2013. március 31., vasárnap

Bárban 2. rész



Megjegyzés: Közkívánatra itt a folytatás. Nem tudom, az író miért itt választotta el, de ha már így alakult, kövessük az ő szisztémáját! A történet három részes. Vagy legalábbis annyi készült el eddig. Hamarosan jön a harmadik is.

Előzmény: Bárban 1. rész

Írta: myalteregoisahedonist
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2012. szeptember 13.

**************************************************************************



            Felnevetett a kérdésemre.
– Igazad van, hülye kérdés ezek után. – Aztán a falnak lökött és nyelve máris a számba hatolt. Kezeim a fenekére telepedtek, ahogy ágyéka az enyémnek préselődött. Csak pár perce éltem át egy csodás orgazmust, de már készen is álltam a következőre. A bokszerem kényelmetlenül feszült lüktető szeméremtestemre. A torkából feltörő nyögések pedig mutatták, ő is hasonlóképp érez.
            Esélyünk se lett volna, ha gyalog akarunk eljutni a lakásomig. Semmi kedvem nem volt hozzá, hogy valaki belénk botoljon, ahogy egy kapualjban szeretkezünk, de tudtam, ez lesz a vége, ha nem találunk egy ágyat záros határidőn belül. Túlfűtött agyamnak pedig komoly munkába került megoldást találni. De amikor végre sikerült, kiszakítottam magam a csókjából, és csak egy szót tátogtam némán: – Taxi.
Ő csak bólintott és rögtön le is intett egyet.
            Az öt perces út hazáig maga volt a kínszenvedés. Egész úton csak engem izgatott. Csókolgatott, simogatott, és puszikkal hintette be az arcélemet és a nyakamat. Éreztem kemény mellbimbóit az oldalamnak préselődni. Mire oda értünk, biztos voltam benne, elég lenne csak a kisujjával hozzám érnie, hogy elélvezzek. Megragadtam a karját és szó szerint kirángattam a taxiból. Amíg kinyitottam az ajtót, a hátamhoz simult és a fülcimpámat szopogatta.
– Alig várom, hogy rám vesd magad – suttogta. A gondolatra pedig testemet elöntötte a melegség.
Amikor végre beértünk, ismét megragadott és ajkaimhoz nyomta az övéit. Nyelveink hevesen összegabalyodtak és mély nyögések törtek fel belőlünk. Kezem végigszaladt a hátán, ő pedig beletúrt a hajamba. Néhány perc múlva kissé elhúzódott és homlokát az enyémnek támasztotta. Szinte már vinnyogtam puha ajkai érintésének hiányától, és igyekeztem előre hajolni, hogy ismét elérhessem őket. Ő viszont belemarkolt a hajamba és megakadályozta, hogy elérjem a célom.
– Háló? – morogta.
Beletelt néhány pillanatba, amíg a kérdés értelme eljutott az agyamig, de amikor végre elért, gyorsan megragadtam a kezét és a hálószoba felé indultam vele. Hiába próbáltam visszaemlékezni, milyen állapotokat hagytam ott. Csak remélni tudtam, hogy összeszedtem a koszos ruháimat és bevetettem reggel az ágyat. De minden gondolkodási képességem elszállt, amikor megfordultam, és láttam őt, amint épp leveszi a felsőjét. Lefagytam. Ágyékom lüktetett, a szívem pedig hevesen dobogott. Ő pedig csak mosolygott rám, miközben hátranyúlt és kikapcsolta a melltartóját, miközben kilépett a sortjából. A holdfény bevilágított az ablakon és körülrajzolta érzéki alakját. Az a test, aminek látványától már akkor is összefutott a nyál a számban, amikor ruhában volt, most meztelenül tárult elém, hogy majdnem elájultam a gyönyörűségtől. Lassan végigmértem szemkápráztató vonalait kulcscsontja finom ívétől, mellei halmain keresztül érzéki derekáig és izmos lábaiig.
– Észvesztően gyönyörű vagy.
Észre sem vettem, hogy hangosan mondtam ki a szavakat, míg fel nem nevetett, hogy aztán teljesen meztelen testét hozzám préselje.
– Köszönöm. Miért nem vetkőzöl le te is, hogy viszonozhassam a bókot?
Ez olyasvalami volt, amire nem kellett kétszer kérni. Tettem egy lépést hátra és megragadtam a pólóm szélét, hogy átrántsam a fejemen. A melltartóm és a nadrágom sebesen követte is a padlóra. Úgy éreztem magam, mint egy tinilány, aki csak most fedezi fel a szexet. Ő viszont élvezte buzgóságomat.
            Amikor a bokszeremért nyúltam, hogy azt is letoljam, megfogta a kezem és megállított.
– Ezt hagyd nekem!
Azzal olyan közel állt, hogy mellbimbói az enyémekhez értek. Megremegtem, és láttam, hogy szemeiben a gyönyör szikrái csillognak. Bólintottam, mire ő elmosolyodott. Hüvelykujjait alsóm széle alá akasztotta, és lassan letolta a ruhadarabot. Mintha áram ütött volna a bőrömbe ujjai érintése nyomán. Amikor végzett, felegyenesedett, és tett egy lépést hátra, hogy végigmérjen. Éreztem a testemből áradó izgatottság illatát, és ahogy az orrát fintorította, sejtettem, ő is érzi.
– Igazam volt. Semmi kétség, hogy viszonozhatom a bókot. Épp olyan szexi vagy, mint számítottam rá.
– Köszönöm, de ugye tudod, hogy nem múzeumban vagyunk. Meg is érintheted, ha akarod.
