2012. december 7., péntek

Bejegyzés-ötletek

Elgondolkodtam egy kicsit... És ne mondjátok, hogy ritkaság, mert olcsó poén! XD
Szóval, megegyeztünk abban, hogy igyekszem minden nap kiírni valami megjegyzést. Bár ezt nyilvánvalóan nem fogom tudni mindig teljesíteni, és nem is célom, de most már én is élvezem, hogy mindig kitaláljak valamit. (Nem mintha eddig nem élveztem volna, de eddig nagyobbrészt a kezdeti lelkesedés hajtott előre.)
Viszont az a baj, hogy nem történhet minden nap olyan, amit az Életképekbe kiírhatok, Ötletözönös ötletek meg mostanában nemigen van rá agyi kapacitás, hogy eszembe jussanak.
Viszont nem szeretnék csak azért összehozni egy csomó bejegyzést, hogy minden nap legyen valami.
Emiatt fordulok hozzátok. Lenne valami ötletetek újabb "sorozat(ok)ra"? Olyanokra, mint az Életképek, vagy az Ötletözön.
Jó lenne több lábon állni. Ha valamelyikbe nincs ötlet, még van akkor húsz másik, amibe lehet. Csak az a baj, hogy nincs ötletem, mit lehetne még. Pláne, hogy ezt a blogot alapvetően erotikus jellegűnek szántam, így azok a témák, amik tudományos, vagy mondjuk zenei vonalon érdekelnek, nem annyira relevánsak. Olyasmit meg, ami erotikus, de nem kell hozzá különösebben agyalnom, mert, mint pl. az Életképek, magától jön, az élet hozza, nem nagyon tudok. Bár persze, ha tudtok, jöhet olyan is, amihez meg kell erőltetnem a fantáziám, mert az is csak növeli a sokszínűséget, csak nem feltétlenül megoldás, mert ha az Ötletözönre nincs fantázia jelenleg, arra sem igen lesz. De, majd meglátjuk.
Szóval, várom az ötleteket.

58 megjegyzés:

  1. De hozzál csak össze nap mint nap valamit ,hogy legyen min nevessek egy jót ^^
    A tudományos vonal nem vonz,de a többi mint pl.a zenei vonal jöhet . Miért ne jöhetne?
    Nem kell neked állandóan csak a szexről és a túl fűtött erzelmekrol irnod.
    Néha Kell egy kis változatosság is :)
    Akár hogy is döntesz tudd, én melletted állok ,,jóban rosszban - barátok közt " vagyunk XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. De tényleg nincsenek ötleteim, hogy miről lehetne írni. :/
      Néha egy-két zeneajánló bejöhet, de nem vagyok egy zenefan, szóval ez sokat nem javít a helyzeten.

      Szeretnék minden nap írni valamit én is, de nem ígérem meg, mert teljes mértékben biztos nem fog sikerülni.

      Törlés
    2. Ne agyalj azon ,hogy mit kéne és mit nem .Hidd el édes ,jön az majd magától :)
      Én nem ajánlom fel neked a zenei világomat mert attol az emberek elmenekülnének ^^

      Törlés
    3. Én jobban szeretem, ha mindig van egy jó pár kártya a zsebemben. Még akkor is, ha többségüket messze nem használom ki.
      Ez ad egy nyugalmat és önbizalmat.

      Törlés
    4. Akkor küldök neked egy pakli francia kártyát :). Több kártya van benne mint a magyarban. Azt tömködheted majd a zsebedbe
      Igy jó lesz ? XD

      Törlés
    5. Ó! Kösz. ^^
      De akkor ne csodálkozz, ha napokig csak pikk dámákat meg kör ászokat küldök! xD

      Törlés
    6. Csak bubit ne küldj XD
      Hogy ez mekkora ^^ nekem csak most esett le. Te egy igazi játékos vagy :)
      Megemelem a kalapom előtted,édes .
      Egy szót se szólhatok . Szép volt. Ügyesen kijászottál :)

