2012. december 20., csütörtök

Életképek 14.

Elkiabáltam pár órája. Sűrű nap volt ez, és bár reggel a nyugdíjas különítmény támadott meg, hazafelé már azért a Gyönyörök Járata szépségei is előbújtak.
Épp ülök a villamoson, olvasgatok, amikor egyszer csak felszáll két lány. Az egyiken rögtön meg is akadt a szemem. A másik jellegtelen volt. Vörösesbarna haj, nem különösebben szép (bár nem is ronda) alkat, vastagkeretes szemüveg, a másik viszont... Gyönyörű baba-arc, sötétszőke haj, világító kék szemek. Na az ilyenek miatt éri meg nézelődni!... Azért itt persze szükségesnek tartom megjegyezni, mielőtt valaki félreértene, a külső nem minden. Nem egy olyan embert ismerek, akinek a láttán elalél bárki, de aki megismeri, többségében sikítva menekül a bunkó, egoista és lenéző viselkedése elől, és van olyan, aki felett az emberek többségének átsiklik a tekintete, mert semmi feltűnő nincs benne, de aki megismeri, mind csupa szív, kedves és humoros embernek tartja és szereti. Szóval én is csorgatom a nyálam ilyenkor, persze, de ettől még nem úgy állok hozzá, hogy a szőkeség jöhet, a másik meg... elviseljük. Mert ugye a külső fog meg, de a belső tart meg egy kapcsolatban (hogy közhelyeket puffogtassak). De itt nincs szó kapcsolatról, úgyhogy miért ne a szebbiket bámulnám?
Na de nem is ez a lényeg itt. Ugyanis ha akartam volna se hagyhattam volna figyelmen kívül a kis szemüvegest, ugyanis a következő pillanatban a szőkeség lehuppant a velem szemben lévő ülésre, magához húzta barátnőjét, megfogta a két kezét és úgy nézett fel a szemébe, hogy... hűha! Szinte izzott körülöttük a levegő. Már szinte kényelmetlenül éreztem magam, hogy egy ilyen bensőséges pillanatba betolakodok. De mit tehettem volna? Ők viszont tudomást se vettek rólam, csak bámulták egymást és vigyorogtak.
Aztán pár megálló múlva a szemüveges leszállt, de előtte még elbúcsúztak egymástól. A fülemben ment a zene, úgyhogy a szavaikat nem hallottam, de egész lényük sugárzott valami megfoghatatlant. Aztán váltottak egy gyors csókot és vörösesbarna barátnőnk elsietett. A szőkeség meg még perceken keresztül csak vigyorgott és kék szemei a semmibe révedtek. Ha egy barátnőm csinálna ilyet, biztos kacagva vállon lököm és elsütök valami malac poént, így viszont csak alig észrevehetően ingattam a fejem és mosolyogtam.
Mi lesz itt tavasszal?

4 megjegyzés:

  1. Én még sosem láttam nyilvános helyen csókot váltó lányokat. Te hogy csinálod?:) (költői kérdés)
    Egyébként tetszik a filozófiád az emberekről. Amúgy én akkor kezdek valakit szépnek látni, ha a lelkét szépnek látom. Addig csak "nem rossz" lehet :D

    K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja. Ha nagyon cinikus akarok lenni, akkor addig csak jó bőr. xD
      Akkor szép, ha a lelke szép. :)

      Amúgy hol laksz? Lehet, abban van a bibi. :)

      Törlés
    2. Pest déli részén, leginkább metrózok :)

      Törlés
    3. Hát, metrón én kevés időt töltök, úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni. :)
      De, már amennyire szoktam figyelni, ott tényleg nem a legjobb a felhozatal. Bár lehet, csak a föld alatti nyomottság teszi.
      De azért ott is volt már legalább egy élményem. :D

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]