2013. szeptember 29., vasárnap

Szexjárat 21. rész - Dupla-popsi

Írta: Marokfegyver

***********************************************************************

Dupla-popsi kitörő örömmel borult a nyakamba. Mintha évek óta nem találkoztunk volna, pedig néhány napja együtt buliztunk – azaz mégsem együtt, csak ugyanott –, egy hatalmas ház valamennyi szintjén.
– Sokat gondolkodtam, hogy mit akarhatsz. Nagyon rejtélyes voltál a telóban.
– Kíváncsi vagyok, mire jutottál, hátha már nem is kell mondanom.
– Van egy tippem… – Ferire sandított, aki zavartan toporgott mellettem. – Bejöttök?
– Nyugodtan mondhatod a kollégám előtt, de nem szoktad te visszafogni magad! – Beléptünk az apró lakásba.
– A bulival kapcsolatos? – kezdett találgatni Dupla-popsi.
– Igen, bulival… – csodálkozott Feri.
Ez így nem lesz jó!  Nem kellene kiderülnie – legalábbis Feri számára semmiképpen –, hogy ők ketten nem ugyanarról beszélnek.
– Innátok valamit? – kérdezte a lány.
– Mi nem… – Feri hatásszünetet tartott, mert ez is része a naponta elsütött viccének. – Mi nem… utasítjuk vissza!
– Mit kértek?
– Mid van?
– Bármi, ha segítesz kihúzni a dugót! – Dupla-popsi kézen fogott, és a lakás egy másik helyisége felé húzott, vagy inkább vonszolt.
Feri még utánunk szólt:
– Ha ki akarod húzni, ahhoz előbb be kell dugni!

*

Másfél órával korábban…
Az irodaházban még heves jövés-menés tapasztalható, de alapos megfigyelő észreveheti, hogy minden lassul egy kicsit, ahogy közeleg a munkaidő vége. Ez persze csak fikció. Mert ugyan kinek lenne kedve alapos megfigyelésbe kezdeni, közvetlenül a munkaidő vége előtt?
Feri nyüzsgött csak. Hallottam, hogy már mindenütt keresett, kérdezősködött utánam, csak éppen azt az egy helyet hagyta ki a kutatásból, ahol egész délután tartózkodtam: a főnök irodáját.
– Mi az a sürgős? – kérdeztem.
– Kellene egy csaj!
– Válassz! – mutattam végig a folyosón, ahol legalább nyolc, különböző paraméterekkel rendelkező nő volt egyszerre látható.
– Buliba kellene… – Ebből már sejtettem, hogy mit tervez, hiszen egy hasonló beszélgetés lezajlott nemrég köztünk. Hagytam, hadd fejtse ki. – Igazi szexbuli, oda nem vihetem el a barátnőmet, mert mindenki megkeféli.
– Értem. Te nem dugni mész?
– Az más. Ne tegyél úgy, mintha nem értenéd! Elviszek egy csajt, akit nem sajnálok, közben megkefélek három másikat, ez a lényege. De egyedül nem lehet menni.
– Mindenki olyan csajt visz, akit bedob a közösbe?
– Na, látod, hogy érted? Tudsz ilyet?
Úgy tettem, mintha gondolkodnék, aztán kiböktem:
– Nem.
– Megvan még az a szőkeség? – kérdezte ravaszul.
– Lenne eszed!
– És valami ötleted…? Menjünk el négyen!
– Úgymint… Ki az a négy?
– Te, én, meg még két csaj.
– Ez egyre szebb. Olyan, mintha kérnél pénzt, hogy meghívj egy sörre. Szóval már két csajnál tartunk? – Tettem néhány lépést, jelezve, hogy befejezettnek tekintem a beszélgetést.
Nem hagyta lerázni magát: jött utánam.
– Neked annyi albérlőd volt már, akik jórészt természetben fizettek. Ilyenkor nem találod meg őket? – bosszankodtam.
– Azok csak pénzért vállalnák.
– Na és? Egyet fizetsz, aztán annyit dugsz, amennyit csak bírsz.
Ezen elmélázott egy darabig. Megkönyörültem rajta, mert eszembe jutott Dupla-popsi az előző heti buliból:
– Annyit megteszek a kedvedért, hogy megkérdezek valakit.