      Törlés
    7. Miért? Mi a baj a bubival? ^^
      Kösz. Ezt dicséretnek veszem. :D
      De tényleg nagyon örülnék, ha adnátok ötleteket. Nincs rossz vélemény. Maximum hozzám nem passzol, de attól még hálás leszek érte. :)

      Törlés
    8. Ezek után hogy igy megvezettél szerinted még kiteregetem a lapjaimat? XD
      De,hogyhogy nem jöttem rá hamarabb? ^^
      Úgy látszik túlságosan hiszek már neked ,de ezek szerint nem kellene XD

      Törlés
    9. Bocsi, de már elvesztettem a fonalat.
      Miről is beszélünk? o.O

      Törlés
    10. Annyira cuki vagy amikor értetlenkedsz :)

      Törlés
    11. Ennyitől kedves ? :)
      Mi lenne veled ,ha hosszabban jellemezném a személyiségedet ? ^^

      Törlés
    12. Biztos vagy benne? :)

      Törlés
    13. Hát ha olvadni akarsz és nem csak pirulni ám legyen. De akkor Kölcsön adsz egy merőkanalat ? ^^ Mert kiskanállal sok ideig tartana majd :)
      A döntés a te kezedben van :D
      Még mindig akarod ?^^

      Törlés
    14. Igyekszem nem elolvadni. ^^

      Törlés
    15. Akkor elküldöm mailben :) ,hogy tutira elolvadj ^^

      Törlés
  2. Zenei vonal?
    http://www.youtube.com/watch?v=vGfO2bNEfd4
    http://www.youtube.com/watch?v=tK2z1G20_9U
    Katie gyönyörű is :)

    VálaszTörlés
  3. Hát... nem egy Norah Jones, de valami hasonló. Még hangja is van! Kivételes :)

    VálaszTörlés
  4. Valami csuda jó ízlésed van Mano :)

    VálaszTörlés
  5. Te se panaszkodhatsz úgy látom! Zene terén sem :D

    VálaszTörlés
  6. Na ! Itt meg mi történt ? Mi ez a punnyadàs ? :)
    Brigi te tehetsz róla ? XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rám ne mutogass, Iza!
      Te szívódtál fel. :D

      Törlés
    2. Hangokat hallottam. ^^
      Valaki mintha a nevemen szólított volna o.o
      Valaki esetleg tudja ,hogy ki volt? XD

      Törlés
    3. Hangokat hallasz?
      Akkor menj pszichológushoz! XD

      Törlés
    4. Azok a koboldok a fejedben :)

      Törlés
    5. Már megint hallom :)
      Hmm ez a hang olyan vékony és fülsűketitő ^^

      Törlés
    6. Manó! Tudod, hogy nem szeretjük a shemalególem hangodat. xD

      Törlés
    7. Szerintem kettőnk közül nem engem hall, az én hangom nem vékony és fülsiketítő :D

      Törlés
    8. Mert az enyém igen, mi? :D

      Törlés
    9. Igen :D manonak igaza van ^^
      Nem őt hallom :D

      Törlés
    10. Akkor tényleg nyomás a pszichológushoz! XD

      Törlés
    11. Miért nem vallod be, hogy te visítasz a fülébe? :) Nem, hogy inkább halkan duruzsolnál neki ;D

      Törlés
    12. Keresd elő szépen azt a majmot! -.-
      Én most lusta vagyok hozzá.

      Törlés
    13. manó kérlek keresd elő neki azt majmot ,ha már annyira kell neki :D

      Törlés
    14. :DD http://smi4450.deviantart.com/art/Evil-Monkey-159891828

      Tessék B.! Örömet okozok :DDD

      Törlés
    15. Remélem, tanultál a leckéből. -.-

      Törlés
    16. Akkor maradsz még büntetésben. -.-

      Esetleg valami ötlet az alaptémára? :)

      Törlés
    17. Szerintem én mindig is büntiben voltam -.-

      A háremeseses dolgot azóta se gondoltad tovább? Rittyenthetnél neki egy fél oldalas folytatást mert jó volt az indítás. Vaaagy amikor látsz valami kívánatos husit a BKV jóvoltából, akkor leírhatnád röviden, hogy legszívesebben mit csinálnál vele! Iza szívesen olvasná, miket fantáziálsz össze O.O Oké... nem csak ő ;D

      Törlés
    18. Oké, de ez csak a már amúgy is meglévő bejegyzés-ötletek továbbgondolása. Viszont mi van akkor, ha nincs ötlet ötletözönhöz, és a BKV-n se történne semmi? Akkor mit írjak ki?

