köszönöm B,nagyon megtisztelt hogy engem is oltasz XDD
      Így van! Manó csak a korbácsolást várja,de pssszt,mert még nem meri vállani és puffog majd rá ^^

      Törlés
    82. Így van! Vagyis nem! Azt sem mondtam egy szóval sem! -.- Megint rám vagy mászva :D
      Cseszegessük manót este van? :D Aludjatokmá :D

      Törlés
    83. Minden este az van. Nem tűnt még fel? ^^
      Amúgy Lily cseszeget engem is, úgyhogy csak fogd be szépen!

      Törlés
    84. De engem jobban "szeret" :DDD

      Törlés
    85. Háháá :D Ezt már elszóltad Manóka ^^ Nem kell terelni mert már kár tagadnod hogy várod ;D
      Én imádok itt mindenkit! :P Nem vagyok az a cseszegetős fajta,hisz ismertek ^^

      Törlés
    86. Ja. Csak engem finoman lealkoholistáztál, Manót meg megkorbácsolnád. :D
      De azért szeretünk. ^^
      XD

      Törlés
    87. Várom hát! Ami nem lehet az enyém mindig az kell ;D

      Béla... szívemből szóltál, egyetértek! Felírom xD
      Szerettyük hát! Turbótörpét nem leget nem szeretni :DD

      Törlés
    88. Nézd a szebbik oldalát,nem mondtam ki nyíltan! xDD Egyébként meg én sem vetem meg a sört :P A Manó meg megérdemli ^^ Mert olyan kis kötözködős :P
      Úgy szeretem hogy azért még szerettek ^^

      Törlés
    89. Turbótörpi. XD Ez tetszik. :D

      Törlés
    90. Örülök hogy így vigadtok rajtam xD De már nem mondhatjátok ezután hogy nem kapom az ívet én is :P

      Törlés
    91. Aki a sört szereti az rossz ember nem lehet ^^ Amúgy neked semmit nem kell kimondani nyíltan, zártan is egyértelmű xD
      Én még nem is adtam az ívet... O.O Na majd akkor nevezhetsz kötözködősnek! Muhahaha *naggyon gonosz kaszaj :D

      Törlés
    92. Örülök ha így van,legalább ígyis-úgyis eljut hozzátok az üzenet xDD
      Nem is kell,már most is annak nevezlek :P De majd ha eljő az a pillanat kiötlök találóbb kifejezést is rád,ne aggodalmaskodj ^^

      Törlés
    93. Nem aggódom ugyan... vizuális típus vagyok, látom lelki szemeimmel a szarvacskáidat meg a 3 ágú villádat ;D

      Te mér nem lövöd még a pizsit felfelé?:) B. nagytestvér már alszik ^^
      Vagyis mailen már nem látható, ettől még lehet mindjárt rámszól, hogy benéztem :D

      Törlés
    94. Rágalmazol, rágalmazol? :D

      Törlés
    95. Pedig az lehetetlen,nekem mindig is glória fog lebegni a fejem felett. ^^ Természetesen angyalszárnyak kíséretében :) Azt is lehet ám vizualizálni ^^
      Nekem még nem lövik a pizsit,de te menj csak ha álmos vagy XD Nem jön be megint a trükk ;) Elengedlek ^^
      Az már ma a második lenne xD De röhögnék XD

      Törlés
    96. így lenne 5ösöm a lottón xD

      Törlés
    97. Pont írni akartam hogy de röhögnék ha rád lenne szólva :D És íme ^^ Halljátok is meg lelki füleitekkel! :P

      Törlés
    98. Már megint nem jeleníti meg amit írok T.T

      Törlés
    99. Angyalszárnyak mi? Háááháááháá és hahahahaha meg hihihihihi!Max a farsangon :D

      Áhh éreztem én hogy csak rejtőzködik a gaz :D

      Törlés
    100. Load more te szösziagyú :P :DDD

      Törlés
    101. Baszki,itt nyomogattam többször is,de semmi XDD

      Törlés
    102. Meg ki is léptetett egyszer O.O Ilyen még nem is volt.