*



Dupla-popsi nem sokat teketóriázott: alig kerültünk ki Feri látóköréből, hozzám préselte kiadós melleit.
– Ez igen! Máris megérte meglátogatni…
– Valld be, hogy ezért jöttél! – fenyegetett.
– Ha már így rákérdeztél…
– A barátod is akar valamit? – kérdezte Dupla-popsi, és szabaddá tette a súlyos ciciket.
Valamit válaszolni akartam, de a hangok valahol a torkomban rekedtek.
Már a legelső találkozásunkkor – amikor egy utazás alkalmával előadta mosógépen-hasalós esetét több sráccal –elképzeltem a látványt, és a három-négy-nyolc pasit – nem derült ki a pontos számuk – nem azért irigyeltem, hogy hátulról beakasztottak Dupla-popsinak, hanem – ha eszük volt – megmarkolhatták a melleit. Igazi különlegesség, unikum. Mit meg nem tennének – és meg is tesznek sokan ilyesfajta díszekért –, amikor pénzt nem kímélve, műanyagból megépíttetik maguknak!?
Persze, hogy nem bírtam ki, hogy meg ne fogjam.
– Elmondod, hogy mit szeretnétek?
Ha olyan egyszerű lenne ilyen helyzetben beszélni! Rég elfelejtettem már Ferit is, a jövetelünk célját is.
Közelebb húzott a vörös takaróval borított ágyhoz és leült elém.
– Nos? – faggatott.
Dupla-popsi feltalálta a vallatás leghatékonyabb módszerét. Kitüntetést a mellére!
– Lesz egy buli – kezdtem –, amire a kollégám el szeretne menni, és kellene mellé egy kísérő.
– Hogy el ne lopják? – nézett felfelé a lány, és elkezdett simogatni nadrágon keresztül.
– Ellenkezőleg! Azt szeretné, ha többen is ellopnák, vagy kikölcsönöznék, de ehhez kell egy partner, mert kettesével… – Kicsit elakadt a szavam, mert elővette a farkam, és az arcához szorította. –… érvényes a meghívás.
– És én lennék az a kísérő?
– Ha lenne kedved… De most nem akarlak beszéltetni – tettem hozzá gyorsan, mert a szája veszedelmesen közel járt.
– Várj egy kicsit, még elmondom, amit akarok! Gondolom, amíg a haverod végigtunkolja a bulit, addig engem is meg akar majd mindenki kefélni. Jól látom a helyzetet? Na, most te beszélsz! – Mintha el akarna nyelni, mélyen beszippantotta a falloszomat, és módszeres kezelés alá vonta.
Nem szívesen fogtam hozzá a válaszhoz, de tartottam tőle, hogy késlekedésem esetleg újabb kérdéseket vet fel, amihez fel kellene függesztenie a mostani tevékenységét.
– Igen, ez egy olyan, dugó-buli, ahová azért megy az ártatlan koma, hogy minél több idegen nőt megtapasztaljon, de ő is visz magával egyet mások számára. – Nem sikerült hosszabban kifejteni a témát, de Dupla-popsit látszólag kielégítette a felelet, mert nem szólalt meg.

Úgy éreztem, hogy ez jár nekem – hiszen abban a bizonyos buliban, amelyből mindketten kivettük a részünket, valahogy kimaradt a közös akció –, ezért megfogtam a lány bólogató fejét, amint távolodás-félét észleltem. Az ágy legszélén ült, én a széttett lábai között álltam, és hol a mennyezetet, hol a rezgő melleit bámultam.
– Hát ti?... – Feri állt az ajtóban, és olyan csodálkozó szemeket meresztett, mintha még sosem látott volna ilyesmit, vagy nem éppen ő mesélné gyakran, hogy a barátnője reggelente ilyesféle előzményekkel engedi munkába. 
Nem tudtam, mit válaszolhatnék kollégám bugyuta kérdésre, de Dupla-popsi integetett neki.

Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]