      Törlés
    19. Most nem feltétlen a buszon ragadtam le, csak példa volt, de amikor bármilyen erotikus töltetű jelenet lefut benned bármivel kapcsolatban azt le lehet írni, ha akarod. Nem olyan ez mint a sztori írás, mert ezen nem gondolkodsz csak bevillan. Vagy veled ilyen nix? Mert velem mindig. Mármint ha meglátok egy tetszetős egyént akkor akaratlanul is beindul a gépezet.
      Ha blogom lenne, nekem simán beleférne a zene téma de jogos, hogy ha maradni akarsz az eredeti vonalon akkor ez nem feltétlenül megoldás. Kérdés, hogy mivel ezen a téren igen korlátozottak a lehetőségek, nem-e akarnád bővíteni a blog témáját. Vagy feltétlenül ragaszkodsz az eredeti arculathoz. Mert nem gondolom, hogy bármi kiszoríthatná az erotikát, maximum pótolna.

      Törlés
    20. Igen. Ez az Ötletözön. Csak sajnos most az egyetemi stressz meg a sok meló miatt kevésbé van agykapacitásom egyáltalán figyelni erre.
      A másik probléma meg, hogy ha be is villan valami, azt szavakba kell önteni, ami azért nem kis meló, még ha töredéke is egy történetnek.
      Ha képzőművész lennék, könnyebb dolgom lenne, mert ők egy pillanatot könnyebben ábrázolnak, mint az író.
      Oké, végülis lehet bővíteni is a blog tematikáját. Különösebb akadálya nincs. Csak ötleteket kérnék, mert abból van a hiány. :/
      A zene az egy. Más esetleg?

      Törlés
    21. Indíts "Szerintetek ki az év legjobb nője?" szavazást :)

      Törlés
    22. Nem rossz ötlet. :)
      És kik versenyeznének?
      Csak ezzel az a baj, hogy kellenének hozzá szavazók is.
      Itt, a bloggerben tudtommal nincs semmiféle olyan lehetőség, amivel szavazatokat lehetne számolni, rendszeres kommentelők meg talán ha öten-hatan vagytok. Az úgy annyira nem buli. :/

      Törlés
    23. Jaaaj mindig ez a sok probléma -.- Írjál erotikus verseket, láttam már jókat. Tudom tudom, ezen is gondolkodni kell -.-
      Az a bajom, hogy most minden szerző válságban van?! Néztem más oldalakon rövid sztorikat amit lehetne fordítani de még mindig elég gyér a felhozatal. Ebből az Életképek és az Ötletözön után még a végén lesz egy Válságidőszak sorozat is :)
      Holnap tovább törjük az agyat.
      Jóéjt mindenkinek!

      Törlés
    24. Láttál már jókat, olyanoktól, akik tudnak olyat írni. Én nem. ^^
      Ne vedd amúgy problémának! Nem kukacoskodás, csak alapos ember vagyok és szeretem átlátni a részleteket.
      Szerzői válság meg nincs, csak időhiány. :)

      Törlés
  7. http://m.youtube.com/watch?v=7js_QOG6trU
    Tessék csajok ne mondjátok ,hogy nem gondoltam rátok.^^
    Ezt a témát eddig én itt nem hallottam ,de azért remélem tetszeni fog XD

    VálaszTörlés
  8. Háhh de bírom ezt a számot :D

    VálaszTörlés
  9. Végem van ....ez a legnagyobb :)

    VálaszTörlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]