2013. augusztus 4., vasárnap

Filmkritika - Vicky, Christina, Barcelona

Vegyes érzések kavarognak bennem ezzel a filmmel kapcsolatban. Egyrészről régen láttam ilyen jól felépített filmet és koherens, logikus történetet. Egy történetet mesél el, annak minden szükséges részletére kitérve. Bár nekem eleinte kissé fura volt, hogy az egészet időről-időre narrálja egy hang, de tény, hogy a haszna megvan.
Másrészről viszont a történet nekem nem igazán nyerte el a tetszésem. Talán azért, mert nem egészen ezt vártam. Már eleve úgy indítottam a filmkritikát, hogy olyan filmeket elemzek itt, ahol hangsúlyos a leszbikus szál. Erre az alkotásra is ez alapján bukkantam, na de... Az össz leszbikus vonatkozás két rövidke jelenetben merül ki, aminek ugyan van némi jelentősége, de a film nélkülük is ugyanaz lenne. Emellett pedig nekem kicsit túl érzelmesre sikeredett. Bár ez lehet, csak az én hülyeségem. Sosem voltam az a tipikus nő és inkább racionálisan gondolkodom, mint hogy az érzelmeim vigyenek. Talán emiatt nem értékelem annyira ezt az erős érzelmi töltetű alkotást.
Mindenesetre aki szereti a vad románcokat, szerelmi háromszögeket, kicsapongó erotikus kalandokat és a latin szeretőket, az bizonyára élvezni fogja ezt a filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]