2012. december 6., csütörtök

Életképek 8.

Na, ma reggel megint alkotott a Gyönyörök Járata. Sőt, most már elmondhatjuk, hogy nemzetköziesedik is a felhozatal.
Kérlek, ne nézzetek rasszistának, vagy xenofóbnak, mert egyáltalán nem vagyok az. Sőt, nagyon szeretek új emberekkel megismerkedni, új nézőpontokat, szemléleteket látni (többek között ezért is kérem, hogy írjátok le a véleményeteket a bejegyzéseimről), és ilyen szempontból plusz érdekesség, ha egy külföldi illetővel találkozok, aki nem csak mint ember képvisel egy külön kis világot, de még akár kulturálisan is más értékeket hordoz. Ennek ellenére viszont valahogy nem tudom megszokni, hogy kis hazánkban az átlagtól drasztikusan eltérő emberekkel találkozzam. Természetesen Magyarország sem homogén ország, sőt, de a cigányokon kívül mindenki alapból egy kultúrkörhöz tartozik. No mindegy, nem akarok itt szociológiai elemzésbe átmenni. Csak arra akarok kilukadni, hogy mindig egyfajta megrökönyödést okoz, amikor egy olyan illető jön velem szembe az utcán, akire tökéletesen ráillenek a sztereotipikus muszlim külsőségi jegyek (nyilván azért, mert muszlim, mert miért ne lehetne az), vagy fekete a bőre, vagy hasonló. De, még egyszer, ez nem valami megbotránkozás nálam. Távolról sem. Csak furcsa.
Furcsa, viszont néha igencsak kellemes is. És itt a kis kitérő után (amivel talán egyeseket untattam, amiért elnézést kérek), visszatérek arra, ami ma reggel történt. Talán már akkor megérezte a BKV, hogy estére havazás készülődik, mert a Gyönyörök Járata is késett vagy jó negyed órát. Tömeg volt, tumultus. Viszont, még ennek ellenére is kiszúrtam azt az illetőt, aki miatt a kis fenti elemzésemet prezentáltam. Egy magas, jóképű srác volt. Igen, srác. Néha azért én is megnézem a pasikat, hiszen nőből vagyok, na. És őt talán nem is lehetett volna nem megnézni. Vagy két méter magas szép szál legény, széles vállakkal, napbarnított, olyan karibi jellegű kreol bőrrel, ahhoz illő rövidre nyírt hajjal, vékony szakállal az arcélén, amit hasonlóan vékony körszakáll egészített ki. Az a tipikus jelenség volt, akiért az ember lánya epekedik egy jamaicai strandon, amikor az izmos mellkasával végiglejt a homokon.
És látszott, hogy nem csak én gondolom így. Amellett, hogy késett a villamos, tömeg volt rajta, még nagyon döcögött és rángatott is, úgyhogy dülöngéltünk mi, ácsorgók, rendesen. Volt viszont, aki még erre is rájátszott. Kreol macsó barátunk körül a lányok úgy dülöngéltek, mintha legalábbis földrengés lenne, néha nekidőlve a srácnak, hogy aztán mosolyogva szabadkozzanak. Barátunk meg csak vigyorgott, mint a vadalma.
Nem ismerhetem a történetét. Lehet, hogy már itt született, Magyarországon, sőt, talán már a szülei is. De ha csak frissen érkezett, tekintetbe véve még azt is, amit a magyar lányok szépségéről mondanak, ezek után már biztosra veszem, szép emlékei lesznek kis hazánkról, hacsak nem ragad itt örökre, hogy tovább élvezze. Ha újra összefutunk a villamoson, lehet, majd én is dülöngélek hozzá egy kicsit.

