2012. december 18., kedd

Életképek 12.

Úgy néz ki, ha napokig ki sem teszem a lábam itthonról (köszönöm, vizsgaidőszak!) akkor felgyűlnek a rám váró élmények.
Ma mentem be vizsgázni. Rendesen stresszeltem, elhihetitek. Álltam a villamosmegállóban, mint bárki más, bármikor máskor. Egyszer csak odapenderül elém egy kissrác. Olyan két-három éves forma lehetett, bár ismeritek az ilyeneket a pufi kabátjukban, amiben kétszer akkorának látszanak, nemde? Szóval csak annyit tudok mondani, nekem a derekamig se ért az egész gyerek és a nagy téli puccparádéból csak a kerek kis pofija látszott ki, amiből tágra nyílt szemekkel bámult ki a vakvilágba. Pontosabban nem is a vakvilágba, hanem egyenesen rám. Nem tudtam elképzelni, hogy mit nézhet, de ő csak bámult és még a kis szája is elnyílt csodálkozásában.
Egy szívdobbanásnyi késéssel persze követte az anyja, aki azonnal megragadta a kis kezét és sűrű bocsánatkérésekkel árasztott el, hogy megzavartak. Én meg mondtam neki, hogy semmi baj, hiszen ki ne örülne egy ilyen kis pöttöm társaságának. Azzal leguggoltam a kisfiúhoz és gyengéden rákoppintottam a pisze orrára, mire csak még jobban elkerekedtek a szemei. Erre már elmosolyodtam, mutatóujjam az álla alá nyúltam és óvatosan becsuktam a száját, mire ő szélesen elvigyorodott és halkan elkezdett kacagni. Meg kellett zabálni.
De persze nem ebben a pillanatban futott be a villamos? Esküszöm, elneveztem Gyönyörök Járatának és már úgy viselkedik, mint egy primadonna. Megváratja magát, aztán a legrosszabbkor fut be. No mindegy. Ott kellett hagynom a kis lurkót, aki viszont még boldogan integetett is utánam, amikor felszálltam.

De hogy még tetézzük is a napot: Igazad volt, Szandi. A történelmi személyiségek köztünk járnak. Leszállok a villamosról a célállomásomnál és nem a jó öreg Charles Darwin sétál velem szembe? Ki lesz legközelebb? ... Lehet tippelni. ^^

27 megjegyzés:

  1. Akkor nekem jó dolgom van nem ? Mert én nap mint nap találkozok ilyen tündérkékkel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rád is bámulnak, mint borjú az új kapura? :D

      Törlés
    2. Nem . :)
      Rám mosolyognak majd játszani akarnak a hagyományos kukucs játékot :)

      Törlés
    3. Vagy rávetik magukat a kutyádra, mi? ^^

      Törlés
    4. A,meloba nincs kutya XD
      ott csak én vagyok a nyerő :)

      Törlés
    5. Ja, hogy gyerekmunka. Az mingyá' más. xD
      Sajna az egyetemen nemigen vannak kölkök. Bár előfordulnak nagynéha. :)

      Törlés
    6. Hát mit keresnek a melóhelyeden gyerekek? :)

      Törlés
    7. Hova kerültem ? O.o
      mintha nem tudnád ,hol dolgozom :)

      Törlés
    8. Mert oda csak úgy hurcibálják a szülők munkába a gyerekeiket? :)

      Törlés
    9. *tépem a hajamat, dühös szemmel nézek rád * Ebből mára elég . Teljesen lezsibadtam :/

      Törlés
    10. Rossz manó vagy ! ^^
      Ez nem vicces

      Törlés
    11. Jó manó ! :)
      Ezért nem egy italt kapsz majd hanem egy egész üveggel ha egyszer tényleg ütközünk. Nem fogom elfelejteni, ígérem :)

      Törlés
    12. Bontott piát nem hozhatok a gépre ergo meg kell innom az egész üveggel ergo hude jól fogok kinézni és hude fog fájni! :D Felezel velem ?! :D

      Törlés
    13. Muszáj lesz, Iza! Ne akard megtudni, milyen a Manó, ha részeg! xD
      Amúgy, miért van az, hogy bármit írok ki, ti rövid úton mindig eljuttok a piáláshoz? :)

      Törlés
    14. Hagyd ott a piat veszek majd itt és átadom egyből a reptéren ok ? XD

      Törlés
    15. Hát mert Pumukli itt, Pumukli ott, Pumukli mindenhol alkesz! ^^ *ujjal mutogat

      Törlés
    16. Nagy az összhang igaz manó ?:)

      Törlés
    17. arra az üvegre értettem amit majd te fogsz adni :D

      Törlés
    18. Igen! Abszolút egyetértünk mindenben! ^^

      Törlés
  2. Az én csapatomban egy Sztálin dolgozik most.
    Öt évesek nixenek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztálin? o.O
      Mit keres nálatok a jó Joe bácsi? :D

      Törlés
    2. Jött kidolgozni a belét :D Tudod... a sors visszavág neki :D

      Törlés
    3. Nem jött be a gulág-biznisz, most megy palántázni? :D

      Törlés
    4. Jaja most azt csinálja amit ő csináltatott a néppel anno :D

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]