2013. június 27., csütörtök

Filmajánló 43.



https://www.youtube.com/watch?v=mpZJoDkpKJU

41 megjegyzés:

  1. És. ...elarulod a film címét is? :)
    Szívesen megnéznem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nina's Heavenly Delights avagy magyarul Nina pompás lakomája. :)

      Törlés
    2. De gyors válasz volt O.O
      Köszönöm szépen :)

      Törlés
    3. Tőlem már csak ez telik, főleg ha épp nem máshova figyelek. :D
      Nincs mit. ;)

      Törlés
    4. Filmkritika is van ám róla. ;)

      Törlés
    5. Olvastam. :)
      Mik vannak, hogy előbb nézed meg, mint ajánlom. Jó súgóid vannak. :D

      Törlés
    6. Csak a véletlen műve. :)

      Törlés
    7. Vagy csak kémkedtél a fejemben. XD

      Törlés
    8. Azt nem ilyen módon tenném, de nem szokásom. Meg mivel még nagyjából ép vagy így tuti kimaradtál a fejemből. XD

      Törlés
    9. Várj, segítek, látom este van és fáradnak a képességeid. XD
      Nem szokásom gyanúsítgatni, de ha mégis megtenném nem ilyen egyszerű módon tenném. Ad 2, ha mégis a fejemben jártál volna tuti elragadott volna az ott tanyázó sötétség. :D

      Törlés
    10. Jaja. Már ágyban vagyok.
      Akkor átmennél gyíkocskából Godzillába? :D

      Törlés
    11. Magaddal vittél az ágyba?! Hm.. :P
      Godzilla rombol ész nélkül, én ennél ragacsosabb sötétségre gondoltam. :D Viszont ne gondolj rá, mert ha egy kis részletet is meglátnál nagyon megijednél. XD

      Törlés
    12. Jaaa, így már értem. :)
      De miért is vagyok mesemondó? Nem értek én a történetmeséléshez, abban Te vagy a menő. :)

      Törlés
    13. Pedig nagyon átmentél Király Pistába. :D
      Amúgy te is jól írsz. ;)

      Törlés
    14. Előfordul, az agyam már tiszta szita volt. :D
      Még a végén elpirulok. :)

      Törlés
    15. Úgyse láttam még pirulós gyíkot. :D

      Törlés
    16. Nem is fogsz, mert elbújok. :D

      Törlés
    17. Etológia, 1. lecke: A gyík, mielőtt elpirul, elbújik. xD

      Törlés
    18. A kezeim mögé is bújhatok. :P

      Törlés
    19. Etológia, 2. lecke: A gyík számára az elsődleges búvóhely a keze mögött van. xD

      Törlés
    20. Na jó, hagyjál békén Okoska! :D

      Törlés
    21. Etológia, 3. lecke: A gyík, ha már nem tud mivel visszavágni, támadásba lendül. ><

      Törlés
    22. Látom piszkálódós hangulatodban vagy, de szerintem rossz emberrel kezdtél. :P Ha én piszkálódni kezdek megint sírni fogsz,hogy bántalak. XD

      Törlés
    23. Ez gyors volt. XD Ne aggódj ma a jó a hangulatom és nem foglak bántani. :P

      Törlés
    24. Leborulok kegyes gyíkságod előtt. xD

      Törlés
    25. Hozhatod a koktélt és a legyezőt is. XD
      Mit szedtél amúgy? Én is kérek!! :P

      Törlés
    26. Szüzeket ne áldozzak neked? xD

      Törlés
    27. Nem kell, ne legyél már szűzoltó. XD
      De szerezhetsz j csajokat tartani a legyezőket. :D

      Törlés
    28. Pfújjj! Micsoda pazarlás. :P

      Törlés
    29. Nem mondtam, hogy csak azt kell csinálniuk. :P
      Látom neked hárem kéne. XD

      Törlés
    30. Három? Akkor sokkal inkább már négy. xD

      Törlés
    31. Szemedbe ment a nagy lelkesedés? XD Háremet írtam ,de örülök, hogy megosztottad velünk az álmaid. :D

      Törlés
    32. Mit tehetek arró', hogy te nem tudol rendesen beszé'ni? xD

      Törlés
    33. Ne kend rám az olvasási nehézségeid. XD

      Törlés
    34. Te meg ne kend rám a fogalmazási nehézségeid! ^_^

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]