2013. március 25., hétfő

Filmajánló 17.

Túl forró... Ki lenne benne egy ilyen játékban? :P



Carmen: Hej!
Shane: Hej!
Carmen: Mész valahova?
Shane: Igen, én... gondoltam elmegyek.
Carmen: Szerintem maradnod kéne.
Shane: Tényleg?
Carmen: Igen, tényleg. Szerintem itthon kéne maradnod. És játszhatnál velem egy játékot. Úgy hívják, hogy Túl forró. Mondom a szabályokat. Elkezdünk csókolózni. És nem hagyjuk abba. De nem szabad megérinteni a másikat.Nincs érintés. Tehát, ha megérintesz, vesztesz. És ez azt jelenti, hogy bármit megtehetek, amit csak akarok.
Shane: És mi történik akkor, ha te érintesz meg engem?
Carmen: Akkor... én vesztek. És azt tehetsz velem, amit csak akarsz. Szóval.. készen vagy? Kezek. Rendben kezdjük.
Carmen: Le az ágyra.. ribanc.
Shane: Félelmetes vagy.
Carmen: Mondtam, hogy megérinthetsz?
Shane: Nem.
Carmen: Nem. És miért?
Shane: Mert vesztettem.
Carmen: Így van. És? Mi, nem hallom.
Shane: Mert nyertél.
Carmen: Így van. Nyertem. Lúzer. Maradj.
Shane: Micsoda egy.. szuka.



6 megjegyzés:

  1. Láttam egy két részt belőle egész jó sorozatnak tűnt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egész érdekesen van megírva, egyszer szerintem érdemes megnézni.:)

      Törlés
    2. Most lesz pár szabad napom úgy hogy bele is vetem magam :)

      Törlés
  2. A kedvenc játékom, anno játszottam exemmel :DDDD

    VálaszTörlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]