2013. január 22., kedd

Pumukli vidám percei 3.

Nyuszika füvezik a folyó partján, odamegy hozzá a vidra
- Mit csinálsz, nyuszika?
- Füvezek, vidra!
- Megmutatod, hogy kell?
- Szívj egy jó nagyot, s vedd le. Szippant egyet a vidra s kifújja.
- Nem úgy! Tartsd magadban, majd utána fújd ki!
Sehogy sem megy a vidrának.
- Na tudod mit, szívj egyet s merülj le a víz alá!
Lemerül a vidra, magában tartja a füstöt s átúszik a másik partra. Kiemelkedik a vízből, kifújja a füstöt, szuper el van szállva. Ott áll a viziló s látja hogy a vidra milyen jól érzi magát.
- Menj át a nyuszihoz, hogy tanítson meg téged is! Átmegy a viziló, kiemelkedik a vízből. A nyuszika megrémülve
- Baszki vidra, fújd ki, fújd má ki!!

13 megjegyzés:

  1. :))
    Cowboy ücsörög egy kisváros bárjában, amikor megáll egy turistabusz. Néhányan bemennek, és egy csinos nő odalép hozzá:
    - Elnézést uram, maga egy igazi cowboy?
    - Igen hölgyem, reggel felnyergelem a lovam, egész nap a marhákat terelem, cowboy vagyok mióta az eszemet tudom. És ön?
    - Én leszbikus vagyok - feleli a nő.
    - És az mit jelent? - kérdezi a cowboy.
    - Amikor felkelek, nőkre gondolok, egész nap női testekre gondolok, ha meglátok egyet elképzelem ruha nélkül, és este amikor lefekszem, akkor is a nőkre gondolok, kemény cicik, forró nedves puncik...
    - Hm - mondja a cowboy, majd visszafordul a söréhez, de pár perc múlva egy házaspár lép hozzá a turista csoportból.
    - Elnézést uram, ön igazi cowboy?
    - Hát, eddig azt hittem - feleli elgondolkodva -, de rá kellett jönnöm, hogy leszbikus vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Bakki, ez mekkora, amit ide írtál. xD Fél napig röhögtem rajta. :D

    VálaszTörlés
  3. Mindkettő leterített... xDD

    VálaszTörlés
  4. Látom árad a jókedv mindenkinél xD Jöhetnek még ilyenek :DD

    VálaszTörlés
  5. A férj megy haza
    - Képzeld édes kis feleségem, milyen aranyos az új titkárnőnk. Megtudta, hogy Fradi drukker vagyok, és ma zöld-fehér pulóverben jött be dolgozni. Apróság, de nekem jól esett.
    Másnap szintén így jön haza a férj
    - Képzeld édes kis feleségem, milyen aranyos az új titkárnőnk, ma zöld-fehér melltartóban jött be dolgozni. Apróság, de nekem jól esett.
    A feleségnek ez már kezd kevésbé tetszeni, főleg mivel a férj harmadik napon a következővel állít haza
    - Képzeld édes kis feleségem, milyen aranyos volt ma az új titkárnőnk, zöld-fehér bugyiban jött be dolgozni. Apróság, de nekem jól esett.
    Negyedik nap mielőtt a férj bármit mondhatna megszólal a feleség
    - Képzeld édes kis férjecském, a cégünknél új sofőr van. 1, 5 centivel hosszabb a farka mint a tied. Apróság, de nekem jól esett.

    VálaszTörlés
  6. A nyilvános WC-ben két pasas pisil egymás mellett. Az egyik átsandít a másik szerszámára:
    - Nahát, maga körül van metélve?
    - Á, dehogy! Ez természetes kopás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A dadogós hipót akar
      venni, és zárás előtt fél
      perccel ér oda a boltba.
      Lihegve nekiáll
      magyarázni......
      - hip hip.....
      - Hurrá ! - mondta a
      boltos és lehúzta a
      redőnyt.

      Törlés
    2. Kiralysag ^^
      Nekem az osszes tetszett :D

      Törlés
  7. A székely meg a fia elmennek vadászni. Rájuk esteledik, ezért megszállnak a közeli erdészlakban.
    Az éjszaka közepén felébred a székely.
    - Mit csinálsz, fiam? - kérdezi.
    - Maszturbálok, édesapám.
    - És, könnyezik már az egyszemű kígyó, fiam?
    - Még nem, édesapám.
    - Legalább kemény már?
    - Még nem, édesapám.
    - Dolgozol rajta rendesen, fiam?
    - Igyekszem, édesapám.
    - Tudod mit, fiam? Akkor próbálkozz meg a sajátoddal is!

    VálaszTörlés
  8. Okéé,ezeken kifeküdtem XD
    Én is,én is!

    Jancsi vásárolni megy a henteshez, de a bolt ajtajában beleütközik Juliskába.
    - Bo…bocsánat – mondja zavartan -, egyébként Jancsi vagyok.
    - Én meg Juliska. És facér vagyok.
    - Nahát! Én meg calonnáér’.

    VálaszTörlés
  9. Jók! xD az a hipós az különösen szenya volt xDDD

    VálaszTörlés
  10. - Ki az abszolút vasutas házaspár?
    - ???
    - Eva Peron és Charlie Sheen...

    VálaszTörlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]