2013. január 31., csütörtök

Filmajánló 2

Egy kis rendőrségi barátság. :D


14 megjegyzés:

  1. Jóféle! ^^
    Amúgy, hogy lehet, hogy ez van aláírva: Közzétéve ennyi ideje: 11th February?
    Először azt hittem, ennyire el vagyok tévedve a napokkal, de nem. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát...nekem ez jobban bejön, mint az előző. ;D Ezzel sikerült eltalálni azt a megfelelő pontot, ami után azt mondom, hogy jó! :D

    VálaszTörlés
  3. Jóféle ^^
    A 2. és 3. ajánlót csak én nem találom, vagy el lett pötyögve? O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem, elhagytam a szemüveged, hogy nem láttam. :D De amugy én sem találtam. O.o

      Törlés
    2. Az én szemüvegem te biztos nem hagytad el! Az este eltettem, nem emlékszel? ;DDD
      Akkor biztos elpötyögés. Vagy te is vak vagy, oda se neki xD

      Törlés
    3. Este?! öööö...emlékeznem kéne rá? Lehet el voltam már foglalva mással. xD

      Törlés
    4. Jah... a franciával tudom... rám sem hederítettél :( xD

      Törlés
    5. Mi? összekeversz valakivel! Egész este melletted voltam, kérlek. ;D Csak te nem vettél észre. ><

      Törlés
    6. Nem-e? O.O Hát azt a szerenádot kinek énekeltem az übererotikus nagyon bár hangomon? -.-

      Törlés
    7. Elcsesztem azért nem találjátok.

      Törlés
    8. Naná, hogy nekem, az übererotikus hangoddal. xD Még rózsát is dobáltam, csak nem vetted észre. ><

      Törlés
  4. A probléma összetett, kedves barátaim.
    Arról van szó, hogy az oldal lehetőséget ad arra, hogy előre megadjunk egy tetszőleges időpontot, mikor váljon láthatóvá a bejegyzés. Sarge kolléga nyilván február 11-re gondolt. A gépben bujkáló szellem viszont gyakran megtréfál minket, és az időpont beállítása után rögtön visszaugrik az aktuális időpontra. Ezt én is gyakran elnézem. A probléma pedig ott kezdődik, hogy ha egy bejegyzés már kikerült a blogra, hiába ütemezzük olyan időpontra, ami még nem jött el (jelen esetben február 11.), az még kinn marad, csak a közzététel dátuma változik meg.
    De elnézzük ezt Sarge-nak, mint tanulópénzt, mi meg örülünk, hogy két filmet is kaptunk egy nap, nem? :D
    Dupla pilot. xD

    VálaszTörlés
  5. Nem történt semmi! A tempót attól még nyugodtan tarthatja! ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az hamar sok lenne a jóból szerintem. :D
      De ne izgulj, Pista! Lesz alkalmad feltenni a szemügédet bőven. ^^

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]