Csábosnak szántam a megjegyzésem, de ahogy felém mozdult, éreztem, itt nem én vagyok az, aki csábít. Úgy mozgott, akár egy nagymacska, ami a prédájára les. Az egyetlen különbség az volt, hogy ez a préda nagyon is akarta, hogy mindez megtörténjen. Amikor már alig pár centire állt előttem, lenyúlt, és combjaim közé csúsztatta a kezét. Alig tudtam megállni, hogy ott helyben elélvezzek. Lábaim remegtek, vérem pedig hevesen lüktetett az ereimben. Bizonyára érezte kemény csiklómat a tenyerén, miközben nedveim átfolytak ujjai között.
– Mmmm! Tényleg mázli, hogy ez nem múzeum – hajolt előre, hogy gyengéden megharapja alsó ajkam, miközben ritmikusan dörgölte ágyékom. Nyögtem egyet, és felé löktem derekamat. Egész testem megfeszült és éreztem a bennem formálódó gyönyört. De más terveim voltak. Lenyúltam és megragadtam a csuklóját, elhúzva kezét a csiklómról. Zavartan nézett rám. Szemei fátyolosak voltak a vágytól.
– Mit művelsz? Éreztem, hogy közel jársz. Hadd fejezzem be!
Már puszta szavai majdnem megtették a dolgukat, de ellenálltam.
– Nem. Nem akarok elmenni azelőtt, hogy éreztem volna az ízedet.
Szavaimra megremegett, majd hajamnál fogva hátravonta a fejemet, hogy hozzáférjen nyakamhoz. Forró csókokkal hintette be torkomat, amitől hevesen nyögni kezdtem. Majd ajkai az enyémekhez préselődtek, és csak egy pillanatra távolodtak el, amíg elsuttogta: – Csináld!
Azzal akcióba is léptem. Megragadtam a fenekét és felkaptam őt, az ágyhoz cipelve. Derekam köré fonta lábait, az érzéstől pedig hangosan felnyögtem. Éreztem forró ágyékát hasamhoz préselődni. Nedvei végigfolytak testemen. Az ágyra tettem, hátát a támlának döntve, és fölé hajoltam. Bőre selymesen puha volt. Sarkai a fenekembe mélyedtek, ahogy közelebb vont magához.
            Hátra nyúltam, hogy lefejtsem magamról lábait, hogy aztán lejjebb csúszhassak. Csak egy pillanatra álltam meg, hogy lerójam adómat gyönyörű melleinek. Gyengéden izgattam nyelvemmel bimbóit, hangos nyögéseket csalva elő torkából. Aztán tovább haladtam lefelé, hogy végül vállaimra vegyem lábait. Végigfuttattam nyelvem combjai belsején, lenyalva rajtuk végigfolyó nedveit. Sarkai ismét belém vájtak, ezúttal nyakszirtemnél, ahogy arcomat ágyékához vonta. Boldogan adtam meg neki amire vágyott. Hangos nyögései pedig jelezték, közel jár.
            Átkaroltam lábait. Egyik kezemmel próbáltam egyhelyben tartani őt, míg a másikkal a csiklóját izgattam. Ő felemelte kezeit és keményen megmarkolta az ágy támláját. Feje lehanyatlott és szemeit rám szegezte, ahogy nyelvem járatába temettem. Ahogy figyeltem gyönyörtől fénylő arcát, testemen a gyönyör hullámai futottak végig. A testemben felgyülemlő vibrálás belé is átsugárzott, ez pedig már túl sok volt neki. Háta megfeszült, torkából pedig kontrollálatlanul tört fel a sikoly.
            Combján nyugtattam a fejem és gyengéden simogattam lábait, míg görcsei el nem múltak. Még mindig éheztem testére, úgyhogy pár pillanat múlva már újból bőrét csókolgattam. Ő viszont gyengéden megérintette a nyakam, hogy megállítson.
– Ó, nem! Most te jössz.
– Csak még egyszer engedj, aztán a tiéd vagyok! Imádom az ízed.
– Mondd, hogy nem akarod érezni te is a gyönyört!
Ekkor ismét tudatára ébredtem a combjaim között lüktető szükségnek. Igaza volt. Már én sem bírtam sokáig. Viszont a helyemet a lábai között nem akartam feladni, bármennyire is kínzott már a vágy.
– Fordulj meg! – szólalt meg végül.
Gyorsan fölé fordultam, így ágyékom arcához került, de én továbbra is érezhettem az övét. Megragadta csípőmet és arcát combjaim közé temette. Nyelve tökéletesen megtalálta azt a pontot, ahol a helye volt. Ahogy gyülemlett bennem a feszültség, az én fejem is lehanyatlott, hogy újrakezdjem munkámat. Most azonban félbeszakított, amikor szájába vette csiklómat. Tudtam, milyen közel jár már ő is, így miközben elmentem, két ujjamat belé dugtam, miközben nyelvemmel gyengéden csiklójára csaptam. Hangosan felsikoltott, ahogy rátört az orgazmus. Ezt azonban már alig hallottam az én testemet elárasztó gyönyör hatásától.
            Lefordultam róla és fejem a párnára helyeztem. Az élvezet illata megtöltötte a szobát, és csak zihálásunk hallatszott. Éreztem, ahogy oldalára fordul, és melleimet és hasamat kezdte simogatni. Hüvelyk- és mutatóujja között görgette mellbimbómat. Szemeim lecsukódtak, és éreztem, nem sokára készen állok egy újabb menetre.
            Nyelve körbeszaladt a fülemen és éreztem magamon leheletét, ahogy halkan suttogott: – Van valami játékszered?

Folytatása következik!



******************************************************************************

Ha eljutottál idáig, remélem, kialakult benned egy vélemény a történetről. Hálás lennék, ha ezt megosztanád velem, kommentben, vagy a címre kattintva elérhető kérdőív segítségével. Utóbbi használatához az útmutató itt található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]