39 megjegyzés:

  1. Melyik vonalon is szoktál járni? O.O

    Ha Pesten járok veszek pár jegyet rá ^^

    VálaszTörlés
  2. Az eltévedt külföldiekre harapnak a népek ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, hogy azzal akarsz csajozni, hogy "Sorry, where is the Széll Kálmán tér?"? XD

      Törlés
    2. Jah elég régi trükk :D Csak figyelni kell az akcentusra ;D

      Törlés
    3. És válaszként a csajok kilépnek a bugyijukból, vagy mi? XD

      Törlés
    4. Neeeem ott a buszon nem :DDD

      Törlés
    5. Bepróbálkoztam már vele,simán sarkon fordulnak a népek és hagynak szenvedni :'D Nem az ünneprontás kedvéért mondom xD

      Törlés
    6. Tanulság: Nem elég jó az akcentusod. ^^

      Törlés
    7. Lehet hogy van benne valami :D Rágyúrok én még arra :P De érted,legalább leoltana magyarul hogy mit pörgök itt a téren mint a félhülye :D Még az se ><

      Törlés
    8. Lehet, angol anyanyelvű volt és egyből levágta, mi a szitu. ^^

      Törlés
    9. Jaja rengeteg ilyen van. :D Ciki xD Mondjuk hozzá kell tenni a legtöbb ember simán elárulja magát: " Szenk jú" :D
      Gyakorlás Lily gyakorlás! :DD

      Törlés
    10. Ez van,ezt dobta a gép :D Akkor lesz jó,ha már nem veszik észre. A cél :P Londonban volt úgy hogy beszélgettem egy pasassal már fél órája angolul,mire elárulta hogy ő is magyar. Anyucikád :D Gyakorlásnak megtette xD

      Törlés
    11. Jó, hát, hallod, én utaztam már úgy repülővel, hogy az ablak mellett kaptam ülést, és leült mellém egy középkorú pasi. Ment az "excuse me", "of course" meg a többi, amikor ki akartam menni rötyire meg visszajöttem, aztán, amikor felszállt a gép, a muki fogta magát és elővette a Magyar Nemzetet. ^^

      Törlés
    12. De a lényeg az, hogy vagy hallottad az akcentusát vagy nem! A cél, hogy ne lehessen felismerni ahogy überokos Turbóhobbit mondja! A gyakorlatlan magyar azt se tudja akcentus nélkül kimondani hogy "Hi!" :D

      Törlés
  3. És most miért nem dülöngéltél ? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Betolakodjak a többiek közé? Kösz, nem.
      Gondolom te is tudod, milyen hárpia tud lenni egy nő, ha el akarják szeretni a kiszemeltjét. ^^

      Törlés
    2. Akkor miért gondolsz arra hogy legközelebb lehet megpróbálod ? :)

      Törlés
    3. Legközelebb majd jobban helyezkedem. ^^
      Vagy arra akarsz kilukadni, hogy mondjak le róla?
      Esetleg magadnak akarod? *gyanakvó pillantás* XD

      Törlés
    4. Vicces vagy jobban helyezkedsz majd mi ? Ezt még te se hiszed el ^^

      ,,Kemény ,feszes "volt a popsja ? :). Egy ici picit folyik a nyálam :D

      Törlés
    5. A pasiknak én nem a fenekét nézem. Bocsi! ^^
      De ha akartam sem láttam volna. :/

      Törlés
    6. Én mindig azt nézem :) . ha elmegy egy jóképű srác előttem utána nézek és ha jó akkor bele harapok az ajkamba hmm sok piszkos dolog jut eszembe amit tudnék vele csinálni XD

      Törlés
    7. Az első gondolatom mindig ugyan az ,, hm de bele harapnék " mármint a popsiba és szinte mindig azon veszem észre magam.,hogy az ajkaimat megnyalom a nyelvemmel ^^ a többit a fantáziádra bízom ^^

      Törlés
    8. Utána mégy és bele is harapsz? XD

      Törlés
    9. Nem :) utána èn is ugyan olyan kukán állok mint te néha ^^

      Törlés
    10. Akkor legalább nem csak én vagyok ilyen szerencsétlen. XD

      Törlés
    11. Igy van :) csak sokan nem merik ezt fel válallni mint te vagy én XD

      Törlés
    12. Alapítsuk meg a Balfaszok Klubját! Mit szólsz? XD

      Törlés
    13. Jó ötlet :) de másik club nevet kérek ^^ ez nem illik hozzánk :D

      Törlés
    14. Te vagy az író és nem én :P valami emberibb név csak van a tarsajodban XD de ha van benne.egy kis lila hmm az maga a menyorszag ^^

      Törlés
    15. Hmmm... Balilafaszok Klubja? XD

      Törlés
    16. Nem ez nem fogott meg :)
      Ez nekem túl durva XD

      Törlés
    17. Akkor várom a javaslatokat. :)

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]