      Törlés
    103. Én látok mindent, szóval tényleg szösziagyú vagy. ^^

      Törlés
    104. Mondom, hogy besokallt tőled ;DDDD

      Hude kuncogok xD

      Törlés
    105. Kösz XD B Nagytesó lát mindent O.O Egyébként ez most tényleg az volt :P Mármint szöszis ^^" Azért még nem festetem be,hátha menthető a helyzet :P

      Törlés
    106. Agyfaszt kap már ez is? :D Mivé lesz ez a világ?
      Most én is kuncogok,úgyhogy békén hagylak ezúttal ^^

      Törlés
    107. Te Turbórágó gyere közelebb, megsúgok valamit.... még egy kicsit.... : a helyzeted több, mint menthetetlen ;DDD

      Törlés
    108. Turbórágó? XDD Ezt most hogy sikerült összehoznod? :DD Jajj,ez a nő..
      Nem menthetetlen itt még semmi,csak most kezdődik minden XD

      Törlés
    109. Nem tudom, csak úgy jött :D
      Most kezdődik mi? Jájj nekünk xD

      Törlés
    110. Hát kezdjük el! Tegyük rendbe amit kell! Hát kezdjük el! De ép ésszel. XD

      Törlés
    111. Micsoda sziporkázás így éjjeltájt :D

      Törlés
    112. Jut is eszembe majd írok egy sztorit rólad, az lesz benne a neved hogy Überfantasztik Turbórágó! xDDDD

      Hude erotikus a hangod B. ! Naon bacca a fülem xDDD

      Törlés
    113. Éjjó! :D Látom te is vágod a dolgokat ^^ Meg is hallgatom azt a nótát :P

      Törlés
    114. Alig várom hogy olvassam ^^ A kéziratot kérem :P De aztán igényeset ám!

      Törlés
    115. Egy szóval nem mondtam, hogy megmutatom ;DDD
      Kéziratot mi? Esetleg sétáljak el vele? Várj meg! :D

      Törlés
    116. Mondanod sem kell,ez csak természetes ;D
      Akár! xD Indulj,addig én itt elleszek xD *fehér pézsét lenget*

      Törlés
    117. Hát hogyne hogyne, of course ;D
      Rendben, foglald el magad jól, eltart egy darabig míg odaérek, főleg hogy úsznom is kell egy picit :D

      Törlés
    118. Ne félts te engem,nem fogok unatkozni ^^ Vagy fel is pattanhatnál egy hajóra potyautasnak ;) Szerintem simán meg lehetne oldani :D

      Törlés
    119. És egy gólem szerinted nem tűnne fel a hajón? :D

      Törlés
    120. Hude utálok hajózni! Maradok! Nem is írok semmit ^^

      Törlés
    121. Jah, Bagolynak igaza van a repülőn is mindig furán néznek rám O.O

      viszont van egy olyan érzésem, hogy most megint beszólt...
      gyere ide verjelekmeg -.-

      Törlés
    122. Majd összekuporodik,csak feltalálja magát XD
      Jetski? :D Csak azt ne mondd hogy attól is agyfaszt kapsz! ;)

      Törlés
    123. Mindentől agyfaszt kapok, nem megyek sehova gyere te ha kell valami ;D

      Törlés
    124. Most már így nem is kell semmi tőled! *durca fej*

      Törlés
    125. Hát mert ami nem lehet a tiéd.... ;)))
      Na majd holnap esedezem a bocsánatodért csak ne legyél HP. :D

      Hölgyeim, egy élmény volt, de valakinek dolgoznia is kell holnap itt nix olyan luxus, hogy iskolába kell menni és alhatok órán :P úgyhogy bejetskizek az ágyba. Álmodjatok valami hude szépet :)

      Törlés
    126. HP? O.O HáziPálinka? xD
      Ügyesen húzd az igát :P Ja meg álmodj szépet,teeee Jetski Gólem :P
      Szerintem nekem is lőtték már a pizsit,úgyhogy eltolom a biciklit. ^^
      Jóéjt Brigi! ^^

      Törlés
    127. Na! Ne vitatkozzatok, lányok! Tessék szépen prezentálni egy békülős szexet! XD
      A HP amúgy a Húgyagyú Pedofil rövidítése, nem tudtad? XD
      Egyébként a hülye picsáé. :)
      Hogy téged idézzelek, Jetski Gólem! Bakki! XD
      Jóéjt Lily!

      Törlés
    128. Javítok. Nem hülye, hanem hisztis picsa. De ebben Manó a Master.
      Az elméletében és a gyakorlatában is. XD

      Törlés
  2. Hát, azt hiszem, már kb. mindent kibeszéltünk a témában, úgyhogy, ha lesz majd rá időm, nekiülök a gyakorlatba is átültetni a dolgot. Ötlet már van. Próbálom kidolgozni, de sajnos most még a szokásosnál is kevesebb az időm.
    Plusz a fordítással is el vagyok csúszva. Vasárnap meg hétfőn alapból nem nagyon van rá érkezésem, ma este meg valamiért túl zaklatott voltam, hogy neki üljek.
    No para! Ez persze nem azt jelenti, hogy nem lesz új poszt. Az jön rendesen holnap is, meg az után is. Történet meg... remélhetőleg mihamarabb.

