2013. január 6., vasárnap

Mivel dobd fel a házidat?

Mit csináljon az ember lánya, ha videót kell készítenie házi feladatnak, de fogalma sincs, miről szóljon az?
Van megoldás. Csak egy barátnő kell hozzá és voilá:


(Azok kedvéért, akik nem értenek angolul, megpróbálom lefordítani, bár én sem értek mindent. Ha valaki, nálam jobb angolos, értené, vagy hibát fedezne fel a fordításomban, ne habozzon szóvá tenni!
Szóval:

Dano: Hello, this is us! - Helló! Itt vagyunk.

Emily: I'm Emily, this is Dano - Én Emily vagyok, ez pedig itt Dano.

Dano: So - ... (Ezt itt pl. nem igazán értem. Elvileg "szóval" lenne, de, feltételezem, itt valami olyasmit jelent, hogy "úgy van", vagy egyszerűen csak valami töltelékszöveg, hogy mondjon valamit.)

Emily: And our homework was to make a video... and we don't know what to say or what to do - És az volt a házifeladatunk, hogy csináljunk egy videót... de nem tudjuk, mit mondjunk, vagy mit csináljunk.

Dano: But here we are - De itt vagyunk.

Emily: Yes... Shit! *** so cute (a csillagozott részt nem értem) - Igen... A picsába! *** olyan cuki!

Emily: *** (Na ebből egy mukkot se értek)

Emily: Now, give me... - Na, most adj nekem egy...

Emily: I guess, that's it for now - Azt hiszem, most ennyi.)

9 megjegyzés:

  1. A "so" azt arra használják, hogy "tehát, szóval". A yes...shit után szerintem azt mondja she's so cute, magyarul a csajára, hogy francba, olyan aranyos... Utána amikor mutogat akkor azt mondja hogy a csaj yankees ő meg nets drukker, de előtte én sem tudom mit mond. Idióta amerikai szlengek... attól még a jobb oldalit vinném ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :)

      Igen? Nekem inkább a baloldali kéne. Megosztozhatunk. ^^
      xD

      Törlés
    2. My pleasure! :) Meeeg az osztozás is my pleasure xDD

      Törlés
  2. Szerintem a Yes...shit után azt mondja hogy She looks so cute. O.o De nem biztos.
    A többit én sem értem.

    Ha már itt tartunk, nekem elsősorban a sapijuk kéne. :D De szerintem mindkét csajszival meglennék. ;P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te telhetetlen kis izé... :DD

      Törlés
    2. Iiigen? *elnyújtott kérdés* :D
      De csak, hogy ne vesszetek össze. ;P

      Törlés
    3. Oké. Manóé a jobboldali, enyém a baloldali, Violet meg viheti a sapikat. xD

      Törlés
    4. Mármint, h az ne vesszen össze velem sem, ha azt a lányt nézném ki, aki másnak már kéne. :D De lássátok milyen jó vagyok, megelégszem a sapikkal, bár úgy nézem hogy tök egyformák, szóval elég csak az egyik. ><

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]