2013. január 29., kedd

Filmajánló?

Csináljunk filmajánlót is ilyen jelenetekkel? :D


Azok kedvéért, akik nem értenek angolul, megpróbálom lefordítani. (Ha bárki bármi hibát talál a fordításomban, tegye nyugodtan szóvá!)

- Helló! Nem tudtam, hogy ide jössz.
- Én sem. Csak úgy... idevetődtem.
- Jól vagy?
- Ja... Igen, úgy értem, azt hiszem, jól vagyok. Csak volt egy borzalmas vacsorám az anyámmal.
- ... (Itt nem igazán értem, mit akar mondani. Én azt hallom ki, hogy "For technick work?", ami nem tudom, itt mi akar lenni.)
- Azt hiszem.
- De ugyanakkor tudtam, hogy ide kell jönnöm és látnom téged... Nem mintha stresszelni akarnálak bármivel is... Csak, így érzek... És ki kellett mondanom.
- Mit szólnál, ha lemennénk a partra?
- Most?
- Igen.
- Azt hiszem, itt az ideje.
- Minek az ideje?
- A változtatás ideje... Ez egy kis rituálé nálam, ha valami kezd igazán komoly lenni ahhoz, hogy megváltoztassa az életem.
- Azt hittem, azt mondtad, nem randizol Valentin-nap.
- Nem érdekel.
- Gyere! Nagy rajongója vagyok a rögtönzött első randiknak.
- Én is.

*

- ... (Ezt nem értem.)

3 megjegyzés:

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]