    VálaszTörlés
  3. Ja, ne is hagyd a népet kiszáradni! Látjuk mit kezdhetünk kicsit most időhiányos ez az ősz. Vagy tél.

    VálaszTörlés
  4. Valamiért nem enged válaszba írni O.O

    VálaszTörlés
  5. Elege lett belőled xDDDDDDD

    VálaszTörlés
  6. Mire jön fel ide az ember lánya? ^^
    Jöttem, hogy véleményt nyilvánítsak, meg hogy tök jó itt a "hangulat". :D Na jó, nem akarok belefolyni.
    Szóval, én (is?) Mano-val értek egyet. Bár nem teljesen. Igen, könnyebb lenne, mind Neked, B, mind az olvasóknak, ha rövidebb történetet kapnak, de én személy szerint a hosszúakat is szeretem. Szóval részemről teljesen mindegy, hogy mik jönnek. :) De ha szavaznom kéne, a rövidebb, kevesebb előzménnyel járó történetekre voksolnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért nem? Folly csak bele nyugodtan! :)
      Amúgy én is a hosszabb történetekre "szakosodtam", de hát azokat nehezebb megírni.
      Valószínűleg ezután is jönnek ugyanolyan sűrűséggel, mint eddig. Az egypercesek a köztes idő kitöltésére kellenek. :)

      Törlés
    2. Kérdezzük meg a többieket, hogy ahhoz mit szólnának. :D Nem vagyok "betolakodó". :P
      ..és nehezebb egyben elolvasni, mármint idő hiányában.

      Törlés
    3. Szerintem szívesen fogadnának. :)
      Csak vigyázz, nehogy Manó téged is becserkésszen! XD

      Ööö... ezt a hosszabb történetekre mondtad, ugye?

      Törlés
  7. Azért megvárnám az ő "beszólásukat" is. :D
    Nyugi, tudok magamra vigyázni. :P

    Igen, arra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak emlegetni kellett. Az "Életképek 4."-nél máris "beszólt". :D

      Hát, arra tényleg. Akkor már nem jobb kisebb adagokban? :)

      Törlés
  8. Gyalázod a hírnevemet? He?? -.- Én nem cserkészek, nem vagyok olyan! Manó úrinő :D
    Kérem és még én vagyok az ívöl?! Csodálkozol ha puffogok -.- *puff

    Violet! Ne halgass rá! Nem tudja mit beszél! Persze, hogy szívesen fogadunk, pláne ha egyetértesz Manóval ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ha véletlen nem értek egyet mehetnék a p*cs*ba? :D

      Törlés
    2. Akkor szólunk Lily-nek! Ő a segédtörpém, ő kezeli a korbácsot ! :DDD

      Törlés
    3. És én csak tartsam a hátam? :D

      Törlés
    4. Japp! Neked csak élvezni kell ;D

      Törlés
    5. Hát...ha így állunk?! xD

      Törlés
    6. Látod? Most elkergetted.
      Csúnya, rossz, szadista Manó. XD

      Törlés
    7. Nem kergettem el -.- Überfantasztik kedves voltam -.-
      Biztos ment hóembert építeni ^^

      Törlés
    8. Mit hallok,Manó? :D Csak nem próbálod átpasszolni az élvezeteket korbács ügyileg? XD Úgysem úszod majd meg ^^ Majd úrinőkhöz méltóan csinálom ;) Csak hogy lásd kivel van dolgod.

      Törlés
    9. Eltartott kisujjal fogod a korbácsot, vagy mi? XD

      Törlés
    10. Akár! :P Szép,kimért mozdulatokkal ^^

      Törlés
    11. És a nagyestélyit is felveszed hozzá? XD

      Törlés
    12. Azt neki kell :D A kérdés hogy mi marad belőle a végére ;) Tehát nem kéne túl sokat belefektetnie xD De azért a módját meg köll adni mindenképp! ^^

      Törlés
    13. Mi az? Arra izgulsz, ha nagyestélyis lányokat korbácsolhatsz? XD

      Törlés
    14. Jaaaaaj nem tudtam már mi hiányzik xDDD

      Törlés
    15. Felkapom a pizsimet az jó lesz? Az nem túl sok :D

      Törlés
    16. Bakki,most lebuktam xD Így már nem is kell :/ Hacsak nem lesz Manó megint olyan rossz hogy nincs más választás ;)
      Tudtam hogy megérkezel cirmogni te Gólem XD

      Törlés
    17. Nagyestélyiről volt szó, Manó! Ne tódíts!
      Mellesleg, nem versz át. Mind tudjuk, hogy meztelenül alszol, szóval ez nem jött be. ^^

      Törlés
    18. Tök mindegy rossz vagyok-e, úgyis csak ütnél "-.- *puffog

      Egyébként... te érkeztél meg nem én, én már itt voltam, úgyhogy bibibííí :P

      Törlés
    19. Hm. xD Jellemezd azt a pizsit pár szóban :D Hátha megteszi :P

      Törlés
    20. Rendben! Kettő szóban jellemezném : nem használok ;DDD

      Törlés
    21. Még jobb! XD Valamiért ezen most nem lepődtem meg :D Felőlem úgy is mehet a dolog ha neked is megfelel ^^ De persze csak ha ma is virgonckodsz ^^

      Törlés
    22. Manó a szatírmódira esküszik. Egy szál ballonkabátban áll a sarkon, alatta meg semmi. XD

      Törlés
    23. Másszunk rá manóra este van? Mily meglepő -.-
      Én sose virgonckodom ^^ Úrinő vagyok ^^
      Gyere csak ülj ide az ölembe, megsúgom mi felel meg nekem! *nagyon kacsintgatós fej ;D

      Te Bagoly...
      Áll a f**om :DDDDD Tudod te milyen hideg van itt??? :DDDD

      Törlés
    24. Ó! Bocsánat! Nem tudtam, hogy a Herr Manó tényleg Herr Manó. Pontosabban FrauHerr Shemale Manó. XD

      Törlés
    25. gólem, szatír, shemale ööö.... milyen undorító dolog nem voltam még ma este? :DDD

      Törlés
    26. Pontosan. Te egy szatír shemale-gólem vagy. Látod? Rájöttünk X'D

      Törlés
    27. Nem volt nehéz XD Nem fú' át nagyon a szellő? xD Amúgy a másszunk rá Manóra projektet nem is én erőltetem most XD Még hogy az öledbe :P Te kis pervidög ;D :P

      Törlés
    28. Neked nem kell erőltetni, az nálad zsigerből jön ;D
      Pervi dög mi?? Ki is támad korbáccsal??? Turbórágó!!!!! :DDD

      Törlés
    29. Jogos! :D De azért te sem vagy olyan ártatlan mint ahogy mutatod! :P Legalábbis ahogy mutatni akarod xD
      Mert megérdemled te Jetski Gólem!! :DD De adtam egérutat,mert az úrinők megérdemlik ^^ Ha nem virgonckodsz akkor hajlandó vagyok lemondani róla :P Az más kérdés hogy jó úton haladsz hogy ne így történjen xD

      Törlés
    30. Rendben! Mostantól nix virgonckodás csak szépen és tisztelettel fogok beszélni csak ne bánts! ^^ Szeri van meg puszcsi ^^ *plázacicás nézés
      Tehát... hogy szolgál a kedves egészséged kedves Turbómanó???

      Te Uhu! Nem lehetne nyitni egy bejegyzést olyan címmel hogy Turbórágó agyf... khm... építő jellegű hozzászólásai? :D Megőszülök mire lelapozok a kommentek aljára :D

      Törlés
    31. Egy szatír shemalególem aki még ősz is? Nem lehet szép látvány. XD
      Nem, Manó, nem lehetne. Az is hamar betelne. ^^
      Bár Turbórágó agyfasz építő jellegű hozzászólásaiból nemigen tudnál sokat összeszedni. XD

      Törlés
    32. Nem igazad van nem vagyok szép látvány sőt brrrrr! -.-
      Nem agyfasz építő jellegű csak simán építő jellegű, így akartam kifejezni! Turbómanó minden egyes hozzászólása emeli eme blog színvonalát ő nem tud agyfaszságokat írni! ^^ (most szépen fogalmazok remélem érződik az igyekezetem :D)

      Törlés
    33. Úhh,ezt most de megmosolyogtam!! XD Csak a plázamacskás beszédet hanyagold,mert agyfaszt kapok tőle :D Aztán már egész jó is lesz ^^
      Nekem igen is építő jellegű hozzászólásaim vannak ^^ Örülök hogy valaki már végre rávilágít :)

      Törlés
    34. Na ugye, hogy ugye ^^ Te nem tudsz olyat írni ami ne lenne egy "sziporkázó haiku" :) Hogy ez a plázamacskás duma mindenkit kikészít... xD Korrigálom! Szeretés van Kedves Turbómanórágó elvtárs!!! ^^

      Csak úgy amúgy zárójelben megkérdezném... (meddig kell még jónak lennem? ;D)

      Törlés
    35. OMG,nagyon átjött :D De miért érzem félelmetesebbnek mint azelőtt? XD Azért csak folytasd mindenesetre ^^
      Köszi B,van más rajtad kívül aki értékeli a kommentjeimet *durca fej* Legalábbis most már :D

      Törlés
    36. Átérezted mi? ^^ Megvan bennem az x faktor :) Rá se ránts, ez így nekem is félelmetes, de hát mit meg nem tesz az ember ugye, hogy ugye ;) Mellesleg még bírom!!! ;D

      Ne aggódj, B. is értékeli őket, csak néha úgy mutatja ki az érzéseit, hogy beszól :DDD

      Törlés
    37. Előbb még türelmetlenkedtél,most meg bírod még? :P Hogy is van ez? :D A határozott nőszemély mintapéldánya ^^ Ne ijedj meg! Majd együtt átvészeljük ezt az időszakot ^^ Határozatlan időre szól,csak úgy mellesleg xD :P
      Jó,csak vicceltem :) Tudom hogy nagyjából úgy cselekszik ilyenkor mint te XD

      Törlés
    38. Ez a kimért stílus kissé határozatlanná tesz! Ha meg az idő is határozatlan akkor végképp kiborulok :D
      Csak úgy mellesleg úgy lenne a fair ha te is így beszélnél velem mi az hogy már én szívok csak? -.- :D

      Ki cselekszik úgy mint én? O.O

      Törlés
    39. Ugye? :D Na ezért nem beszélek veled így ^^ Meg nem is volt róla szó :P Hahahaaha xD Olyan jó nézni egyébként,el sem hiszed XD
      Hát B :) Ugyanaz xD

      Törlés
    40. Hé! Engem hagyjatok ki a perverz játékaitokból, oké? XD

      Törlés
    41. Igen? Jó?? Igeeen? Ennyi volt, nem csinálom tovább -.- Gyereideverjelekmeg! :DDD

      Azt mondod hasonlítunk? Ennek örülni fog :DDD

      Törlés
    42. Micsoda? Ebben még nincs is semmi perverz :P Kombinálsz itten már megest :D

      Törlés
    43. Mi nem játszunk perverzeset! Ugye Turbótörp? Kulturálisan túlcsordult eszmecserét folytatunk arról, hogy úgy basztat engem ahogy csak tud :D Most látom, hogy nagyon egyetért ;DDD

      Törlés
    44. Kulturálisan túlcsordult eszmecserét arról, hogy ő hogy korbácsol meg, te meg hogy vered belé a shemalególem dákódat, mi? :D
      És az nem perverz, Lily? XD

      Törlés
    45. Most nem is ez volt a téma kéremszépen ^^ Csak Manó szenvedése folyik éppen a kimért szavakkal xD Igen,egyetértek!! ;D Hát hogynemá'. Veled mindig ^^
      Mi az hogy meg akarsz verni? -.- Hát így állunk? Megint menjünk ki a hóra? Zúdiccsad te Jetski Gólem!!

      Törlés
    46. Béla.... nem vagy te egy kicsit túl pervi? -.-
      Szegény überfantasztik ártatlan Törpét és még überfantasztikabb ártatlan engem ilyesmivel vádolni? -.- Most mind a kettőnknek egyetértően sértődött arca van "-.-
      Nix is semmiféle dákóm -.- Nem tudok billiárdozni -.-

      Törlés
    47. Akkor már nyúlok is a frigóba a sörért és ereszkedek be a jacuzziba ketfájtot nézni. XD

      Ne puffogj, Manó! Tudjuk ám, mit rejt a shemalególem gatyád. XD

      Törlés
    48. Megint feszítesz Turbórágó??? Gyereide! -.- *ingujjat felgyűr

      Törlés
    49. Dehogy tudod te azt ;DDDD

      Törlés
  9. Én még mindig amondó vagyok, hogy kipróbálom ezt a rövid de minden benne van dolgot. Csak még mindig nem tudom mi fog kisülni belőle, erőteljesen meditálok rajta de még nem jöttem rá mi milyen arányban legyen benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv a klubban! Nekem is ez volt a groses Problem. Most már egy ötletem van és még egy formálódik. Remélhetőleg az elég lesz ahhoz, hogy elindítsa legalább a kísérletezés folyamatát. ^^

      Törlés
    2. Nyomjad át ha megvan mert ha még jön is az ihlet, de nem tudom felépíteni normálisan akkor megette a franc és az egész egy agyfasz lesz :D

      Törlés
    3. Közben felkerült a Lopott pillanatok-sorozat újabb történetének első része, olyan terjedelemben kb. amit egy egypercesnek elképzelek. Tanulmányozd, Manó! ;)

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]